*

Αποστολέας Θέμα: Παιδαγωγική Επάρκεια  (Αναγνώστηκε 53593 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος konrallis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
  • Φύλο: Άντρας
  • Δηλώνω ό,τι θέλω ... στην Ελλάδα ζω άλλωστε !
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 09, 2008, 11:38:03 πμ »
Συμφωνώ και επαυξάνω...Εσύ πιστεύεις ότι δεν θα έπρεπε δηλαδή να έχουν προβάδισμα κάποιοι που είναι περισσότερο εκπαιδευμένοι από κάποιους άλλους. Αυτό νομίζω ισχύει παντού...Παντού και πάντα είχαμε και θα έχουμε προβάδησμα οι έχοντες μεταπτυχιακούς τίτλους...Αγαθά κόποις κτώνται!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

απλήρωτος ωρομίσθιος 5 σχολείων

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:44:25 »

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 09, 2008, 11:45:58 πμ »
Συγνώμη κι όλας.................αλλά......άλλα λες τη μια και άλλα την άλλη..............δε με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο θέμα.,φυσικός είμαι.
Η αλήθεια όμως είναι ότι από τα δικά σου μηνύματα δε βγάζω κανένα νόημα.

Τελικά να μοριοδοτούνται οι επιπλέον τίτλοι σπουδών ή όχι?


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος konrallis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
  • Φύλο: Άντρας
  • Δηλώνω ό,τι θέλω ... στην Ελλάδα ζω άλλωστε !
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #30 στις: Απρίλιος 09, 2008, 11:50:41 πμ »
Φυσικά και να μοριοδοτούνται αλλά να προηγούνται οι έχοντες Παιδαγωγική Επάρκεια...Τόσο δύσκολα τα λέω?
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

απλήρωτος ωρομίσθιος 5 σχολείων

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #31 στις: Απρίλιος 09, 2008, 11:54:36 πμ »
Ε  ναι.........θα μπορούσες να τα γράφεις καλύτερα για να μην παρερμηνεύονται οι σκέψεις σου.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:44:25 »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #32 στις: Απρίλιος 09, 2008, 12:09:18 μμ »
Συγνώμη κι όλας.................αλλά......άλλα λες τη μια και άλλα την άλλη..............δε με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο θέμα.,φυσικός είμαι.


Η παιδαγωγική επάρκεια θα έπρεπε να τους ενδιαφέρει όλους. Απλώς το πρόβλημα το έχουμε κυρίως οι τεχνικές ειδικότητες. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως και οι απόφοιτοι των λεγόμενων καθηγητικών σχολών την κατέχουν. Απλώς είναι ένα κεκτημένο τους που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Εσύ π.χ. είσαι φυσικός. Έχεις κάνει παιδαγωγικά μαθήματα? Ξέρεις να διακρίνεις αν ένα παιδάκι που το κάνεις μάθημα έχει ειδική μαθησιακή δυσκολία ή αν είναι δυσλεκτικό? Και προς Θεού, δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα αλλά σε οποιοδήποτε απόφοιτο των λεγόμενων καθηγητικών σχολών
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #33 στις: Απρίλιος 09, 2008, 12:13:40 μμ »
Εννοούσα το θέμα στο Pde..................

Έχω κάνει παιδιαγωγικά και διδακτικές αλλά όπως είπα και σε άλλο θέμα,όταν χρωστάς θερμοδυναμικές και δε συμμαζεύεται...............
σιγά μην κάτσεις να ασχοληθείς με τα παιδαγωγικά που ήταν 2 μέρες διάβασμα.....................

Οι μαθησειακές δυσκολίες δεν είναι το δυνατό μου σημείο.



Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος konrallis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
  • Φύλο: Άντρας
  • Δηλώνω ό,τι θέλω ... στην Ελλάδα ζω άλλωστε !
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #34 στις: Απρίλιος 09, 2008, 12:28:11 μμ »
Είδες λοιπόν που έρχεσαι στα λεγόμενά μου;
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

απλήρωτος ωρομίσθιος 5 σχολείων

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #35 στις: Απρίλιος 09, 2008, 12:49:15 μμ »
Εννοούσα το θέμα στο Pde..................

Έχω κάνει παιδιαγωγικά και διδακτικές αλλά όπως είπα και σε άλλο θέμα,όταν χρωστάς θερμοδυναμικές και δε συμμαζεύεται...............
σιγά μην κάτσεις να ασχοληθείς με τα παιδαγωγικά που ήταν 2 μέρες διάβασμα.....................

Οι μαθησειακές δυσκολίες δεν είναι το δυνατό μου σημείο.



Παιδαγωγικά δεν νομίζω ότι έχετε κάνει. Βαριά-βαριά να έχετε κάνει καμιά διδακτική της επιστήμης σας που ενδεχομένως να ήταν και επιλογής. Ενδιαφέρεσαι να διδάξεις στην εκπαίδευση, δεν θα πρέπει να ασχοληθείς και με την παιδαγωγική επιστήμη? Υπάρχει ένα άλλο θέμα "γιατί τα παιδιά βαριούνται στό μάθημα". Μήπως γιατί δεν ξέρουμε να διδάξουμε και δεν μπορούμε να τα προσεγγίσουμε???? :-\
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #36 στις: Απρίλιος 09, 2008, 04:09:44 μμ »
Δηλαδή τι να λέει να εκπαιδεύσει 300 άτομα καιι να διορίζει τους 5. Θα φουλάρουν οι λίστες. Το οτι θέλουν πολλοι να αποκτήσουν την παιδαγωγική επάρκεια δε λέει κάτι και μεταξύ μας αυτό που ενδιαφέρει τους περισσότερους δεν είναι η απόκτηση των παιδαγωγικών γνώσεων αλλά η κατοχή του πτυχίου προκειμένου να προηγηθούν στις λίστες διορισμού. Εγώ διαφωνώ κάθετα σε αυτό πάντως...

οι λίστες είναι φουλ έτσι κι αλλιώς. Στις λίστες δεν είναι μόνο οι πτυχιούχοι!

Επίσης, σε τι διαφωνείς κάθετα?

Δηλαδή όταν θα ανοίξουν πολλές θέσεις θα είναι κακό να υπάρχουν πολλοί που ήδη είναι παιδαγωγικά καταρτισμένοι?
Έτσι όπως τα γράφεις είναι σαν να υποστηρίζεις τη λογική "επιμορφώνομαι παιδαγωγικά για να διοριστώ και καθόλου δεν με νοιάζει το να είμαι καλύτερος δάσκαλος". Γιατί αν υποστηρίζεις το αντίθετο θα πρέπει να είσαι υπέρ της παιδαγωγικής κατάρτισης όλων των αυριανών δασκάλων και όχι 5 θέλω 5 παίρνω, 10 θέλω 10 παίρνω
...συγγνώμη συνεχίζω να μην καταλαβαίνω ποια είναι η άποψή σου!

Αποσυνδεδεμένος konrallis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
  • Φύλο: Άντρας
  • Δηλώνω ό,τι θέλω ... στην Ελλάδα ζω άλλωστε !
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #37 στις: Απρίλιος 09, 2008, 10:28:29 μμ »
Ίσως να μην θες να την καταλάβεις επειδή είσαι στην απέναντι πλευρά; Δε ξέρω. Η άποψή μου είναι αυτή ακριβώς που είπες...Επιμορφώνω όσους χρειάζομαι...Και αν ανοίξουν όπως λες οι θέσεις (με μίνιμουν τα 3 χρόνια) όπως ακούγεται, τότε θα πάνε όσοι χρειαστούν και θα επιμορφωθούν. Ούτως ή άλλως στην ΑΣΠΑΙΤΕ λειτουργούν 2 τμήμτα, το ένα είναι για τους μη εκπαιδευτικούς που θέλουν να πάρουν την παιδαγωγική επάρκεια και το άλλο από τους ήδη εκπαιδευτικούς που εκπαιδεύονται. Ας πάνε στο δεύτερο τμήμα..
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

απλήρωτος ωρομίσθιος 5 σχολείων

Αποσυνδεδεμένος konrallis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
  • Φύλο: Άντρας
  • Δηλώνω ό,τι θέλω ... στην Ελλάδα ζω άλλωστε !
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #38 στις: Απρίλιος 09, 2008, 10:34:36 μμ »
Όσο για το άλλο που λες: "επιμορφώνομαι παιδαγωγικά για να διοριστώ και καθόλου δεν με νοιάζει το να είμαι καλύτερος δάσκαλος", εγώ είμαι αυτός που υποστηρίζει ακριβώς το αντίθετο γι' αυτό και εξέφρασα και την άποψη ότι θα πρέπει όλοι να καταρτίζονται στα παιδαγωγικά είτε καθηγητικών είτε μη σχολών.
Κάθε άλλο. Αυτό που ενδιαφέρει είναι να είμαστε καλοί δάσκαλοι και όχι να προσπαθούμε να βγάλουμε το μάτι του άλλου (κάνοντας ενστάσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί μπήκε ο τάδε και δε μπήκα εγώ κλπ κλπ κλπ) γαιτί τους περισσότερους (μιλώ από πείρα) δεν ενδιαφέρει η γνώση που θα αποκτηθεί αλλά το "εισητήριο για το δημόσιο" όπως το λένε....
Τέτοιοι άνθρωποι, λυπάμαι που το λέω, δεν είναι για να μπουν στην εκπαίδευση. Και ναι υποστηρίζω ακράδαντα τον έλεγχο όλων των εκπαιδευτικών από ανωτέρους (κατάλληλους σαφώς).
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

απλήρωτος ωρομίσθιος 5 σχολείων

Αποσυνδεδεμένος maria_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #39 στις: Απρίλιος 10, 2008, 12:22:05 πμ »
Και ναι υποστηρίζω ακράδαντα τον έλεγχο όλων των εκπαιδευτικών από ανωτέρους (κατάλληλους σαφώς).

Eλπίζω να μην εννοείς τη λεγόμενη αξιολόγηση
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

Αποσυνδεδεμένος konrallis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
  • Φύλο: Άντρας
  • Δηλώνω ό,τι θέλω ... στην Ελλάδα ζω άλλωστε !
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #40 στις: Απρίλιος 10, 2008, 12:27:18 πμ »
Oh yeah!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

απλήρωτος ωρομίσθιος 5 σχολείων

Αποσυνδεδεμένος maria_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #41 στις: Απρίλιος 10, 2008, 12:41:32 πμ »
Oh yeah!

Μου άρεσε το ύφος της απάντησης! 8)

 Απλά ήθελα να σου πω ότι αυτή η λέξη "αξιολόγηση" ενώ έχει τόσο θετική έννοια έχει παρεξηγηθεί τόσο πολύ που έχουμε φτάσει να τη λέμε "έλεγχο" και μάλιστα από ανωτέρους. Η αξιολόγηση είναι για αυτοβελτίωση και όχι για να ελέγχει ο κάθε "ανώτερος" το εκπαιδευτικό μας έργο (όποιο και αν είναι αυτό). Γι αυτό άλλο έλεγχος και άλλο αξιολόγηση ( όπως πρέπει να είναι).

Γιατί αν είναι να κάνουν τη λέξη "αξιολόγηση" έλεγχο και να την ξεσκίζουν όπως ξεφτίλισαν και τη λέξη μεταρρύθμιση τότε να την.. άντε να μην πω. >:(

Διαφωνείς? :)
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159862
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 468
Σύνολο: 475

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.