0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άποψή μου, συνάδελφε, να δεχτείς το δίωρο των αρχαίων μόνο αν οι γονείς είναι συνεργάσιμοι ή αν το παιδί αξίζει τον κόπο... Και φυσικά δεν αναφέρομαι στην απόδοσή του αλλά στην όρεξή του... Μόνο έτσι...
οχι καθολου υπερβολικο κ παλι τα κενα θα καλυφθουν δυσκολα!!!
Καλησπέρα συνάδελφοι. Φέτος κάνω μάθημα σε ένα παιδί που φοιτά στη Γ΄Γυμνασίου και τον βοηθώ στα Αρχαία Ελληνικά και τη Νεοελληνική Γλώσσα (3 ώρες εβδομαδιαίως). Συνάμα όμως, επειδή έχει ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, τον βοηθώ και σε αυτό το κομμάτι με ειδικό πρόγραμμα (φωτοτυπίες, λογισμικά στον υπολογιστή κ.α.) Άλλωστε, ξεκινήσαμε με τη λογική της ειδικής παρέμβασης, διότι υπολείπεται σημαντικά, αλλά στη συνέχεια προχωρήσαμε και στα παραπάνω μαθήματα καθώς κινδύνευε να μείνει και οι γονείς με παρακάλεσαν να τον βοηθήσω. Στρώθηκα, διάβασα (δεν είχα επαφή με τη γενική εκπαίδευση ) και ξεκινήσαμε. Παίρνω 20 ευρώ την ώρα και σημειώνω ότι κάθομαι και παραπάνω. Το θέμα είναι πως σε μια συζήτηση με τον πατέρα του για το τι θα κάνουμε του χρόνου, τη οικονομική κρίση μπλα μπλα σχολίασε πως ίσως θα έπρεπε να ρίξω την τιμή για να ξανασυνεργαστούμε αλλά να μην αλλάξουν τα δεδομένα και οι παρεχόμενες υπηρεσίες (φωτοτυπίες τόσο για αρχαια,νεα όσο και για το μαθησιακό)Τι με συμβουλέυετε να κάνω?Υ.Γ. Συγκεκριμένα ο πατέρας ανέφερε: "Όλοι πρέπει να αναπροσαρμόσουμε τις τιμές μας και ειδικά εσείς, διότι χωρίς να θέλω να σε θίξω το έχετε παρακάνει"
kαλησπέρα ζητειται φιλόλογος για Γ Λυκειου περιοχη Αμαλιαδα Ν.Ηλείας Αν υπαρχει καποια/ος συναδελφος απο κει ας επικοινωνησει μαζι μου για να δωσω τηλ μαθητριας