0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να ρωτησω κατι (διαβαζα τα μηνυματα σε αυτο το νημα και μπερδευτηκα):Εγω ξερω οτι για να δοθει ενα οργανικο κενο για βελτιωση-οριστικη τοποθετηση, θα πρεπει να εχει τουλαχιστον 12 ωρες α αναθεσης (ενω αντιθετως για να βγει υπεραριθμος ενας ηδη τοποθετημενος, θα πρεπει να υπαρχουν κατω απο 10 ωρες α αναθεσης).Πως στη συγκεκριμενη περιπτωση δοθηκε οργανικο κενο με τοσο λιγες ωρες α αναθεσης?Μου φαινεται παρατυπο (τουλαχιστον).Κανω καπου λαθος?
Στους ΠΕ04 υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση. Αν αθροιστικά υπάρχουν μίνιμουμ δώδεκα ώρες τότε δίνεται το οργανικό κενό σ' εκείνην την ειδικότητα με τις πιότερες ελλειμματικές ώρες.
Σας ευχαριστω για την απαντηση.Ομως εκεινο που με μπερδευει, ειναι οτι η εγκυκλιος που προαναφερθηκε λεει οτι οι τοποθετησεις και οι βελτιωσεις στους πε04 γινονται κατα κλαδο και ειδικοτητα.Επιπλεον, υπαρχει και ενα αλλο σημειο που δεν καταλαβαινω: αν τοποθετηθει εκει ενας εκπαιδευτικος οποιασδηποτε ειδικοτητας (βιολογος, χημικος κλπ), αμεσως μετα ειναι υπεραριθμος μια και δεν εχει επαρκη αριθμο ωρων α αναθεσης. Τι οριστικη τοποθετηση θα ειναι αυτη, αν αμεσως μετα ειναι υπεραριθμος?
Αυτό που έχω καταλάβει, είναι ότι υπάρχει ένα αρκετά ( έως πολύ) πολύπλοκο σύστημα τοποθετήσεων, μετακινήσεων, αναθέσεων κλπ, προκειμένου να γίνει η όποια διαχείριση προσωπικού γίνεται.Πραγματικά, μου φαίνεται δαιδαλώδες και ασαφές σύστημα σε πολλά σημεία του ( πχ κατάλαβα ότι το κάθε συμβούλιο τοπικά, ακολουθεί δικές του πρακτικές, παρά τις ατελείωτες σελίδες νόμων, υπουργικών αποφάσεων, εγκυκλίων, Συνταγματικών ρυθμίσεων, κλπ).
athanasiad δεν καταλάβαινες τον τρόπο τοποθέτησης των ΠΕ04. Δεν ανήκεις στον κλάδο, αλλά οι συνάδελφοι σου τον εξήγησαν αναλυτικά.Είναι δυνατόν μετά να θεωρείς τη συνταγματική αναθεώρηση ως γενόμενη και να λες ότι θα φέρει κάτι θετικό γιατί θα καταργήσει αυτήν την πολυπλοκότητα που σε δυσκολεύει στην κατανόηση, εφόσον οι καθηγητές δε θα είναι μόνιμοι και θα προσλαμβάνονται ως ωρομίσθιοι αυτοί που χρειάζονται τοπικά; Τώρα πιστεύω ότι θα παρεξηγηθείς και μάλιστα από πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς!Το συγκεκριμένο θέμα είναι για μόνιμους εκπαιδευτικούς. Διάβασε και μάθε πώς λειτουργούν οι τοποθετήσεις στον κλάδο σου. Αυτό αρκεί.Πρώτη φορά βλέπω μόνιμη εκπαιδευτικό τόσο πρόθυμη να χάσει τη μονιμότητά της!
Ως προς τις τοποθετησεις ολων των ειδικοτητων που διδασκουν στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση το συστημα διαχειρισης των οργανικων υπηρεσιακων μεταβολων ειναι απολυτως σαφες και ξεκάθαρο δηλ αν πχ αναφερθουμε στους ΠΕ02, 03, 05, 06, 07, 08 κλπ τα πραγματα ειναι πολυ απλα δηλ στην Α φαση της κρισης και αρσης υπεραριθμιων για να κριθει ενας εκπαιδευτικος των ανωτερω ειδικοτητων ως υπεραριθμος θα πρεπει να εχει διαθεσιμες για διδασκαλια στο σχολειο οργανικης από 1 εως και 11 ωρες α αναθεσης. Εαν εχει τουλαχιστον 12 δεν κρινεται υπεραριθμος. Επισης αν κριθει υπεραριθμος και θελησει να μετακινηθει σε ενα αλλο σχολειο (αρση υπεραριθμιας) αρκει σε αυτο το σχολειο να υπαρχει ελλειμμα τουλαχιστον 12 ωρων α αναθεσης.Ομοιως στην φαση β των βελτιωσεων τα οργανικα κενα δινονται με τουλαχιστον 12 ωρες ελλειμμα α αναθεσης.Ομοιως και στην φαση Γ των εναπομειναντων κενων μπορει να διεκδικησει κενα με τουλαχιστον 12ωρες ελλειμμα Α αναθεσης και τα οποια παρέμειναν ακάλυπτα.Για ολες λοιπον τις ειδικοτητες πλην των πε04 στις οργανικες διαδικασιες δεν εμπλεκεται η β αναθεση.Το μπερδεμα και η πολυπλοκοτητα εμφανιζεται αποκλειστικα και μονο στο ταλαίπωρο πε04 και για το οποιο εμπλεκεται η β αναθεση αλλα μονο για τις διαδικασιες της Α και Γ φασης.Ως προς τις διαδικασιες της β φασης των βελτιωσεων και οριστικων τοποθετησεων, οι τοποθετησεις των πε04 γινονται κανονικα κατα κλαδο και ειδικοτητα σε ελλειμματα τουλαχιστον 12 ωρων αποκλειιστικα Α αναθεσης, οπως συμβαινει και με τις υπόλοιπες ειδικοτητες.
Διευκρινιση: δεν ειμαι μονιμη εκπαιδευτικος(ευτυχως).Με ενδιαφερει ομως το θεμα οργανωσης και λειτουργιας του χωρου, τοσο διοτι ως πολιτης το πληρωνω, οσο και γιατι κατα το παρελθον ειχα σκεφτει να εμπλακω με τον χωρο της εκπαιδευσης, και "την γλιτωσα στο τσακ".Αλλα ο κυριος λογος ειναι οτι ειμαι πολιτης, και πληρωνω (μαζι με ολους τους αλλους) ολο αυτο το "συστημα".Σχετικα δε με την επικειμενη Συνταγματικη αλλαγη, ναι την θεωρω δεδομενη, και αυτο εξηγειται αριθμητικα, ενω επιπλεον η κυβερνηση που θα το υλοποιησει, θα αποκομμισει εκλογικο οφελος επειδη οι περισσοτεροι πολιτες το ζητουν.Και ναι, η οποια προσληψη-απολυση του ωρομισθιου (πλεον) προσωπικου, θα γινεται τοπικα, και επομενως ευκολα.
Το συγκεκριμένο θέμα αφορά μόνιμους εκπαιδευτικούς. Στο pde απαγορεύονται οι πολιτικές τοποθετήσεις. Εσύ δεν είσαι εκπαιδευτικός.Εμφανίστηκες στο φόρουμ πρόσφατα και μιλάς συνέχεια για την κατάργηση της μονιμότητας. Οι λεπτομέρειες τοποθέτησης δεν σε αφορούν.Αυτά τα θέματα δεν τα κατανοούν αρκετοί μόνιμοι. Περιμένεις να τα καταλάβεις εσύ που δεν είσαι καν στην εκπαίδευση;