0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα. Μια απορία συνάδελφοι για τα αρχαία ελληνικά Α' Λυκείου. Κάνω ιδιαίτερα σε μια κοπέλα και φρόντισα να ενημερωθώ για τις αλλαγές που έχει εισάγει το Υπουργείο στην ύλη του μαθήματος (από εισαγωγή τα βασικά και σε συνδυασμό με το κείμενο, ενότητες από μετάφραση -π.χ. 16-32 του Ξενοφώντα κ.ο.κ.). Ωστόσο, το κορίτσι με ενημέρωσε ότι στο σχολείο τους έβαλαν να μάθουν απέξω (!) την εισαγωγή και τα αποσπάσματα που από φέτος διδάσκονται από μετάφραση τα διδάσκουν κανονικά από πρωτότυπο με γραμματική-συντακτικό κ.λπ. Οπότε,1) Μη με γελάσαν τα μάτια μου και αυτές οι αλλαγές δεν ισχύουν; 2) Εάν οι αλλαγές ισχύουν, είναι δυνατόν να μπαίνει εκπαιδευτικός μέσα σε σχολική τάξη χωρίς να έχει φροντίσει να ενημερωθεί για την ύλη και τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος; 3) Πώς θα χειριζόσασταν στο ιδιαίτερο μια τέτοια ασυμφωνία ανάμεσα στην επίσημη ύλη και σε αυτή που διδάσκονται στο σχολείο; Προσωπικά, αρχικά είχα προετοιμάσει το μάθημά μου βασιζόμενη στην επίσημη ύλη του Υπουργείου, αλλά μετά τα τελευταία νέα έχω προβληματιστεί. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας!
Κάτι ακόμα: έχω μαθητές που κάνουν αρκετά ορθογραφικά λάθη. Τα λάθη αυτά θα τα "χρεωθούν" και στις πανελλαδικές; Εννοείται ότι η ορθογραφία μετράει στην έκθεση, αλλά μετράει το ίδιο και στην ιστορία, για παράδειγμα;
Εχω ένα παιδάκι πεμπτης δημοτικού και το εχω αναλάβει στα μαθηματικά, έχει κενα ακόμα στη προπαίδεια στους δεκαδικούς κλπ.Η μητέρα του μου έιπε ότι θέλει μια ώρα την εβδομάδα.Του έχω κανει 4 ωρες σε ένα μήνα αλλα από τι βλέπω δεν αποδίδει...Προφανώς θέλει κ άλλες ωρες αλλα η μητερα αδυνατεί να πληρώσει...Δε ξέρω τι να κάνω...