*

Αποστολέας Θέμα: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 3407 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο κ. Στυλιανίδης  χαρακτήρισε νόμιμη  και αποτελεσματική την παιδεία που παρέχουν τα Φροντιστήρια και μίλησε για παραπαιδεία που παρέχεται από τους καθηγητές του δημοσίου.

 «Διαχωρίζω την παροχή υπηρεσιών οργανωμένων ιδιωτικών φροντιστηρίων που λειτουργούν μέσα σε ένα πλαίσιο νομιμότητας, κερδοσκοπικά βεβαίως, αλλά λειτουργούν σε πολλές περιπτώσεις αποτελεσματικά, από την αθέμιτη παραπαιδεία, που συνήθως παρέχουν κρυφά από το νόμο κάποιοι καθηγητές του δημοσίου κατά κάποιο τρόπο στρεβλώνοντας το αδιάβλητο του εκπαιδευτικού συστήματος στο σκληρό πυρήνα του» , είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας και πρόσθεσε: « Θεωρώ ότι μπαίνοντας σε τέτοιου είδους φαινόμενα η δικαιοσύνη πρέπει να είναι αμείλικτη, όπως και η διοίκηση, και θα είναι αμείλικτη. Δεν δικαιολογείται ένας εκπαιδευτικός που διδάσκει αρχές και αξίες να επικαλείται το εισόδημά του, που μπορεί να χρήζει ίσως βελτιώσεως, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικό, για να κερδοσκοπεί εις βάρος της παιδικής ψυχής ή του γονιού που αγωνιά για το μέλλον του παιδιού του».

www.esos.gr

να και ενας υπουργος που δεν κανει το άσπρο μαύρο..


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:40:25 »

Αποσυνδεδεμένος idiaiteros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 12, 2008, 11:21:17 πμ »

  Δηλαδή εσένα σε καλύπτει συτή η δήλωση? Απευθύνεται σε νοήμον άνθρωπο? Είναι δυνατόν να θεωρεί παραπαιδεία τους δημόσιους υπαλλήλους που κάνουν ιδιαίτερα και όχι όλους τους άλλους που κάνουν ακριβώς το ίδιο?
    Δηλαδή αν σου κάνει ιδιαίτερο καθηγητής του δημοσίου είναι παραπαιδεία ενώ αν σου κάνει ιδιαίτερο καθηγητής του ιδιωτικού ή καθηγητής του φροντιστηρίου δεν είναι?
   Ωραίος ορισμός αυτός. Θέλει να κάνει το άσπρο μαύρο ή εξυπηρετεί για άλλη μια φορά τα συμφέροντα της ιδιωτικής εκπαίδευσης? Είναι δυνατόν υπουργός παιδείας να λέει ότι τα "ιδιωτικά φροντιστήρια λειτουργούν αποτελεσματικά" ; Δηλαδή να παραδέχεται την έλλειψη δημόσιας παιδείας και να μην κάνει τίποτα για αυτό? Γιατί δεν αναβαθμίζει την ΠΔΣ? Μήπως έτσι συμφέρει τα φροντιστήρια?
   Καλό θα ήταν πριν εκθειάσουμε τις δηλώσεις του συγκεκριμένου υπουργού να σκεφτόμαστε λίγο πρώτα τι κρύβεται από πίσω. Σε λίγο θα μοιράζει και κουπόνια για φροντιστήρια!!!

ΥΓ. Μήπως η δήλωσή του για το σοκ που χρειάζονται τα δημόσια πανεπιστήμια πήγαινε σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης?
   

Αποσυνδεδεμένος lourdes

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 12, 2008, 11:32:59 πμ »

τί περιμένει κανείς απο μία καπιταλιστική και συντηρητική παράταξη. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πώς να τα βγάζουνε τα λεφτουδάκια. Η δημόσια εκπ/ση της Ελλάδος έχει καταρρεύσει τελείως...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2008, 11:36:00 πμ από lourdes »

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 12, 2008, 12:04:55 μμ »

      Δηλαδή αν σου κάνει ιδιαίτερο καθηγητής του δημοσίου είναι παραπαιδεία ενώ αν σου κάνει ιδιαίτερο καθηγητής του ιδιωτικού ή καθηγητής του φροντιστηρίου δεν είναι?
   Ωραίος ορισμός αυτός. Θέλει να κάνει το άσπρο μαύρο ή εξυπηρετεί για άλλη μια φορά τα συμφέροντα της ιδιωτικής εκπαίδευσης? Είναι δυνατόν υπουργός παιδείας να λέει ότι τα "ιδιωτικά φροντιστήρια λειτουργούν αποτελεσματικά" ;


αν προσεξεις τους ορους ''αθεμιτη'',''κρυφα απο τον νομο'',''στρεβλώνοντας το αδιάβλητο του εκπαιδευτικού συστήματος ''    δειχνει και το αληθινο περιεχομενο του ορου παραπαιδεια..πως να το κανουμε δηλαδη;οσο και αν μας δυσαρεστει  ο ενας ειναι νομιμος και ο αλλος παρανομος...και οσο αν και αν μας δυσαρεστει επισης αν δεν λειτουργουσαν αποτελεσματικα τα φροντιστηρια θα ειχαν κλεισει....οσο για την ΠΔΣ αστο καλυτερα...τα εχουμε ξανασυζητησει...


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:40:25 »

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 12, 2008, 12:06:45 μμ »

τί περιμένει κανείς απο μία καπιταλιστική και συντηρητική παράταξη.

μαλλον εννοεις ενα καπιταλιστικο και συντηρητικο λαο...δεν πηρε 2 φορες την εξουσια δια των οπλων αλλα δια των ψηφων....

Αποσυνδεδεμένος apstlsg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 12, 2008, 12:39:16 μμ »
Η παιδεία στην μέση εκπαίδευση παρέχεται σήμερα στην χώρα από 3 παράλληλες συνιστώσες δυο νόμιμες και μία παράνομη.
α)Η μία νόμιμη συνιστώσα είναι το δημόσιο σχολείο.
β)Η άλλη νόμιμη συνιστώσα είναι το Φροντιστήριο και το νόμιμο ιδιαιτεράδικο.
γ) Η τρίτη συνιστώσα είναι τα παράνομα ιδιαίτερα των διορισμένων καθηγητών.
Αυτή είναι η αλήθεια.
Όλοι καλύπτουν ανάγκες της κοινωνίας.
Όλοι μοχθούν ο καθένας με τον τρόπο του και με τις ικανότητές του.
Άλλοι είναι πετυχημένοι και άλλοι όχι στην δουλειά τους.
 Όσο περισσότερο επιτυγχάνει τον στόχο του το δημόσιο σχολείο τόσο αποδυναμώνονται οι άλλες δύο συνιστώσες.
Τα υπόλοιπα περί καπιταλισμού τα αφήνω ασχολίαστα….

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 12, 2008, 12:48:31 μμ »

τί περιμένει κανείς απο μία καπιταλιστική και συντηρητική παράταξη.

μαλλον εννοεις ενα καπιταλιστικο και συντηρητικο λαο...δεν πηρε 2 φορες την εξουσια δια των οπλων αλλα δια των ψηφων....


Ρε παιδιά...τα φροντιστήρια πριν δύο χρόνια δημιουργήθηκαν;  :o

Εγώ απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου φροντιστήρια υπάρχουνε...

Και δεν μπαίνω σε πολιτικές συζητήσεις, γιατί όλα τα γουρούνια την ίδια φάτσα έχουν  ;)

Συμφωνώ για την αυξηση του επιπέδου της πδσ.
Διαφωνώ με το σωστόν της δήλωσης Στυλιανίδη, αν δεν καταλάβατε αυτο που τον ενοχλεί ειναι οτι χάνουνε χρήματα απο την φορολογία... ???
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 12, 2008, 01:01:13 μμ »
Aφού ο κύριος ψάχνει τί είναι νόμιμο και τί παράνομο γιατί δε ξεκινάει από τα πιο σημαντικά πρώτα;;;Γιατί δε βλέπει αρχικά πόσα "αδέρφια" του διδάσκουν στην ΠΔΣ εις βάρος κάποιων με περισσότερα προσόντα;;;Στην τελική από την ΠΔΣ μαζεύεις μόρια, έστω κι αν είναι του τύπου φασούλι το φασούλι, από τα ιδιαίτερα όμως όχι...Οι γονείς για τον Α ή Β λόγο επιλέγουν να στείλουν το παιδί τους σε κάποιο ιδιαίτερο σε βάρος των φροντιστηρίων και της ΠΔΣ και πολλές φορές επιλέγουν τον καθηγητή του σχολείου για να νιώθουν σίγουροι...Όχι ότι συμφωνώ...αλλά η "κάθαρση" πρέπει να ξεκινήσει από πιο σοβαρές παρανομίες!!
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 12, 2008, 01:06:04 μμ »
Ένας τρόπος για να περιοριστεί το φαινόμενο της παραπαιδείας των διορισμένων είναι να αμοίβονται καλύτερα. Κακά τα ψέματα, τα χρήματα είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο γίνονται όλα αυτά. Αν ο διορισμένος καθηγητής αμοιβόταν καλύτερα, νομίζετε ότι θα έτρεχε το απόγευμα του από σπίτι σε σπίτι για ιδιαίτερα; Δεν αμφιβάλλω ότι και πάλι αρκετοί θα το έκαναν, αλλά το φαινόμενο θα περιοριζόταν. Όταν κάποιος έχει οικογένεια να θρέψει, θα αναγκαστεί να κάνει και κάποια "υπερωρία" για να μαζέψει τα απαραίτητα χρήματα. Τι άλλο νόμιμο μπορεί να κάνει άλλωστε; Τι εναλλακτικές του δίνει το κράτος;
Βλέπετε σε άλλους κλάδους (π.χ. δικαστές, εφοριακοί) για να περιορίσουν τα φαινόμενα διαφθοράς πόσο καλά τους πληρώνουν; Γιατί δεν κάνουν το ίδιο και με μας;

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 12, 2008, 01:20:30 μμ »
[b. Δεν δικαιολογείται ένας εκπαιδευτικός που διδάσκει αρχές και αξίες να επικαλείται το εισόδημά του, που μπορεί να χρήζει ίσως βελτιώσεως, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικό, για να κερδοσκοπεί εις βάρος της παιδικής ψυχής ή του γονιού που αγωνιά για το μέλλον του παιδιού του».

www.esos.gr




εμενα μου κάνει εντύπωση το μπορεί και το ίσως!!!!!!!! αν τα βαλεις και τα 2 μαζί όχι μόνο δεν πιστευεις ότι είναι λίγα τα λεφτα αλλά ότι περισσευουν κιολας!!

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 12, 2008, 01:33:12 μμ »
Η παιδεία στην μέση εκπαίδευση παρέχεται σήμερα στην χώρα από 3 παράλληλες συνιστώσες δυο νόμιμες και μία παράνομη.
α)Η μία νόμιμη συνιστώσα είναι το δημόσιο σχολείο.
β)Η άλλη νόμιμη συνιστώσα είναι το Φροντιστήριο και το νόμιμο ιδιαιτεράδικο.
γ) Η τρίτη συνιστώσα είναι τα παράνομα ιδιαίτερα των διορισμένων καθηγητών.

φιλε μου εχεις απολυτο δικαιο...ομως 1 πρωτη και η 3 συνιστωσα περιλαμβανει τα ιδια ατομα.και ετσι  μπαινουμε στην ουσια του προβληματος..ειναι λοιπον δυνατον οσοι κανουν ιδιαιτερα μαθηματα να θελουν να  βελτιωθει η κατασταση  στο σχολειο;αφου ετσι  θα χασουν την πελατεια τους.ειναι κοντρα στα συμφεροντα τους...οσο πιο πολυ αμορφωσια παραγει τοσο περισσοτεροι γονεις θα καταφευγουν σε αυτους για ''περισσοτερη σιγουρια'' οπως ειπε καποιος...το μελι των χρηματων ειναι πολυ γλυκο...ειναι σαν να λεμε οτι ενας  υδραυλικος δεν θελει ποτε να χαλουν οι βρυσες στα σπιτια.για τρελους ψαχνεις;..φυσικα και τις θελει χαλασμενες...
και ετσι εξαιτιας αυτης της νοοτροπιας πληττεται το συνολο των εκπαιδευτικων...ποσες και ποσες φορες δεν εχουμε ακουσει σε διαμαρτυριες για τους μισθους μας την γνωστη φραση ...''μας δουλευετε;θελετε και αυξησεις..τοσα κονοματε απο τα ιδιαιτερα''...και αντε να τους πεισεις μετα...

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 12, 2008, 01:43:28 μμ »
Αρχικά θα διαφωνήσω κάθετα με την παρομοίωση καθηγητής-υδραυλικός, παιδί-βρύση...Επιπλέον εσύ θεωρείς ότι το όλο πρόβλημα των σχολείων προκύπτει από τους διορισμένους που κάνουν ιδιαίτερα;;;Για παράδειγμα τα φροντιστήρια που απροκάλυπτα απαξιώνουν και βρίζουν τα σχολεία στους γονείς και τους μαθητές δε δημιουργούν πρόβλημα;; Καλώς ή κακώς κάποιοι καθηγητές εκμεταλλεύονται την κατάσταση για να αυξήσουν το εισόδημά τους...δε συμφωνώ αλλά θεωρώ ότι είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης..Το ουσιαστικό πρόβλημα ξεκινάει από άλλους παράγοντες και από εκεί πρέπει να ξεκινήσουν, άν θέλουν καλύτερα σχολεία..
ΠΕ02

rozy4

  • Επισκέπτης
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 12, 2008, 06:13:46 μμ »
απο δημοσιευση στν alfavita


  Η δήλωση του Υπουργού Παιδείας για το  ιδανικό σχολείο κρύβει ...και άλλα

 

 

Στην πολιτική και τη δημοσιογραφία λένε ότι η είδηση δε γράφεται με πηχαιούς τίτλους. Εκτός και αν πρόκειται για στοχευμένη διαρροή προκειμένου να αποτυπωθούν και να ερμηνευθούν αντιδράσεις. Ωστόσο, προσωπικά, χωρίς να διακατέχομαι από κανένα σύνδρομο αναλυτή ή μάντη κακών, μου προκάλεσε μια "ανησυχία" η δήλωση του Υπουργού Παιδείας σχετικά με το πως αντιλαμβάνεται το ιδανικό σχολείο, διότι κρύβει και άλλα. Παραθέτω το σχετικό απόσπασμα της συνέντευξης, όπως αυτό αναρτήθηκε στην alfavita.gr (11.05.2008):

 

(ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - Φανή Χαρίση) Η παραπαιδεία σάς απασχολεί, κ. υπουργέ; Όταν υπάρχουν γονείς, ειδικά τώρα με τις πανελλήνιες εξετάσεις, που έχουν χαμηλούς μισθούς και πληρώνουν μια περιουσία, για να πετύχει το παιδί τους και να μπει στο πανεπιστήμιο;
Ε.ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ:  Για μένα το ιδανικό σχολείο θα ήταν αυτό το σχολείο που θα τελείωνε τις ώρες λειτουργίας του ίσως λίγο πιο αργά, 5-6 το απόγευμα, αλλά το παιδί εκείνη την ώρα θα το απελευθέρωνε και θα είχε χρόνο να σκεφτεί, να παίξει ξέγνοιαστα.

Ο στόχος ο στρατηγικός να ξέρετε ότι είναι αυτός. Για να αντιμετωπίσουμε λοιπόν την κερδοσκοπία που γίνεται εις βάρος των παιδιών, οι σκέψεις και τα βήματα που σχεδιάζουμε να κάνουμε είναι πολύ συγκεκριμένα.

Πρώτα να αποσυνδέσουμε τις εξετάσεις του λυκείου από την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δεύτερον, να μπολιάσουμε την εκπαιδευτική κοινότητα με την αντίληψη ότι το παιδί από την προσχολική ηλικία μέχρι την τρίτη γυμνασίου  πρέπει να του παρέχεται παιδεία, συνολική παιδεία, να αποκτά αυτογνωσία, να βλέπει τις κλίσεις και τα ταλέντα του, να μαθαίνει την πολιτιστική ταυτότητά του, να μαθαίνει τη γλώσσα του σωστά, την ιστορία του, τον πολιτισμό του.

Στο λύκειο εκ των πραγμάτων πρέπει να παίξει σημαντικό ρόλο το μάθημα του επαγγελματικού προσανατολισμού και θα αρχίσει το παιδί να κατευθύνεται πια προς το πεδίο εκείνο που φαίνεται ότι μπορεί να οργανώσει καλύτερα τη ζωή του.  Και από την επαγγελματική εκπαίδευση θα βγει κατευθείαν στην αγορά εργασίας από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 

Το ότι ο στόχος του ιδανικού σχολείου θα μπορούσε να επιτευχθεί με επιμήκυνση του ωραρίου εργασίας των εκπαιδευτικών θυμίζει την εισηγητική έκθεση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (2006) προς την τότε Υπουργό Παιδείας κ. Μαριέττα Γιαννάκου (η Υπουργός που μείωσε τις ώρες διδασκαλίας της β΄ξένης γλώσσας από 3 σε 2 την εβδομάδα (εκτός και αν θα πρέπει να της αποδίδονται  ευχαριστίες) , σύμφωνα με την οποία έκθεση, η Ενισχυτική Διδασκαλία δεν μπορεί να αποτελεί υποαμοιβόμενο έργο, αλλά θα πρέπει να ειδωθεί μέσα σε ένα διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του σχολείου (χωρίς αποζημίωση;), κάτι που και το Κέντρο Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ συμπεριέλαβε, δε λέω ότι υιοθέτησε,  στα Συμπεράσματα του 1ου Συνεδρίου του για τη Δημόσια Ξενόγλωσση Εκπαίδευση, ανάμεσα σε άλλα σχετικά με την αναβάθμιση της διδασκαλίας της β΄ ξένης γλώσσας. Και για να προλάβω ...αντιδράσεις, ανησυχίες και ..."εξ' οικείων βέλη". Δε λέω ότι θα γίνει έτσι, απλά εκφράζω έναν προβληματισμό, μια άποψη, μια σκέψη στη φιλόξενη ιστοσελίδα του Συλλόγου.

 

Τροχοπέδη για το ιδανικό σχολείο , σύμφωνα με τον κ. Στυλιανίδη διαβάζοντας "πίσω από τις γραμμές", αποτελεί επιπλέον και η παραπαιδεία στην οποία προσφεύγουν ή και καταφεύγουν οι γονείς, επειδή το δημόσιο σχολείο κρίνεται μάλλον ανεπαρκές. Αυτή είναι η light έκδοση μιας, ας μου επιτραπεί, ευήθους αντίληψης για το δημόσιο σχολείο και μιας δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης που μόνο δωρεάν δεν είναι σύμφωνα με τη μελέτη του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ ("ΔΙΗΜΕΡΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ με θέμα "ΦΤΩΧΕΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ στην ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ" 29 - 30 Ιανουαρίου 2008). Το ότι η παραπαιδεία ανθεί δεν είναι κάτι το νέο. Πάντοτε υπήρχε, υπάρχει και ενδεχομένως θα υπάρχει. Το ζήτημα που ανακύπτει και που αποτελεί αιχμή του κ. Στυλιανίδη και προς τους καθηγητές του Δημοσίου (βλ. εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ)  είναι φαινομενικά ηθικό.  Γιατί; Διότι το αίτιο που οδηγεί στο αποτέλεσμα, βαρύνει εξ' ολοκλήρου το Υπουργείο Παιδείας και τις πολιτικές του ηγεσίες, διαχρονικά, διότι αυτό με τις εκάστοτε κυβερνήσεις είναι οι ηθικοί αυτουργοί που εξαναγκάζουν συναδέλφους όλων των κλάδων και σε παράλληλη εργασία (ιδιώτευση)  μέσα από την εφαρμοζόμενη κάθε φορά  εισοδηματική πολιτική τους και τη μείωση των δαπανών για την Παιδεία.

 

Θα ρωτήσει κανείς: δηλ. εσύ εγκρίνεις αυτό που γίνεται; Κατηγορηματικά όχι. Αλλά δε μπορώ να μη βγαίνω εκτός εαυτού, όταν διαβάζω δηλώσεις σοβαρών ανθρώπων που αντί για πολιτικές λύσεις προσφέρουν λαϊκισμό σε ευαίσθητα θέματα και αρχίζουν να χύνουν και κροκοδείλια δάκρυα από πάνω. Γιατί το ζήτημα της παραπαιδείας είναι πολύ μεγαλύτερο και το γνωρίζουμε όλοι, πόσο μάλλον ο Υπουργός. Γιατί το Δημόσιο Σχολείο είναι ζήτημα ανοιχτό και μας πονά, με την καλή έννοια. Και αυτό το γνωρίζουμε μόνο όσοι βιώνουμε καθημερινά την τάξη. Ελπίζω μόνο μην αρχίσει να μας "τσούζει" αργότερα, ως γονείς, τουλάχιστον εμάς τη νεότερη γενιά των εκπαιδευτικών. Διότι ας το καταλάβουμε. Πάντα μια νεότερη γενιά αγωνίστηκε και βρήκε κάτι καλύτερο η επόμενη. Όχι σαν κάτι "συνδικαλιστικαράδες", αυτοί που τα ονόματά τους μπαίνουν για να στολίσουν τα ψηφοδέλτια των παρατάξεων και τις ημέρες των αγώνων, της απεργίας ή της στάσης εργασίας βαράνε πρώτοι την κάρτα στο σχολείο ή όπου αλλού. Αυτοί είναι οι μόνιμοι τρόφιμοι του συστήματος και γρανάζι του μηχανισμού του, και έχουν, δυστυχώς, και κλώνους.

 

Η δήλωση του Υπουργού αγγίζει, σαφώς,  και άλλα θέματα. Αλλά προτιμώ να μην επεκταθώ. Το μέλλον θα δείξει ποιες μπορεί να είναι, τελικά, οι προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ και θέλω να ελπίζω ότι οι αδικαιολόγητες εν μέρει ανησυχίες μου δε θα επαληθευτούν.


  Απ. Γατής

Καθηγητής ΠΕ07 Γερμανικών

Πρώην Πρόεδρος ΕΛΜΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

( www.dlv.gr ) – «Ανοιχτή γραμμή»

Μέλος ΣΥ.ΚΑ.Γ.Ε. – DLV

 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2008, 06:16:23 μμ από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 12, 2008, 09:22:49 μμ »

δηλαδή ... αν δούμε τις δηλώσεις με άλλο μάτι,

...αυξήσεις να μην περιμένουμε τα επόμενα "πολλά" χρόνια.

Στην υγειά μας!
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160985
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 647
Σύνολο: 666

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.