*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη  (Αναγνώστηκε 283475 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1456 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 04:37:14 μμ »
Μα πάντα εμείς,οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε αυτοί που στηρίζουμε τα σχολειά? Ποιος είναι? Οι κουρτίνες και τα μποτάκια Λουμπουτέν?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:57:55 »

Αποσυνδεδεμένος mimelismoni

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 875
  • "παντ΄ανοιχτα παντ΄αγρυπνα τα ματια της ψυχης μου"
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1457 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 04:53:03 μμ »
Μα πάντα εμείς,οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε αυτοί που στηρίζουμε τα σχολειά? Ποιος είναι? Οι κουρτίνες και τα μποτάκια Λουμπουτέν?
υπαρχει οντως θεια δικη ?
http://filologoi02.webnode.gr/ το επισημο site του Πανελληνιου Συλλογου Αναπληρωτων Φιλολογων,παρακαλω οι Φιλολογοι πατηστε στο λινκ,εγγραφειτε στο Συλλογο και παρτε μερος στο Φορουμ.Μας αφορα ολους!

Αποσυνδεδεμένος TEO FYSIKOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1458 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 05:02:52 μμ »
πληρώθηκε κανείς για την περσυνή Π.Δ.Σ γιατί εγώ έχω υπόλοιπο και από το 2008-2009

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1459 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 05:12:17 μμ »
το παρήγορο είναι ότι τα νέα μέτρα άρχισαν να αποδίδουν κι έτσι η ΠΔΣ και η ενισχυτική καλώς κόβονται.
Για του λόγου το αληθές

http://www.esos.gr/deiterobathmia/egkiklioi-ip.-apofaseis/145.590-aristeia-kai-63.960-brabeia-gia-tis-anagkes-ton-mathiton-tha-paraggeilei-to-ip.-paideias.html

Τη διενέργεια πρόχειρου μειοδοτικού διαγωνισμού για την εκτύπωση και κατασκευή 145.590 Αριστείων και 63.960 Βραβείων για τις ανάγκες των μαθητών των σχολείων Β/θμιας Εκπαίδευσης, προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε ο γενικός γραμματέας του υπ. Παιδείας Β Κουλαίδης.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν τις προσφορές τους έως και την 20η Σεπτεμβρίου 2010, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11 π.μ., στο κτίριο του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων – Ανδρέα Παπανδρέου 37- Μαρούσι , στον 2ο όροφο και στο γραφείο 2081 (Διεύθυνση Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης-Τμήμα Δ).

Δείγματα των προδιαγραφών χαρτιού και εκτύπωσης θα δίνονται από το προαναφερόμενο Γραφείο (2081).



Πάνω από όλα όμως με ενθουσίασε η ακρίβεια των υπολογισμών. Άλλοι πιο "χουβαρντάδες" θα παράγγελναν 150.000 και 65.000 αντίστοιχα, όμως η ηγεσία του υπδβμθ ξέρει και από προγραμματισμό και από οικονομία. :P

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:57:55 »

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1460 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 05:13:55 μμ »
Μα πάντα εμείς,οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε αυτοί που στηρίζουμε τα σχολειά? Ποιος είναι? Οι κουρτίνες και τα μποτάκια Λουμπουτέν?
υπαρχει οντως θεια δικη ?

Αρχίζω κι εγώ να το σκέφτομαι.

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1461 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 05:27:07 μμ »
πληρώθηκε κανείς για την περσυνή Π.Δ.Σ γιατί εγώ έχω υπόλοιπο και από το 2008-2009

Δεν είσαι ο μόνος...

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=2897.msg368482#new
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1462 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 01:10:48 μμ »
ΔΝΤ εναντίον ΠΔΣ σημειώσατε 1, του Στέλιου Κυριακόπουλου

Ανοικτή Επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας κυρία Άννα Διαμαντοπούλου

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10174

Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους η κυρία υπουργός πρόλαβε επιτέλους να σημάνει και το τέλος  στα προγράμματα της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και Ενισχυτικής Διδασκαλίας,σχέδιο που δεν μπόρεσε να περατώσει  την προηγούμενη σχολική χρονιά με την ανάληψη των καθηκόντων της στο υπουργείο.

Τώρα ,με τις ευλογίες του ΔΝΤ καταργεί  τα προγράμματα αυτά που αποτελούσαν περισσότερο από μια δεκαετία το δεκανίκι  της υποτιθέμενης δωρεάν παιδείας μας και μαζί με τις συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων  έρχονται να σημάνουν την έναρξη του Νέου Σχολείου της μετά ΔΝΤ εποχής.

Πιλοτικά  το πρόγραμμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (ΠΔΣ) άρχισε να εφαρμόζεται σε 1.300 Λύκεια για το εκπαιδευτικό έτος 1998 στο οποίο συμμετείχαν 20.400 μαθητές της Α΄ Λυκείου. Τα προγράμματα εξαπλώθηκαν κατά τα δύο επόμενα έτη σε 1.370 Λύκεια και σε 435 ΤΕΕ (1999-2000) για τους μαθητές όλων των τάξεων.  Συμμετείχαν 46.000 μαθητές. Μετά την ολοκλήρωση των προγραμμάτων ΠΔΣ παρατηρήθηκε μικρή μείωση στο ποσοστό αποτυχίας στις εξετάσεις των μαθητών εκείνων που παρακολούθησαν μαθήματα στα τμήματα ΠΔΣ..(Στοιχεία που έχει δώσει το υπουργείο).

Το πρόγραμμα της ΠΔΣ συνεχίστηκε με επιτυχία  και τα επόμενα σχολικά έτη έως το 2006 με συνεχώς αυξανόμενο τον αριθμό μαθητών (κυρίως Α και Β λυκείου) που παρακολουθούσαν τα μαθήματα της ΠΔΣ, αντί να ακολουθήσουν τον δρόμο των ιδιωτικών φροντιστηρίων.

Τις καλές εποχές, όταν ο θεσμός της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης λειτουργούσε κανονικά διότι το πρόγραμμα χρηματοδοτούνταν από το ΕΠΕΑΕΚ, περίπου 100.000 παιδιά παρακολουθούσαν τα μαθήματα. Ο αριθμός των μαθητών μειώθηκε όταν σταμάτησε η κοινοτική χρηματοδότηση  το 2006 αφού τα προγράμματα ξεκινούσαν πολύ αργότερα από την έναρξη των σχολείων με αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να  αναγκάζονται να στραφούν πλέον στα φροντιστήρια. Η κυβέρνηση ήθελε να ξεφορτωθεί την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη από την πρώτη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων της, πριν ακόμη ξεσπάσει η κρίση. Μάλιστα,στις 9/10/2009 η υπουργός Παιδείας με εγκύκλιό της είχε αναστείλει προσωρινά, όπως υποστήριζε, το Πρόγραμμα γιατί δεν είχε εξασφαλίσει τους αναγκαίους πόρους. Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, υποχώρησε και το Πρόγραμμα, παρά την καθυστέρηση έναρξής του,  το παρακολούθησαν περίπου 50.000 μαθητές.

Όμως φέτος τα καταφέρατε  επιτέλους και  ως ικανότατη υπουργός σταματήσατε  αυτόν τον πονοκέφαλο που ταλάνιζε τα τελευταία χρόνια το υπουργείο στέλνοντας χιλιάδες μαθητές στα φροντιστήρια σε μια περίοδο που η οικονομική κρίση τσακίζει τον οικογενειακό προϋπολογισμό αλλά και χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που παλιά καυχιόσασταν ότι τους παρείχατε δουλειά  ή μάλλον δουλεία, στα σπίτια  τους και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο.

Η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη ήταν ο μοναδικός θεσμός στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ενίσχυσης της μορφωτικής προσπάθειας παιδιών προερχόμενα από χαμηλά οικονομικά στρώματα. Η λειτουργία του θεσμού φέτος θα ήταν μια ανάσα ανακούφισης για χιλιάδες οικογένειες που δεν μπορούν να αντέξουν το κόστος του φροντιστηρίου.

Θέλοντας να τονίσω την αναγκαιότητα ύπαρξης τέτοιον προγραμμάτων, αναφέρω τους σκοπούς και τους στόχους με τους οποίους ξεκίνησε η εφαρμογή τους ,όπως δημοσιεύτηκαν στο αντίστοιχο ΦΕΚ.

<<Η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ), ως υποστηρικτικός θεσμός της εκπαίδευσης, ταυτίζεται με τον αντίστοιχο θεσμό της Ενισχυτικής Διδασκαλίας (ΕΔ) και απευθύνεται σε μαθητές όλων των Τάξεων, όλων των τύπων Λυκείων, συμπεριλαμβανομένων και των Εσπερινών ΤΕΕ, που είτε παρουσιάζουν χαμηλές επιδόσεις στη διδακτέα ύλη ορισμένων μαθημάτων και αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κατανόηση και εμπέδωση των γνώσεων, είτε επιζητούν επιπλέον βοήθεια, ώστε να βελτιώσουν τη σχολική τους επίδοση. Σκοπός του θεσμού αυτού είναι οι μαθητές να ενισχυθούν μαθησιακά μέσω της παρακολούθησης μαθημάτων σε ώρες διαφορετικές από αυτές που αναπτύσσεται το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου, εκτός Σαββάτων, Κυριακών και αργιών, με απώτερο στόχο να αποφύγουν τη σχολική αποτυχία, να μην εγκαταλείψουν πρόωρα το σχολείο με μειωμένα προσόντα, με ενδεχόμενο, στην περίπτωση αυτή, να οδηγηθούν σε αποκλεισμό από την αγορά εργασίας, αλλά και να αυξήσουν τις πιθανότητες πρόσβασής τους στην ανώτατη εκπαίδευση. Ταυτόχρονα, λαμβάνεται ιδιαίτερη μέριμνα για την υλοποίηση της ΠΔΣ σε Εσπερινά σχολεία, καθώς και σε σχολεία απομακρυσμένων περιοχών (δυσπρόσιτα και νησιωτικά), όπου παρατηρούνται υψηλά ποσοστά σχολικής αποτυχίας και διαρροής. Ως εκ τούτου, με τη λειτουργία της ΠΔΣ δημιουργούνται συνθήκες πρόληψης και θεραπείας του κοινωνικού αποκλεισμού και αναβάθμισης της ποιότητας της εκπαίδευσης. Η ΠΔΣ αρχίζει να λειτουργεί από την έναρξη του διδακτικού έτους και διαρκεί μέχρι τη λήξη του.>>

Σύμφωνα μe την ανακοίνωσή σας ,κυρία υπουργέ,  η ΠΔΣ θα γίνεται σε απομακρυσμένες περιοχές , σε μικρά σχολεία ,ενώ στα υπόλοιπα σχολεία όπου χρειάζεται  θα γίνεται μέσω internet.

Θεωρείτε απομακρυσμένες τις περιοχές της Δυτικής Αθήνας, Δυτικής Θεσσαλονίκης ,Πειραιά ,στις οποίες  τα ποσοστά σχολικής  αποτυχίας είναι μεγάλα αυξάνοντας έτσι τον  αριθμό των μαθητών που οδηγούνται σε κοινωνικό αποκλεισμό;

Δηλαδή,τι υπονοείτε κυρία υπουργέ; ότι στα μεγάλα αστικά κέντρα υπάρχουν και τα φροντιστήρια που μπορούν να μας βγάλουν από την δύσκολη θέση;

Από πότε, κυρία υπουργέ, το internet λύνει απορίες μαθητών και δεν το γνωρίζουμε; Δηλαδή μας λέτε ότι ο εκπαιδευτικός θα αντικατασταθεί από τον υπολογιστή και μάλιστα σε μαθήματα που στόχο έχουν να ενισχύσουν μαθητές που έχουν  σοβαρές δυσκολίες στην κατανόηση και εμπέδωση των γνώσεων;

Τότε θα σας πρότεινα να γενικεύσουμε το νέο αυτό τρόπο μάθησης ώστε να γίνονται και τα κανονικά μαθήματα μέσω internet.και έτσι δεν θα χρειαζόμαστε να πληρώνουμε εκπαιδευτικούς  και σχολεία .Ίσως σας φανεί ενδιαφέρουσα η πρότασή μου στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων σας για την οικονομική μας εξυγίανση.

Ίσως δεν γνωρίζετε ότι τέτοιες  εναλλακτικές μορφές μάθησης internet, διαδραστικοί πίνακες κτλ  θα μπορούσαν να φέρουν σημαντικά αποτελέσματα , αν όμως  δράσουν υποστηρικτικά και όχι αφαιρετικά.

Ακούω πολλές φορές κυρία υπουργέ να  διατυμπανίζετε ότι είναι  παιδαγωγικά παραδεκτό να υπάρχουν τμήματα 25 μαθητών..

Είναι όμως και παιδαγωγικά αλλά και κοινωνικά παραδεκτό το δικαίωμα του κάθε μαθητή στην μάθηση και όχι ο αποκλεισμός του ή η περιθωριοποίηση του ως ο μαθητής των τελευταίων θρανίων.

Πως μπορεί ο εκπαιδευτικός σε μια αίθουσα των 25 μαθητών να έχει εικόνα για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει κάθε μαθητής ξεχωριστά, ώστε να τον βοηθήσει αποτελεσματικά και από Τελευταίος να γίνει Πρώτος ,όταν φτάνει σε σημείο να μην γνωρίζει ούτε καν  τα ονόματα των μαθητών του, αφού συνολικά καλείται να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε περισσότερους από 100 μαθητές εβδομαδιαίως(5 τμήματα των 25 μαθητών στην καλύτερη περίπτωση)

Ως εκπαιδευτικός αλλά και ως πατέρας  2 παιδιών με το πρώτο μου παιδί να διαβαίνει για πρώτη φορά  φέτος τις πύλες τις πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε μια νηπιακή τάξη με 27 παιδιά  θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους τους μαθητές καλή σχολική χρονιά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά και σε εσάς ,κυρία υπουργέ, εύχομαι με την σειρά μου κάθε αποτυχία στο υπό κατασκευήν έργο του Νέου Σχολείου που αποτελεί σενάριο δικής σας επιστημονικής φαντασίας και προσωπικών σας φιλοδοξιών  και σε οποιαδήποτε άλλη σας ενέργεια που στρέφεται ενάντια στον μαθητή και τον εκπαιδευτικό.

Σταματήστε επιτέλους να χρησιμοποιείτε φρασεολογίες του τύπου Πρώτα ο μαθητής, Νέο σχολείο, Πρώτα ο πολίτης γιατί δεν πείθετε πλέον.

Περιμένω με ανυπομονησία την ημέρα που θα ζητάτε δημόσια συγνώμη όσοι από σας έβλαψαν την Ελλάδα και την έφτασαν στο χείλος του γκρεμού.

Και όσον αναφορά τα περί συγχωνεύσεων, κλεισίματος και μειώσεων σχολικών τάξεων και σχολείων , έχω να πω το εξής::<<Εκεί που κλείνει ένα σχολείο ανοίγει μια φυλακή>>

Μετά τιμής
Κυριακόπουλος Στυλιανός   (Φυσικός)



Αποσυνδεδεμένος alexis35

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1463 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 01:23:22 μμ »
στα δυσπρόσιτα μερη που δεν υπάρχει φροντιστήριο και τα παιδιά πηγαίνουν να μην τη κόψουν. Στα υπόλοιπα καλώς την κόβουν γιατι βαρεθηκα να πλαστογραφω υπογραφές για να κονομήσει ο διευθυντης!

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1464 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 01:27:34 μμ »
στα δυσπρόσιτα μερη που δεν υπάρχει φροντιστήριο και τα παιδιά πηγαίνουν να μην τη κόψουν. Στα υπόλοιπα καλώς την κόβουν γιατι βαρεθηκα να πλαστογραφω υπογραφές για να κονομήσει ο διευθυντης!

Απόλυτη η τοποθέτηση σου και άδικη ..Δε νομίζω πως δίδασκα τον ...αέρα ,εχοντας σταθερά στην τάξη 6,8 ή και 12 μαθητές .
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1465 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 01:59:05 μμ »
Στέλιο Κυρικόπουλε, θερμά συγχαρητήρια για τον κόλαφο που έδωσες στη διαμάντω.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1466 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 02:10:05 μμ »
στα δυσπρόσιτα μερη που δεν υπάρχει φροντιστήριο και τα παιδιά πηγαίνουν να μην τη κόψουν. Στα υπόλοιπα καλώς την κόβουν γιατι βαρεθηκα να πλαστογραφω υπογραφές για να κονομήσει ο διευθυντης!
περισυ στην αθηνα ειχα 22 μαθητες σε ενα τμημα(σταθερα 17-18), και πριν απο 7 ετη ειχα 2 12αρια τμηματα στην α λυκειου και 1 11αρι στη γ λυκειου, δεν ηταν ολα εικονικα, ας κανανε ελεγχο, οχι να τιμωρησουν αυτους που πηγαιναν, αν ειναι δυνατον να τους δινουμε και δικιο!!!!

Αποσυνδεδεμένος exterr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1467 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 06:59:10 μμ »
στα δυσπρόσιτα μερη που δεν υπάρχει φροντιστήριο και τα παιδιά πηγαίνουν να μην τη κόψουν. Στα υπόλοιπα καλώς την κόβουν γιατι βαρεθηκα να πλαστογραφω υπογραφές για να κονομήσει ο διευθυντης!

Απόλυτη η τοποθέτηση σου και άδικη ..Δε νομίζω πως δίδασκα τον ...αέρα ,εχοντας σταθερά στην τάξη 6,8 ή και 12 μαθητές .

Πραγματικά πολύ άδικη τοποθέτηση !!! Ναι σίγουρα υπήρχαν οι πλαστές υπογραφές , αλλά αναρωτιέμαι αυτοί που το ήξεραν τότε γιατί δεν έκαναν καταγγελία και το λένε τώρα ;
"Πώς είναι δυνατό να μαστουριάζεις
εξήγησέ μου,
άμα σου περιφράξαν την καρδιά."

Νικόλας Ασιμος

Αποσυνδεδεμένος alexis35

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1468 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 07:11:53 μμ »
Καλά πλάκα μου κάνεις; Σίγουρα δεν πρέπει να γενικεύω αλλα πρωτη φορα ακους για ψεύτικες υπογραφές; Πολλα τμηματα πδσ έτσι λειτουργούν.. Να το καταγγείλω; Ποιο απο όλα; Αν σε πάρει ενας διευθυντής για πδσ και δεν εισαι μόνιμος τότε κάνεις τούμπες απο τη χαρά σου ή τουλάχιστον έκανες προτού αλλάξει το σύστημα. Σου φαίνεται οτι το κραταγα μυστικό και το λεω τωρα; Συνάδελφε ο κόσμος το χει τούμπανο εδω και πολύ καιρό ....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2010, 07:18:00 μμ από alexis35 »

Αποσυνδεδεμένος TEO FYSIKOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1469 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 07:16:17 μμ »
υπήρχαν πολλές περιπτώσες αλλά γιατί δεν το σταματούσες να μην βάζεις και να κλείσει το τμήμα, δεν το έκανες γιατί κάποιο κέρδος περίμενες και εσύ από την ΠΔΣ. το πιο το ξέρεις μόνο εσύ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 856
Σύνολο: 859

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.