0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
To ''ρε ουστ'' σου το επιστρεφουμε κατα προσωπο.Λες να μην απαξιωσουμε το ασεπ. Γιατι λοιπον να απαξιωθουν οι 20 ή 30 ή 40 μηνες προϋπηρεσιας που εχει καποιος συναδελφος; Εν τελει αυτος εχει και τη διδακτικη εμπειρια. Ρε ουστ!!!
Να εμπλουτιστεί η διαδιακασία επιλογής, λοιπόν, με τεστ δεξιοτήτων και ψυχομετρικά. Να υπάρχει μοριοδότηση για τα τέκνα, αλλά να μην υπάρχει ουδείς που να παρακάμπτει τη διαδικασία που πρέπει να υποστούν οι μετέχοντες στο διαγωνισμό.
Από το ότι, εφόσον κάποιοι έχουν προβλήματα, βρίσκουν μόνοι τους τον τρόπο να διορίζονται από τα παραθυράκια.Γι' αυτ'ο και συνεχώς μειώνονται οι θέσεις του ΑΣΕΠ.Δεν υπονόησα ότι είσαι υπέρ των παραθυρακίων (ίσως αυτό να μην φάνηκε ξεκάθαρα...) με τα link που παρέθεσα, αλλά έμμεσα θεώρησα ότι προκύπτουν αυτά τα συμπεράσματα, χωρίς να μέμφομαι εσένα...
Είναι πραγματικά απογοητευτικό σ'αυτή τη χώρα νεοι εκπ/κοί να πολεμούν οποιαδήποτε αξιοκρατική μέθοδο επιλογής ανθρώπων που θα κληθούν να αξιολογήσουν άλλους ανθρώπους.Οι ίδιοι μετά θα γκρινιάζουν για τα χάλια της εκπ/σης...Δηλαδή να αξιολογούν παιδιά χωρίς αυτούς να τους αξιολογήσει κανένας;Γιατί πλέον όλοι έχουν ένα πτυχίο και δεν αποτελεί αυτό επαρκή αξιολόγηση.Δηλαδή φίλοι μου, που δούλευαν σερβιτόροι και είχαν τέτοιο πάθος με την επιστήμη τους ,που διάβασαν και πέρασαν στο ΑΣΕΠ ήταν υπεράνθρωποι;Απλά δεν ήταν φυγόπονοι...Δηλαδή τί θα αλλάξει αν αντί να διορίζονται άμεσα από το διαγωνισμό προηγηθεί κάποια περίοδος αναπλήρωσης με τα μόρια από το ΑΣΕΠ;Πρόκειται να τους αξιολογήσει κάποιος άλλος;Όχι!Απλά έτσι κρατιούνται ανοιχτά τα κάθε είδους παράθυρα...Όποιος σήμερα έχει αποκτήσει προυπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ,την έχει αποκτήσει με τουλάχιστον ύποπτους τρόπους και ας μην υποτιμάται η νοημοσύνη μας παρακαλώ.Αυτά να πωλούνται σε τίποτα νεοαποφοίτους σχολών που μπορεί να τους έχει τάξει ο μπαμπάς τους κανένα βύσμα.
Μα προφανώς επειδή δεν τους έχει ο ίδιος φίλε/-η spapioan. Grin
Παράθεση από dimitra_mΠαράθεσηΜα προφανώς επειδή δεν τους έχει ο ίδιος φίλε/-η spapioan. GrinΝαι, έχεις δίκιο δεν τους είχα. Και σίγουρα όχι από αδιαφανείς διαδικασίες πρόσθετης, ενισχυτικής, εκκλησιαστικού βύσματος (λέγε με Σιβιτανίδειο κλπ), μπάρμπα διευθυντή, πολιτικό στέλεχος κλπ , που πολλοί από τους "έχοντες προϋπηρεσία" έχουν μεταχειριστεί για να βρεθούν προ των πυλών του μόνιμου (επιτέλους) διορισμού τους...Γι' αυτό και είμαι 4 χρόνια μόνιμα διορισμένος μέσα από τη διαδικασία του ΑΣΕΠ όπου έδωσα για πρώτη φορά και πέρασα πρώτος στη βαθμολογία, για να μη φιλάω κατουρημένες ποδιές να διοριστω... Ξέρω ότι δεν αποκτούν όλοι έτσι προϋπηρεσία, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι αρκετά τα λαμόγια γύρω μας. Ο καθένας μπορεί να ξέρει ..5-6 που πήραν προϋπηρεσία από γνωστους..Επίσης μην ξεχνάτε ότι πολλοί συνάδελφοί σας πέρα από την (έντιμη ή ανέντιμη δεν ξέρω) προϋπηρεσία τους, κάνουν την μέγιστη προσπάθειά τους παρ'όλα τα προβλήματα της προσωπικής τους ζωής και δίνουν στο διαγωνισμό. Εκείνοι δηλαδή που έχουν και προϋπηρεσία και επιτυχία στο διαγωνισμό, σε σχέση με τους άλλους με τη σκέτη "προϋηπηρεσία" που επικαλείστε, δεν έχουν παραπάνω προσόντα για διορισμό; Γιατί να καταστρατηγούνται τα ποσοστά τους από διάφορους επιτήδειους τεμπέληδες (εννοώ όσους βαριούνται να μπουν στον κόπο να δώσουν και απλά περιμένουν να διοριστούν κάποτε με μόνο όπλο την ωρομισθία ή την αναπλήρωση και όσους συστήνουν τις διάφορες μικρο-ομάδες που προανέφερα);...Παράθεση από spapioan ΠαράθεσηTo ''ρε ουστ'' σου το επιστρεφουμε κατα προσωπο.Λες να μην απαξιωσουμε το ασεπ. Γιατι λοιπον να απαξιωθουν οι 20 ή 30 ή 40 μηνες προϋπηρεσιας που εχει καποιος συναδελφος; Εν τελει αυτος εχει και τη διδακτικη εμπειρια. Ρε ουστ!!!Δε μ' ενδιαφέρει αν μου επιστρέφεις το "ρε ουστ" κατά πρόσωπο. Με ενδιαφέρει να μη σκέφεσαι μικροσυντεχνιακά και μικροσυμφεντερολογικά.. Ξαναδιάβασε το σημείο με το σταδιακό κλείδωμα των πινάκων ώστε αφού απορροφηθούν όσοι μέχρι τώρα έχουν (έστω όπως έχουν) προϋπηρεσία, ο μόνος τρόπος εισαγωγής πια να είναι ο διαγωνισμός. Διαφωνείς;
Πολλοί που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ,όχι όλοι αλλά πολλοί,μου λένε ότι για να διοριστούν 2 χρόνια μόνο διάβαζαν,δεν έκαναν τίποτε άλλο!Ε δεν είναι και εύκολο βρε παιδιά 2 χρόνια μόνο να διαβάζεις,μην τρελαθούμε τώρα!Με προβληματίζει όμως το γεγονός,ότι δεν έχουν όλοι αυτήν την πολυτέλεια.Δεν έχουν όλοι πεθερές γερές και πρόθυμες για να παρκάρουν τα παιδιά.Δεν έχουν όλοι μανάδες γερές και πρόθυμες για να τους κάθαρίζουν το σπίτι.Δεν έχουν όλοι μπαμπάδες και συζύγους να τρέχουν για τις εξωτερικές δουλειές του σπιτιού.Δηλαδή υπηρεσίες (που σημαίνει ότι όλη η μέρα χάνεται στην ουρά),όπως ΔΕΗ,ΟΤΕ,νερό,τράπεζες,εφορείες,γιατροί για να γράψουν χάπια,φαρμακεία,σούπερ μάρκετ και φυσικά και το ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ!Αντίθετα είναι πολλοί οι εκπαιδευτικοί που είναι επιφορτισμένοι με όλες αυτές τις υποχρεώσεις.Και όχι μόνο με αυτές,αφού κάποιοι θα πρέπει επιπλέον να φροντίσουν άρρωστους γονείς,παππούδες ίσως και κάποια θεία που δεν έχει παιδιά.Αυτοί οι άνθρωποι είναι δεδομένο ότι δεν είναι καλοί καθηγητές δηλαδή?Όχι.Δε θα πρέπει να έχουν να έχουν την ευκαιρία να μπουν σε τάξη?Μαζί όλα τα άλλα χαστούκια που τρώνε από τη ζωή θα πρέπει να φάνε και τον αποκλεισμό από το σχολείο?Γιατί?
Σημαίνει ότι αν πρόκειται να υπάρξει κάποιος τρόπος, με όποιο κόστος, ένας τρόπος παραπάνω να διοριστούμε ή έστω να αυξήσουμε τις ελπίδες μας για διορισμό, τότε δεν καταλαβαίνω προς τι η αντίδραση, ΠΑΝΑΘΕΜΑ με ΟΛΟΙ σας θα πάτε να κάνετε τα χαρτιά σας, έστω και για ένα παραπάνω μόριο.Θα σε παρακαλούσα και εσύ να μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.Δεν μπορείς να ξέρεις πώς διάγει ο άλλος τον βίο του...Δηλαδή, το ΛΟΤΤΟ στα πολλαπλής είναι Αξιοκρατική μέθοδος πρόσληψης.. Αν το βλέπεις ως ΛΟΤΤΟ....πραγματικά δεν έχω τί να σου απαντήσω....Αλλά ποιος θα κρίνει τι είναι παραθυράκι και τι όχι?Για να σε βοηθήσω,είναι ό,τι παρακάμπτει την πόρτα που ορίζει το Σύνταγμα (βλ.ΑΣΕΠ)απλά επιχειρηματολογείστε σε μηδενική βάση για την αξιοκρατία του ΑΣΕΠ.Εδώ,συγχώρεσέ με,αλλά υποπίπτεις σε ένα λογικό σφάλμα.Λες ότι δεν είσαι εναντίον μιας μορφής αξιολόγησης,αλλά χωρίς να την προτείνεις αυτή την μορφή,τη στιγμή που με αυτό τον τρόπο απαξιώνεις την ήδη υπάρχουσα.Το καταλαβαίνω ότι για τη στήριξη της άποψής σου θα σε βόλευε να ξεκινήσουμε από μηδενική βάση,γιατί αυτό ακριβώς κάνεις:εκμηδενίζεις μια υπάρχουσα μορφή αξιολόγησης χωρίς να προτείνεις μια άλλη.Δηλαδή προχωράς σε λήψη του ζητουμένου χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα και επιπλέον κατακρίνεις και όλους εμάς που υπερασπιζόμαστε κάτι συγκεκριμένο.Για να ανατρέψεις μια θέση,δυστυχώς χρειάζεσαι μια άλλη θέση....