*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 458276 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος margar78

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2212 στις: Μάιος 29, 2023, 04:40:01 μμ »
Καλησπέρα σας,πήρα περισυ οργανική σε ΠΕΠΑΛ και είμαι φιλόλογος.Γνωριζει κάνεις τι θα γίνει με τις οργανικές μας τον Ιούνιο του 2024;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:52:46 »

Αποσυνδεδεμένος Σούζη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2213 στις: Μάιος 29, 2023, 10:59:18 μμ »
προηγεισαι Σουζη εναντι ολων πλην των υπεραριθμων που εχουν προτεραιοτητα εναντι των ειδικων κατηγοριων. Ομως φανατζομαι οτι αυτη την εποχη η ερωτηση σου επικεντρωνεται στο αν προηγεισαι εναντι των αλλων που ζητουν βελτιωση, μεταθεση, οριστ τοποθετηση απο τους οποιους οντως προηγεισαι
Σε ευχαριστώ πολύ

Αποσυνδεδεμένος Σούζη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2214 στις: Μάιος 29, 2023, 10:59:43 μμ »
Προηγείσαι.
Σε ευχαριστώ πολύ

Αποσυνδεδεμένος Goat

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2215 στις: Μάιος 30, 2023, 02:42:38 μμ »
Γνωρίζουμε πότε θα βγουν οι οριστικές τοποθετήσεις εντος ΠΥΣΠΕ νεοδιόριστων του 2022, μεταταγμένων κλπ?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:52:46 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1699
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2216 στις: Μάιος 30, 2023, 03:23:48 μμ »
Γνωρίζουμε πότε θα βγουν οι οριστικές τοποθετήσεις εντος ΠΥΣΠΕ νεοδιόριστων του 2022, μεταταγμένων κλπ?
καθε διευθυνση εχει διαφορετικο χρονοδιαγραμμα ενεργειων. Να κοιτας την ιστοσελιδα της διευθυνσης σου καθημερινα

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2217 στις: Μάιος 30, 2023, 11:10:09 μμ »
Εμείς δεν έχουμε κάνει καν αίτηση ακόμα.
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος Penrose

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 380
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2218 στις: Ιούνιος 04, 2023, 02:49:07 μμ »
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι συμβαίνει με τις οργανικές τοποθετήσεις στον ΠΕ04? Υπάρχουν ΔΔΕ που για τοποθέτηση από βελτιωση/μεταθεση/διάθεση δίνουν τα κενα ανάλογα με τις ώρες Α ανάθεσης (12 ώρες Α ανάθεσης και συνολικά για τον ΠΕ04 στη σχολική μονάδα κενο τουλάχιστον 12 ωρών) και άλλες που δίνουν συνολικά οργανικα ΠΕ04 τουλάχιστον 12 ωρών (αθροιζοντας ώρες Φυσικης-Χημειας-Βιολογιας-Γεωγραφιας).Είναι στην επιλογή κάθε ΔΔΕ τι θα κάνει?

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1699
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2219 στις: Ιούνιος 04, 2023, 03:44:22 μμ »
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι συμβαίνει με τις οργανικές τοποθετήσεις στον ΠΕ04? Υπάρχουν ΔΔΕ που για τοποθέτηση από βελτιωση/μεταθεση/διάθεση δίνουν τα κενα ανάλογα με τις ώρες Α ανάθεσης (12 ώρες Α ανάθεσης και συνολικά για τον ΠΕ04 στη σχολική μονάδα κενο τουλάχιστον 12 ωρών) και άλλες που δίνουν συνολικά οργανικα ΠΕ04 τουλάχιστον 12 ωρών (αθροιζοντας ώρες Φυσικης-Χημειας-Βιολογιας-Γεωγραφιας).Είναι στην επιλογή κάθε ΔΔΕ τι θα κάνει?

το ζητημα των πε04 ειναι οντως ένα από τα ζητηματα (υπαρχουν κι αλλα) στα οποια κάθε πυσδε, στην κυριολεξια, κανει τα δικα του με ευθυνη του υπουργειου που δεν παιρνει επιτελους μια οριστικη πρωτοβουλια για να ξεκαθαρισει το ζητημα, παρα το αφηνει να σερνεται για προφανεις λογους.
Στο δικο μου γινονται τα εξής:
Η διαδικασία πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα και ομάδα σχολείων υλοποιείται σε τρεις διαδοχικές φάσεις τοποθέτησης εκπαιδευτικών, όπως αυτές προκύπτουν απο το ΠΔ 50/96 και το 100/97
Α φαση=υπεραριθμοι
Β φαση=βελτιωσεις κλπ
Γ φαση =εναπομειναντα κενα εάν και εφοσον υπάρχουν
Στην α φαση γινεται ενιαια αντιμετωπιση από την ωρα της κρισης της υπεραριθμιας μεχρι και την άρση της δηλ την τοποθετηση των υπεραριθμων.
Πχ εάν σε ένα σχολειο υπαρχουν 28 ωρες χημειας, 22 βιολογιας, 36 φυσικης και οι οργανικα ανηκοντες είναι 2 χημικοι με 40 ωρες, 1 βιολογος με 23, 2 φυσικοι με 38 (πραγματικη περιπτωση ΓΕΛ)  τοτε βλεπουμε ότι υπαρχουν 28+22+36=86 προβλεπομενες ωρες για τη διδασκαλια των μαθηματων και 101 διαθεσιμες ώρες, που σημαινει ότι υπαρχει ένα πλεονασμα 101-86=+15 δηλ μια υπεραριθμια.
Υπεραριθμη κριθηκε η νεοτερη τοποθετηθεισα βιολογος,παρολο ότι υπηρχαν 22 ωρες βιολογιας, λογω της ΕΝΙΑΙΑΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ.
Η βιολογος αυτή μπορει να διεκδικησει ενιαιο οργανικο κενο (12 ωρων τουλαχιστον) και όχι κατά ειδικοτητα πχ ένα κενο που μπορει να αποτελειται από 12 ωρες φυσικης και πχ 4 χημειας
Νομοθεσια=
« Μαρούσι, 03-07-2018
Αρ. Πρωτ.: 111364/Ε2

Αναφορικά με πληθώρα ερωτημάτων προς την Υπηρεσία μας σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ04 που προέρχονται από υπεραριθμία, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:
Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α ́), όπως ισχύει.
Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α ́) το εξής : «στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α ́ 45), όπως τροποποιήθηκε με την
παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α ́ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία
ανήκουν.»
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών..»

Β φαση= τοποθετηση ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΕΝΟ Α ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥΛΑΧ 12 ΩΡΩΝ
Δηλ για να δωσει κενο το πυσδε θα πρεπει να υπαρχουν σε 1 σχολειο τουλαχ 12 ωρες φυσικης ή 12 χημ κ.ο.κ και ο χημικος τοποθετειται μονο σε κενο χημειας, ο φυσικος σε κενο φυσικης κ.ο.κ
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ= 60818/Δ2/2011
«..1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών θα γίνει ενιαία στον κλάδο (αφορά στην Α΄ φάση των κρίσεων, όπως προαναφέραμε ήδη).
2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων (αυτο εχει αλλαξει οπως ανεφερα παραπανω με το 111364/Ε2) όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα.»
Και
ΥΑ 20-06-2013
Αρ. Πρωτ. : 84582/Δ2
«Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α ́ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β ́ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα…»

Γ φαση
Παλι ενιαια αντιμετωπιση όπως στην Α φαση δηλ ο χημικος που απεμεινε χωρις οργανικη μπορει να παρει οργανικο κενο που αποτελειται από ωρες για παραδειγμα φυσικης +βιολογιας+γεωγραφίας .
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ=
Σύμφωνα με την παρ.11 άρ.15 ΠΔ 50/96  «..Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση (σσ. δηλ στη Γ φαση) στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους..»
Επιπλέον, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο του με αρ. πρωτ. 60818/Δ2/2011 εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας «..τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία (σσ.εννοείται αυτή της Β΄ φάσης) θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης… Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας».




« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 05, 2023, 08:05:15 πμ από gtΠΕΟ2 »

Αποσυνδεδεμένος jg

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 269
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2220 στις: Ιούνιος 04, 2023, 03:47:45 μμ »
Ερώτηση για τις οργανικές Τεχνολογίας στα Γυμνάσια. Αν ελευθερωθεί θέση στην διαδικασία των βελτιώσεων, πηγαίνει αποκλειστικά της ίδιας ειδικότητας ή όλων των ειδικοτήτων που το έχουν ως ανάθεση?

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1699
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2221 στις: Ιούνιος 04, 2023, 03:54:10 μμ »
Ερώτηση για τις οργανικές Τεχνολογίας στα Γυμνάσια. Αν ελευθερωθεί θέση στην διαδικασία των βελτιώσεων, πηγαίνει αποκλειστικά της ίδιας ειδικότητας ή όλων των ειδικοτήτων που το έχουν ως ανάθεση?

Τα κενά τεχνολογιας  μπορούν να δηλωθούν από τους κλάδους
ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83,

ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ88,

ΠΕ89 που έχουν το
μάθημα ως κοινή Α ́ανάθεση. Το παιρνει οποιοσδηποτε απο αυτους ασχετως τι ειδικοτητα το καλυπτε πριν. ΔΕΝ υπαρχει διαταξη που να αναγραφει οτι αν εφυγε ο πε81 τοτε την τεχνολογια θα την παρει παλι πε81
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2023, 03:57:27 μμ από gtΠΕΟ2 »

Αποσυνδεδεμένος jg

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 269
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2222 στις: Ιούνιος 04, 2023, 04:13:22 μμ »
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Βέβαια θα πρέπει να είναι αρκετά εξελιγμένος ο αλγόριθμος του προγράμματος για να το "καταλαβαίνει¨
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2023, 04:55:10 μμ από jg »

Αποσυνδεδεμένος Penrose

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 380
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2223 στις: Ιούνιος 04, 2023, 04:16:22 μμ »
Ευχαριστώ πολυ gtΠΕΟ2..
το ζητημα των πε04 ειναι οντως ένα από τα ζητηματα (υπαρχουν κι αλλα) στα οποια κάθε πυσδε, στην κυριολεξια, κανει τα δικα του με ευθυνη του υπουργειου που δεν παιρνει επιτελους μια οριστικη πρωτοβουλια για να ξεκαθαρισει το ζητημα, παρα το αφηνει να σερνεται για προφανεις λογους.
Στο δικο μου γινονται τα εξής:
Η διαδικασία πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα και ομάδα σχολείων υλοποιείται σε τρεις διαδοχικές φάσεις τοποθέτησης εκπαιδευτικών, όπως αυτές προκύπτουν απο το ΠΔ 50/96 και το 100/97
Α φαση=υπεραριθμοι
Β φαση=βελτιωσεις κλπ
Γ φαση =εναπομειναντα κενα εάν και εφοσον υπάρχουν
Στην α φαση γινεται ενιαια αντιμετωπιση από την ωρα της κρισης της υπεραριθμιας μεχρι και την άρση της δηλ την τοποθετηση των υπεραριθμων.
Πχ εάν σε ένα σχολειο υπαρχουν 28 ωρες χημειας, 22 βιολογιας, 36 φυσικης και οι οργανικα ανηκοντες είναι 2 χημικοι με 40 ωρες, 1 βιολογος με 23, 2 φυσικοι με 38 (πραγματικη περιπτωση ΓΕΛ)  τοτε βλεπεουμε ότι υπαρχουν προβλεπομενες ωρες για τη διδασκαλια των μαθηματων=28+22+36=86 και διαθεσιμες=101
Που σημαινει ότι υπαρχει ένα πλεονασμα 101-86=+15 δηλ μια υπεραριθμια.
Υπεραριθμη κριθηκε η νεοτερη τοποθετηθεισα βιολογος,παρολο ότι υπηρχαν 22 ωρες βιολογιας, λογω της ΕΝΙΑΙΑΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ.
Η βιολογος αυτή μπορει να διεκδικησει ενιαιο οργανικο κενο (12 ωρων τουλαχιστον) και όχι κατά ειδικοτητα πχ ένα κενο που μπορει να αποτελειται από 12 ωρες φυσικης και πχ 4 χημειας
Νομοθεσια=
« Μαρούσι, 03-07-2018
Αρ. Πρωτ.: 111364/Ε2

Αναφορικά με πληθώρα ερωτημάτων προς την Υπηρεσία μας σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ04 που προέρχονται από υπεραριθμία, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:
Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α ́), όπως ισχύει.
Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α ́) το εξής : «στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α ́ 45), όπως τροποποιήθηκε με την
παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α ́ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία
ανήκουν.»
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών..»

Β φαση= τοποθετηση ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΕΝΟ Α ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥΛΑΧ 12 ΩΡΩΝ
Δηλ για να δωσει κενο το πυσδε θα πρεπει να υπαρχουν σε 1 σχολειο τουλαχ 12 ωρες φυσικης ή 12 χημ κ.ο.κ και ο χημικος τοποθετειται μονο σε κενο χημειας, ο φυσικος σε κενο φυσικης κ.ο.κ
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ= 60818/Δ2/2011 (δεν εχει ανακληθει με νεοτερο σχετικο εγγραφο)
«..1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών θα γίνει ενιαία στον κλάδο (αφορά στην Α΄ φάση των κρίσεων, όπως προαναφέραμε ήδη).
2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα.»
Και
ΥΑ 20-06-2013
Αρ. Πρωτ. : 84582/Δ2
«Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α ́ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β ́ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα…»

Γ φαση
Παλι ενιαια αντιμετωπιση όπως στην Α φαση δηλ ο χημικος που απεμεινε χωρις οργανικη μπορει να παρει οργανικο κενο που αποτελειται από ωρες φυσικης +βιολογιας+γεωλογιας για παραδειγμα.
ΝΟΜΟΘΕΣΙα=
Σύμφωνα με την παρ.11 άρ.15 ΠΔ 50/96  «..Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους..»
Επιπλέον, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο του με αρ. πρωτ. 60818/Δ2/2011 εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας «..τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία (εννοείται αυτή της Β΄ φάσης) θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης… Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας».

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1699
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2224 στις: Ιούνιος 04, 2023, 05:00:13 μμ »
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Βέβαια θα πρέπει να είναι αρκετά εξελιγμένος ο αλγόριθμος του προγράμματος για να το "καταλαβαίνει¨
χειροκίνητα γινεται η διαδικασια δηλ τοποθετουνται κατα ομαδα σχολειων και φθινουσα σειρα μοριων μεταθεσης  οι αιτησεις των υποψηφιων των ειδικοτητων που
που εχουν ως κοινη α αναθεση τεχνολογια και το κενο τεχνολογιας δινεται σε αυτον που εχει τα περισσοτερα μορια . Στις μεγαλες δδε υπαρχουν συνεργεια ανα περιοχη μεταθεσης και ομαδα σχολειων. Ο αλγοριθμος τοποθετησης υπαρχει μονο στο υπαιθ. Αν για παραδειγμα εχουν κανει αιτηση τοποθετησης 2 πε 83, 3 πε82 και 1 πε81 τοποθετουνται απο κοινου κατα φθινουσα σειρα μοριων και αν ο 1ος σε μορια πχ πε83 εχει ως 1η προτιμηση κενο σε ΕΠΑΛ και 2η προτιμ κενο τεχνολο σε γυμνασιο τοτε τοποθετειται φυσικα σε ΕΠΑΛ και σειρα εξετασεης εχει ο επομενος σε μορια εστω πχ πε82. Αν αυτος εχει 1η προτιμ το κενο στο γυμνασιο τοτε το παιρνει αυτος
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2023, 09:10:11 μμ από gtΠΕΟ2 »

Αποσυνδεδεμένος Penrose

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 380
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2225 στις: Ιούνιος 06, 2023, 04:43:06 μμ »
Έστω εκπαιδευτικος μετά από μετάθεση τοποθετείται οργανικα τελικά λόγω λιγότερων μοριων σε σχολική μονάδα (έστω 1). Η σχολικη μονάδα 1 ανήκει στην ομάδα Α των σχολείων της περιοχής. Τον Ιούλιο στις εσωτερικές αποσπασεις επιλέγει την σχολική μονάδα 2 που εχει λειτουργικο κενό, η οποία ανήκει και αυτή στην ομάδα Α της περιοχής. Λαμβάνεται αυτή η αποσπαση ως η υποχρεωτική μονοετης υπηρετηση της οργανικής επειδή οι σχολικές μονάδες 1 και 2 ανήκουν στην ίδια ομάδα Α?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 289
Σύνολο: 302

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.