*

Αποστολέας Θέμα: Mια πρόταση για την φυσική αγωγή”  (Αναγνώστηκε 2359 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anemos1969

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Mια πρόταση για την φυσική αγωγή”
« στις: Αύγουστος 21, 2006, 02:25:25 μμ »
"ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ"

Πως θα μπορέσει ο κλάδος μας να ανασυντάξει τις δυνάμεις του, να σχεδιάσει και να προτείνει μια συνολική πρόταση για την αναβάθμιση του συστήματος φυσικής αγωγής στη χώρα μας; Αυτό είναι το ερώτημα που τίθεται σήμερα από όλους μας.

Είναι γεγονός ότι εδώ και χρόνια τα προβλήματα του κλάδου έχουν αφεθεί στην τύχη τους. Βαδίζουμε χωρίς όραμα, σχέδιο και προγραμματισμό.
Η πραγματικότητα στη χώρα μας βρίσκεται σε τεράστια απόσταση από τις ανάγκες του παρόντος και τις αξιώσεις που υπαγορεύει ο νέος αιώνας.

-Η Φυσική Αγωγή και ο Σχολικός Αθλητισμός έχουν προβλήματα, δεν μιλάμε για τα Πανεπιστήμια γιατί εκεί είναι έννοιες ανύπαρκτες.

- Υπάρχουν 15.οοο χιλιάδες άνεργοι καθηγητές φυσικής αγωγής.

- Οι ώρες φυσικής αγωγής στο σχολείο μειώθηκαν

- Αναγκάστηκαν χιλιάδες καθηγητές φυσικής αγωγής να απασχοληθούν για 4-5 χρόνια με τον εξευτελιστικό εργασιακό θεσμό του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού, και σήμερα κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός σχολείου εάν δεν ληφθούν μέτρα άμεσα.

- Ο καθηγητής φυσικής αγωγής στο σχολείο δεν έχει την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή για να διδάξει σωστά το μάθημα,

- Παραμένουν απλήρωτοι κ. φ.α. που από το 2000 έως το 2οο4 απασχολήθηκαν στα διάφορα προγράμματα ανεύρεσης ταλέντων των ομοσπονδιών.

αλλά και τόσα άλλα μικρά και μεγάλα που υπάρχουν.


Σήμερα όμως δεν πρέπει να μείνουμε στην επισήμανση των προβλημάτων, είναι επιτακτική ανάγκη να προχωρήσουμε, να ανοίξουμε νέους δρόμους, να οδηγήσουμε τις εξελίξεις.
Έχουμε λοιπόν χρέος όλοι απέναντι στην ιστορία να διαφυλάξουμε τις αξιες και τα ολυμπιακά ιδεώδη που κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας, η χώρα μας πρέπει και μπορεί να γίνει παγκόσμιο αθλητικό πρότυπο.
Αυτό όμως δεν έχει ελπίδες να γίνει εάν δεν αναπτυχθούν δράσεις και πρωτοβουλίες από όλους τους εμπλεκόμενους με τον κλάδο μας φορείς, αλλά ταυτόχρονα απαιτείται και η ενεργός συμμετοχή του συνόλου των καθηγητών φυσικής αγωγής μόνιμων και μη.

Στην προσπάθεια αυτή η ευθύνη για την κατάθεση προτάσεων στη δημόσια συζήτηση γύρω από το μέλλον του κλάδου μας αποτελεί υπόθεση όλων μας,όλων των καθηγητών φυσικής αγωγής σε όποια γωνιά της Ελλάδας και αν βρισκόμαστε. Και δεν επιδέχεται περαιτέρω αναβολές.

Όλοι μαζί μπορούμε…

Υ Γ. Θα αναφέρω εδώ κάτι που έλεγε στο σχολείο ο λυκειάρχης
“Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΟΤΕ”


edit:Tροποποίηση του τίτλου σε πεζά



« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2006, 01:20:29 μμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: “ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ”
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:30:00 »

Αποσυνδεδεμένος anemos1969

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: “ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ”
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 21, 2006, 08:25:58 μμ »
21/8/2006Ρουσόπουλος: Η κυβέρνηση συνεχίζει τις μεταρρυθμίσεις

“Η κυβέρνηση με συνέπεια και σοβαρότητα συνεχίζει τις μεταρρυθμίσεις,δήλωσε σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Θόδωρος Ρουσόπουλος, ξεκινώντας σήμερα την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών και δίνοντας, όπως είπε, το πολιτικό και οικονονομικό στίγμα της νέας περιόδου, όπως το έχει σχεδιάσει η κυβέρνηση.
    Ο κ. Ρουσόπουλος συνέχισε λέγοντας ότι η κυβέρνηση περιορίζει τις σπατάλες στο δημόσιο, με σταθερό στόχο την ανάπτυξη, την απασχόληση και την κοινωνική συνοχή και υλοποιεί τις δεσμεύσεις της προς τους πολίτες.

   Για την Παιδεία ο κ. Ρουσόπουλος δήλωσε ότι χρειάζεται να γίνουν μεταρρυθμίσεις και θα γίνουν και σημείωσε ότι αυτές ούτε αναβλήθηκαν, ούτε σταμάτησαν. Ανέφερε δε ότι δόθηκε απο την υπουργό Παιδείας το προσχέδιο νόμου για να γίνει διάλογος”.

ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΑΘΗΝΑ, 3 Αυγούστου  2006

ΠΡΟΣ:
Αξιότιμη
Υπουργό παιδείας
Κ. Μαριέττα  Γιαννάκου
 
ΘΕΜΑ:
Η πρόταση μας   για την αναβάθμιση της φυσικής αγωγής στα πανεπιστήμια
ΣΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ  ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
 ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ
http://www.edra.gr/

Η αναβάθμιση της φυσικής αγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι μεταρρύθμιση,
{ πρέπει να αλλάξει ο Νόμος 1268/82 (Δομή και Λειτουργία των ΑΕΙ άρθρο 24 πρόγραμμα σπουδών)}

H ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.
Να προσλαμβάνονται με το εκάστοτε σύστημα προσλήψεων που ισχύει και στις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης
.

Με τη σημερινή της μορφή η φυσική αγωγή στο σχολείο και το πανεπιστήμιο δύσκολα μπορεί να επιτύχει τους πολυδιάστατους στόχους που έχουν τεθεί στα αναλυτικά προγράμματα.
Η φυσική αγωγή σήμερα ελάχιστη διαφορά προκαλεί στη ζωή του κάθε μαθητή και του κάθε φοιτητή μετά την αποφοίτηση του.
Οι μαθητές και οι φοιτητές δεν μπορούν να γνωρίσουν τα οφέλη της άσκησης και να επηρεαστούν στο να υιοθετήσουν την άσκηση ως μέρος της ζωή τους.
Με την αναβάθμιση της φυσικής αγωγής στα πανεπιστήμια η πολιτεία θα συμβάλει προς την κατεύθυνση να γίνει κατανοητή η ανάγκη της δια βίου άσκησης για υγειά, συνεισφέροντας έτσι στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων που είναι και ο κεντρικός στόχος της εκπαίδευσης.
Με την σημερινή μορφή του μαθήματος ο θεμελιώδης αυτός στόχος δεν υλοποιείται.


ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΓΡΑΨΑΝ:
http://www.kathimerini.gr/20/8/2006

Χωρίς σχέδιο και προγραμματισμό
 Συμπτωματικός παραμένει ο ελληνικός αθλητισμός
Του Ν. Α. Κωνσταντοπουλου

“Ο ελληνικός αθλητισμός είναι συμπτωματικός. Πρόγραμμα ανίχνευσης ταλέντων, στην ουσία, δεν υφίσταται, μολονότι έχουν εξαγγελθεί τέτοια κατ’ επανάληψιν και έγιναν προσπάθειες εφαρμογής τους. Οσες άρχισαν, σταμάτησαν. Αφήστε δε ότι, αν όχι όλες, οι περισσότερες αποσκοπούσαν στο να βρουν απασχόληση -έστω και μερική- άνεργοι γυμναστές.Τα πάντα, λοιπόν, γίνονται στην τύχη.
Θαυμάσαμε τις Ρωσίδες και τους Ρώσους αθλητές, που κυριάρχησαν στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Η επικράτηση της Ρωσίας, όμως, δεν οφείλεται σε «κρυμμένα μυστικά». Εντάξει, είναι μεγάλη χώρα, με πολύ πληθυσμό, σίγουρα
μετέρχεται μέσα μη θεμιτά, όπως γίνεται, από ένα σημείο κι έπειτα, στον πρωταθλητισμό, αλλά, εκτός από αυτά, κάνει αθλητισμό συστηματικά και σε βάθος. Μάθαμε ότι στη Ρωσία υπάρχουν 600 αθλητικά σχολεία μόνο για τον στίβο! Εδώ υπάρχουν μόνο τάξεις αθλητικής διευκόλυνσης. Η διαφορά είναι χαώδης.
Στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη δύναμη του στίβου, μπορεί να μην υπάρχουν τ’ αθλητικά σχολεία, καλλιεργείται όμως ο αθλητισμός στα σχολεία και στα πανεπιστήμια.

Στην Ελλάδα είναι αστείο να μιλήσουμε για σχολικό και πανεπιστημιακό αθλητισμό.

Ολα αυτά τα κενά, λοιπόν, προσπαθούν να καλύψουν τα σωματεία. Προσπαθούν, χωρίς να τα καταφέρνουν πάντα. Γιατί εδώ εμφιλοχωρούν κάποιοι άλλοι παράγοντες (οικονομική δυσπραγία, προπονητές μη επαρκώς κατηρτισμένοι, έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής), που αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη του αθλητισμού, άρα και του στίβου. Γι’ αυτό, λοιπόν, στην Ελλάδα θα γεννιούνται πολλά ταλέντα, αλλά λίγα θ’ αξιοποιούνται”

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_sport_1_20/08/2006_194729




« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2006, 08:42:41 μμ από anemos1969 »

Αποσυνδεδεμένος sissi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 410
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: “ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ”
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 21, 2006, 11:32:24 μμ »
δεν νομιζω να υπαρχει συναδερφος που να μην συμφωνει με αυτα που λες!Επι του πρακτεου ομως τι γινεται?θα υπαρξει ποτε συλλογος σοβαρος που να μπορεσει με την βοηθεια ολων μας να διεκδικησει αυτα που πρεπει??ο κλαδος μας παραπεει εδω και χρονια..δεν παει αλλο..κατι πρεπει να γινει..

Αποσυνδεδεμένος mart13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 11
    • Προφίλ
    • 2ο Δημοτικό Σχολείο Τήνου
Απ: “ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ”
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 22, 2006, 12:42:49 μμ »
Aneme1969 έχεις δίκιο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, έχω διαβάσει και αλλού άλλα posts σου και μιλάς συνετά και ρεαλιστικά.

Η αθλητική παιδεία στην Ελλάδα βουλιάζει διαρκώς, χωρίς πλάνο, χωρίς όραμα, χωρίς καινοτομίες...

Σίγουρα όλοι μαζί μπορούμε, πες μου όμως πως θα καταφέρει να ενωθεί αυτός ο κατακερματισμένος κλάδος; Πως θ' ανοίξουν τα μάτια των τυφλών και τ' αυτιά των κωφών; Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να τρυπώσουν αυτοί και ότι άλλο πέρα από το δικό τους συμφέρον είναι λάθος.

Διαμάχες σε φόρουμ μεταξύ αναπληρωτών, ΑΣΕΠιτών, 30μηνιτών, 3τεκνων.....έλεος φτάνει πια με αυτή τη μικρότητα και την ατομιστική θεώρηση των πραγμάτων. Για να μη μιλήσω για το επίπεδο... που ευτυχώς σε αυτό το φόρουμ είναι αξιοπρεπές.

Οι άλλοι κλάδοι μας θεωρούν υποδιέστερους εκπαιδευτικούς (αν και εγώ δεν έχω τύχει ποτέ τέτοιας αντιμετώπισης) αλλά σε γενικές γραμμές θεωρούμαστε μαϊντανοί. Ένας κλάδος με πολύπλευρες γνώσεις και μόρφωση, με δυνατότητα παροχής διαθεματικής μόρφωσης στην εκπαίδευση, δεν έχει την αίγλη που του αρμόζει... Γιατί; μήπως φταίμε κι εμείς σε αυτό;

Πως ανεμε, πως να παλέψεις αυτόν τον κατακερματισμό του κλάδου; Πως να κάνουμε τις φωνές να σωπάσουν και να αρχίσει ο διάλογος... Πρώτα μεταξύ μας. Λύσεις ιδέες, όραμα για την αθλητική εκπαίδευση υπάρχουν πρέπει να γίνουν σχέδιο και μετά σταθερά να διεκδικήσουμε η ελληνική κοινωνία να αποκτήσει αθλητική παιδεία. Να πλάσουμε μέσα από το μάθημά μας όχι μόνο δυνατά κορμιά, αλλά και πνεύμα διευρημένο με ήθος και αξίες!

Πρώτα όμως πρέπει να αποκτήσει αυτό το ήθος η κοινότητα των γυμναστών. Να σταθεί για μια φορά υπεύθυνα και να εστιάσει τη ματιά της σε αυτό που πραγματικά είναι η αθλητική εκπαίδευση και όχι σε αυτό που έχει καταντήσει...

Σίγουρα όλι μαζί μπορούμε αλλά πως; ακόμα και οι σύλλογοι μας τρώγονται μεταξύ τους, ποιος είναι ο καλύτερος και ο σωστότερος....

Φτάνει πια!!! Πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά τα προβλήματά μας και να πάψουν οι αψιμαχίες, για να μας πάρουν και οι άλλοι στα σοβαρά!
Οδοιπόρε δεν υπάρχει δρόμος ... το μονοπάτι σου εσύ το χαράζεις!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Mια πρόταση για την φυσική αγωγή”
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:30:00 »

Αποσυνδεδεμένος anemos1969

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Mια πρόταση για την φυσική αγωγή”
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 22, 2006, 07:47:44 μμ »
Νομίζω ότι  η κατάσταση  είναι τέτοια που δεν έχουμε και πολλές επιλογές.
Πρέπει να δούμε την αλήθεια κατάματα και η αλήθεια είναι ότι ο κλάδος μας εδώ και καιρό βρίσκεται στον αστερισμό της αβεβαιότητας και της ανασφάλειας.

Το ζήτημα όπως σωστά το θέσατε είναι τι κάνουμε σήμερα;

Όπως έχω ξαναγράψει σε ολόκληρη τη χώρα είμαστε χιλιάδες!
Αν καταφέρουμε να συσπειρωθούμε μόνο η παρουσία μας θα αλλάξει τα δεδομένα, μην ξεχνάμε ότι έρχονται και εκλογές…
Πρέπει να διεκδικήσουμε, και να προσπαθήσουμε να πάρουμε δεσμεύσεις που στην πορεία θα γίνουν πράξη και θα αναβαθμίσουν τον κλάδο.

Έχουμε λοιπόν υποχρέωση όλοι να ισχυροποιήσουμε τους μεταξύ μας δεσμούς, να βρεθούμε ο ένας πιο κοντά στον άλλο να ενδυναμώσουμε την ψυχική μας ενότητα, να μεταφέρουμε αυτό το μήνυμα και σε άλλους, να οργανώσουμε πυρήνες προβληματισμού σε ολόκληρη τη χώρα.
Έτσι θα μπορέσουμε να οργανώσουμε  ένα μεγάλο συνέδριο και να θέσουμε στόχους
Αν μπορέσουμε να αλλάξουμε εμείς θα αλλάξουμε και τα πράγματα
Πρέπει να πούμε τώρα  “ως εδώ και μη παρέκει”

Έχουμε πολλά που μας ενώνουν
Όλοι μαζί μπορούμε…
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2006, 07:53:31 μμ από anemos1969 »

Αποσυνδεδεμένος anemos1969

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Mια πρόταση για την φυσική αγωγή”
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 24, 2006, 11:33:47 μμ »
Σχετικά με την οργάνωση και λειτουργία του σχολικού αθλητισμού υπάρχει νόμος του κράτους που όμως δεν εφαρμόζετε!

ΝΟΜΟΣ 1566/1985
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ
Μαθητικοί Ομιλοι Αθλημάτων, Μ.Ο.Α.

Άρθρο 47.

Σχολικός αθλητισμός - Εκδηλώσεις.

1. α) Σε κάθε σχολείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημιουργούνται μαθητικοί όμιλοι αθλημάτων (Μ.Ο.Α.) στους οποίους μετέχουν προαιρετικά οι μαθητές. Στους Μ.Ο.Α. λειτουργούν τομείς κατά αθλήματα και οι μαθητές παίρνουν μέρος σε όποιο επιθυμούν. Η κύρια λειτουργία τους γίνεται εκτός του ωρολόγιου προγράμματος του σχολείου. Οι κάθε είδους αγωνιστικές και αθλητικές δραστηριότητες διεξάγονται με ευθύνη των Μ.Ο.Α. Όταν πρόκειται για τέτοιου είδους δραστηριότητες σε επίπεδο δήμου ή κοινότητας, νομού ή της χώρας, οι Μ.Ο.Α. συνεργάζονται με τα οικεία όργανα ή φορείς διεξαγωγής τους.

β) Η οργάνωση και λειτουργία των Μ.Ο.Α., η χρησιμοποίηση αθλητικών χώρων και εγκαταστάσεων και οι προϋποθέσεις και η διάρκεια απασχόλησης δασκάλων και καθηγητών φυσικής αγωγής στις δραστηριότητες των Μ.Ο.Α., καθώς και η ανάλογη εφαρμογή του θεσμού αυτού στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καθορίζονται με κοινή απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Υφυπουργού αρμόδιου για θέματα αθλητισμού.

γ) Με απόφαση του οικείου νομάρχη, ύστερα από εισήγηση του προϊστάμενου του γραφείου φυσικής αγωγής, ανατίθεται σε δασκάλους ή και καθηγητές φυσικής αγωγής του ίδιου ή άλλου σχολείου της ίδιας πόλης ή κωμόπολης η προσφορά υπηρεσιών στους Μ.Ο.Α. Στους εκπαιδευτικούς αυτούς, που απασχολούνται πέρα από το υποχρεωτικό τους ωράριο, καταβάλλεται υπερωριακή αποζημίωση κατά τις κείμενες διατάξεις.

δ) Όλες οι δαπάνες λειτουργίας των Μ.Ο.Α., βαρύνουν τον προϋπολογισμό εξόδων του Υφυπουργείου αρμόδιου για θέματα αθλητισμού, στον οποίο γράφονται και οι σχετικές πιστώσεις.

2. Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζονται οι μορφές και το γενικό πλαίσιο των εκδηλώσεων στα σχολεία και ο τρόπος υποστήριξης και πραγματοποίησής τους.

Συνοπτικά οι ΜΟΑ (Μαθητικοί Ομιλοι Αθλημάτων) είναι ο νόμιμος τρόπος που μέσα από την χρήση του άρθρου 47 του νόμου 1566/85 δημιουργείται ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. Ολα τα σχολεία της Ελλάδας μπορούν να φτιάξουν αθλητικούς σχολικούς συλλόγους (μαθητικοί όμιλοι αθλημάτων, Μ.Ο.Α.) όπου με λεφτά από τον ΟΠΑΠ και το στοίχημα μπορούν να γίνουν προπονητές αυτών των ομάδων χιλιάδες συνάδελφοί μας.

*οι δάσκαλοι αναφέρονται στο νόμο γιατί τότε (1985) δεν υπήρχαν μόνιμοι Κ.Φ.Α. στα δημοτικά και το μάθημα γινόταν από δασκάλους μόνο. Το 1984-85 ξεκίνησαν οι ωρομίσθιοι Κ.Φ.Α στα δημοτικά με κονδύλια των Δήμων και κάποιας ομοσπονδίας


Aπο το υπόμνημα της ΕΚΦΑΕ σχετικά με το ζήτημα:

7) Να αναβαθμιστεί και να επανασχεδιαστεί στο σύνολο της η δομή και λειτουργία του Σχολικού Αθλητισμού. Προτείνουμε την ενεργοποίηση του Νόμου 1566/1985 φεκ.α’ 167/30.09.1985 άρθρο 47 για τα Μ.Ο.Α(Μαθητικοί Όμιλοι Αθλημάτων) καθώς και τη σύνδεση των σχολικών ομάδων που θα δημιουργηθούν με τα αθλητικά σχολεία. Τέλος προτείνουμε την άμεση πιλοτική εφαρμογή του Νόμου στα σχολεία.


« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 24, 2006, 11:38:22 μμ από anemos1969 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 518

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.176 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.