0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αλλα το πως θα επεικοινωνουμε με τους μαθητες, αν τους αφηνουμε να αποκτησουν πρωτοβουλιες, αν το μαθημα δε γινεται δασκαλοκεντρικα κλπ.
Θα συμφωνήσω μαζί σου σχεδόν σε όλα τα σημεία, απλώς να ξέρεις ότι κάνεις δύο λάθη: Στον μπόνια δουλεύουν συνήθως διορισμένοι και επιτυχόντες(όχι ότι αυτο δείχνει ότι τα ξέρουν όλα για να διδάξουν τόσο μεγάλη ύλη, δηλ συμφωνω μαζι σου ότι είναι ψιλοαπάτη...) και δεύτερο λάθος είναι ότι ήδη διδάσκεται ο δείκτης διάθλασης στην τρίτη γυμνασίου (έχουν δυσκολέψει επίτηδες τόσο πολύ τα πράγματα)...Αυτά...Το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα σε όλες τις βαθμίδες βρίσκεται όντως σε τέλμα και δεν βλέπυμε φως στο τούνελ, αλλα τι να κάνουμε στην Ελλάδα ζουμε αναγκαστικα πρέπει να χορέψουμε και μεις...
Υ.Γ. Η έννοια του δείκτη διάθλασης είναι μια από τις πάρα πολλές ΑΧΡΗΣΤΕΣ έννοιες -πληροφορίες, με τις οποίες είναι γεμάτα τα σχολικά βιβλία Φυσικής, και οδηγούν μεγάλη μερίδα των μαθητών σε ΑΠΕΧΘΕΙΑ για το μάθημα της ΦΥΣΙΚΗΣ.