*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 51205 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasoula03

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #56 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 04:41:11 μμ »
Καλησπερα σε ολους,χρειαζομαι τη βοηθεια σας!!!Θα παω αυριο να κανω πρωτο μαθημα σε ενα μαθητη α γυμνασιου αρχαια που γραφει επαναληπτικο διαγωνισμα.Εδω και 2 χρονια που κανω ιδιαιτερα,δεν ειχα ξανα μαθητη α γυμνασιου κι αν κ ειναι πολυ ευκολα δεν ξερω πως να του διδαξω τα αρχαια κειμενα!Γραφει στις πρωτες 4 ενοτητες του βιβλιου και θα κανουμε μονο ενα 2ωρο,γιατι δεν προλαβαινουμε παραπανω.Τωρα μεσα σε αυτο το 2ωρο τι να του κανω εκτος απο ασκησεις τονισμου λεξεων και β κλιση ουσιαστικων που ειναι στην υλη απο γραμματικη??Τα κειμενα πως να τα διδαξω,να του πω τη μεταφραση και μετα να του πω τα ερμηνευτικα?Τι βαζουν στο πρωτο διαγωνισμα στην α γυμνασιου??
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 07, 2011, 04:52:00 μμ από vasoula03 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:17:40 »

Αποσυνδεδεμένος ΝΕΦΕΛΗ_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #57 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 05:55:36 μμ »
καταρχας μεταφραση δεν εξεταζονται-διορθωστε με αν κανω λαθος.οποτε θα πρεπει αν εχιε κατανοησει τα ερμηνευτικα των κειμενων, να ξερει το νοημα τους , να μπορει να απαντησει στις ερωτησεις του βιβλιου ή σε αλλες ερμηνευτικες που τους ειχε δωσει η καθηγητρια στην καθε ενοτητα.απο γραμματικη εννοειται πως πρεπει να τα ξερει ολα οσα ανεφερες.καλο θα ηταν να εχει διαβασει πρωτα μονος του ο μαθητης, εφοσον εχετε μονο ενα διωρο στην διαθεση σας, και μετα να κανετε μαζι μαθημα.γιατι αν πχ δεν εχει διαβασει τα κειμενα,πως θα τον εξετασεις?ειναι πολυ λιγος ο χρονος για να τα προλαβετε ολα μαζι.
"Φύσα Νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα

    σ' άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα.."

Αποσυνδεδεμένος dreaming

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #58 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 06:24:32 μμ »
Φιλολογος δεν ειμαι ομως ο γιος μου ηταν περσι α γυμνασιου και στα διαγωνισματα διαβαζα μαζι του.Στο πρωτο λοιπον διαγωνισμα στις ιδιες ενοτητες τους δοθηκαν  2 ερωτησεις κατανοησης(10 βαθμοι) ασκησεις γραμματικης, παραγωγης λεξεων και παραγωγης προτασεων με λεξεις του λεξιλογικου πινακα.(10 βαθμοι)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #59 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 06:55:38 μμ »
Το θέμα μεταφέρθηκε στα Σχολικά μαθήματα - Γυμνασιου.
Ευχαριστούμε!

http://www.pde.gr/index.php?board=51.0
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:17:40 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #60 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 07:28:51 μμ »
Το εκπαιδευτικο τουτο site εχει οργανωθει με το καλυτερο δυνατο τροπο για διευκολυνση των μελων και χρηστών. Καταβαλλουμε διαρκως προσπαθειες, με δικες σας ιδεες, ωστε να γινει ακομα πιο ευχρηστο. Παρακαλουμε λοιπον πριν ανοιξετε νεο θέμα να συμβουλευεστε τοσο τη κεντρικη σελιδα του forum, οσο και τις επιμέρους κατηγοριες. Αυτο, εχει ουσιαστικο σκοπο: να λαμβανετε οσο το δυνατο πιο γρήγορα,αμεσα, απαντηση στα ερωτηματα σας.

Επισης, παρακαλουμε ο τιτλος, οπως και τα κειμενα σας, να ειναι παντα με πεζους χαρακτήρες.Ο ρόλος των κεφαλαιων δηλώνει "φωνή δυνατή" και κατι το εξαιρετικα επειγον.

Ευχαριστουμε για τη κατανόηση, τη συνεργασία και τη βοήθεια σας!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος vasoula03

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #61 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 12:18:44 πμ »
Αυτο σκεφτομουν να κανω και εγω με τα κειμενα,εφοσον δεν εχουν μεταφραση,να του πω τα ερμηνευτικα μηπως δεν τα εχει καταλαβει και μετα να κανουμε ερωτησεις κατανοησης.Βεβαια δεν ξερω κατα ποσο θα τα προλαβουμε ολα,δε γνωριζω και σε τι επιπεδο βρισκεται ο μαθητης και κατα ποσο τα εχει καταλαβει...Σας ευχαριστω παντως και τις δυο για τη βοηθεια σας!!  :)                                                                                                                                                                         
MARKOS συγγνωμη αν δημιουργησα προβλημα στο φορουμ αλλα ειμαι καινουριο μελος και δεν γνωριζω ακομα καλα να το χειριζομαι.Θεωρησα οτι το νεο θεμα που ανοιξα ταιριαζε στην κατηγορια Μαθηματα Κατοικον.Ελπιζω να μην ξανα δημιουργησω προβλημα.

Αποσυνδεδεμένος troula

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • τα αγαθά κόποις κτώνται
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #62 στις: Οκτώβριος 11, 2012, 11:25:29 πμ »
Καλημέρα. Συνάδελφοι φιλόλογοι έχω μία μικρή απορία συντακτικού.Ξέρουμε πως λέξεις όπως πας ,άπας, όλος έρημος(χωρίς άρθρο)κ.τ.λ. δίπλα σε ουσιαστικά(με άρθρο) είναι κατηγορηματικοί προσδιορισμοί. Αν αυτές οι λέξεις έχουν άρθρο, τότε είναι επιθετικοί. Σε κάποιες περιπτώσεις είδα μια από αυτές τις λέξεις (χωρίς άρθρο) και ένα ουσιαστικό(χωρίς άρθρο) να τις ονομάζουν επιθετικούς, π.χ. νήσω ερήμη, όπου το ερήμη το λένε επιθετικο. Μήπως είναι επειδή και τα δύο δεν έχουν άρθρο και αν ήταν:τη νήσω ερήμη, τότε θα ήταν κατηγορηματικός?Δεν ξέρω γιατί αλλά κόλλησα, ευχαριστώ για την βοήθεια

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #63 στις: Οκτώβριος 11, 2012, 12:01:49 μμ »
Ακριβώς αυτο!!! Δες και στο συντακτικό της αρχαίας ελληνικής του μουμτζακη υποσημείωση σελ. 27.

Αποσυνδεδεμένος troula

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • τα αγαθά κόποις κτώνται
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #64 στις: Οκτώβριος 18, 2012, 07:49:36 μμ »
σε ευχαριστώ pontiki

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #65 στις: Οκτώβριος 18, 2012, 10:16:10 μμ »
Το all time classic παράδειγμα :
ο οξύς πέλεκυς => επιθετικός
ο οξύς ο πέλεκυς => επιθετικός
οξύς πέλεκυς => επιθετικός
οξύς ο πέλεκυς=> κατηγορηματικός.
Ομοίως και γι΄αυτά που ρωτάς, άκρος, μέσος κλπ.

Αποσυνδεδεμένος Ντινάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #66 στις: Μάιος 15, 2013, 05:20:53 μμ »
Καλησπέρα,
μου είπαν να αναλάβω ένα παιδί Α' Γυμνασίου και να το προετοιμάσω για τις εξετάσεις στις 21 Μαϊου.
Πως μπορώ να οργανώσω το μάθημα μέσα σε τόσες λίγες μέρες, πόσες ώρες θα χρειαστεί και τι τους βάζουν στις εξετάσεις;

Αποσυνδεδεμένος filol_top

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #67 στις: Ιανουάριος 27, 2016, 09:00:38 μμ »
Καλησπέρα, θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα ζήτημα που έχω με έναν μαθητή μου της α' Γυμνασίου. Τον έχω αναλάβει για τα αρχαία, όχι από την αρχή της σχολικής χρονιάς, ξεκινήσαμε κατά το Νοέμβριο όταν η μητέρα του απελπισμένη μου ζήτησε να κάνουμε τα αρχαία γιατί τα πήγαινε πολύ χάλια. Το θέμα είναι ότι από τότε δεν έχει παρουσιάσει καμία βελτίωση, στα διαγωνίσματα πατώνει και γενικά έχει μεγάλη άρνηση να συνεργαστεί. Η μητέρα του βέβαια δυσανασχετεί γι' αυτό και λογικό είναι απλά όταν ξεκινήσαμε και τον πίεζα λίγο και του έβαζα ασκήσεις για το σπίτι και δεν τις έκανε ποτέ, εκείνη μου έλεγε να μην τον πιέζω γιατί "δεν θέλει να γίνει αϊνστάιν απλά να περάσει την τάξη". Αυτό που θέλω να πω είναι ότι και εγώ στεναχωριέμαι βέβαια που πηγαίνω κάνω το μάθημά μου, με πληρώνουν αλλά αποτελέσματα δεν έχουμε..Με δυο λόγια, τί προτείνετε να κάνω, τί τακτική να ακολουθήσω, να τον πιέζω περισσότερο και να γίνω πιο αυστηρή (αλλά όταν το κάνω αντιδρά και λέει δεν του αρέσουν τα αρχαία και χίλια δυο) ή να πάω με τους ρυθμούς του αφού δεν συνεργάζεται όπως πρέπει; Συγνώμη για την πολυλογία απλά δεν ξέρω πια τί άλλο να κάνω.....

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #68 στις: Ιανουάριος 27, 2016, 09:47:46 μμ »
Επειδή η μητέρα συναινεί με τη στάση της στο να μην βάζεις ασκήσεις και να μην πιέζεις, προτείνω να κάνατε τα πάντα στο μάθημα.Ουσιαστικά να διαβάζετε μαζί.Θεέ μου τι προτείνω!!!!
Αλλά δες και τη λύση αυτή.Η αυστηρότητα δεν θα φέρει αποτέλεσμα διότι έχει τη μαμά που θωπεύει το μωρό.Τα νεύρα μου....

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #69 στις: Ιανουάριος 27, 2016, 09:50:06 μμ »
Δεύτερο βήμα είναι να μιλήσεις με τη μητέρα.Να της εξηγήσεις τη βαρύτητα των ασκήσεων και να την πείσεις να δείξει αυστηρότητα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158512
  • Σύνολο θεμάτων: 19197
  • Σε σύνδεση σήμερα: 471
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 432
Σύνολο: 450

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.