*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 647535 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3687
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2912 στις: Μαΐου 31, 2025, 10:50:20 pm »
Να ρωτησω κατι (διαβαζα τα μηνυματα σε αυτο το νημα και μπερδευτηκα):
Εγω ξερω οτι για να δοθει ενα οργανικο κενο για βελτιωση-οριστικη τοποθετηση, θα πρεπει να εχει τουλαχιστον 12 ωρες α αναθεσης (ενω αντιθετως για να βγει υπεραριθμος ενας ηδη τοποθετημενος, θα πρεπει να υπαρχουν κατω απο 10 ωρες α αναθεσης).
Πως στη συγκεκριμενη περιπτωση δοθηκε οργανικο κενο με τοσο λιγες ωρες α αναθεσης?
Μου φαινεται παρατυπο (τουλαχιστον).
Κανω καπου λαθος?
Στους ΠΕ04 υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση. Αν αθροιστικά υπάρχουν μίνιμουμ δώδεκα ώρες τότε δίνεται το οργανικό κενό σ' εκείνην την ειδικότητα με τις πιότερες ελλειμματικές ώρες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:33:21 »

Αποσυνδεδεμένος athanasiad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2913 στις: Μαΐου 31, 2025, 11:35:58 pm »
Στους ΠΕ04 υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση. Αν αθροιστικά υπάρχουν μίνιμουμ δώδεκα ώρες τότε δίνεται το οργανικό κενό σ' εκείνην την ειδικότητα με τις πιότερες ελλειμματικές ώρες.

Σας ευχαριστω για την απαντηση.
Ομως εκεινο που με μπερδευει, ειναι οτι η εγκυκλιος που προαναφερθηκε λεει οτι οι τοποθετησεις και οι βελτιωσεις στους πε04 γινονται κατα κλαδο και ειδικοτητα.
Επιπλεον, υπαρχει και ενα αλλο σημειο που δεν καταλαβαινω: αν τοποθετηθει εκει ενας εκπαιδευτικος οποιασδηποτε ειδικοτητας (βιολογος, χημικος κλπ), αμεσως μετα ειναι υπεραριθμος μια και δεν εχει επαρκη αριθμο ωρων α αναθεσης. Τι οριστικη τοποθετηση θα ειναι αυτη, αν αμεσως μετα ειναι υπεραριθμος?

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3687
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2914 στις: Ιουνίου 01, 2025, 12:20:04 am »
Σας ευχαριστω για την απαντηση.
Ομως εκεινο που με μπερδευει, ειναι οτι η εγκυκλιος που προαναφερθηκε λεει οτι οι τοποθετησεις και οι βελτιωσεις στους πε04 γινονται κατα κλαδο και ειδικοτητα.
Επιπλεον, υπαρχει και ενα αλλο σημειο που δεν καταλαβαινω: αν τοποθετηθει εκει ενας εκπαιδευτικος οποιασδηποτε ειδικοτητας (βιολογος, χημικος κλπ), αμεσως μετα ειναι υπεραριθμος μια και δεν εχει επαρκη αριθμο ωρων α αναθεσης. Τι οριστικη τοποθετηση θα ειναι αυτη, αν αμεσως μετα ειναι υπεραριθμος?
Η υπεραριθμία αντιμετωπίζεται ενιαία. Πρέπει να υπάρχει πλεόνασμα δώδεκα ωρών αθροιστικά.

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2915 στις: Ιουνίου 01, 2025, 01:22:17 am »
Αν τοποθετηθεί π.χ χημικός με 8 ώρες Α ανάθεση. θα πάρει
8 ώρες  ανάθεση
11 ωρες β αναθεση (αν δεν υπάρχει παλαιότερος ΠΕ04)
Αν υπάρχουν ακόμα ώρες θα πάρει επιπλέον β ανάθεση (άτυπα στην αρχή με απόφαση ΠΥΣΔΕ μετά την 1η Οκτωβρίου).
Οπότε ο χημικός δεν θα είναι υπεράριθμος. Στους ΠΕ04 η υπεραριθμία (και μόνο αυτή) γίνεται εννιαία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:33:21 »

Αποσυνδεδεμένος athanasiad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2916 στις: Ιουνίου 01, 2025, 09:57:13 am »
Ευχαριστω για τις απαντησεις.
Η αληθεια ειναι οτι δεν με αφορα προσωπικα, αλλα διαβαζοντας τα μηνυματα, μου δημιουργηθηκε η περιεργεια.

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2917 στις: Ιουνίου 01, 2025, 12:40:47 pm »
Στο πυσδε που υπηρετω τηρουνται τα μονα σχετικα εγγραφα που εχουν σταλει απο το υπουργειο κατα καιρους και με βαση αυτα γινονται τα εξης:
για να δοθει οργανικο κενο θα πρεπει να υπαρχουν τουλαχιστον 12 ωρες α αναθεσης, οπως αναφερει η 84582/δ2
"δωδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ ΄ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε
εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση"
και οπως αντιστοιχα αναφερει  η εγκυκλιος που εκδιδεται καθε χρονο  σχετικα με τον προσδιορισμο οργανικων κενων .
Αυτο τηρειται απο ολα τα πυσδε με βαση οσα εχω δει κατα καιρους απο περιηγηση στις ιστοσελιδες των διαφόρων πυσδε .
Επισης για τον προσδιορισμο {κριση) υπεραριθμιας εφαρμοζεται ομοιως η 84582 και η οποια αναφερει
"Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό
και κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 14 του Π.Δ.
50/96 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100/97" .
Τι πιο ξεκαθαρο απο αυτο?
Πραγματι λοιπον στην συντριπτικη πλειοψηφια των πυσδε τηρειται το προαναφερομενο .

Υπαρχουν ομως και καποια πυσδε,οπως πχ του πειραια, που εφαρμοζουν ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΑ, εφοσον δεν υπαρχει κανενα σχετικο εγγραφο που να αναφερει κατι τετοιο, το οτι για να υπαρχει υπεραριθμια θα πρεπει να υπαρχει πλεονασμα 12 ωρων και πλέον ωστε να προσδιοριστει υπεραριθμια.
Αυτη η τακτικη εκτος του οτι δεν προβλεπεται δημιουργει και ζητημα ανισης μεταχειρισης γιατι πχ στο α σχολειο που εστω οτι κανενας εκπαιδευτικος δεν επιθυμει να κριθει υπεραριθμος και ο τελευταιος τοποθετηθεις με ΥΩ 18 ωρες εχει τη δυνατοτητα να καλυψει μονο 7 ωρες α αναθεσης δεν κρινεται υπεραριθμος εαν εφαρμοστει η τακτικη του πειραια  γιατι υπαρχει πλεονασμα <12 ωρων, ενω στο διπλανο σχολειο β εαν ο τελευταιος τοποθεθεις εχει ΥΩ 23 ωρες και εχει τη δυνατοτητα να καλυψει πχ 11 ωρες αναθεσης τοτε κρινεται υπεραριθμος εφοσον το πλεονασμα ειναι 12 ωρες δηλ στο α σχολειο δεν κρινεται υπεραριθμος ο εκπαιδευτικος που καλυπτει τα 7/18 του ΥΩ του = 38% του ΥΩ και στο β σχολειο κρινεται υπεραριθμος ο εκπαιδευτικος που καλυπτει τα 11/23 =48%.
Στο δικο μου πυσδε το 2019 λογω του οτι ενας απο τους δυο αιρετους επεμενε να εφαρμοστει μια παρομοια τακτικη με αυτη του πειραια, ζητηθηκε σχετικη διευκρινιση απο το υπουργειο και το οποιο απαντωντας σχετικα αμεσα, ανεφερε ρητα οτι ισχυει οσα αναφερει η 84582 "και επομενως απο πουθενα δεν προκυπτει οτι κρινεται υπεραριθμος εκπαιδευτικος που πλεοναζει κατα 12 ωρες ή και περισσοτερο στην οργανικη του θεση"
 { το υπουργειο ομως  τις απαντησεις που δινει στις ερωτησεις που του θετουν κατα καιρους οι διαφορες δδε, εντελως ακατανοητα, δεν τις κοινοποιει σε ολα  παρα μονο στο πυσδε που του στελνει το ερωτημα}.
Ως προς τους πε04 σε ολα τα πυσδε {απο οσα εχω δει} στη α φαση της κρισης των υπεραριθμιων τηρειται η 111364/Ε2 δηλ για παραδειγμα σε ενα γελ που υπαρχουν 2 φυσικοι με συνολο ΥΩ 38 ωρες, 2 χημικοι με 40 ωρες και ενας βιολογος {τελευταιος τοποθετηθεις} με 23 ωρες και οι διαθεσιμες ωρες ειναι 32 ωρες φυσικης 28 ωρες χημ και 20 ωρες βιολογια τοτε αν δεν επιθυμει κανενας εκπαιδευτικος να κριθει υπεραριθμος το πυσδε θα σκεφτει ως εξης:
τις 80 ωρες αρκουν για να τις καλυψουν οι φυσικοι και οι χημικοι ενω για τον βιολογο απομενουν μονο 2 ωρες και ως εκ τουτου κρινεται υπεραριθμος.
Στη συνεχεια και ειδικα για το πε04 συνεχιζοντας στην α φαση και στο κομματι αυτης που αφορα την αρση της υπεραριθμιας, στο δικο μου πυσδε τηρειται εκ νεου η 111364 που λεει οτι
" Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» {αρση υπεραριθμιας} αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη
διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών"
 δηλ εαν σε καποιο σχολειο υπαρχει ελλειμμα πχ 14 ωρων συνολικα στο πε04 {12 ωρες βιολογια και 2 ωρες φυσικης) και το οποιο επιθυμουν με δηλωση τους να το παρουν ο υπεραριθμος του γελ που προανεφερα και ενας υπεραριθμος φυσικος αλλου σχολειου, στην περιπτωση  που ο φυσικος εχει περισσοτερα μορια μεταθεσης θα τοποθετηθει αυτος κι ας υπαρχουν μονο 2 ωρες φυσικης .
Εαν τωρα υποθεσουμε οτι δεν επιθυμουσε κανενας εκπαιδευτικος το συγκεκριμενο κενο των 14 ωρων τοτε κατα τη β φαση [των βελτιωσεων] θα το παρει αποκλειστικα βιολογος που θα το διεκδικησει μιας και στη β φαση τηρειται η 84582 που λεει οτι
"Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ ΄ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε
εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί
που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β΄ ανάθεση
ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα"
Ως προς τη γ φαση των εναπομειναντων κενων στο πυσδε που υπηρετω και στην πλειοψηφια των υπολοιπων τηρειται
η 60818 που λεει
"Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία {δηλ μετα τη β φαση των βελτιωσεων βλ αρ 11 πδ 50/96}  θα
καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες,
λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης"
που σημαινει οτι αν το προαναφερομενο ελλειμμα των 14 ωρων {12 ωρες βιολογια και 2 ωρες φυσικη) δεν το ζητησει βιολογος, βασει της 60818, το πυσδε θα το δωσει σε φυσικο που τυχον θα το ζητησει ασχετως με το ποσοι φυσικοι υπηρετουν στο σχολειο αυτο .
Βεβαια υπαρχουν και πυσδε που αυτενεργουν εφοσον δεν υπαρχει καποια σχετικη ρυθμιση και δεν δινουν το κενο σε αλλη ειδικοτητα παρα μονο σε βιολογο. Αν δεν υπαρχει βιολογος που να το επιθυμει το αφηνουν ακαλυπτο οργανικα ωστε να καλυφθει λειτουργικα με βιολογο απο σεπτεμβρη. Αν ομως ενας φυσικος υποβαλλει ενσταση γιατι δεν το εβγαλαν στα εναπομειναντα και για φυσικο τοτε δε νομιζω να υπαρχει κατι επισημο στο οποιο θα μπορουσε να στηριξει το πυσδε την απάντησή του πλην του κλασσικου και χιλιοειπωμενου "για το ευρυθμο της λειτουργιας των σχολειων η ενσταση σας δε γινεται αποδεκτή"..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2025, 12:52:12 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος athanasiad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2918 στις: Ιουνίου 01, 2025, 03:59:00 pm »
Αυτό που έχω καταλάβει, είναι ότι υπάρχει ένα αρκετά ( έως πολύ) πολύπλοκο σύστημα τοποθετήσεων, μετακινήσεων, αναθέσεων κλπ, προκειμένου να γίνει η όποια διαχείριση προσωπικού γίνεται.
Πραγματικά, μου φαίνεται δαιδαλώδες και ασαφές σύστημα σε πολλά σημεία του ( πχ κατάλαβα ότι το κάθε συμβούλιο τοπικά, ακολουθεί δικές του πρακτικές, παρά τις ατελείωτες σελίδες νόμων, υπουργικών αποφάσεων, εγκυκλίων, Συνταγματικών ρυθμίσεων, κλπ).
Νομίζω ( σας λέω την εντύπωση που σχημάτισα), ότι μάλλον θα πρέπει να γίνει απλούστερο το σύστημα, με σκοπό την αποτελεσματικότερη διαδικασία ανάθεσης ωρών διδασκαλίας στους εκπαιδευτικούς.
Με την υπάρχουσα κατάσταση, καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο ( εδώ για να πω την αλήθεια, αναφέρω κάτι που δεν το ξέρω αλλά το φαντάζομαι).
Έχω την αίσθηση ότι μετά την επικείμενη Συνταγματική αλλαγή και την κατάργηση της μονιμότητας, όλα αυτά ( εννοώ την ανάθεση ωρών διδασκαλίας στους εκάστοτε εκπαιδευτικούς που θα προσλαμβάνονται) θα γίνουν ευκολότερα (εννοώ θα ρυθμίζονται σε τοπικό επίπεδο από την πρόσληψη κάθε φθινόπωρο, την ανάθεση των όποιων ωρών διδασκαλίας θα υπάρχουν, μέχρι την λήξη της σύμβασης τον Μάιο - Ιούνιο).

 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2025, 04:03:04 pm από athanasiad »

Αποσυνδεδεμένος athanasiad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2919 στις: Ιουνίου 01, 2025, 05:07:17 pm »
Για να μη παρεξηγηθω, να αναφερω οτι μου εκανε μεγαλη εντυπωση (παρ οτι δεν με αφορουν προσωπικα τετοια ζητηματα (μονο εμμεσα με την εννοια οτι ειμαι μια πολιτης , και επομενως ολα αυτα τα χρηματοδοτω) η εξαιρετικη πολυπλοκοτητα του ολου "συστηματος", αλλα και η "σχετικοποιηση" αυτου μια και καποια συμβουλια εφαρμοζουν διαφορερικες διαδικασιες απο αλλα.:
Οποτε καταλαβαινω οτι η επικειμενη Συνταγματικη αλλαγη (καταργηση της μονιμοτητας των καθηγητων) θα εχει και καποιες αρνητικες επιπτωσεις (οπως καθε μετρο-ρυθμιση-αλλαγη), ωστοσο θα φερει και καποιες εξελιξεις λειτουργωντας ως ενα ειδος "κοινωνικου καταλυτη" (καθε σχολειο θα προσλαμβανει οποιον/ους θελει καθε σεπτεμβριο, θα τους πληρωνει με βαση τις οποιες ωρες διδασκαλιας τους ως ωρομισθιους, και γενικα θα υπαρχει μια ευελιξια στην ολη διαδικασια).
Ολα αυτα, θα εξαφανισουν το πολυδαιδαλο "συστημα" διαχειρισης προσωπικου που ισχυει τωρα, μια και ουσιαστικα το καθε σχολειο θα εχει την ελευθερια να προσλαβει και να απομακρυνει ανα πασα στιγμη οποιον επιθυμει.

Συνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11843
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2920 στις: Ιουνίου 01, 2025, 05:19:39 pm »
athanasiad δεν καταλάβαινες τον τρόπο τοποθέτησης των ΠΕ04. Δεν ανήκεις στον κλάδο, αλλά οι συνάδελφοι σου τον εξήγησαν αναλυτικά.
Είναι δυνατόν μετά να θεωρείς τη συνταγματική αναθεώρηση ως γενόμενη και να λες ότι θα φέρει κάτι θετικό γιατί θα καταργήσει αυτήν την πολυπλοκότητα που σε δυσκολεύει στην κατανόηση, εφόσον οι καθηγητές δε θα είναι μόνιμοι και θα προσλαμβάνονται ως ωρομίσθιοι αυτοί που χρειάζονται τοπικά;
Τώρα πιστεύω ότι θα παρεξηγηθείς και μάλιστα από πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς!

Το συγκεκριμένο θέμα είναι για μόνιμους εκπαιδευτικούς. Διάβασε και μάθε πώς λειτουργούν οι τοποθετήσεις στον κλάδο σου. Αυτό αρκεί.
Πρώτη φορά βλέπω μόνιμη εκπαιδευτικό τόσο πρόθυμη να χάσει τη μονιμότητά της! Είσαι μόνιμη; Σε ποιον κλάδο ανήκεις;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2025, 05:31:23 pm από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2921 στις: Ιουνίου 01, 2025, 05:26:45 pm »
Σας ευχαριστω για την απαντηση.
Ομως εκεινο που με μπερδευει, ειναι οτι η εγκυκλιος που προαναφερθηκε λεει οτι οι τοποθετησεις και οι βελτιωσεις στους πε04 γινονται κατα κλαδο και ειδικοτητα.
Επιπλεον, υπαρχει και ενα αλλο σημειο που δεν καταλαβαινω: αν τοποθετηθει εκει ενας εκπαιδευτικος οποιασδηποτε ειδικοτητας (βιολογος, χημικος κλπ), αμεσως μετα ειναι υπεραριθμος μια και δεν εχει επαρκη αριθμο ωρων α αναθεσης. Τι οριστικη τοποθετηση θα ειναι αυτη, αν αμεσως μετα ειναι υπεραριθμος?

Αυτό που έχω καταλάβει, είναι ότι υπάρχει ένα αρκετά ( έως πολύ) πολύπλοκο σύστημα τοποθετήσεων, μετακινήσεων, αναθέσεων κλπ, προκειμένου να γίνει η όποια διαχείριση προσωπικού γίνεται.
Πραγματικά, μου φαίνεται δαιδαλώδες και ασαφές σύστημα σε πολλά σημεία του ( πχ κατάλαβα ότι το κάθε συμβούλιο τοπικά, ακολουθεί δικές του πρακτικές, παρά τις ατελείωτες σελίδες νόμων, υπουργικών αποφάσεων, εγκυκλίων, Συνταγματικών ρυθμίσεων, κλπ).

Ως προς τις τοποθετησεις ολων των ειδικοτητων που διδασκουν στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση το συστημα διαχειρισης των οργανικων υπηρεσιακων μεταβολων ειναι απολυτως σαφες και ξεκάθαρο δηλ αν πχ αναφερθουμε στους ΠΕ02, 03, 05, 06, 07, 08 κλπ τα πραγματα ειναι πολυ απλα δηλ στην Α φαση της κρισης και αρσης υπεραριθμιων για να κριθει ενας εκπαιδευτικος των ανωτερω ειδικοτητων ως υπεραριθμος θα πρεπει να εχει διαθεσιμες για διδασκαλια στο σχολειο οργανικης από 1 εως και 11 ωρες α αναθεσης. Εαν εχει τουλαχιστον 12 δεν κρινεται υπεραριθμος. Επισης αν κριθει υπεραριθμος και θελησει να μετακινηθει σε ενα αλλο σχολειο (αρση υπεραριθμιας) αρκει σε αυτο το σχολειο να υπαρχει ελλειμμα τουλαχιστον 12 ωρων α αναθεσης.
Ομοιως στην φαση β των βελτιωσεων τα οργανικα κενα δινονται με τουλαχιστον 12 ωρες ελλειμμα α αναθεσης.
Ομοιως και στην φαση Γ των εναπομειναντων κενων μπορει να διεκδικησει κενα με τουλαχιστον 12ωρες ελλειμμα Α αναθεσης και τα οποια παρέμειναν ακάλυπτα.
Για ολες λοιπον τις ειδικοτητες πλην των πε04 στις οργανικες διαδικασιες δεν εμπλεκεται η β αναθεση.

Το μπερδεμα και η πολυπλοκοτητα εμφανιζεται αποκλειστικα και μονο στο ταλαίπωρο πε04 και για το οποιο εμπλεκεται η β αναθεση αλλα μονο για τις διαδικασιες της Α και Γ φασης.
Ως προς τις διαδικασιες της β φασης των βελτιωσεων και οριστικων τοποθετησεων, οι τοποθετησεις των πε04 γινονται κανονικα κατα κλαδο και ειδικοτητα σε ελλειμματα τουλαχιστον 12 ωρων αποκλειιστικα Α αναθεσης, οπως συμβαινει και με τις υπόλοιπες ειδικοτητες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2025, 05:34:37 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος athanasiad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2922 στις: Ιουνίου 01, 2025, 05:33:23 pm »
athanasiad δεν καταλάβαινες τον τρόπο τοποθέτησης των ΠΕ04. Δεν ανήκεις στον κλάδο, αλλά οι συνάδελφοι σου τον εξήγησαν αναλυτικά.
Είναι δυνατόν μετά να θεωρείς τη συνταγματική αναθεώρηση ως γενόμενη και να λες ότι θα φέρει κάτι θετικό γιατί θα καταργήσει αυτήν την πολυπλοκότητα που σε δυσκολεύει στην κατανόηση, εφόσον οι καθηγητές δε θα είναι μόνιμοι και θα προσλαμβάνονται ως ωρομίσθιοι αυτοί που χρειάζονται τοπικά;
Τώρα πιστεύω ότι θα παρεξηγηθείς και μάλιστα από πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς!

Το συγκεκριμένο θέμα είναι για μόνιμους εκπαιδευτικούς. Διάβασε και μάθε πώς λειτουργούν οι τοποθετήσεις στον κλάδο σου. Αυτό αρκεί.
Πρώτη φορά βλέπω μόνιμη εκπαιδευτικό τόσο πρόθυμη να χάσει τη μονιμότητά της!
Διευκρινιση: δεν ειμαι μονιμη εκπαιδευτικος(ευτυχως).
Με ενδιαφερει ομως το θεμα οργανωσης και λειτουργιας του χωρου, τοσο διοτι ως πολιτης το πληρωνω, οσο και γιατι κατα το παρελθον ειχα σκεφτει να εμπλακω με τον χωρο της εκπαιδευσης, και "την γλιτωσα στο τσακ".
Αλλα ο κυριος λογος ειναι οτι ειμαι πολιτης, και πληρωνω (μαζι με ολους τους αλλους) ολο αυτο το "συστημα".
Σχετικα δε με την επικειμενη Συνταγματικη αλλαγη, ναι την θεωρω δεδομενη, και αυτο εξηγειται αριθμητικα, ενω επιπλεον η κυβερνηση που θα το υλοποιησει, θα αποκομμισει εκλογικο οφελος επειδη οι περισσοτεροι πολιτες το ζητουν.
Και ναι, η οποια προσληψη-απολυση του ωρομισθιου (πλεον) προσωπικου, θα γινεται τοπικα, και επομενως ευκολα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2025, 05:35:31 pm από athanasiad »

Αποσυνδεδεμένος athanasiad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2923 στις: Ιουνίου 01, 2025, 05:41:11 pm »
Ως προς τις τοποθετησεις ολων των ειδικοτητων που διδασκουν στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση το συστημα διαχειρισης των οργανικων υπηρεσιακων μεταβολων ειναι απολυτως σαφες και ξεκάθαρο δηλ αν πχ αναφερθουμε στους ΠΕ02, 03, 05, 06, 07, 08 κλπ τα πραγματα ειναι πολυ απλα δηλ στην Α φαση της κρισης και αρσης υπεραριθμιων για να κριθει ενας εκπαιδευτικος των ανωτερω ειδικοτητων ως υπεραριθμος θα πρεπει να εχει διαθεσιμες για διδασκαλια στο σχολειο οργανικης από 1 εως και 11 ωρες α αναθεσης. Εαν εχει τουλαχιστον 12 δεν κρινεται υπεραριθμος. Επισης αν κριθει υπεραριθμος και θελησει να μετακινηθει σε ενα αλλο σχολειο (αρση υπεραριθμιας) αρκει σε αυτο το σχολειο να υπαρχει ελλειμμα τουλαχιστον 12 ωρων α αναθεσης.
Ομοιως στην φαση β των βελτιωσεων τα οργανικα κενα δινονται με τουλαχιστον 12 ωρες ελλειμμα α αναθεσης.
Ομοιως και στην φαση Γ των εναπομειναντων κενων μπορει να διεκδικησει κενα με τουλαχιστον 12ωρες ελλειμμα Α αναθεσης και τα οποια παρέμειναν ακάλυπτα.
Για ολες λοιπον τις ειδικοτητες πλην των πε04 στις οργανικες διαδικασιες δεν εμπλεκεται η β αναθεση.

Το μπερδεμα και η πολυπλοκοτητα εμφανιζεται αποκλειστικα και μονο στο ταλαίπωρο πε04 και για το οποιο εμπλεκεται η β αναθεση αλλα μονο για τις διαδικασιες της Α και Γ φασης.
Ως προς τις διαδικασιες της β φασης των βελτιωσεων και οριστικων τοποθετησεων, οι τοποθετησεις των πε04 γινονται κανονικα κατα κλαδο και ειδικοτητα σε ελλειμματα τουλαχιστον 12 ωρων αποκλειιστικα Α αναθεσης, οπως συμβαινει και με τις υπόλοιπες ειδικοτητες.

Τα καταλαβα αυτα, και σας ευχαριστω πολυ για την απαντηση (διοτι ολες οι απαντησεις με βοηθησαν να καταλαβω).
Το σημειο που με εντυπωσιασε, ειναι οτι παρα τις ατελειωτες σελιδες νομων εγκυκλιων υπουργικων αποφασεων κλπ, τα αντιστοιχα συμβουλια (απ οτι καταλαβα τα ΠΥΣΔΕ που προαναφερθηκαν ειναι συμβουλια) ενεργουν διαφορετικα το ενα απ το αλλο.

Συνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11843
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2924 στις: Ιουνίου 01, 2025, 05:51:55 pm »
Διευκρινιση: δεν ειμαι μονιμη εκπαιδευτικος(ευτυχως).
Με ενδιαφερει ομως το θεμα οργανωσης και λειτουργιας του χωρου, τοσο διοτι ως πολιτης το πληρωνω, οσο και γιατι κατα το παρελθον ειχα σκεφτει να εμπλακω με τον χωρο της εκπαιδευσης, και "την γλιτωσα στο τσακ".
Αλλα ο κυριος λογος ειναι οτι ειμαι πολιτης, και πληρωνω (μαζι με ολους τους αλλους) ολο αυτο το "συστημα".
Σχετικα δε με την επικειμενη Συνταγματικη αλλαγη, ναι την θεωρω δεδομενη, και αυτο εξηγειται αριθμητικα, ενω επιπλεον η κυβερνηση που θα το υλοποιησει, θα αποκομμισει εκλογικο οφελος επειδη οι περισσοτεροι πολιτες το ζητουν.
Και ναι, η οποια προσληψη-απολυση του ωρομισθιου (πλεον) προσωπικου, θα γινεται τοπικα, και επομενως ευκολα.

Το συγκεκριμένο θέμα αφορά μόνιμους εκπαιδευτικούς. Στο pde απαγορεύονται οι πολιτικές τοποθετήσεις. Εσύ δεν είσαι εκπαιδευτικός.
Εμφανίστηκες στο φόρουμ πρόσφατα και μιλάς συνέχεια για την κατάργηση της μονιμότητας. Οι λεπτομέρειες τοποθέτησης δεν σε αφορούν.
Αυτά τα θέματα δεν τα κατανοούν αρκετοί μόνιμοι. Περιμένεις να τα καταλάβεις εσύ που δεν είσαι καν στην εκπαίδευση;

Αποσυνδεδεμένος athanasiad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2925 στις: Ιουνίου 01, 2025, 05:58:04 pm »
Το συγκεκριμένο θέμα αφορά μόνιμους εκπαιδευτικούς. Στο pde απαγορεύονται οι πολιτικές τοποθετήσεις. Εσύ δεν είσαι εκπαιδευτικός.
Εμφανίστηκες στο φόρουμ πρόσφατα και μιλάς συνέχεια για την κατάργηση της μονιμότητας. Οι λεπτομέρειες τοποθέτησης δεν σε αφορούν.
Αυτά τα θέματα δεν τα κατανοούν αρκετοί μόνιμοι. Περιμένεις να τα καταλάβεις εσύ που δεν είσαι καν στην εκπαίδευση;

Αυτα τα θεματα μου κινησαν το ενδιαφερον, για τους λογους που προανεφερα.
Επομενως, με αφορουν.
Σχετικα με τις πολιτικες τοποθετησεις καλα κανουν και απαγορευονται εδω (προσωπικα δεν εκανα πολιτικη τοποθετηση και δεν προκειται να κανω).
Τελος, λογω των απαντησεων που δοθηκαν καταλαβα μια χαρα (και ευχαριστω οσους απαντησαν).
Αν πραγματι καποιοι μονιμοι δεν τα καταλαβαινουν, αυτο ειναι δικο τους ζητημα (αν και σε λιγο αυτα δεν θα χρειαζεται να τα ξερουν λογω των επιλειμενων αλλαγων).
Εγω, τα καταλαβα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2025, 06:05:29 pm από athanasiad »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32916
  • Τελευταία: Katerina25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185299
  • Σύνολο θεμάτων: 19493
  • Σε σύνδεση σήμερα: 742
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 699
Σύνολο: 721

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.