*

Αποστολέας Θέμα: Επείγον  (Αναγνώστηκε 21214 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #70 στις: Απρίλιος 15, 2008, 09:17:00 πμ »
Παράθεση από: KONSTANTINOS στις Απρίλιος 14, 2008, 01:14:45

Όσο για το σχόλιο ότι:
"φταίτε και εσείς για αυτό...οι σύλλογοι των δασκάλων κάνουν αθόρυβη δουλειά και προσπαθούν να σας πάρουν και την δράση ΟLPC , καθώς και την διδασκαλία των Μαθηματικών , της Γλώσσας , του Εμείς και ο κόσμος με την βοήθεια pc...εσείς από την άλλη δεν υπάρχετε πουθενά..."
δεν υπάρχουν λόγια. Είναι απλά γελοίοι που πρέπει πρώτα να ξεσηκωθεί το σύμπαν για να καταλάβαουν ορισμένες ανάγκες. Δηλαδή θέλει να μας πεί ότι αν φαινόμασαν κάπου θα υπήρχαν ξαφνικά οι άνάγκες;




Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επείγον
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:47:08 »

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #71 στις: Απρίλιος 15, 2008, 09:20:52 πμ »
Φίλε Konstantine (και για οποιοδήποτε άλλον έχει τις ίδιες σκέψεις)

η υπογραμμισμένη πρόταση που την παραθέτεις με μισοχιουμοριστική-μισοειρωνική διάθεση πρέπει να καταλάβουμε, ακόμη κι όσοι δεν θέλουν να το καταλάβουν ότι είναι Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.. Είτε μας άρεσει, είτε (θέλω να πιστεύω..) όχι!

Φυσικά και οι ανάγκες καθορίζονται βάσει πιέσεων και συνδικαλισμού με την εξής, υπεραπλουστευμένη και "υπεραληθινή" συλλογιστική:

συλλογικές, συντεχνιακές πιέσεις - συνδικαλισμός => πολλοί άνθρωποι πίσω από αυτά => πολλοί ψήφοι => εξυπηρέτηση των μικροπολιτικών συμφερόντων της εκάστοτε κυβέρνησης => χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής...

Διότι αυτή είναι η εκπαιδευτική πολιτική (πάνω κάτω), χωρίς καμία υπερβολή, στην Ελλάδα. Και παρεπιπτόντως, πιστεύω η κα που αναφέρετε, όπως και πολλοί άλλοι που κατέχουν υπεύθυνες θέσεις σε διάφορα πόστα δεν είναι στρατηγικοί μας αντίπαλοι (το υπουργείο σαφώς και είναι με την πολιτική του..) αλλά εν δυνάμει σύμμαχοι. Η κα Τσουράκη προφανώς, οικιοθελώς και με καλή διάθεση ενημέρωσε τον  συνάδερφο για το τι γίνεται για να κανονίσουμε και μεις την πορεία μας! Η κα αυτή δεν χαράσει την εκπαιδευτική πολιτική, αλλά την υπηρετεί. Μην μπερδεύεστε!

Αν είμαστε όντως αγανακτισμένοι, και αναζητούμε ενόχους, ας κοιτάξουμε εμάς τους ίδιους και ας κάνουμε κάτι για αυτό. Δεν είναι τρόπος αυτός να εκτονωνόμαστε εδώ μέσα και να μην κάνουμε τίποτα εκεί έξω...

υγ: Ξόδεψα τρία πρωινά, άλλαξα τα ιδιαίτερα μου που είχα αυτές τις ώρες, έτρεξα, τσατίστηκα, έχασα μία ώρα από το ολοήμερο, για να προλάβω να καταθέσω τα χαρτιά μου σε μια προκήρυξη που ούτε καμία τύχη έχω να προσληφθώ, ούτε αξιοκρατικά γίνεται.. Μόνο και μόνο για να πω ότι έκανα τα χαρτιά μου!
Θέλω να πω, ότι όλοι είμαστε αγανακτισμένοι. Αλλά αν θέλουμε να κάνουμε κάτι, ιδού η Ρόδος.

Φίλε Konstantine, για παράδειγμα, ξεκινάμε εκστρατεία ενημέρωσης και αποφασίζουμε κανείς να μην καταθέσει τα χαρτιά του (πε19 κ πε20) για ωρομίσθιος τον Μάιο ή όποτε είναι... Αυτό θα πει οργή! Κι όχι εδώ ανώνυμα να πυροβολούμε ανθρώπους που δεν φταιν σε τίπουα
Μπορούμε??? ??

υγ2: εννοείται στην περίπτωσή μας βέβαια, ο "πόλεμος" που οφείλουμε να δώσουμε να δικαιωθούμε ούτε αναίτιος είναι, ούτε ψηφοθηρικός εκβιασμός, ούτε ατεκμηρίωτος.
Άδικα αυτή τη στιγμή χιλιάδες Μη-πτυχιούχοι πε19 κ πε20 είναι διορισμένοι ως καθηγητές πληροφορικής
Άδικα (είναι η συλλογιστική που λέγαμε...) μειώθηκαν δραματικά οι θέσεις πληροφορικών στα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ Λύκεια, για να αυξηθούν οι θέσεις φιλολόγων σε αυτά
Άδικα η πληροφορική στην Ελλάδα βρίσκεται σε επίπεδο βρεφονηπιακού σταθμού (εντάξει, σε αυτό υπάρχουν και άλλοι κλάδοι στα ίδια ή και χειρότερα..)
Άδικα εργαζόμαστε ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, με καθεστώς αντιεργατικό και αντιεκπαιδευτικό
Άδικα πολλά..
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
Δίκαιο είναι τα παιδιά του δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου να εξοικειώνονται και να έχουν τη δυνατότητα σοβαρής επιμόρφωσης στη χρήση νέων τεχνολογιών - εκπαίδευση στην πληροφορική
Δίκαιο είναι οι συνάδερφοι δάσκαλοι να επιμορφωθούν στην χρήση των η/υ και παράλληλα να έχουν την συνεχή στήριξη ενός υπευθύνου πληροφορικής -έναν απαραίτητα σε κάθε σχολείο- για θέματα τεχνικής υποστήριξης ως και εργαστηριακής συνδιδασκαλίας
Δίκαιο είναι να απορροφηθούν οι πληροφορικοί στη θέση όλων των άλλων.. που είναι σήμερα καθηγητές πληροφορικής, χωρίς πτυχίο πληροφορικής

Αλλά για όλα αυτά πρέπει ΕΜΕΙΣ να κάνουμε κάτι.. Ούτε η ολμε, ούτε η δόε, ούτε ακόμη και οι ήδη υφιστάμενες ενώσεις είναι αρμόδιες για αυτό..

Αποσυνδεδεμένος revlu

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #72 στις: Απρίλιος 19, 2008, 11:11:37 πμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι,
διαβάζοντας τα δελτία τύπου με τις ομιλίες του υπουργού στις 4 και 13 Απριλίου, μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι όταν ανέφερε τις νέες τεχνολογίες αμέσως μετά έκανε λόγο για τη σπουδαιότητα της επιμόρφωσης!Σε συνδυασμό δε και με το γεγονός ότι έκανε λόγο κυρίως για εφαρμογή των νέων τεχνολογιών και σπανιότερα για εκμάθηση μου δίνει την αίσθηση οτι το έργο αυτό θα το αναλάβουν επιμορφωμένοι δάσκαλοι και καθηγητές άλλων ειδικοτήτων

Παραθέτω στοιχεία των ομιλιών
"Οι νέες ιδέες, η μεθοδολογία, η εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών, είναι στοιχεία που δημιουργούν τις καλύτερες προϋποθέσεις για την κατάκτηση της νέας γνώσης και τη διαμόρφωση ικανών στελεχών να ενταχθούν στην παραγωγική διαδικασία και να αποτελέσουν τα καλύτερα στελέχη της ελληνικής κοινωνίας, στο χώρο της οικονομίας, της πολιτικής, της επιστήμης και των επιχειρήσεων. "
"Το «Έξυπνο Σχολείο» είναι ο συνδυασμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών."
"Στην Δ΄ Προγραμματική Περίοδο, με την σπουδαία χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει τέσσερα δισεκατομμύρια (4.000.000.000) ευρώ να δαπανήσει σε άυλες δράσεις, κυρίως με στόχο τη ψηφιακή σύγκλιση και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
«Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Βασικές Δεξιότητες των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση-Α επίπεδο» περί τους 90.000 εκπαιδευτικούς. Στα πλαίσια του ΕΠΕΑΕΚ διεξάγεται η Γ΄ εκπαιδευτική περίοδος επιμόρφωσης (Απρίλιος-Μάιος 2008) όπου προβλέπεται να επιμορφωθούν 7.800 εκπαιδευτικοί.
Επιπλέον, μέσω του προγράμματος «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία –Β  επίπεδο» επιμορφώνονται για πρώτη φορά 400 εκπαιδευτικοί με στόχο να εκπαιδεύσουν στη συνέχεια 8.000 συναδέλφους τους, ώστε να προσφέρουν ουσιαστικές υπηρεσίες για τη χρήση των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Στα πλαίσια του Επιχειρησιακού προγράμματος της Κοινωνίας της Πληροφορίας, υλοποιείται δράση («Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής») με στόχο την επιμόρφωση και την πρακτική εκπαίδευση 3.200 εκπαιδευτικών πληροφορικής σε τεχνολογίες αιχμής με έμφαση στη διδακτική της πληροφορικής. Παράλληλα, αυξάνονται οι οργανικές θέσεις για ειδικούς στις νέες τεχνολογίες την περίοδο 2009-2010 και 2010-2011. Επιπλέον, στα πλαίσια προγράμματος του ΕΠΕΑΕΚ («Επαγγελματικό λογισμικό στην ΤΕΕ: επιμόρφωση και εφαρμογή») υλοποιείται εξειδικευμένη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των ΤΕΕ στην παιδαγωγική αξιοποίηση λογισμικών για την επίτευξη των στόχων του προγράμματος σπουδών τους."

Τελικά, διαβάζοντας τα παραπάνω έχω τη γνώμη ότι μόνο ένα μικρό μέρος του προγράμματος για την ανάπτυξη θα δοθεί στους καθηγητές πληροφορικής, κυρίως ότι αφορά στη διαχείριση εργαστηρίου.

Αποσυνδεδεμένος Giannakas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #73 στις: Απρίλιος 19, 2008, 05:09:35 μμ »
Παρακαλώ πολύ,

με πρωτοβουλία του asimos_alex, έχει δημιουργηθεί μια ομάδα(15 άτομα τώρα) Ωρομίσθιων Καθηγητών Πληροφορικής και μερικών αδιόριστων Εκπαιδευτικών Πληροφορικής, που ανταλλάσουμε ομαδικά Email. Προχωράμε στη σύνταξη ενός κειμένου, μιας μετριοπαθούς ή όχι φωνής Ωρωμίσθιων Καθηγητών Πληροφορικής, που θα σταλλεί στο Υπουργείο και αλλού....
Όποιος θέλει να ενημερωθεί ή να συμμετάσχει στη σύνταξη ή διόρθωση του κειμένου ή να κάνει παρατηρήσεις, είναι ευπρόσδεκτος.
Κάτι δεν πρέπει να κάνουμε? Τώρα μοιράζεται η τράπουλα.....

Ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα να τον βάλω στην ομάδα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επείγον
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:47:08 »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Επείγον
« Απάντηση #74 στις: Απρίλιος 19, 2008, 06:40:10 μμ »
Άδικα αυτή τη στιγμή χιλιάδες Μη-πτυχιούχοι πε19 κ πε20 είναι διορισμένοι ως καθηγητές πληροφορικής
Άδικα (είναι η συλλογιστική που λέγαμε...) μειώθηκαν δραματικά οι θέσεις πληροφορικών στα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ Λύκεια, για να αυξηθούν οι θέσεις φιλολόγων σε αυτά


Δεν το έχω εξακριβώσει αλλά αν ισχύει, τι να πω... Βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας. >:( >:( >:(

Απ'ότι μου έλεγε προχθές ο δ/ντής μου, που ασχολείται με τα συνδικαλιστικά της τεχνικής εκπαίδευσης, όταν σχεδίαζαν να κάνουν τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, κάλεσε ο Ράμμας (δεν ξερω τι θεση έχει στο Υπουργείο) τους συλλόγους των καθηγητών για το τι μαθήματα θα μπουν στο καθένα. Και άκουσον-άκουσον, οι ίδιοι οι Πληροφορικοί ζήτησαν να μη μπει η Πληροφορική σαν μάθημα στα ΕΠΑΣ!!! Μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας... ??? ??? ???
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος jetry

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 526
  • 01110101
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #75 στις: Απρίλιος 20, 2008, 02:20:37 πμ »
george είναι τσεκαρισμένο?? αν είναι δυνατόν...

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #76 στις: Απρίλιος 20, 2008, 10:04:33 πμ »

   Καλά ρε το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να αυξηθούν οι ώρες για να χωθείτε στο δημόσιο? Δεν έχετε καταλάβει ότι η πληροφορική θα έμπαινε ή σε ΕΠΑΣ ή σε ΕΠΑΛ? και στα 2 δε γίνεται. Δείτε πόσα είναι τα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΣ και πόσα ΕΠΑΣ θα κλείσουν και μετά μιλάτε. Επίσης η εισαγωγή της πληροφορικής στα ΕΠΑΣ θα σήμαινε την αυτόματη υποβάθμιση του πληροφορικού στην επαγγελματική εκπαίδευση. Για δείτε τι άλλες ειδικότητες έχουν πάει στα ΕΠΑΣ: κομμώτριες, ψυκτικοί κλπ. Αυτό θέλετε?

Συμπέρασμα: Μην ασχολείστε με τομείς την εκπαίδευσης που δεν ξέρετε, ασχοληθείτε με τα δημοτικά τα οποία είναι και η μόνη βαθμίδα στην οποία θα περιοριστείτε.


Δεν το έχω εξακριβώσει αλλά αν ισχύει, τι να πω... Βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας. >:( >:( >:(
Απ'ότι μου έλεγε προχθές ο δ/ντής μου, που ασχολείται με τα συνδικαλιστικά της τεχνικής εκπαίδευσης, όταν σχεδίαζαν να κάνουν τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, κάλεσε ο Ράμμας (δεν ξερω τι θεση έχει στο Υπουργείο) τους συλλόγους των καθηγητών για το τι μαθήματα θα μπουν στο καθένα. Και άκουσον-άκουσον, οι ίδιοι οι Πληροφορικοί ζήτησαν να μη μπει η Πληροφορική σαν μάθημα στα ΕΠΑΣ!!! Μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας... ??? ??? ???
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Επείγον
« Απάντηση #77 στις: Απρίλιος 20, 2008, 02:52:14 μμ »

   Καλά ρε το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να αυξηθούν οι ώρες για να χωθείτε στο δημόσιο? Δεν έχετε καταλάβει ότι η πληροφορική θα έμπαινε ή σε ΕΠΑΣ ή σε ΕΠΑΛ? και στα 2 δε γίνεται. Δείτε πόσα είναι τα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΣ και πόσα ΕΠΑΣ θα κλείσουν και μετά μιλάτε. Επίσης η εισαγωγή της πληροφορικής στα ΕΠΑΣ θα σήμαινε την αυτόματη υποβάθμιση του πληροφορικού στην επαγγελματική εκπαίδευση. Για δείτε τι άλλες ειδικότητες έχουν πάει στα ΕΠΑΣ: κομμώτριες, ψυκτικοί κλπ. Αυτό θέλετε?

Συμπέρασμα: Μην ασχολείστε με τομείς την εκπαίδευσης που δεν ξέρετε, ασχοληθείτε με τα δημοτικά τα οποία είναι και η μόνη βαθμίδα στην οποία θα περιοριστείτε.


Δεν το έχω εξακριβώσει αλλά αν ισχύει, τι να πω... Βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας. >:( >:( >:(
Απ'ότι μου έλεγε προχθές ο δ/ντής μου, που ασχολείται με τα συνδικαλιστικά της τεχνικής εκπαίδευσης, όταν σχεδίαζαν να κάνουν τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, κάλεσε ο Ράμμας (δεν ξερω τι θεση έχει στο Υπουργείο) τους συλλόγους των καθηγητών για το τι μαθήματα θα μπουν στο καθένα. Και άκουσον-άκουσον, οι ίδιοι οι Πληροφορικοί ζήτησαν να μη μπει η Πληροφορική σαν μάθημα στα ΕΠΑΣ!!! Μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας... ??? ??? ???

Φίλε μου δυστυχώς συνεχίζεις να έχεις το ίδιο προκλητικό στυλάκι και ύφος όπως και σε προηγούμενα post που έχεις κάνει.  ??? ??? ???

Εγώ δεν αναφέρθηκα να μπουν ειδικότητες πληροφορικής και στους 2 τύπους σχολείων αλλά κάποιες ώρες διδασκαλίας της Πληροφορικής στα ΕΠΑΣ. Δεν χρειάζεται κάποιος απόφοιτος των ΕΠΑΣ να έχει βασικές γνώσεις πληροφορικής?  ::) Έτσι θα μειώνονταν και κάποιες υπεραριθμίες των πληροφορικών. Στο δικό μου ΤΕΕ που έγινε ΕΠΑΣ έιναι 7 συνάδερφοι και του χρόνου θα είναι όλοι υπεράριθμοι....
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος alladin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #78 στις: Απρίλιος 22, 2008, 07:22:29 μμ »
Γεια χαρά σε όλους!
 Βασικά θέλω κι εγώ να θυμήσω σε όλους ότι το συγκεκριμένο thread αφορά τη συγκρότηση μιας δυνατής ομάδας που,επιτέλους, θα κάνει το κάτι παραπάνω για την διασφάλιση των συμφερόντων μας ως κλάδου (ΠΕ19/20) γενικότερα και ειδικά τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές αυτού.
Μπράβο σ' αυτόν που πήρε την πρωτοβουλία και σε όσους ακολουθούν. Απ' ό,τι είδα όμως η ομάδα μέχρι τώρα είναι πολύ μικρή σε αριθμό μελών (μόλις 15 αν διάβασα καλά σ' ένα από τα παραπάνω posts). Μήπως πρέπει να δράσουμε με κάποιον άλλο τρόπο ώστε να γίνουμε πολλοί??
ΠΡΕΠΕΙ να δραστηριοποιηυούμε! Δεν είναι δύσκολο! Όσο αφήνουμε τόν έλεγχο σε ξένα χέρια χάνουμε χρόνο και δύναμη!!

ΥΓ: Jaffar, με αγάπη σε καλώ να αναθεωρήσεις τη στάση σου και να συνεργαστείς. Δε βοηθάς κανένα με το ύφος σου και τη στάση σου. Οι περισσότεροι εδώ μέσα είναι αρκετά ώριμοι να καταλάβουν αρκετά για 'σένα και να σε περιθωριοποιήσουν. Πάντα με αγάπη στο λέω και το εννοώ..

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #79 στις: Απρίλιος 22, 2008, 08:24:07 μμ »
Γεια χαρά σε όλους!
 Βασικά θέλω κι εγώ να θυμήσω σε όλους ότι το συγκεκριμένο thread αφορά τη συγκρότηση μιας δυνατής ομάδας που,επιτέλους, θα κάνει το κάτι παραπάνω για την διασφάλιση των συμφερόντων μας ως κλάδου (ΠΕ19/20) γενικότερα και ειδικά τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές αυτού.
Μπράβο σ' αυτόν που πήρε την πρωτοβουλία και σε όσους ακολουθούν. Απ' ό,τι είδα όμως η ομάδα μέχρι τώρα είναι πολύ μικρή σε αριθμό μελών (μόλις 15 αν διάβασα καλά σ' ένα από τα παραπάνω posts). Μήπως πρέπει να δράσουμε με κάποιον άλλο τρόπο ώστε να γίνουμε πολλοί??
ΠΡΕΠΕΙ να δραστηριοποιηυούμε! Δεν είναι δύσκολο! Όσο αφήνουμε τόν έλεγχο σε ξένα χέρια χάνουμε χρόνο και δύναμη!!


ΥΓ: Jaffar, με αγάπη σε καλώ να αναθεωρήσεις τη στάση σου και να συνεργαστείς. Δε βοηθάς κανένα με το ύφος σου και τη στάση σου. Οι περισσότεροι εδώ μέσα είναι αρκετά ώριμοι να καταλάβουν αρκετά για 'σένα και να σε περιθωριοποιήσουν. Πάντα με αγάπη στο λέω και το εννοώ..

Αυτή είναι δουλειά των συλλόγων....
Αντί να γραφτείτε στους αντίστοιχους συλλόγους βγαίνετε και μιλάτε πολλοί σαν παιδιά που ζητάν να πάνε εκδρομή στο γυμνάσιο ....
Γι'αυτό και σας δουλεύει ο κάθε βολεμένος αυνανίας της εκπαίδευσης.




Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #80 στις: Απρίλιος 22, 2008, 08:45:27 μμ »
Πάντως θα γουστάρει τρελά ο ανανίας όταν συναντηθείτε στα σχολεία μαζί του και θα του λέτε ότι πήρατε πτυχίο χωρίς να πατήσετε στο ΤΕΙ γιατί δουλεύατε σε καφετέρια αφού μπήκατε με 5 μέσο όρο στις πανελλήνιες και σπουδάσατε κυρίως τις σχέσεις με το άλλο φύλλο στα φοιτητικά σας χρόνια...

Ακόμη ότι καθήσατε 2-3 χρόνια κοντά στο σπίτι σας χωρίς να πάτε αναπληρωτές στις βραχονησίδες δουλεύοντας μόνο στο ολοήμερο βάζοντας παιχνίδια στα παιδάκια και φλερτάροντας τις δασκάλες τις ώρες που δεν είσασταν στην καφετέρια..

Και το καλύτερο από όλα τα παιδάκια δεν θα θέλουν να τον βλέπουν και θα του κάνουν την ζωή κόλαση στο μάθημα ενώ εσάς θα σας λατρεύουν...

Όλα αυτά εφόσον μαζέψει 120 μόρια για να καταφέρει να πάρει μετάθεση στο μέρος πρώτου διορισμού σας για να είστε μαζί.

Εσύ ανανία τελικά θα παίρνεις 70 euro παραπάνω τον μήνα όταν πάρεις το διδακτορικό φυσικά σε 10 χρόνια κάνοντας τον χαμάλι σε κανά χτικιάρη παππουδικό του παιδαγωγικού - ίσα με ένα βράδυ στο μπαράκι δουλειάς...


(Έπρεπε να πάρεις κάποια στιγμή αυτό που προκαλείς και αποζητάς εδώ και καιρό)

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 23, 2008, 03:48:14 πμ από eDimitris »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #81 στις: Απρίλιος 22, 2008, 08:49:20 μμ »
Αυτή είναι δουλειά των συλλόγων....
Αντί να γραφτείτε στους αντίστοιχους συλλόγους βγαίνετε και μιλάτε πολλοί σαν παιδιά που ζητάν να πάνε εκδρομή στο γυμνάσιο ....
Πολλά άτομα εδώ μέσα είναι γραμμένα σε έναν ή περισσότερους συλλογους. Απλά ούτε από κει δε φαίνεται να υπάρχει έντονη κινητοποίηση.

Αποσυνδεδεμένος Prosagon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #82 στις: Απρίλιος 23, 2008, 12:46:17 πμ »
Αυτή είναι δουλειά των συλλόγων....
Αντί να γραφτείτε στους αντίστοιχους συλλόγους βγαίνετε και μιλάτε πολλοί σαν παιδιά που ζητάν να πάνε εκδρομή στο γυμνάσιο ....
Πολλά άτομα εδώ μέσα είναι γραμμένα σε έναν ή περισσότερους συλλογους. Απλά ούτε από κει δε φαίνεται να υπάρχει έντονη κινητοποίηση.
φίλε psych@ra όσοι διοικούν τους συλλόγους είναι διορισμένοι στην εκπαίδευση ή αλλού στο δημόσιο και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι κανά επίδομα......
ακόμα και την υπεραριθμία τη γουστάρουν διότι κάθονται σε ένα γραφειάκι και πίνουν καφέ όλη μέρα δίχως να χρειάζεται να κάνουν μάθημα....

ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ: Που είναι ο "ΑΡΧΙΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ" από τη χίο που έστελνε παραπλανητικά emails μέσω της υπηρεσίας του για να μαζέψει στοιχεία ωρομίσθιων πληροφορικών με σκοπό να τους εντάξει στο "σύλλογο" του; με το που πέρασε το ΠΔ για τους ΠΕ20 ως νόμος το Μάιο του 2007 και έσωσε την ξαπλώστρα του στην εκπαίδευση και στις παραλίες της χίου ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ.

Και επιμένω διότι μιλώντας με ένα γυμναστή που ασχολείται με τα συνδικαλιστικά μου ανέφερε ο άνθρωπος ότι μαζεύτηκαν οι αδιόριστοι και οι διορισμένοι συνδικαλιστές και κατέβηκαν στο υπουργείο και μετά από πολύχρονες πιέσεις κατάφεραν να βάλουν και άλλη ώρα στο δημοτικό.

ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ EMAIL ΚΑΙ FORUM είμαστε.

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Επείγον
« Απάντηση #83 στις: Απρίλιος 23, 2008, 01:24:44 πμ »
Πάντως θα γουστάρει τρελά ο αυνανίας όταν συναντηθείτε στα σχολεία μαζί του και θα του λέτε ότι πήρατε πτυχίο χωρίς να πατήσετε στο ΤΕΙ γιατί δουλεύατε σε καφετέρια αφού μπήκατε με 5 μέσο όρο στις πανελλήνιες και σπουδάσατε κυρίως τις σχέσεις με το άλλο φύλλο στα φοιτητικά σας χρόνια...

Αλήθεια αν εγώ μίλαγα έτσι θα είχα γίνει banned από τους moderators?

Παράθεση
Ακόμη ότι καθήσατε 2-3 χρόνια κοντά στο σπίτι σας χωρίς να πάτε αναπληρωτές στις βραχονησίδες δουλεύοντας μόνο στο ολοήμερο βάζοντας παιχνίδια στα παιδάκια και φλερτάροντας τις δασκάλες τις ώρες που δεν είσασταν στην καφετέρια..

Και το καλύτερο από όλα τα παιδάκια δεν θα θέλουν να τον βλέπουν και θα του κάνουν την ζωή κόλαση στο μάθημα ενώ εσάς θα σας λατρεύουν...
Τώρα το ποιον θα λατρέυουν τα παιδάκια και ποιον όχι άσε τα παιδάκια να το αποφασίσουν, φυσικα εσένα σε λατρεύουν επειδή τους βάζεις κάθε μέρα στο internet και την ώρα σου παίζουν παιχνίδια αλλά τι να κάνουμε αυτή είναι η πραγματικότητα του ολοήμερου των πληροφορικών. Πάλι καλά που με τα λεγομενά σου το παραδέχεσαι κιόλας

Πάντως είναι φανερό ότι κουβαλάς τρελά κόμπλεξ, αυτό το βλέπει ακόμα και ένας πρωτοετής ψυχολογίας. Ίσως σε πονάει ότι ένας δάσκαλος είναι διορισμένος καθηγητής πληροφορικής και εσύ είσαι ακόμα στη γύρα και το παρακαλετό μπας και πάρεις καμιά ώρα να πάρεις κανένα μόριο παραπάνω.

Παράθεση
Εσύ αυνανία τελικά θα παίρνεις 70 euro παραπάνω τον μήνα όταν πάρεις το διδακτορικό φυσικά σε 10 χρόνια κάνοντας τον χαμάλι σε κανά χτικιάρη παππουδικό του παιδαγωγικού - ίσα με ένα βράδυ στο μπαράκι δουλειάς...

Life sucks...

Μπράβο αυτό είναι το επίπεδο του μέσου καθηγητή πληροφορικής που θέλει να διοριστεί σε δημοτικό. Χαίρομαι που το αποδεικνύεις. Με τέτοιο επίπεδο που έχεις ψάχνεις την επιβεβαίωση μέσα από την ανωνυμία σου σε ένα φόρουμ γιατί στην πραγματική ζωή είσαι ένα μηδενικό
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 722
Σύνολο: 726

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.