*

Αποστολέας Θέμα: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 108067 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #518 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 10:40:54 πμ »
Ευχαριστώ πάρα πολύ!
Μέθοδο κτλ εννοείται πως γράφουμε. Είπα αν μας ζητηθεί μόνο φύλλο εργασίας, αν θα πρέπει κι εκεί να τα αναφέρουμε, όπως θα κάναμε σε ένα σχέδιο.
Μπορούμε πάντως το φύλλο εργασίας να το βλέπουμε με τα παιδιά παράλληλα με το μάθημα κι όχι στο τέλος;
Δεν καταλαβαίνω βασικά σε τι διαφέρει το φύλλο εργασίας από τις ασκήσεις που δίνονται στο τέλος (εμπέδωσης, προέκτασης). Είναι κάτι σαν πορεία του μαθήματος, μόνο μέσα από ερωτήσεις που έχουν δοθεί και στους μαθητές για να παρακολουθήσουν καλύτερα το μάθημα;
Συγγνώμη που κουράζω..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #519 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 10:47:03 πμ »
ερμηνευτική μέθοδος για αρχαία και νέα (δηλαδή: αναλυτική, συνθετική) και κειμενοκεντρική - μορφή: κατευθυνόμενος διάλογος
για ιστορία: ερμηνευτική και διερευνητική - μορφή: αφήγηση και κατευθυνόμενος διάλογος
Ε; ναι;

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #520 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 01:08:29 μμ »
καλησπερα...παιδια μπερδευτηκα με αυτα που διαβαζα τωρα. τους στοχους πρεπει να τους ανακοινωσουμε κ στους μαθητες?????????????????????????η στον πινακα η σε φυλλαδιο?????????
και πως τους διατυπωνουμε για να τους δωσουμε στους μαθητες??κλασικα?/ να ειναι σε θεση οι μαθητες μετα το τελος.......κτλ??????
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2009, 01:14:02 μμ από eleni09 ΠΕ 02 »

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #521 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 01:16:05 μμ »
Πρέπει να ανακοινωθούν στους μαθητές, τώρα όσον αφορά τον τρόπο..καλύτερα στον πίνακα. Να μας πεί και άλλος τη γνώμη του..Να ρωτήσω κάτι άλλο? Στη διδακτική αρχαίων, πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν και συντακτικές-γραμματικές παρατηρήσεις?
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #522 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 01:22:03 μμ »
κοιτα, μαι φιλη μουπου πηγαινε μπονια ...μου πε να μην διανοηθω να βαλω παρατησρησεις γραμ-συντακτικου γιατι ετσι κατακερματιζεται το κειμενο...κτλ.....

εγω απο οσα εχω διαβασει σε βιβλια καθηγητη κτλ...εχει γραμ -συντακτικου...οποτε εγω νομιζω θα εβαζα....λιγες βεβαια...τα πιο σημαντικα κ τρανταχατ σημεια.....

οσο για τους στοχους....ας βοηθησει καποιος.....πως θα τους διατυπωσουμε στους μαθητες? κλασικα? δλδ τους γραφουμε κανονικα εμεις κ απλα λεμε οτι λ.χ τους αναγραφουμε κ στον πινακα? κ επισης γιατι το κανουμ αυτο? πιο σκοπο υπηρετει να ξερουν οι μαθητες τους στοχους ωστε να οργανωσουν καλυτερα της πληροφοριες?

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #523 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 01:30:42 μμ »
Προσωπικά, όσον αφορά στους στόχους, νομίζω θα τους παρέθετα σε δύο μορφές. Την κλασική, θα έγραφα μετά ότι καλό είναι να αναγραφούν στον πίνακα και να ανακοινωθούν στους μαθητές (για να έχουν μια εποπτεία της πορείας και στοχοθεσίας του μαθήματος, πράγμα που θα τους οδηγουσε στην καλύτερη οργάνωση και παρακολούθηση της ύλης κλπ.) και μετά ίσως να παρέθετα και τη μορφή με την οποία θα τους έδινα στους μαθητές (αλλάζοντας σαφώς τη διατύπωση).

Οι γραμματικο-συντακτικο-λεξιλογικές παρατηρήσεις αναφέρονται στο σχέδιο μαθήματος και συζητώνται στην τάξη, όχι φυσικά ως αυτοσκοπός, αλλά με στόχο την καλύτερη κατανόηση κι ερμηνεία του κειμένου. Αν οι μαθητές δεν καταλαβαίνουν το κείμενο, πώς θα οδηγηθούν στην άμεση και προσωπική επικοινωνία τους με αυτό?

υγ. χωρίς να θέλω να θίξω τις παρεχόμενες οδηγίες που δίνονται από τα φροντιστήρια (σκόμη και του "βεληνεκούς" του Μπόνια), επιφυλάσσομαι για την ορθότητα κάποιων από αυτών.. 
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #524 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 01:40:54 μμ »
Οπότε, είναι καλό να βάλουμε 2-3 βασικά σχόλια για συντακτικό-γραμματική, πιό πολύ για την κατανόηση του κειμένου..Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια. Καλή επιτυχία! :D
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #525 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 01:43:30 μμ »
καλή επιτυχία και σε εσένα Ν.Π.!
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #526 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 01:46:08 μμ »
dora να σε ρωτησω κατι, οταν λες θα αλλαζες διατυπωση ωστε να τους δωσεις στους μαθητες, πως θα τους εκανες? μποριες να πεις ενα παραδειγμα?γιατι φαναταζομαι, πολλους δεν θα μπορουν να τους αντιληφθουν...εγω νομιζω πως θα μπερδευτουν πιθο πολυ αν θα δουν τους στοχους....
μιλωντας υποκειμενικα καθαρα...

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #527 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 01:50:41 μμ »
dora να σε ρωτησω κατι, οταν λες θα αλλαζες διατυπωση ωστε να τους δωσεις στους μαθητες, πως θα τους εκανες? μποριες να πεις ενα παραδειγμα?γιατι φαναταζομαι, πολλους δεν θα μπορουν να τους αντιληφθουν...εγω νομιζω πως θα μπερδευτουν πιθο πολυ αν θα δουν τους στοχους....
μιλωντας υποκειμενικα καθαρα...

συμφωνα με τις παιδαγωγικες θεωριες οι στοχοι πρεπει να αναγραφονται στον πινακα για να τους βλεπουν οι μαθητες. αν οι μαθητες γνωριζουν σε τι στοχευουν φτανουν πιο γρηγορα κ πιο σωστα στο επιθυμητο αποτελεσμα. προσωπικα δεν ξερω αν θα γραψω οτι οι στοχοι αναγραφονται. το πολυ πολυ να το βαλω σε παρενθεση. ο,τι μου βγει πραγματικα εκεινη τη στιγμη θα κανω γιατι με την ειδικη εχω μπερδευτει παααααααρα πολυ.
ο καθενας προτεινει κ απο κατι. αλλοι πιο συντηρητικα πραγματα αλλοι πιο εμπλουτισμενα με παιδαγωγικες θεωριες κ μακαρι να ηξερα τι ηταν πιο σωστο. κ η βαθμολογια μας θα κριθει παρα πολυ αναλογα σε τι διορθωτη πεσουμε. αν θα πεσουμε σε πιο μοντερνο ή σε πιο συντηρητικο.
για αυτο παμε με το σταυρο στο χερι κ απο κει κ περα βλεπουμε....

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #528 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 01:54:24 μμ »
εχεις δικιο μαιρη......ειναι κατα πολυ θεμα τυχης....περα απο ολα τα υπολοιπα.... :-\

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #529 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 01:57:06 μμ »
(στόχος) π.χ. να κατανοήσουν οι μαθητές τον όρο και τη λειτουργία της προοικονομίας στο συγκεκριμένο απόσπασμα.

(πίνακας.) "Προοικονομία": έννοια και λειτουργία της. Παραδείγματα μέσα στο κείμενο. 

΄Οταν λέμε ότι θα "δώσουμε" τους στόχους στους μαθητές, πιο πολύ έχω στο μυαλό μου το να αναγραφούν στον πίνακα συνοπτικά τα κύρια σημεία και οι έννοιες που θα θιγούν στο συγκεκριμένο μάθημα. Κάτι σαν "σχεδιάγραμμα¨ τρέχοντος μαθήματος (δικός μου ο όρος).

κατά τα άλλα συμφωνώ με maryvas.Νομίζω ότι στην ειδική διδακτική θα κάνω ένα όσο γίνεται πιο ορθολογικό "συμπίλημμα" της στιγμής..
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #530 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 02:00:29 μμ »
τωρα καταλαβα .....ετσι το σκεφτομουν περιπου αλλα οταν ειπατε να ανγραφουν στον πινακα νομιζα οπως ειναι κ....δεν μου κολλαγε.....πιστευω ετσι οπως τα περιεγραψες ειναι η καλυτερη επιλογη...

κοριτσια σας ευχαριστω παρα παρα πολυ....... :) και ευχομαι καλη επιτυχια!και με το καλο να φτασει το μεσημερι της κυριακης........... ;)

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #531 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 02:01:59 μμ »
Αμήν!  :) καλή επιτυχία Ελένη!
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162152
  • Σύνολο θεμάτων: 19241
  • Σε σύνδεση σήμερα: 573
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 504

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.