0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αν γνωριζει κανεις οτι το να εισαι εκπαιδευτικος ειναι λειτουργημα και οχι επαγγελμα
αν καποιος δεν εχει διδαχθει στο πανεπιστημιο παιδαγωγικα μαθηματα και αναγκαζεται να παει φροντιστηριο η να κανει μεταπτυχιακο για να συμετασχει σ ενα διαγωνισμο που δεν θα επρεπε να του το επιτρεπει χωρις καποιες προυποθεσεις
αν γνωριζει κανεις οτι το να εισαι εκπαιδευτικος ειναι λειτουργημα και οχι επαγγελμααν καποιος εχει συναντησει καθηγητη στα μαθητικα και πανεπιστημιακα του χρονια με απειρες γνωσεις αλλα χωρις να μπορει να μεταδωσει ουτε μια απο αυτεςαν καποιος εχει μπει σε κανονικες συνθηκες μεσα στην ταξη για να διδαξειαν καποιος δεν εχει διδαχθει στο πανεπιστημιο παιδαγωγικα μαθηματα και αναγκαζεται να παει φροντιστηριο η να κανει μεταπτυχιακο για να συμετασχει σ ενα διαγωνισμο που δεν θα επρεπε να του το επιτρεπει χωρις καποιες προυποθεσειςαντιλαμβανεται οτι οι οροι του διαγωνισμου δεν προαγουν την δημοσια τριτοβαθμια παιδεια αλλα ουτε και την αξιοπιστια του εκπαιδευτικου συστηματος
Το σύστημα δεν είναι αξιόπιστο .......γιατί η πρωταρχική προϋπόθεση είναι "ο μπάρμπας στην κορώνη"
όσοι από εμάς δίνουμε εξετάσεις και τελικά καταφέρνουμε να διοριστούμε
η απορια μου μπορει να μην ηταν και τοσο κομψη η σαφηςαλλα μπορει και να οδηγουσε καποιον να σκεφτει οτι ο διαγωνισμος ασεπ καταργει οποιον παιδαγωγικο τιτλο εχει καποιος η οποια προυπηρεσια εχει και δημιουργει μια μεγαλη αντιφαση αναμεσα σ αυτους που διοριζονται μονιμα 60% 40% 24μηνο 30μηνοκατα συνεπεια ποσο αξιοκρατικος ειναι απο την στιγμη που δεν προαπαιτει τιποτα απο τα παραπανω (παιδαγωγικο τιτλο προυπηρεσια)
αν γνωριζει κανεις οτι το να εισαι εκπαιδευτικος ειναι λειτουργημα και οχι επαγγελμααν καποιος εχει συναντησει καθηγητη στα μαθητικα και πανεπιστημιακα του χρονια με απειρες γνωσεις αλλα χωρις να μπορει να μεταδωσει ουτε μια απο αυτεςαν καποιος εχει μπει σε κανονικες συνθηκες μεσα στην ταξη για να διδαξειαν καποιος δεν εχει διδαχθει στο πανεπιστημιο παιδαγωγικα μαθηματα και αναγκαζεται να παει φροντιστηριοη να κανει μεταπτυχιακο για να συμετασχει σ ενα διαγωνισμο που δεν θα επρεπε να του το επιτρεπει χωρις καποιες προυποθεσειςαντιλαμβανεται οτι οι οροι του διαγωνισμου δεν προαγουν την δημοσια τριτοβαθμια παιδειααλλα ουτε και την αξιοπιστια του εκπαιδευτικου συστηματος
θελω να πω οτι το συστημα ειναι σαπιο δεν υπαρχει κανενας σαφης προσδιορισμος της βαρυτητας των κριτηριων εκεινων που ιεραρχικα θα οδηγησουν στην προσληψη ενος εκπαιδευτικου απαξιωνουν μεσο ασεπ τιτλους δημοσιων πανεπιστημιων που ειτε με μαθηματα κατα την διαρκεια των σπουδων ειτε με μεταπτυχιακες σπουδες δινουν παιδαγωγικη καταρτηση στους σπουδαστες τους εξισωνοντας τους μ αυτους που διδαχθηκαν παιδαγωγικα μαθηματα...στο φροντιστηριο απαξιωνουν την προυπηρεσιατελικα ποιο ειναι το συστατικο εκεινο που απο απλος επιστημονας γινεσαι εκπαιδευτικος ;;
να αλλαξουν οι οροι και οι προυποθεσεις του διαγωνισμου ετσι ωστε οσοι συμετεχουν σ αυτον να εχουν η παιδαγωγικο τιτλο η προυπηρεσια τα πανεπιστημια και τα τει πρεπει να δημιουργησουν παιδαγωγικα τμηματα και οι πτυχιουχοι αυτων και μονο των τμηματων να συμμετεχουν στο διαγωνισμο με φροντιστηριακα μαθηματα γινεσαι εκπαιδευτικος;; - ιδιωτικοποιηση δεν ειναι αυτο;;χωρις εφαρμογη στην πραξη των παιδαγωγικων γνωσεων που εχεις γινεσαι εκπαιδευτικος;;;
εχω μια απορια αλλα δεν ξερω σε ποιο τοπικ να τη γραψω ετσι τυχαια την γραφω εδωγιατι για να διοριστεις αναπληρωτης πρεπει να εχεις προυπηρεσιααλλα για να διοριστεις μονιμος θα πρεπει να εχεις περασει μονο τον διαγωνισμο του ασεπ;
τελικα ποιο ειναι το συστατικο εκεινο που απο απλος επιστημονας γινεσαι εκπαιδευτικος ;;