*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 594096 φορές)

MariaGrahm και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2520 στις: Μαΐου 09, 2024, 02:44:09 pm »
Και στο 15ο γυμνάσιο Αθήνας, και στ' άλλα π' αναφέρεις, το δώσανε το κενό. Απλά το δώσανε στην τρίτη φάση κι εσύ κοιτάς μόνον τη δεύτερη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 09, 2024, 02:45:57 pm από leon. »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:19:33 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2521 στις: Μαΐου 09, 2024, 03:19:50 pm »
στην 1η σου αναρτηση εγραφες αυτο
Για την οριστική τοποθέτηση (κακώς κάκιστα λέγεται οργανική, δεν είναι οργανική) ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο. Η οριστική τοποθέτηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες. Αυτά αναφέρονται στις εγκυκλίους Παπαθεοδώρου προ δωδεκαετίας.
σου ειχα πει τοτε

Απ αυτη σου την αναρτηση καταλαβα οτι αναφερεσαι στη

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2522 στις: Μαΐου 09, 2024, 03:23:12 pm »
Και στο 15ο γυμνάσιο Αθήνας, και στ' άλλα π' αναφέρεις, το δώσανε το κενό. Απλά το δώσανε στην τρίτη φάση κι εσύ κοιτάς μόνον τη δεύτερη.
καλα κρασια
δες τις προηγουμενες ανρτησεις σου
μεχρι και την 3η αναρτηση δεν υπηρχε γαι σενα η προοπτικη της γ φασης
Ισχυριζοσουν οτι τις δινουν μια και καλη απο τη

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2523 στις: Μαΐου 09, 2024, 03:30:39 pm »
φτασαμε αισιως στη 4η σου σχετικη αναρτηση
Απήντησα ήδη. Στη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:19:33 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2524 στις: Μαΐου 09, 2024, 03:33:52 pm »
Είπα εξ αρχής ότι υπάρχουν ΔΔΕ όπου δίνουν και στη
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 09, 2024, 04:25:57 pm από leon. »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2525 στις: Μαΐου 09, 2024, 05:07:08 pm »
Παμε τωρα στην αλλη μεγαλη παρανόησή σου δηλ το τι σημαινει ενιαια αντιμετωπιση και τι σημαινει διακριτη.

Λες στην 3η σου αναρτηση

g.t. Στη ΔΔΕ Πειραιά στο λινκ που εσύ έβαλες στο παράδειγμα 1 για τους ΠΕ04 δείχνει ότι η ξεχωριστή ανά ειδικότητα αντιμετώπιση που λες στη
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 10, 2024, 01:02:57 am από g.t »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2526 στις: Μαΐου 09, 2024, 06:05:05 pm »
Η ενιαία αντιμετώπιση στην υπεραριθμία σημαίνει αφανισμό της ειδικότητας. Στην οριστική τοποθέτηση μετά δεν έχουμε αφανισμό της ειδικότητας μα αθροιστικό (εδώ τώρα έγκειται το ενιαία) υπολογισμό των ωρών ώστε να προκύψει κενό. Διακριτή αντιμετώπιση δεν υπάρχει πουθενά. Ούτε στην υπεραριθμία ούτε στην εμφάνιση των κενών για οποιαδήποτε φάση.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2527 στις: Μαΐου 09, 2024, 06:09:06 pm »
Η ενιαία αντιμετώπιση στην υπεραριθμία σημαίνει αφανισμό της ειδικότητας. Στην οριστική τοποθέτηση μετά δεν έχουμε αφανισμό της ειδικότητας μα αθροιστικό (εδώ τώρα έγκειται το ενιαία) υπολογισμό των ωρών ώστε να προκύψει κενό. Διακριτή αντιμετώπιση δεν υπάρχει πουθενά. Ούτε στην υπεραριθμία ούτε στην εμφάνιση των κενών για οποιαδήποτε φάση.
μηπως γιορταζεις την  κυριακη που ερχεται?? τοσα παραδειγματα και "ντουι κουμπαρε" Τεσπα θα συνεχισω αυριο με τις υπολοιπες αναρτησεις σου

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2528 στις: Μαΐου 09, 2024, 06:13:12 pm »
μηπως γιορταζεις την  κυριακη που ερχεται?? τοσα παραδειγματα και "ντουι κουμπαρε" Τεσπα θα συνεχισω αυριο με τις υπολοιπες αναρτησεις σου
Εδώ αδυνατούσες να καταλάβεις τι συμβαίνει στο 9ο γυμνάσιο Αθήνας, και τόσα άλλα, που νόμιζες ότι έβγαινε κενό σε γεωλόγο χωρίς καν να υπολογιστεί το αθροιστικό κι ούτε έβλεπες τον τίτλο της στήλης Συν. Ωρ. ή τον έβλεπες και δεν αντιλαμβανόσουν τι έλεγε, τώρα ποιον προσπαθείς να πείσεις, τον εαυτό σου;
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 09, 2024, 06:18:48 pm από leon. »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2529 στις: Μαΐου 09, 2024, 06:20:28 pm »
g.t. Εδώ αδυνατούσες να καταλάβεις τι συμβαίνει στο 9ο γυμνάσιο Αθήνας, και τόσα άλλα, που νόμιζες ότι έβγαινε κενό σε γεωλόγο χωρίς καν να υπολογιστεί το αθροιστικό κι ούτε έβλεπες τον τίτλο της στήλης Συν. Ωρ. ή τον έβλεπες και δεν αντιλαμβανόσουν τι έλεγε, τώρα ποιον προσπαθείς να πείσεις, τον εαυτό σου; ;D
Ετσι μωρε σε θελω! Επιτελους μετα απο τοσες και τοσες αναρτησεις αφησες τα «μπλαζέ» και εβαλες επειτελους και λιγο νευρο..
Ο  επομενος στοχος μου να σε στρωσω στο διαβασμα και να  αρχισεις τα ψαξιματα σε νομοθεσιες και ιστοσελιδες δδε γιατι η μεχρι τωρα επιχειρηματολγια σου στηριζεται σε οτι προσεξεις εδω και κει και κυριως στη γνωστη εγκυκλιο «καποιος καποτε καπου ενα δειλινο μου ειπε οτι..»
 Εισαι  και συ απο κεινους που πιστευουν οτι η γνωμη τους εχει και αρ πρωτ

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2530 στις: Μαΐου 09, 2024, 06:28:15 pm »
Εδώ αδυνατούσες να καταλάβεις τι συμβαίνει στο 9ο γυμνάσιο Αθήνας, και τόσα άλλα, που νόμιζες ότι έβγαινε κενό σε γεωλόγο χωρίς καν να υπολογιστεί το αθροιστικό κι ούτε έβλεπες τον τίτλο της στήλης Συν. Ωρ. ή τον έβλεπες και δεν αντιλαμβανόσουν τι έλεγε, τώρα ποιον προσπαθείς να πείσεις, τον εαυτό σου;
δηλ ειλικρινα μου λες οτι στο 9ο γυμνασιο τα 5 μελη του πυσδε εκατσαν και πληκτρολογησαν στα κομπιουτεραια τους, πριν δωσουν οργανικο κενο στους γεωλογους, το αθροισμα: φυσικη=0 βιολογια =0 χημεια =0 γεωγραφια=-12 οποτε -12+0+0+0= -12 ??

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2531 στις: Μαΐου 09, 2024, 06:41:32 pm »
δηλ ειλικρινα μου λες οτι στο 9ο γυμνασιο τα 5 μελη του πυσδε εκατσαν και πληκτρολογησαν στα κομπιουτεραια τους, πριν δωσουν οργανικο κενο στους γεωλογους, το αθροισμα: φυσικη=0 βιολογια =0 χημεια =0 γεωγραφια=-12 οποτε -12+0+0+0= -12 ??
Πώς ξέρεις ότι το άθροισμα ήταν φυσική=0 βιολογία=0 χημεία=0 γεωγραφία= -12 κι όχι φυσική= +1 βιολογία=0 χημεία=0 γεωγραφία= -12; Η απάντηση σ' αυτό είναι και που θα σου δώσει να καταλάβεις τι σημαίνει ο τίτλος Συν. Ωρ. και γιατί δε γλυτώνεις απ' τ' άθροισμα.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2532 στις: Μαΐου 10, 2024, 01:55:03 am »
Πώς ξέρεις ότι το άθροισμα ήταν φυσική=0 βιολογία=0 χημεία=0 γεωγραφία= -12 κι όχι φυσική= +1 βιολογία=0 χημεία=0 γεωγραφία= -12; Η απάντηση σ' αυτό είναι και που θα σου δώσει να καταλάβεις τι σημαίνει ο τίτλος Συν. Ωρ. και γιατί δε γλυτώνεις απ' τ' άθροισμα.
Πριν απαντησω σε αυτο να θυμηθουμε απο που ξεκινησαμε γιατι εχει τη σημασια του:
Στην 1η σου αναρτηση γραφεις

«Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο. Η οριστική τοποθέτηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες. Αυτά αναφέρονται στις εγκυκλίους Παπαθεοδώρου προ δωδεκαετίας».
Δηλ σταθηκες σε 2 σημεια
Α) στο αθροιστικο δωδεκαωρο, χωρις ομως να εχεις συνειδητοποιησει, εκεινη τη στιγμη, οτι δδε οπως η α αθηνας και στην οποια αναφερεσαι στα περισσοτερα μηνυματα σου, δεν αρκουνται  σε αυτη την συνθηκη [διασταλτικη ερμηνεια της νομοθεσιας] για να  δωσουν οργανικο κενο, αλλα πρωτα και πανω απ ολα στο να ικανοποιειται η 84582 δηλ το 12αρι/ειδικοτητα [βλ 15ο γυμνασιο κλπ], την αναγκαιοτητα της οποιας συνειδητοποιησες μολις στην 4η ανάρτησή σου και έπειτα  απο τα συνεχη ερωτήματά  μου για τα γυμνασια της Α αθηνας.
[ παρεμπιμτοντως θελω να μου απαντησεις και να μην υπεκφυγεις και αυτη τη φορα, οπως σε ενα σωρο αλλα ερωτηματα που σου εθεσα, στο εξης σχετικο:
Εφοσον ισχυριζεσαι οτι η ικανη/αναγκαια συνθηκη +πρωτη προυποθεση που κοιταει το καθε  πυσδε για να δωσει οργανικο κενο ειναι το να υπαρχει αθροιστικο 12ωρο στον κλαδο, για πες μου ποια θα ηταν η πρωτη ενεργεια που θα εκαναν τα μελη του πυσδε Α αθηνας, πειραια, λασηθιου κλπ  οταν θα πιαναν τους πινακες πε04 ενος σχολειου και θα βλεπαν πχ βιολ= -10, χημ= -8 και φυσ= +4 ? Θα παρατηρουσαν οτι δεν υπαρχει το 12αρι/ειδικοτητα και αφου δεν ικανοποιειται η 84582 θα πηγαιναν στο επομενο σχολειο  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ή θα εκαναν ουτως ή αλλως αθροισμα? Οπως καταλαβαινεις η απαντηση σε αυτο το ερωτημα απαντα και στο ποια ειναι η ικανη και αναγκαια συνθηκη. Μην πεταξεις την μπάλα στην εξεδρα παλι..
],
και στο
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 11, 2024, 10:52:45 am από g.t »

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2042
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2533 στις: Μαΐου 10, 2024, 10:27:11 am »
Ενδιαφέρουσα η συζήτηση για λίγους (πε04 που ενδιαφέρονται για βελτίωση θέσης ή οριστική τοποθέτηση), βαρετή για τους περισσότερους, νομίζω.

Δεν ξέρω πώς ορίζει ο καθένας στο μυαλό του τη λέξη "φάση". Εγώ στο ΠΔ 50/96 βλέπω 3 φάσεις (ρύθμιση υπεραριθμιών, βελτιώσεις-οριστικές τοποθετήσεις, σε επαπομείναντα κενά). Άλλος, ειδικά για τους πε04, βλέπει 4 φάσεις.
Επίσης, το -12 που λέτε δεν έχει θεσμοθετηθεί πουθενά (εννοώ σε διάταγμα, νόμο η Υ.Α). Τηρείται γιατί εμφανίζεται σε εγκύκλιο του υπουργείου.

Σε γενικές γραμμές, τα συμβούλια έχουν την ευχέρεια να κάνουν ό,τι καταλαβαίνουν, τηρώντας τα βασικά φυσικά, αλλιώς δεν θα είχαμε συμβούλια και θα έβγαιναν όλα αυτόματα από πλατφόρμες.

Να θυμίσω ότι τα συμβούλια μετά τις μεταθέσεις, έχουν την υποχρέωση να συντάξουν πίνακες οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα. Από πουθενά δεν προκύπτει "υποχρέωση" να αναγράφονται ώρες ανά ειδικότητα.

Για τη συζήτηση που κάνετε: ας πάρουμε ένα υποθετικό παράδειγμα: μετά τις μεταθέσεις προκύπτει σε ένα γυμνάσιο: -11 πε04.01, -10 πε04.02, -9 πε04.04 και -8 πε04.05. Για ρύθμιση υπεραριθμίας νομίζω συμφωνούμε όλοι ότι πρέπει να δοθούν 2 κενά πε04 και όποιος τα πάρει (ανεξάρτητα από ειδικότητα).
Αν δεν τα πάρει κανείς, μετά για βελτιώσεις/οριστικές τοποθετήσεις ποιος θα τα πάρει; Σύμφωνα με το -12 κανείς. Δηλαδή ένα σχολείο με 38 ώρες κενά πε04 δεν θα έχει καθόλου πε04 οργανικά. Δεν στέκει αυτό, γιατί δεν γίνεται να εμφανιστούν για ρύθμιση υπεραριθμίας και να εξαφανιστούν στην επόμενη φάση, οπότε πάμε στη λογική με τις περισσότερες ώρες: 1 πε04.01 και 1 πε04.02.

 


 

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 622
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.