0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί εξ αρχής αναφέρεστε κάποιοι απαξιωτικά σε όσους διορίζονται λόγω εμπειρίας. Σίγουρα μπορεί να υπάρχει μια μειοψηφία που να κλήθηκαν ωρομίσθιοι σε κάποιους κλάδους με αδιαφανή κριτήρια. Η πλειοψηφία όμως των αναπληρωτών έχει ήδη πετύχει μια τουλάχιστον φορά στον ΑΣΕΠ. Απλώς, δεν συγκαταλέγονταν στους διοριστέους.Από εκεί και πέρα, τα χρόνια υπηρεσίας, όπως και οι τρίωρες εξετάσεις του ΑΣΕΠ, λειτουργούν ενδεικτικά για την αξία ενός εκπαιδευτικού και όχι αποδεικτικά. Η αξία του αποδεικνύεται μόνο από την πορεία του στην εκπαίδευση μέσα στο χρόνο.Καλό θα ήταν να υπήρχε ένα μόνο κριτήριο επιλογής, για να αισθάνονται όλοι ισότιμοι. Από τη στιγμή όμως που το κράτος δεν θέλει για οικονομικούς λόγους να αυξήσει τους μόνιμους και να μειώσει τους αναπληρωτές-ωρομίσθιους, η κατάσταση που επικρατεί είναι μονόδρομος. Αν κάποιος δεν έχει το δέλεαρ του διορισμού, δεν θα πάει ως αναπληρωτής μακριά από το σπίτι του. Θα κάτσει να κάνει φροντιστήρια στη γειτονιά του.
...Έθεσα όμως έναν προβληματισμό,που αφορά στο ότι πολλοί διοριστέοι του ΑΣΕΠ υποστηρίζουν πως τα κατάφεραν αφιερώνοντας 2 χρόνια στο διάβασμα και μόνο.Πόσοι μπορούν να το κάνουν αυτό?Όσοι δε μπορούν,τους θεωρείς άχρηστους εκπαιδευτικούς?...
Παράθεση από: Αγάπη στις Ιουλίου 03, 2009, 07:10:02 pm...Έθεσα όμως έναν προβληματισμό,που αφορά στο ότι πολλοί διοριστέοι του ΑΣΕΠ υποστηρίζουν πως τα κατάφεραν αφιερώνοντας 2 χρόνια στο διάβασμα και μόνο.Πόσοι μπορούν να το κάνουν αυτό?Όσοι δε μπορούν,τους θεωρείς άχρηστους εκπαιδευτικούς?...Η διαφορά μεταξύ διορισμένων μέσω ΑΣΕΠ και διορισμένων με προϋπηρεσία που ΔΕΝ οφείλεται σε ΑΣΕΠ δεν εντοπίζεται στο πόσο χρόνο έχουν αφιερώσει για το διάβασμα οι μεν ή οι δε. Μπορεί κάποιοι να διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ μόνο με 2 μήνες διάβασμα και κάποιοι της άλλης κατηγορίας να αφιερώνουν πολύ χρόνο.Ούτε μπορούμε να λέμε το γενικευτικό ότι οι μεν ειναι άξιοι και οι δε ανάξιοι. Η κύρια διαφορά τους έγκειται στο ότι οι πρώτοι επιλέχθηκαν μέσω ενός γραπτού διαγωνισμού επειδή έγραψαν πιο καλά από τους υπόλοιπους, ενώ οι δεύτεροι κανείς δεν ξέρει πώς ακριβώς προσλήφθηκαν ώστε να αποκτήσουν την προϋπηρεσία τους.
Η διαφορά μεταξύ διορισμένων μέσω ΑΣΕΠ και διορισμένων με προϋπηρεσία που ΔΕΝ οφείλεται σε ΑΣΕΠ δεν εντοπίζεται στο πόσο χρόνο έχουν αφιερώσει για το διάβασμα οι μεν ή οι δε. Μπορεί κάποιοι να διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ μόνο με 2 μήνες διάβασμα και κάποιοι της άλλης κατηγορίας να αφιερώνουν πολύ χρόνο.Ούτε μπορούμε να λέμε το γενικευτικό ότι οι μεν ειναι άξιοι και οι δε ανάξιοι. Η κύρια διαφορά τους έγκειται στο ότι οι πρώτοι επιλέχθηκαν μέσω ενός γραπτού διαγωνισμού επειδή έγραψαν πιο καλά από τους υπόλοιπους, ενώ οι δεύτεροι κανείς δεν ξέρει πώς ακριβώς προσλήφθηκαν ώστε να αποκτήσουν την προϋπηρεσία τους.
Αγάπη βλέπω ότι επιμένεις στο ότι κάποιοι γιαι 2 χρόνια διάβαζαν αποκλειστικά για τον διαγωνισμό. Άν η μόνη επαφή με το αντικείμενο είναι να περάσω τα μαθήματα της σχολής, τότε ναί, μπορεί να μήν φτάνουν ούτε τα δύο χρόνια. Στις ειδικότητες που έδωσα, σε όποιους τομείς είχα δουλέψει πρίν κάν ασχοληθώ με τον ασέπ τα πήγα καλά, ενώ όπου απλά διάβασα αυτό αποτυπώθηκε στο αποτέλεσμα. Με άλλα λόγια έπεσε διάνα. Για κάποιον που έχει πάθος για αυτό που σπούδασε, ένα απόγευμα την εβδομάδα για δύο χρόνια, ή εντατικά έναν-δύο μήνες πρίν την εξέταση πιστεύω ότι είναι αρκετοί για να διεκδικήσει μια θέση με αξιώσεις (εκεί που έδωσα εγώ τουλάχιστον).