*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη  (Αναγνώστηκε 266581 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #364 στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 02:34:47 πμ »

Αν πρόκειται όμως να τον στείλουν σε άλλο σχολείο να συμπληρώσει ωράριο, θα προτιμήσει την πρόσθετη.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:28:41 »

Αποσυνδεδεμένος giannispolo

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 531
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #365 στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 12:01:06 μμ »
συναδελφοι γνωριζετε ποτε θα βγουν τα αποτελεσματα για την πδσ??ποτε θα γνωριζουμε δλδ
Δεν "βγαίνουν αποτελέσματα" για την ΠΔΣ.Μπαίνει όποιος έχει μέσον η όποιος ξεμείνει.

όποιος έχει κάνει παιδιά μπαίνει, ελέω κοινωνικών κριτηρίων ;)

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #366 στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 02:36:48 μμ »

Αν πρόκειται όμως να τον στείλουν σε άλλο σχολείο να συμπληρώσει ωράριο, θα προτιμήσει την πρόσθετη.

εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να πηγαίνω σε άλλο σχολείο αλλα δεν εξαρτάται από μένα

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #367 στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 05:50:01 μμ »

Εξαρτάται και απο τις συνθήκες, γιατί το δεύτερο σχολείο μπορεί να είναι χιλιόμετρα μακρυά.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:28:41 »

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #368 στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 06:09:21 μμ »
Είναι πολλά τα τμήματα της πδσ που κόβονται.
Σε αυτήν την περίπτωση τι θα συμβεί εάν με το τμήμα αυτό συμπληρώνει ώρες κάποιος μόνιμος?


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #369 στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 06:50:26 μμ »

Ο μόνιμος θα παραμείνει με μειωμένο ωράριο ή θα συμπληρώσει ωράριο σε άλλο σχολείο, όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #370 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 02:13:43 μμ »
απο την alfavita:


 Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 32 27 382

www.olme.gr

e-mail: olme@otenet.gr                                                             

Αθήνα, 16/9/08

                                                                                               

Α.Π. 1217

 

                                                                                               

ΠΡΟΣ:

- τον Υπουργό Εθν. Παιδείας

 και Θρησκευμάτων

 κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη

- τον Υφυπουργό Εθν. Παιδείας

          και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο                                                   

Κοιν.: ΕΛΜΕ, ΜΜΕ

 

Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ)

 

Κύριε Υπουργέ,

Κύριε Υφυπουργέ,

 

            Το θετικό γεγονός ότι προβλέπεται, σύμφωνα με τη σχετική απόφασή σας (αρ. πρ. 113813/γ7/4-9-08), η δυνατότητα έναρξης της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (Π.Δ.Σ.)  από την αρχή του διδακτικού έτους υπονομεύεται από τις ρυθμίσεις της ίδιας της απόφασης.

            Συγκεκριμένα:

1.        Η Π.Δ.Σ. ταυτίζεται πλέον με την Ενισχυτική Διδασκαλία στα Γυμνάσια, με μια σημαντική διαφορά: Την ευθύνη για το σχεδιασμό και τη λειτουργία της συνεχίζουν να έχουν τα ίδια όργανα (σχεδιαστής-αξιολογητής κ.λπ. και εντέλει ο Διευθυντής Διεύθυνσης), ενώ την ευθύνη για τη λειτουργία της Ενισχυτικής Διδασκαλίας έχει ο σύλλογος διδασκόντων, σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε σχολείου. Αυτό σημαίνει πως ο συγκεντρωτισμός και ο διοικητισμός επικρατούν σε ένα θεσμό που κατεξοχήν απαιτεί, από τη φύση του, όσο το δυνατόν πιο ανοικτές και δημοκρατικές λειτουργίες.

2.        Η ταύτιση αυτή της Π.Δ.Σ. με την  Ενισχυτική Διδασκαλία, που σχετίζεται κυρίως με το ζήτημα της χρηματοδότησης της Π.Δ.Σ. από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, έχει σοβαρές συνέπειες στην αμοιβή αλλά και στις εργασιακές συνθήκες των συναδέλφων. Έτσι, αντί να αυξηθεί η ωριαία αντιμισθία για τους ωρομισθίους –πάγιο αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος- η αμοιβή μονίμων, αναπληρωτών και ωρομισθίων εξισώνεται προς τα κάτω. Ενώ, δηλαδή, οι μόνιμοι και αναπληρωτές μέχρι τώρα αμείβονταν με 19,08 € / ώρα μεικτά, στη φετινή προκήρυξη αναφέρεται ότι οι ώρες διδασκαλίας στην Π.Δ.Σ. θεωρούνται υπερωρίες.

Αποτέλεσμα αυτών είναι οι εκπαιδευτικοί να αμείβονται με 9 € / ώρα μεικτά. Να σημειώσουμε πως η αμοιβή για υπερωριακή απασχόληση δεν έχει αυξηθεί καθόλου από τις 31/12/1996(!!).

3.        Το γεγονός πως ο μόνιμος ή αναπληρωτής συνάδελφος μπορεί επίσης να υποχρεώνεται να συμπληρώσει το υποχρεωτικό του ωράριο στην Π.Δ.Σ. ή να του ανατίθενται ώρες υποχρεωτικής υπερωριακής απασχόλησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, αλλάζει δραματικά τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών στο σχολείο, καθώς θα υποχρεώνονται να εργάζονται την ίδια ημέρα σε διαφορετικά ωράρια.

4.        Ένα σημαντικότατο ζήτημα, που δεν μπορούμε να παραλείψουμε, είναι ότι η Υπουργική Απόφαση εισάγει την αξιολόγηση από την πίσω πόρτα στο σχολείο. Προβλέπει, συγκεκριμένα, τη συμπλήρωση τυποποιημένων εντύπων αξιολόγησης, ανώνυμα, από μαθητές/τριες και καθηγητές/τριες, ενώ παράλληλα απαιτείται να καταχωρίζονται ηλεκτρονικά και να εκτυπώνονται τα στοιχεία επίδοσης των μαθητών τόσο στις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ και της Β΄ Λυκείου όσο και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Το γεγονός αυτό παραπέμπει απευθείας στη λογική των μετρήσιμων δεικτών αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και μάλιστα σε εθνική κλίμακα.

5.        Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα στους 7 ως 14, από 5 ως 10, που ήταν παλαιότερα, θα δημιουργήσει τεράστιες δυσκολίες και εντέλει ακυρώνει το όποιο αντισταθμιστικό αποτέλεσμα δυνάμει προκύπτει μέσα από το θεσμό αυτό.

6.        Στις προσλήψεις ωρομισθίων εκπαιδευτικών για την Π.Δ.Σ. επικρατούν η αδιαφάνεια και η πελατειακή – κομματική ευνοιοκρατία, παρά το γεγονός πως αυτή η προϋπηρεσία υπολογίζεται «για το μόνιμο διορισμό». Έτσι, στην εγκύκλιο, όσον αφορά τους ωρομίσθιους, ορίζεται ότι προσλαμβάνονται από τον Διευθυντή Διεύθυνσης, ύστερα από εισήγηση του Προϊσταμένου Γραφείου, από τον πίνακα ωρομισθίων της Διεύθυνσης βάσει των αιτήσεων, χωρίς να αναφέρονται ούτε τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία καταρτίζονται οι πίνακες ούτε τα κριτήρια πρόσληψης. Οι ωρομίσθιοι, όπως εξάλλου και κάθε εκπαιδευτικός, ανακαλούνται επίσης από το Διευθυντή Διεύθυνσης, «αν δεν ανταποκρίνονται στο έργο τους».

7.        Σας είναι γνωστό πως από την περσινή χρονιά μένουν απλήρωτοι οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, οι εκπαιδευτικοί (μόνιμοι και ωρομίσθιοι) που δίδαξαν στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, αλλά και πολλοί εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν υπερωριακά, και σε ορισμένες περιπτώσεις εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε διάφορες εργασίες των πανελλαδικών εξετάσεων κ.λπ. Είναι απαράδεκτη αυτή η εκκρεμότητα, γιατί, πέρα από την εργασιακή περιπλάνηση και την οικονομική εξαθλίωση, κυρίως των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, υποσκάπτει και τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς θεσμούς.

8.        Πρέπει να εξεταστούν πιο συστηματικά ορισμένες ρυθμίσεις παιδαγωγικού χαρακτήρα στη λειτουργία του θεσμού, όπως για παράδειγμα η αυτόματη διαγραφή μαθητών/-τριών που δεν κάλυψαν σε μια περίοδο (εβδομάδας;) το 50% των ωρών του προβλεπόμενου προγράμματος, χωρίς να εξετάζονται οι παράγοντες που οδήγησαν σε αυτό. Επίσης, πρέπει να απαλειφθεί η πρόβλεψη για το ανώτατο όριο του 35% των μαθητών/-τριών ανά τμήμα και μάθημα. Στην Π.Δ.Σ. πρέπει να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές/-τριες που έχουν ανάγκη ενίσχυσης.

9.        Τέλος, είναι χωρίς λογική η πρόβλεψη της απόφασης πως για να συμμετάσχει ο ωρομίσθιος εκπαιδευτικός στην Π.Δ.Σ. πρέπει, εκτός από το να μην είναι ιδιοκτήτης ή μέτοχος φροντιστηρίου -που είναι σωστό-, να μην εργάζεται σε φροντιστήριο και να μην παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα. Θεωρεί, δηλαδή, ο συντάκτης της εγκυκλίου ότι είναι δυνατόν ένας ωρομίσθιος εκπαιδευτικός να ζήσει μόνο με την αμοιβή της Π.Δ.Σ. (με 10 ώρες προβλεπόμενο ανώτατο όριο την εβδομάδα), όταν μάλιστα αυτή όχι μόνο είναι εξευτελιστική (7 € ανά ώρα) αλλά και με δεδομένο ότι πάντα, μέχρι και σήμερα, η καταβολή των δεδουλευμένων πραγματοποιείται την επόμενη ή την μεθεπόμενη χρονιά!!

 

 

Κύριε Υπουργέ,

Κύριε Υφυπουργέ,

 

Με βάση τις παραπάνω εκτιμήσεις το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ επαναφέρει τα αιτήματα του κλάδου μας και ζητεί:

 

να διασφαλιστούν όλες οι οικονομικές και θεσμικές προϋποθέσεις για την απρόσκοπτη λειτουργία των θεσμών της Π.Δ.Σ. και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας·

§       να επανέλθει ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα στους 5 ως 10·

§       να δημιουργηθεί πίνακας εκπαιδευτικών που επιθυμούν να εργαστούν στην Π.Δ.Σ. ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης, με βάση τη συνολική προϋπηρεσία που έχουν οι υποψήφιοι στον πίνακα αναπληρωτών, και να ακολουθεί πίνακας με βάση την ημερομηνία λήψης πτυχίου. Οι προσλήψεις να γίνονται από κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υποχρεωτικά και μόνο από αυτούς τους πίνακες. Οι πίνακες αυτοί να δημοσιοποιούνται σε κάθε Διεύθυνση αλλά και στο Διαδίκτυο·

να διπλασιαστεί άμεσα η αμοιβή (ωρομίσθιο) για την ΠΔΣ, την ενισχυτική διδασκαλία και την υπερωρία και να συνδεθεί με τις αποδοχές των μόνιμων εκπαιδευτικών·

να εξοφληθούν άμεσα οι οικονομικές εκκρεμότητες προς τους εκπαιδευτικούς και όλες οι υπόλοιπες από την προηγούμενη χρονιά·

§           να συσταθεί, τέλος, ομάδα εργασίας από εξειδικευμένους επιστήμονες/παιδαγωγούς και εκπαιδευτικούς, με συμμετοχή και εκπροσώπων της ΟΛΜΕ, που θα μελετήσει την ως τώρα λειτουργία του θεσμού και θα προτείνει μέτρα για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς της. Στο πλαίσιο αυτό είναι σκόπιμο να συνεξεταστούν και εναλλακτικές ή ευρύτερες αντισταθμιστικές πολιτικές, όπως είναι οι Ζώνες (Περιοχές) Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ ή ΠΕΠ), με την αξιοποίηση τόσο των πορισμάτων σχετικής έρευνας του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών για τις Περιοχές Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας –που, ας σημειωθεί, πρέπει να επαναληφθεί, ώστε να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία της- όσο και σχετικής έρευνας του ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. για τις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας.

 

 

Συμπερασματικά, εάν δεν ικανοποιηθούν τα παραπάνω αιτήματα, η αναγκαία αντισταθμιστική διδασκαλία και η στήριξη των μαθητών/μαθητριών μας μέσα από τις εκπαιδευτικές δομές θα θυσιαστεί για μια ακόμη φορά στο βωμό των αγοραίων λογικών και των μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων. Η Π.Δ.Σ. θα απαξιωθεί και θα χρησιμοποιηθεί όχι ως εργαλείο αναβάθμισης της παρεχόμενης εκπαίδευσης αλλά ως μοχλός εργασιακής πίεσης.

 
quote

περαν όλων των υπολοίπων συνειδητοποίησα ότι δεν αλλάζει μονο των μονίμων η ωριαία αντιμισθία αλλά και των ωρομισθίων. τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ.
δλδ εκεί που πέρσι πληρωνόμασταν καθαρά γύρω στα 10 ευρώ τώρα θα πληρωνόμαστε με 7 ευρώ την ώρα!
σωστά;;

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #371 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 02:25:01 μμ »
Σωστά. Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα γίνει. Ακόμα κι αν δεν αλλάξει άμεσα η Υπ. Απόφαση, ας ελπίζουμε ότι δε θα εφαρμόζεται αυτό για τους καθηγητές στα φροντιστήρια

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #372 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 02:28:27 μμ »
άρα αντί για αύξηση αποδοχών (και ωρών φυσικά) μιλάμε για καθαρή κρυστάλλινη μείωση αποδοχών.
μήπως να δουλεύουμε και δωρεάν;

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #373 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 02:34:07 μμ »
Μα πιος μίλησε για αύξηση; Εδώ μειώθηκαν και οι ώρες...

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #374 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 02:40:00 μμ »
Μα πιος μίλησε για αύξηση; Εδώ μειώθηκαν και οι ώρες...

εμείς, τα συνδικαλιστικά όργανα, πολιτικά κόμματα.

όταν λες ότι μειώθηκαν οι ώρες εννοείς για το παρελθόν, όχι κάτι καινούριο μετά την υ.α.

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #375 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 03:05:09 μμ »
Εννοείς σε επίπεδο διεκδίκησης...Ok. Νόμιζα ότι κάποιος κατάλαβε αυτό από την Υ.Α. Και όταν λέω για μείωση ωρών εννοώ αυτό που λέει η Υ.Α. για 10ώρες ανώτατο όριο διδασκαλίας και όχι 11 που ήταν πέρσυ, αν δεν κάνω λάθος

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #376 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 03:15:44 μμ »
Εννοείς σε επίπεδο διεκδίκησης...Ok. Νόμιζα ότι κάποιος κατάλαβε αυτό από την Υ.Α. Και όταν λέω για μείωση ωρών εννοώ αυτό που λέει η Υ.Α. για 10ώρες ανώτατο όριο διδασκαλίας και όχι 11 που ήταν πέρσυ, αν δεν κάνω λάθος

στην πδσ ήταν και παραμένουν οι 10 ώρες την εβδομάδα για τους ωρομίσθιους.
για τους μόνιμους και αναπληρωτές λόγω υπερωριακής πλέον θεώρησης το πλαφόν γίνεται 5 ώρες την εβδομάδα.
το 11 ώρες ήταν για τους ωρομίσθιους του κανονικού προγράμματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2008, 03:21:11 μμ από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος taba-co

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #377 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 03:29:24 μμ »
Χαιρετώ τους αγαπητούς συναδέλφους,

Θα ήθελα να ρωτήσω, εάν έχει κληθεί κάποιος υποψήφιος εκπαιδευτής, για ανάθεση διδασκαλίας μαθήματος, στα πλάισια του έργου της ΠΔΣ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158568
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 626
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 582
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.