*

Αποστολέας Θέμα: Γειά σε όλους!Στις κατατακτήριες μπορούν να συμμετέχουν κ τελειόφoiτοι τμημάτων?  (Αναγνώστηκε 9621 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος straightsucka

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Γειά χαρά σε όλους!Είμαι καινούργιο μέλος στο site , το οποίο βρήκα τυχαία στο internet  και έιδα ότι έχει πολλές και χρήσιμες πληροφορίες για την εκπαίδευση!
Δεν είμαι καθηγητής, ούτε δάσκαλος, αν και νομίζω ότι θα γινόμουν καλός δάσκαλος, διότι πολύ απλά η διιανοητική μου ηλικία ταιριάζει περισσότερο με την παιδική φυσική ηλικία! ;) ;)
Άλλωστε μικρός έλεγα ότι δεν θα μεγάλωνα ποτέ, παρόλα αυτά έκλεισα αισίως 1/4 του αιώνα!

Κατά πάσα πιθανότητα θα τελειώσω την σχολή τον επόμενο Φλεβάρη.Οι κατατακτήριες λαμβάνουν χώρα στις αρχές Δεκέμβρη κάθε έτους.Τα αποτελέσματά τους βγαίνουν συνήθως τον Φεβρουαριο και οι εγγραφές των επιτυχόντων γίνονται στα μέσα Μαρτίου.Μπορώ να δώσω κατατακτήριες κανονικά και αν πετύχω να καταθέσω το πτυχίο μου που θα έχω λάβει τον Φεβρουάριο,  δηλαδή 2 μήνες μετά τις κατατακτήριες κ 1,5  μήνα πριν τις εγγραφές?
Ή θα πρέπει να περιμένω ένα ολόκληρο έτος μέχρι τον επόμενο Δεκέμβρη?οεο? ??? ???
Ρωτάω διότι ΄κάτι τέτοιο γίνεται στα μεταπτυχιακά , όπου μπορέις να κάνεις αίτηση πριν την απόκτηση του πτυχίου σου, σαν τελειόφοιτος !

Αυτή είναι η ερώτηση μου.Ελπίζω κάποιος να ξέρει και να φωτίσει τούτο το μυστήριο! ::) ::)
Καλό τριήμερο σε όλους!!! :D :D :D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 08, 2008, 02:26:17 πμ από straightsucka »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ