*

Αποστολέας Θέμα: πε20 συμπληρωματική αίτηση για μόνιμο διορισμό  (Αναγνώστηκε 2535 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος basilio xal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
πε20 συμπληρωματική αίτηση για μόνιμο διορισμό
« στις: Αύγουστος 07, 2006, 09:45:17 μμ »
Είμαι υποψήφιος καθηγητής πληροφορικής τεχνολογικής εκπαίδευσης(πε20).Το ΥΠΕΠΘ είχε υποσχεθεί348 κενές θέσεις για πε20 για την περίοδο 2006-2007.Με την αίτηση των προηγούμενων ημερών για μόνιμο διορισμό έχουν μείνει αισίως 176 κενές θέσεις και καλύφθηκαν 172.Οι 176 κενές θέσεις θα πρέπει να καλυφθούν με συμπληρωματική αίτηση πριν από τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ Δεκεμβρίου καθώς το ΥΠΕΠΘ δεν έχει δώσει κενές θέσεις για καθηγητές πληροφορικής τα επόμενα σχολικά χρόνια.....Μπορώ να μάθω πότε περίπου θα βγεί η συμπληρωματική αίτηση για μόνιμο διορισμό πε20?????????????Και τον αριθμό των κενών θέσεων πε20?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: πε20 συμπληρωματική αίτηση για μόνιμο διορισμό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:35:33 »

Αποσυνδεδεμένος matina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 548
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: πε20 συμπληρωματική αίτηση για μόνιμο διορισμό
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 08, 2006, 02:18:25 πμ »
Οι συμπληρωματικοί διορισμοί θα γίνουν κάποια στιγμή μέχρι το τέλος του μήνα, αυτό βέβαια λογικά. Μπορεί όμως να φτάσουν και μέχρι Οκτώβρη γιατί μπορούν να κάνουν διορισμούς μέχρι ένα μήνα πριν τις εκλογές και δεν τους συμφέρει να τους καθυστερήσουν τόσο ώστε να γίνουν μετά τις εκλογές.
Όσο για τον αριθμό, εξαρτάται απότο πόσοι από αυτούς που πέρασαν ΑΣΕΠ δεν δέχτηκαν το διορισμό και από τα κενά χωρίς επιτυχόντες. Το νούμερο πρέπει λογικά να είναι γύρω στο 70-100.

Αποσυνδεδεμένος vskal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ