*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά  (Αναγνώστηκε 404517 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #840 στις: Αύγουστος 28, 2016, 11:19:08 πμ »
Αυτό που λες, Έσπερε, προϋποθέτει ένα σωρό αλλαγές. Το έχουμε συζητήσει. Εδώ επιτρέπεις στα παιδιά του λυκείου να πάνε σε όποιο λύκειο θέλουν, να αλλάξουν μάθημα επιλογής και κατεύθυνση, έχεις εξετάσεις μέσα στο Σεπτέμβρη και άδειες ανατροφής που διακόπτονται το καλοκαίρι και εγκρίνονται ξανά το Σεπτέμβρη  :o Αναθέσεις μαθημάτων που γίνονται το Σεπτέμβρη, κόψιμο ωρών σε μαθήματα κτλ. Εσύ κάτω από αυτές τις συνθήκες το βρίσκεις εφικτό να τοποθετηθούν συνάδελφοι χωρίς προβλήματα όχι Ιούνιο που λες εσύ, αλλά μέχρι τις 2 Σεπτεμβρίου που λέει το υπουργείο; Οι επανεξετάσεις θα είναι ο κανόνας, γιατί θα πας στο σχολείο και μέσα σε 2 εβδομάδες μπορεί να έχουν διαλυθεί τμήματα και εσύ να περισσεύεις. Όλες αυτές τις ημέρες που μας έχουν και περιμένουμε σε σχολεία δεν το διασκεδάζουμε, σε αναμμένα κάρβουνα είμαστε, ειδικά αν είσαι και σε ΠΥΣΔΕ με νησιά και κινδυνεύεις. Όμως, για να λυθεί το πρόβλημα, πρέπει να γίνουν μεταρρυθμίσεις.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:46:51 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #841 στις: Αύγουστος 28, 2016, 11:22:45 πμ »
Έσπερος

Το θέμα είναι ότι τα υσ μέσες άκρες γνωρίζουν τα τμήματα ( άρα κ τις ανάγκες σε εκπ/κό προσωπικό) από τη λήξη του προηγούμενου διδακτικού έτους. Στα γυμνάσια θ αλλάξει κάτι σε ελάχιστες περιπτώσεις. Σε γελ κ επαλ όμως οι αλλαγές είναι σε μεγαλύτερη έκταση λόγω δυνατότητας αλλαγής ομάδας προσανατολισμού κ μαθημάτων επιλογής ή κ μετεγγραφών τελευταίας στιγμής (κυρίως μετεξεταστέων) από γελ σε επαλ.
Είναι όμως τόσες πολλές αυτές οι αλλαγές που να καθιστούν απαγορευτική την έγκαιρη έναρξη κ ολοκλήρωση της διαδικασίας των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά;;
Η απάντηση είναι όχι, όλοι όσοι έχουμε δουλέψει σε γελ ή επαλ, γνωρίζουμε ότι αυτό συμβαίνει σε μεμονωμένες περιπτώσεις, δλδ μεμονωμένα σχολεία βλέπουν ν ανατρέπεται ο προγραμματισμός τους.
Καλό είναι να μην γενικεύεται το μεμονωμένο.
Η εμπειρία έχει δείξει ότι γενικευμένη ανατροπή (με ότι αυτό συνεπάγεται) συμβαίνει μόνο όταν το υπουργείο "αυτουπονομεύεται" με αλλαγές αναθέσεων της τελευταίας στιγμής (Σεπτέμβριο κ αφού έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες α φάσης τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά...)..
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2016, 11:26:57 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #842 στις: Αύγουστος 28, 2016, 11:27:40 πμ »
 Και, έτσι για να καταλάβουμε πού ζούμε, ξέρεις κάποιος την ύλη που θα διδάξει το σχολικό έτος 2016-17; Ξέρεις κάποιος σε ποια μαθήματα θα δίνουν εξετάσεις τα παιδιά στο γυμνάσιο; Ξέρεις κάποιος να μας πεις σε αυτά τα μαθήματα που δε θα δίνουν εξετάσεις τα παιδιά τι θα γίνει, εάν μείνουν μετεξεταστέοι; Η απάντηση είναι όχι!!!! Κατά τ' άλλα, τα πύσδε και οι εκπαιδευτικοί θέλουν να εμποδίσουν, σύμφωνα με το υπουργείο, την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.  :o

Silkcut, όχι στα λύκεια δεν είναι μεμονωμένο γεγονός, ιδιαίτερα σε μεγάλες περιφέρειες. Κάθε χρόνο, απ' όλα τα σχολεία ακούω για τμήματα που παίζεται αν θα δημιουργηθούν ή θα καταργηθούν. Σε ποιον δεν έχει τύχει, δηλαδή, που πηγαίνει σε λειτουργικό κενό να επιστρέψει πίσω στο ΠΥΣΔΕ; Εμένα, μου έχει τύχει 2 φορές, έτσι για να δούμε τη συχνότητα του προβλήματος.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #843 στις: Αύγουστος 28, 2016, 11:42:31 πμ »
Lk
Αναφέρομαι κυρίως σε λύκεια σε μεγάλες περιφέρειες,
προσωπικά έχω θιγεί πολλάκις στο παρελθόν   :( :-[
σε καμία περίπτωση όμως δεν ήταν γενικευμένο το φαινόμενο...με τις εξαιρέσεις που ανέφερα...
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:46:51 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #844 στις: Αύγουστος 28, 2016, 11:45:40 πμ »
Και, έτσι για να καταλάβουμε πού ζούμε, ξέρεις κάποιος την ύλη που θα διδάξει το σχολικό έτος 2016-17; Ξέρεις κάποιος σε ποια μαθήματα θα δίνουν εξετάσεις τα παιδιά στο γυμνάσιο; Ξέρεις κάποιος να μας πεις σε αυτά τα μαθήματα που δε θα δίνουν εξετάσεις τα παιδιά τι θα γίνει, εάν μείνουν μετεξεταστέοι; Η απάντηση είναι όχι!!!!
Αυτό που λες ισχύει αλλά ΟΛΟΙ ξέρουμε ότι δεν σχετίζεται με τη διαδικασία των τοποθετήσεων σε κενά (την οποία συζητάμε εδώ).
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #845 στις: Αύγουστος 28, 2016, 12:45:24 μμ »
Σε ποιον δεν έχει τύχει, δηλαδή, που πηγαίνει σε λειτουργικό κενό να επιστρέψει πίσω στο ΠΥΣΔΕ; Εμένα, μου έχει τύχει 2 φορές, έτσι για να δούμε τη συχνότητα του προβλήματος.
Να επιστρέφει στο ΠΥΣΔΕ ή να βρίσκει λιγότερες ώρες και να διατίθεται σε άλλο/α σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου.
Το 2013 αυξήθηκε το ωράριο κ εκτινάχθηκαν τα πλεονάσματα το 2013-14, όχι μόνο λόγω της αύξησης αλλά κ γιατί μέχρι τότε τα υσ έδιναν ότι ...νάναι για οργανικά κενά..
Κάπου εκεί άρχισαν το "σουλούπωμα" εντός υσ..
Οι περισσότεροι υπεράριθμοι τακτοποιήθηκαν κ μειώθηκε ο αριθμός των διαθεσιτών λόγω κ του αμετάθετου..
Οι αποσπασμένοι εντός/ εκτός είναι πλέον οι περισσότερο εκτεθιμένοι σε τροποποιήσεις των τοποθετήσεων τους γιατί διαλέγουν τελευταίοι, κ εκ των πραγμάτων "παίζουν" σε μικρότερα κενά εξ αρχής κ με συμπληρώσεις σε άλλο/α σχολείο/α..
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2016, 12:47:19 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #846 στις: Αύγουστος 28, 2016, 01:11:58 μμ »
Νομίζω οτι με αυτά που είπε η LK έθεσε το θέμα στη σωστή βάση. Ολα τα άλλα περί ενάρξεως της σχολικής χρονιάς ομαλά είναι μπούρδς του υπουργού.
Εφέτος οι υπεράριθμοι ΠΕ04 εκτοξεύτηκαν σε τρελά νούμερα. Σε ΠΥΣΔΕ από 2 που ήταβ πέρυσι έφτασαν τους 34 εφέτος.

Αποσυνδεδεμένος cgs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #847 στις: Αύγουστος 28, 2016, 03:12:23 μμ »
Στο νησί μας υπαρχουν 3 γυμνάσια με 7 τμήματα Α' τάξης.
Άρα 3Χ3=9 ώρες ΥΣΕΦΕ και 2Χ7=14 ώρες (από Γεωλογία-Γεωγραφία=1 και Βιολογία=1, έτσι μείωση συνολικά 2ώρες/εβδομάδα/τμήμα).
Ήγουν 23 ώρες άρα ένα πλήρες ωράριο ΠΕ04...
|||ΚΕΡΔΟΣ||| ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ...=πλεόνασμα=λιγότερες μεταθέσεις=....
Καλή συνέχεια...

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #848 στις: Αύγουστος 28, 2016, 04:28:35 μμ »
Διάθεση ξέρετε τι σημαίνει; Σε διαθέτει η υπηρεσία εκεί που έχει ανάγκη. Δεν έχετε καταλάβει το δυναμικό του πράγματος άλλο αν γίνονται τα στραβά μάτια. Είναι 18 Φλεβάρη και παίρνει άδεια λοχείας μία εκπαιδευτικός. Είσαι στη διάθεση και υπηρετείς σε γραφείο. Πας και συμπληρώνεις. Δεν περιμένεις να βγει νέο κενό για να διαλέξεις. Αν είναι δύο στη διάθεση που θέλουν να πάνε, παει αυτός με τα περισσοτερα μόρια, αν δε θέλει κανένας, παει αυτός με τα λιγότερα.Αν δεν υπάρχει εκπαιδευτικός στη διάθεση, δίνεται θέση αναπληρωτή. Τι αλλάζει με τη 5η Σεπτέμβρη δηλαδή; Υπάρχουν λειτουργικά κενά ( αποσπάσεις σε Πυσδε, φορείς κλπ) και εκπαιδευτικοί στη διάθεση. Πρέπει να τοποθετηθούν άμεσα. Αν δε θέλει κάποιο κενό ο εκπαιδευτικός, ας μη το δηλώσει με την ελπίδα να προκύψει νέο κενό με εγγραφές, ανεξεταστέους μαθητές, αναθέσεις μαθημάτων, άδειες κλπ) με το όποιο ρίσκο. Όταν και αν βγουν επιπλεόν λειτουργικές υπεραριθμιες που δεν είναι γνωστές την 5η Σεπτέμβρη ας προηγηθούν αυτοί έναντι των ήδη εκείνη τη στιγμή στη διάθεση κλπ. Η silcut έγραψε σωστά για πνεύμα του νόμου έναντι  του γράμματος.
Αλλά τι να λέμε, ο καθένας όπως έχει μάθει. Οι αιρετοί χαλαρά τον πρώτο δεκαήμερο, το ίδιο και εμείς. 1η Σεπτέμβρη σύλλογος για αναθέσεις και όχι αναπόληση διακοπών, έλα κακό υπουργείο, θα σε κάνω ντα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #849 στις: Αύγουστος 28, 2016, 05:53:08 μμ »
Έτσι ακριβώς gioas.
Λειτουργικές υπεραριθμίες δεν εμφανίζονται μόνο στην α φάση αλλά μπορεί να εμφανιστούν κ σε επόμενες, είτε γιατί δεν κατέστη δυνατό να ρυθμιστούν από την α φάση είτε γιατί προέκυψαν μετά την α φάση λόγω αλλαγών σε αναθέσεις κλπ που έχουν από πολλούς μνημονευτεί παραπάνω.
Σημασία έχει σε κάθε φάση να τηρείται η σειρά των τοποθετήσεων.
Να εφαρμόζεται δλδ το γράμμα του νόμου χωρίς να χάνεται το πνεύμα του νόμου.
Είναι γνωστό ότι η ζωή εντός πύσδε δεν είναι ποτέ βαρετή.. :)
 
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2016, 05:58:04 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #850 στις: Αύγουστος 28, 2016, 06:43:17 μμ »
Ναι ναι. Σύστημα. Όχι ένα μόνο. Διαφορετικά σε κάθε ΠΥΣΔΕ. Και μόνο από αυτό καταλαβαίνεις ότι κάτι τρέχει με τα συστήματα.
Προσωπικά πιστεύω ότι κάποια συστήματα εμποδίζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων. Αλλά το τι είναι ομαλή λειτουργία έχει πάλι διαφορετική προσεγγιση για διαφορετικούς ανθρώπους.
Π.χ. Για τους περισσότερους διευθυντές ομαλή λειτουργία είναι να έχω έγκαιρα να βάλω κάποιον στην έδρα για να απασχολεί τα παιδιά, και στελέχωση ο σύλλογος για να βγαίνουν τα εξωδιδακτικά. Μέχρις εκεί. Ούτε αναθέσεις ούτε ωρολόγια ούτε μετακινήσεις.
Για μένα δεν είναι έτσι αλλά δεν μου πέφτει και λόγος, δικά τους είναι τα σχολεία, τα ζούμε.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #851 στις: Αύγουστος 28, 2016, 07:01:40 μμ »
Παιδιά, δεν έτσι απλές οι τοποθετήσεις, όπως τις περιγράφετε. Επειδή, όπως πολύ σωστά λέει και ο συνάδελφος Platonas, νομίζω κάποιοι που γράφετε εδώ δεν έχετε ιδέα, ας περιμένουμε να δούμε τι θα βγει με την εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου. Εδώ και το ίδιο το υπουργείο προσπαθεί να απεμπλακεί και μάλλον θα δώσει μια εβδομάδα διορία. Επειδή, γνώρισα κάποτε έναν αιρετό που τιμούσε το ρόλο του και δε χαριζόταν σε κανέναν, έμαθα πώς λειτουργεί το πράγμα. Αυτό που επικαλείται το υπουργείο και υποστηρίζετε πολλοί εδώ μέσα είναι ανέφικτο και θα φανεί σύντομα.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #852 στις: Αύγουστος 28, 2016, 07:14:03 μμ »
Lk
Κανείς δεν υποστηρίζει ότι οι τοποθετήσεις είναι απλή υπόθεση..
Αυτό που προσωπικά υποστηρίζω είναι να μην κοιτάμε το δέντρο..κ χάνουμε το δάσος..
Δική μου προσδοκία είναι τα ..πολλαπλά συστήματα για τα οποία μίλησε ο gvasilis κάποια στιγμή να ευθυγραμμιστούν σε χρονοδιαγράμματα κ διαδικασίες.
Όσον αφορά την εβδομαδιαία παράταση ουδείς θα εκπλαγεί..
Τεσπα..
Θα δούμε αν αύριο μαζί με τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ ( κι αυτά από παράταση είναι..) θ αναρτηθούν κ τα κενά..
Κσλό είναι επίσης για την πορεία της συζήτησης ν αποφεύγονται οι ετικέτες κ οι χαρακτηρισμοί σε όσους δεν συμφωνούν με την άποψη μας κ να μην χρήζεται  ισοπεδωτικά ανίδεος όποιος διαφωνεί με την όποια άποψη μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2016, 07:16:00 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #853 στις: Αύγουστος 28, 2016, 07:31:38 μμ »
Μάλλον, ούτε εγώ ούτε ο Πλάτωνας αναφερθήκαμε σ' εσένα. Από την άλλη είναι πολύ προσβλητικό να λέγεται ότι την 1η Σεπτέμβρη οι εκπαιδευτικοί αναπολούν τις διακοπές. Το μπάχαλο το δημιουργεί το υπουργείο και όχι οι εκπαιδευτικοί. Τα πλεονάσματα που το υπουργείο δημιουργεί είναι χτύπημα των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών. Έτσι πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα και όχι να ψάχνουμε και να ρίχνουμε στους εκπαιδευτικούς το φταίξιμο.  Να γίνει γρήγορα η διαδικασία, αλλά και δίκαια. Δε θα σας άρεσε να λειτουργούν τα ΠΥΣΔΕ της Αθήνας, όπως διάφορα ΠΥΣΔΕ στην επαρχία που δε βγάζουν πίνακες κενών, πίνακες με μόρια εκπαιδευτικών, υπεράριθμους, διαθεσίτες και αποσπασμένους και ούτε ακολουθούν στοιχειώδη σειρά στις τοποθετήσεις. Θα σας άρεσε μερικών διαθεσιτών να τοποθετηθείτε μαζί με εμάς, τους αποσπασμένους που πάμε τελευταίοι και καταϊδρωμένοι; Φυσικά, θα μπορούσε, γιατί κανένας νόμος δε λέει πως προηγείται εκείνος έναντι του άλλου στις τοποθετήσεις. Για να γίνει η τοποθέτηση μέχρι 2 Σεπτεμβρίου, το ξέρετε ότι πρέπει να τοποθετηθούμε όλοι μαζί, σύμφωνα με τα μόρια μετάθεσης; Νομίζω, όμως, πως σε αυτή την περίπτωση πολλοί θα φωνάζατε, γιατί πολλοί αποσπασμένοι που έχουμε βρεθεί για αρκετά χρόνια σε νησάκια θα είχαμε παραπάνω μόρια από εσάς. Γι αυτό, πολλοί που συντάσσεστε τώρα με την εγκύκλιο του υπουργείου θα είστε οι πρώτοι που θα βρεθείτε στα σκαλοπάτια της δευτεροβάθμιάς σας να ωρύεστε. Ψυχραιμία λοιπόν!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159630
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 476
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 468
Σύνολο: 482

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.