MariaGrahm, irini123 και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άλλο μια ερώτηση για το τι ισχύει , οπότε σου απαντάνε είναι αρμοδιότητα του πυσδε να σου πει τι ισχύει και άλλο να κάνει κάποιος ένσταση με κοινοποίηση στο υπουργείο. Στη δεύτερη περίπτωση τους καλείς να ελέγξουν το Πυσδε κατά πόσο ενεργεί νόμιμα. Άσε που μπορεί να φοβηθούν ότι θα κινηθείς νομικά σε ανώτερο επίπεδο. Στο πυσδε μου η βροχή ενστάσεων έχει φέρει αποτέλεσμα πάντως. Κάποτε οι προσωρινές τοποθετήσεις ήταν 100/100 προϊόν μαγειρέματος. Τώρα μαγερεύουν καλά κρυμμένο ένα 20/100 και όποιος εντοπίσει το μαγείρεμα συνήθως δικαιώνεται στην ένσταση . Μιλάμε για πρόοδο , όχι αστεία.
(πχ φέτος δεν τοποθετήθηκαν αιτούντες συγκεκριμένα σχολεία στα οποία άνοιξαν κενά λόγω βελτίωσης , δηλαδή το πιθανό κενό έγινε κενό λόγω βελτίωσης, θέμα υπεραριθμίας δεν υπήρχε, αλλά δεν καλύφθηκε από συναδέλφους που το είχαν δηλώσει στις προτιμήσεις τους,δηλαδή δεν καλύφθηκαν όλα τα οργανικά κενά παρόλο που συνάδελφοι τα είχαν συμπεριλάβει στις προτιμήσεις τους,άσε που ακόμα και αν δεν υπήρχε ούτε ένας τέτοιος το ΠΥΣΔΕ όφειλε να τοποθετήσει αυτοδίκαια).
Και γιατί δεν έγινε αυτό; Κρατάνε τα κενά για ημετέρους;
Πρέπει ν΄απαντήσω; Η επίσημη απάντηση ήτανότι ο νόμος είναι.....ασαφής (στην περίπτωση αυτή του πιθανού κενού που ανοίγει ως κανονικό και μεγάλο μάλιστα οργανικό κενό λόγω βελτίωσης),σημειωτέον ότι στο παρελθόν το ίδιο υσ δεν έβλεπε καμία ασάφεια στο ίδιο ακριβώς θέμα το οποίο και αντιμετώπιζε κατά τα προβλεπόμενα από την ...ασαφή πλέον νομοθεσία .
guest ως συνήθως βιαστικός και ανυπόμονος το επόμενο διδακτικό έτος είναι αυτό που ξεκινά σε 2 βδομάδες (κατά τη διάρκεια του οποίου θα φανεί η πορεία της κάλυψης του συγκεκριμένου κενού πρώτα λειτουργικά το Σεπτέμβρη και μετά οργανικά το καλοκαίρι 2015), οπότε η συνέχεια της διδακτικής ιστορίας μας προσεχώς με ολοκαίνουργια επεισόδια .
Μην τάζεις στα Αγιο κερί και στο παιδί κουλούρι αναμένω... ΥΓ.Πάντως κάποια ΠΥΣΔΕ ακολουθούν ευλαβικά την παράδοση... οπότε τα προηγούμενα χρόνια μπορούν να αποτελέσουν οδηγό φώτισης και για το φετινό...
Αυτό προ ολίγου το ξανάγραψες κάπου αλλού ή κάνω λάθος ;ΥΓ όπως σου είπα στο συγκεκριμένο θέμα δεν υπάρχει παράδοση στο δικό μας ΠΥΣΔΕ (ή δεν το είχα αντιληφθεί)οπότε ότι τους φωτίσει
Αν κάνεις ένσταση (ή άλλο υπηρεσιακό ερώτημα ακολουθώντας την ιεραρχική διαδικασία) με κοινοποίηση στο υπουργείο τότε (αυτό ισχύει σίγουρα από τα μέσα του σχολικού έτους 2012-13) το υπουργείο ζητά από το συγκεκριμένο υπηρεσιακό συμβούλιο να απαντήσει στο ερώτημα ή στην ένστασή σου και να τους κοινοποιήσει την απάντηση (το γνωρίζω και από προσωπική εμπειρία).Όσον αφορά το θέμα της προόδου, αυτό δυστυχώς είναι προσωρινό φαινόμενο,αν χαλαρώσεις, χαλαρώνουν και αυτοί , στο δικό μας ΠΥΣΔΕ μετά από πολλά ευτράπελα στις τοποθετήσεις σε οργανικά και λειτουργικά κενά των τελευταίων ετών , και τις ενστάσεις/κοινοποιήσεις στο υπουργείο των θιγόμενων συναδέλφων, παρατηρήθηκε μια συμμόρφωση βραχείας διάρκειας (πχ φέτος δεν τοποθετήθηκαν αιτούντες συγκεκριμένα σχολεία στα οποία άνοιξαν κενά λόγω βελτίωσης , δηλαδή το πιθανό κενό έγινε κενό λόγω βελτίωσης, θέμα υπεραριθμίας δεν υπήρχε, αλλά δεν καλύφθηκε από συναδέλφους που το είχαν δηλώσει στις προτιμήσεις τους,δηλαδή δεν καλύφθηκαν όλα τα οργανικά κενά παρόλο που συνάδελφοι τα είχαν συμπεριλάβει στις προτιμήσεις τους,άσε που ακόμα και αν δεν υπήρχε ούτε ένας τέτοιος το ΠΥΣΔΕ όφειλε να τοποθετήσει αυτοδίκαια).
Να κάνω μια ερώτηση εκ μέρους του συζύγου που είναι των εικαστικών. Έχει οργανική σε λύκειο αλλά φέτος με τις αλλαγές το πολύ να έχει 4 ώρες. Υπάρχει κενό σε ένα γυμνάσιο (δυσπρόσιτο) απο το οποίο έφυγε η καθηγήτρια με βελτίωση θέσης και τοποθετήθηκε σε άλλο σχολείο και προς το παρόν δεν ενδιαφέρεται άλλος καθηγητής. Ποιά είναι συνήθως η διαδικασία σε αυτές τις περιπτώσεις? Δηλαδή θεωρείται υπεράριθμος στο σχολείο του? Έχει τη δυνατότητα να ζητήσει ο ίδιος τη θέση στο γυμνάσιο ή μπορούν να τον στέλνουν σε διάφορα σχολεία μέχρι να συμπληρώσει το ωράριο? Ευχαριστώ