0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ως τώρα στα σχολεία που ήμουν γινόταν προσεκτική μέτρηση των επιτηρήσεων και εισηγήσεων ώστε να μην υπάρχει αδικία π.χ. Φιλόλογος με 6 τμήματα και 6 διαφορετικές εισηγήσεις (εγώ πέρυσι) είχα το πολύ 3-4 επιτηρήσεις. Οι ειδικότητες χωρίς εισηγήσεις ήταν κάθε μέρα επιτήρηση και τις πιο πολλές διπλοβάρδια. Είναι το ίδιο να έχεις να διορθώσεις 200 γραπτά και το ίδιο κανένα και ποτέ όλη τη χρονιά;
η Α και η
Όχι, δεν είναι υπερβολικό, αν έχεις τρεις γυμναστές στο Γυμνάσιο με 12 ώρες τη βδομάδα ο καθένας πέρυσι, και φέτος με 8 ο ένας και 13 ο άλλος, και τα παιδιά να παίζουν μονίμως ποδόσφαιρο όταν έχουν αυτόν με το οκτάωρο! Ενώ όλοι οι Φιλόλογοι πλήρες ωράριο και πάνω από 6 εισηγήσεις όλοι. Δίκαια πράγματα! Άτυπο είναι και συμφωνώ μαζί σου αλλά οι διεκδικήσεις δεν αφορούν πάντα σε νομικά κατοχυρωμένα κεκτημένα.
δεν είναι υπερβολικό [ενν. να κάνουν δυσάναλογα πολλές επιτηρήσεις οι γυμναστές], αν έχεις τρεις γυμναστές ... με 8 [ώρες] ο ένας και 13 ο άλλος, και τα παιδιά να παίζουν μονίμως ποδόσφαιρο όταν έχουν αυτόν με το οκτάωρο!...Δίκαια πράγματα
Θα ήθελα όμως να προβληματισθείς μήπως είναι εξίσου αντισυναδελφικό και ανήθικο ορισμένοι συνάδελφοι να θεωρούν ότι προσφέρουν περισσότερο από όσους -με ευθύνη της υπηρεσίας- συνέβη να έχουν μειωμένο ωράριο.