0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΔΕ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΛΛΑ.1) Η ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ Κ
ΜΗΠΩΣ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ?
Θα συμφωνήσω απόλυτα . Για να καταλάβεις πόσο συμφωνώ θα σου πω και την μικρή μου ιστορία .Η αξιολόγηση που δέχθηκα από τους μαθητές του φροντιστηρίου που δούλεψα τα 7 χρόνια πριν διοριστώ ήταν συμαντικότερη από αυτήν του ΑΣΕΠ πράγματι ! Στον 3ο χρόνο ( και όλα τα επόμενα χρόνια ) με έβαλαν να διδάξω μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ γιατί το ζήτησαν οι μαθητές . Και αυτό ήταν ανεπανάληπτο αν σκεφτείς ότι το φροντιστήριο είναι από τα μεγάλα της Αθήνας και εγώ ήμουνα ο μικρότερος εκ των 8 μαθηματικών του φροντιστηρίου. Η ατάκα συναδέλφου μετά από αποτυχία μου στον ΑΣΕΠ '' αφού δεν διορίστηκε ο knkn κάτι πρέπει να διορθώσουν σε αυτό τον διαγωνισμό'' ήταν επίσης πολύ μεγαλύτερης αξίας αξιολόγηση από αυτήν του διορισμού μου σε επόμενο ΑΣΕΠ...
Kαι με τα παιδαγωγικά μάλλον...