*

Αποστολέας Θέμα: Φροντιστήριο ή Διάβασμα ?  (Αναγνώστηκε 21479 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ιωάννα

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Φροντιστήριο ή Διάβασμα ?
« στις: Ιούλιος 09, 2008, 05:40:29 μμ »
Είναι η μόνη λυση το φροντιστηριο για καποιον που δεν εχει ιδεα του συστηματος του διαγωνισμου αυτου ή μπορει να ανταπεξελθει με διαβασμα κατ'οικον?
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 16, 2009, 01:27:39 μμ από Ιωάννα »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 'Η ΔΙΑΒΑΣΜΑ?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:39:13 »

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 'Η ΔΙΑΒΑΣΜΑ?
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 09, 2008, 06:00:33 μμ »
ιωαννα δεν πιστευω στα φροντιστηρια για τον ασεπ.
ακου τι πρεπει να κανεις για να βγαλεις ακρη:
παρε ολα τα θεματα μασ ολων των προηγουμενων διαγωνισμων + τις απαντησεις (οπου υπαρχουν γιατι δεν μας κανουν παντα την τιμη...) μελετησε τα, διακρινε σε τι αρεσκονται ιδιαιτερα, μελετησε τις απαντησεις.
μετα:
διαβασε απολυτα προσεχτικα την υλη του φετινου διαγωνισμου!
μετα:
αρχισε να μαζευεις βιβλια, ριξε μια καλη ματια και στα ανοιχτα τοπικ προτεινομενης βιβλιογραφιας.
και ξεκινα διαβασμα (μην διαβαζεις λεπτομερειες και χανεις χρονο, εσυ θα κρινεις τι σου χρειαζεται!) μην ξεχνας η υλη ειναι τεραστια και πρεπει μεσες ακρες να την περασεις ολη.
τα φροντιστηρια λενε πολλες μπουρδες και κοστιζουν και μια περιουσια
εσυ αποφασιζεις παντως.
 :)

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 'Η ΔΙΑΒΑΣΜΑ?
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 10, 2008, 12:07:50 πμ »
φροντιστήριο και διάβασμα μαζί.μπορείς να βγάλεις την ύλη και εκμεταλέυσου κάθε δυνατή βοήθεια ακόμα και αν αυτή λέγεται φροντιστήριο.τα λεφτά μην τα σκέφτεσαι.ξεκίνα δυναμικά μην απογοητεύεσαι αν τα βρίσκεις δύσκολα στην αρχή, και δεν νομίζω να σκέφτεσαι τα λεφτα που έδωσες αν τελικά περάσεις.
προσωπική μου γνώμη είναι να μην ακούς κανένα που σου συμβουλεύει να μην αξιοποιήσεις κάθε δυνατή βοήθεια.χρόνο έχεις μπόλικο.το φροντιστήριο θα σε βοηθήσει.το πόσο ,αυτό εξαρτάται από σένα .

Αποσυνδεδεμένος andreas02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 'Η ΔΙΑΒΑΣΜΑ?
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 10, 2008, 07:28:32 πμ »
Καλημέρα.Συμφωνώ με τον geochem...αν αποφασίσεις να πας σε  φροντηστήριο αξιοποίησέ το-έχει μεγάλη σημασία νομίζω η ποιότητα και η αξιοπιστία του  γιατί έχει γεμίσει ο τόπος!!!Βασικά όλα τα λεφτά είναι αν αξίζει ή όχι ο "εισηγητής"( εδω γελάνε ;D) του κάθε αντικειμένου.Πιστεύω οτι θα βοηθηθείς στα παιδαγωγικά,η διδακτική είναι έτσι και αλλιώς ο μεγάλος άγνωστος :)Το γνωστικό θα μπορούσες να το παλέψεις και μόνη σου.Όπως και να έχει πάνω από όλα είναι το προσωπικό διάβασμα.Άντε καλά κουράγια!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 'Η ΔΙΑΒΑΣΜΑ?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:39:13 »

Αποσυνδεδεμένος gogligo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 'Η ΔΙΑΒΑΣΜΑ?
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 10, 2008, 07:59:16 πμ »
Καλημέρα σε όλους & καλό κουράγιο.
Στον προηγούμενο διαγωνισμό ήμουν επιτυχούσα. Κι εγώ δε πιστεύω στα φροντιστήρια, κυρίως σε ό,τι αφορά το γνωστικό. Όμως σε  ό,τι αφορά τα παιδαγωγικά και κυρίως την ειδική σε μένα τουλάχιστον ήταν ένα πόλύ χρησιμο εργαλείο το φροντιστήριο. Είμαι από επαρχία και ανεβοκατέβαινα για 1,5 περίπου μήνα κάθε σαββατοκύριακο στην Αθήνα. Με βοήθησε απίστευτα. στην ειδική έγραψα όπως ακριβώς μας έμαθαν εκεί και η βαθμολογία μου ήταν 85. 

Αποσυνδεδεμένος namigard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 'Η ΔΙΑΒΑΣΜΑ?
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 10, 2008, 11:08:05 πμ »
Φίλη Ιωάννα, ως απόφοιτος Φ.Π.Ψ. (είμαι κι εγώ τέτοια, Φ.Π.Ψ. Ψ.ίνα όπως λέω χαριτωμένα), δεν έχεις ανάγκη κανέναν φροντιστηριά να σου δώσει τα "φώτα" του για τα παιδαγωγικά και την ειδική διδακτική του ΑΣΕΠ. Έχεις ήδη, φαντάζομαι, από τη σχολή μια πολύ ικανοποιητική βιβλιογραφία και πίστεψέ με, ακόμη κι αν δε νιώθεις αρκετή αυτοπεποίθηση μιας κι είσαι "φρέσκια" στο σπορ, είσαι περισσότερο "ειδική" (είναι επιβεβαιωμένο από την προσωπική μου εμπειρία σε ΑΣΕΠ 2002, 2004 και 2006 ότι εμείς οι Φ.Π.Ψ. ιψίνες  γράφουμε καλούς βαθμούς στα παιδαγωγικά από τότε ακόμη που δεν υπήρχαν τα ... Ασεποφροντιστήρια)στα συγκεκριμένα αντικείμενα από τους περισσοτέρους καθηγητές των φροντιστηριών, οι οποίοι είναι απλοί καθηγητές που δεν έχουν απλώς διοριστεί. Εκεί που, ίσως, "χωλαίνεις" είναι το γνωστικό κι εκεί πρέπει να δώσεις μια μεγαλύτερη προσοχή... Αλλά και πάλι θεωρώ "κάπως" -εγώ προσωπικά- να πάω σε κάποιον να μου πει τι να γράψω στ' αρχαία (σκαμπάζω πολύ περισσότερα ακόμη κι από ...κλασσικούς φιλολόγους γιατί τα "ἐμαθα" διδάσκοντάς τα σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα ή στην ιστορία ή στα νέα ελληνικά. Καλύτερα θα το 'χα να πάω κατευθείαν να γραφτώ σ' ένα φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης σα να ετοιμαζόμουν να δώσω Πανελλαδικές και να διαβάσω όλα τα σχολικά βοηθήματα Γυμνασίου και Λυκείου για τους μαθητές. Κρίνοντας από την εμπειρία μου τεσσάρων ΑΣΕΠ, σε διαβεβαιώ καλύτερα θα έγραφα!!!
   Εν κατακλείδι, αν νομίζεις πως το φροντιστήριο θα σε βοηθήσει -για να σου τονώσει την αυτοπεποίθηση κυρίως και να σε κάνει να νιώσεις ασφαλής-, κάτι τέτοιο, άλλωστε, θα συμβούλευε κάθε "καλή" Φ.Π.Ψ. ιψίνα- και αν έχεις χρόνο και χρήμα να διαθέσεις σ' αυτό, πήγαινε! Πιστεύω, όμως, πως αν ξαναψάξεις τα βιβλία σου από τη Σχολή, θα βρεις αυτά που ακριβώς χρειάζονται για τον διαγωνισμό. Εγώ αυτά -και μάλιστα όχι όλα- χρησιμοποίησα για να διαβάσω το 2002, το 2004 και το 2006 (Στο τοπικ "Πώς πάνε τα κουράγια σας" μιλάω για ένα από αυτά και, επίσης, αναφέρω και κάποια πράγματα για την "κάλυψη" του γνωστικού).
  Και κάποιες μικρές διαπιστώσεις πάλι από την προσωπική μου εμπειρία (χάρη στις επιτυχίες μου στον ΑΣΕΠ δούλεψα τρεις χρονιές αναπληρώτρια, δίδαξα μαθήματα κατεύθυνσης σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα):
  α) Είναι "μύθος αστικός" το ότι εμείς οι Φ.Π.Ψ. ιψίνες είμαστε "κακές" φιλόλογοι. Μπορεί να μειονεκτούμε κάπως ως προς το γνωστικό τομέα (ένα μειονέκτημα που εγώ προσωπικά πιστεύω ότι "καλύπτεται" με διάβασμα) αλλά υπερτερούμε στα παιδαγωγικά, και εν γένει είμαστε πιο "ευέλικτες" και "καταρτισμένες" στους τρόπους διδασκαλίας. Όπως πολύ χαριτωμένα λέω στους άλλους συναδέλφους μου του δημοσίου σχολείου κάθε φορά που πάω αναπληρώτρια -τελευταία απ' όλους- όταν έχουν γίνει ήδη οι αναθέσεις των μαθημάτων, έχουν μείνει τα δύσκολα ή τα "ρετάλια" του προγράμματος και τους βλέπω να "ζορίζονται" όταν γίνεται καμιά πρόταση για εκ νέου ανάθεση με παρόντα όλο το σύλλογο (εγώ ,πάντως, ως Φ.Π.Ψ. ιψίνα, που νοιάζεται πρωτίστως για το "συμφέρον" των μαθητών, το αποφεύγω) , "δε χρειάζεται, κυρίες και κύριοι, να κάνουμε εκ νέου ανάθεση, παίρνω ό,τι μένει (συχνά μιλάμε και για εννιά αντικείμενα διαφορετικά!!!), εγώ, άλλωστε, με τη θεωρητική κατάρτιση και την εμπειρία που έχω, μπορώ να διδάξω τα ΠΑΝΤΑ!!!" -(Σε διαβεβαιώ ότι το κάνω καλά, ακόμη και σ' αυτά που ... υστερώ, απλά διαβάζω λίγο περισσότερο στο σπίτι).
  β) Εμείς οι Φ.Π.Ψ. ιψίνες  "ξέρουμε" να φτιάχνουμε διαγωνίσματα (σταθμισμένα θέματα, κλιμακούμενης δυσκολίας, βάσει του γνωστικού επιπέδου των μαθητών), διαγνωστικά τεστ, κάνουμε σωστότερη, αντικειμενικότερη και εγκυρότερη αξιολόγηση μαθητών, ξέρουμε τι σημαίνουν οι έννοιες (έμπρακτα κι όχι θεωρητικά) "επανατροφοδότηση", "στοχοθεσία", "ταξινομία στόχων", βιωματική μάθηση" (τι διάβολο ψυχολογία και φιλοσοφία κάναμε τόσα χρόνια στη Σχολή;;), γνωρίζουμε τα είδη των μαθησιακών δυσκολιών κ.λπ. κ.λπ.
  γ) Δεν είμαι εντελώς βέβαιη, αλλά έχω την υπόνοια  ότι αυτοί που μάς βαθμολογούν στον ΑΣΕΠ δεν είναι πανεπιστημιακοί -όπως αφήνουν να πιστεύουμε (αυτοί "βαριούνται" να διορθώσουν τα δικά τους τα πανεπιστημιακά)- αλλά στην καλύτερη περίπτωση καθηγητές μέσης εκπαίδευσης με μεταπτυχιακούς τίτλους, στη χειρότερη απλοί καθηγητές σαν κι εμάς (κάτι φήμες για υπαλλήλους του ΑΣΕΠ δε θέλω να τις πιστέψω, γιατί τότε τα πράγματα ... είναι ακόμη χειρότερα, σκέψου, για παράδειγμα, να σε βαθμολογεί κάποιος που τα "ένσημα" τα γράφει "ένσυμα", χι,χι, χι). Ως εκ τούτου μη τους "ζαλίσετε" τους ανθρώπους με περίπλοκες θεωρίες κ.λπ. Πιθανότατα, δε θα τις ξέρουν και δεδομένου ότι το ΥΠΕΠΘ δε στέλνει απολύτως τίποτα για τις σωστές απαντήσεις, άντε μόνο τις απαντήσεις των multiple choice (αυτή τη σκέψη την έχω εξαιτίας της εμπειρίας μου από βαθμολογικό κέντρο Πανελλαδικών) θα "ψάχνονται" μεταξύ τους οι δύστυχοι!!!
  δ) Να ξέρετε ότι, τελικά, ο ΑΣΕΠ δεν είναι ένας διαγωνισμός για να κρίνει την ικανότητα κάποιου ως εκπαιδευτικού (αυτό είναι συνδυασμός γνώσεων και εμπειρίας και δεν αποδεικνύεται πουθενά αλλού παρά μόνο στη σχολική τάξη). Είναι απλώς ένας διαγωνισμός, όπως τόσοι και τόσοι άλλοι για να δώσει δυνατότητες "εργασίας" άμεσα (οι 600) ή έμμεσα (επιτυχόντες, που βάσει μορίων θα δουλέψουν ως ωρομίσθιοι ή αναπληρωτές) σ' έναν επαγγελματικό χώρο (δημόσια εκπαίδευση) που η προσφορά εργασίας είναι πολύ μεγαλύτερη από τη ζήτηση. Ο στόχος είναι να λειτουργήσει κάθε φορά σαν ένα "σουρωτήρι" απὀ το οποίο θα προκύψει ένα εν δυνάμει διαθέσιμο προσωπικό "για τις ανάγκες της υπηρεσίας" (αυτό δεν είναι κακό γενικότερα, είναι αξιοκρατικό και δίνει ίσες ευκαιρίες για όλους, "φρέσκους" και "σιτεμένους". Βάσει αυτού καθορίζεται και η "φιλοσοφία" των θεμάτων: πολύ γενικά ή ασαφή θέματα εκεί που χρειάζεται ανάπτυξη, αλλά ακόμη και στα "πολλαπλής επιλογής" των παιδαγωγικών (όλα μπορεί να είναι σωστά ή κανένα, εγώ, π.χ. σε κάποια τέτοια δε θα έκανα στη σχολική τάξη ΚΑΝΕΝΑ από τα προτεινόμενα χι, χι, χι και πολύ καλά έκανα στη σχολική μου τάξη, όπως αποδείχθηκε) ή τα τύπου "κουίζ" -"Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος" -θέματα σε ιστορία και νέα ελληνικά. Ως εκ τούτου ως και ως τίμια Φ.Π.Ψ.ιψίνα, σας συμβουλεύω να το "απομυθοποιήσετε" το τέρας..., ώστε να μην απογοητευτείτε, αν αποτύχετε, και να προσπαθήσετε να το επαναλάβετε, συχνά όλα, παίζονται στον "πόντο", μπορεί να 'ναι θέμα τύχης, συνδυασμός γνώσεων γενικών και κάποιας διδακτικής εμπειρίας, κοινής λογικής (στα πολλαπλής επιλογής), ψυχραιμίας, επιμονής και υπομονής (αν ξαναδώσετε)  και, το κυριώτερο, καλής ψυχολογικής διάθεσης. Όλα αυτά τα στοιχεία "λειτούργησαν" στη δική μου περίπτωση και μου "χάρισαν" τρεις συνεχόμενες "επιτυχίες" που μου "επέτρεψαν" να μπω σε σχολείο χωρίς να χρειαστεί να "γλύψω" κανέναν για να μου δώσει καμιά ωρίτσα πρόσθετης, για να μην τρέχω στον καθένα "χ" για να με πάρει ψηφοθηρικά σε καμιά ... Σιβιτανίδειο και για να μπορώ να λέω με "καμάρι" προς όλους : αναπληρωτές και ΑΣΕΠίτες ότι "δίκαια θα διοριστώ φέτος με το 24μηνο"!
Υ.Γ. Την πιο μεγάλη χαρά ένιωσα στο διαγωνισμό του 2006 (2007) που ξανασυνάντησα μερικούς καλούς φίλους, που είχα γνωρίσει στους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς (αλφαβητική σειρά γαρ) υπομονετικούς και επίμονους "παλιοκαραβανάδες", να βρίσκονται τελικά στην ίδια με μένα θέση, λίγο καλύτερα -λίγο χειρότερα, αλλά και έτοιμους να "μοιραστούμε" μαζί τις εμπειρίες μας από τα δύο χρόνια που στο μεταξύ μεσολάβησαν.

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Φροντιστήριο ή Διάβασμα ?
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 10, 2008, 11:25:35 πμ »
συμφωνω απολυτα με την namigard

Αποσυνδεδεμένος andreas02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Φροντιστήριο ή Διάβασμα ?
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 10, 2008, 12:13:29 μμ »
Η εμπειρία τις namiqard είναι πολύτιμη.Πάντως μην πέφτεται  στην παγίδα των διακρίσεων μεταξύ των τμημάτων της  Σχολής.Τέτοιο θέμα δεν τίθεται-και αν γίνεται  είναι ανόητο.Τα 3 τμήματα αλληλοσυμπληρώνονται.Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε!!!


ΟΛΟΙ  ΕΝΩΜΕΝΟΙ.

Αποσυνδεδεμένος Katerina Kfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φροντιστήριο ή Διάβασμα ?
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 10, 2008, 12:25:57 μμ »
Iωάννα μου εγώ θα σε συμβούλευα να πας φροντιστήριο΄΄οχι στα παιδαγωγικά γιατί οι γνώσεις σου επαρκούν(κάνε πολλά τεστ πολλαπλής επιλογής) αλλά σίγουρα στο γνωστικό.Ειδικά στην ιστορία κ στα αρχαία.Εγώ πήγα στον ασεπ του 2006 κ με βοήθησε πολύ,θα πάω φέτος αναπληρώτρια.Στις αναλύσεις των αρχαίων σίγουρα δεν περιμένουν από εμάς αυτά που διδάσκουμε στους μαθητές,θέλουν κάτι πιο επιστημονικό...Στο φροντιστήριο που αρχίζει από Μ... το πασίγνωστο υπάρχουν πολύ καλοί επιστήμονες φιλόλογοι,με θέση παλιότερα στο Π.Ι. και συγγραφείς σχολικών βιβλίων και θα σε βοηθήσουν.Δε συμφωνώ με το ελαφρώς ειρωνικό ύφος της namigard για τους κλασικούς φιλολόγους,το λαμβάνω απλά ως ανασφάλεια...Και εννοείται ότι τα φιλολογικά μαθήματα πρέπει να διδάσκονται από φιλολόγους...Γιατί και αυτοί με προσεκτικό διάβασμα παιδαγωγικών,μπορούν να πάρουν βαθμούς όπως 92,όπως εγώ που είμαι του κλασικού...Ηδιδακτική είναι κατά το 70% θέμα τύχης κ όποιος θέλει ας το διαψεύσει.Απλά σίγουρα δε φταίνε οι φοιτητές που το κράτος φτιάχνει σχολές χωρίς επαγγελματικό αντίκρυσμα.Τέλος μην ακους όσους λένε ότι έχουν βάλει 2 κ 3 φορές την ύλη κτλ...κ γω τα άκουγα κ με άγχωναν αλλά τελικά με πείσμα κ σκληρό προσεκτικό διάβασμα έγραψα  πολύ περισσότερο κ μια ανάσα από τους διοριστέους...Να έχεις θάρρος πείσμα κ αυτοπεποίθηση!

Αποσυνδεδεμένος hope_x

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Φροντιστήριο ή Διάβασμα ?
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 10, 2008, 01:00:47 μμ »
ιωαννα καταρχας θα σε συμβουλευα να μην πανικοβαλεσαι! κι εγω προσφατα τελειωσα τη σχολη οποτε σε καταλαβαινω πολυ καλα...οταν αρχισα να ψαχνω το θεμα ασεπ(και γενικοτερα δημοσιο) αισθαομουν χαμενη. το φορουμ αυτο με βοηθησε πολυ στο να καταλαβω τη λογικη των πραγματων γενικα και του ασεπ συγκεκριμενα. οπως με βοηθησε στο να βαλω σε μια ταξη το διαβασμα μου με την προτεινομενη βιβλιογραφια. τελικα θεωρω τα φροντιστηρια λεφτα πεταμενα. μονη σου μπορεις να τα καταφερεις ακομη καλυτερα. ιδιαιτερα στα παιδαγωγικα το φροντιστηριο ειναι περιττο μιας και εισαι απο ΦΠΨ. Στο γνωστικο εξαρταται απο τις γνωσεις σου. αλλα οπως και να εχει με προσωπικο διαβασμα πιστευω πω καλυπτεσαι.
μην αγχωνεσαι.διαβασε τα σχετικα θεματα του φορουμ για να κατατοπιστεις περισσοτερο και ο,τι απορια εχεις μπορεις να ρωτησεις ;)



οσο για τα λεγομενα της namigard εχω να πω το εξης:
το ποσο καλος φιλολογος-καθηγητης εισαι δε σχετιζεται με το τμημα το οποιο εχεις τελειωσει. Σχετιζεται με το κατα ποσο καλες επιλογες μαθηματων εκανες μεσα σε αυτο και το κατα ποσο συνεχιζεις να καταρτιζεσαι αφου βγηκες απο αυτο. προσωπικα δεν κρινω συναδελφους απο το τμημα που τελειωσαν αλλα απο την αποτελεσματικο τητα του.
εχω γνωστη απο φπψ η οποια ειχε παρει επιλογης ολα τα λατινικα του κλασικου. την κοπελα τη θεωρω ικανοτατη και να τα διδαξει. ατομο που δεν εχει παρει ουτε ενα μαθημα επιλογης ομως δεν το θεωρω ικανο να το διδαξει κιολας...
αντιστοιχα εγω,αποφοιτη του κλασικου αθηνας, εχω παρει πολλα παιδαγωγικα επιλογης.αποτελεσμα να εχω οση βιβλιογραφια μου χρειαζεται για το ΑΣΕΠ και στην γενικη και στην ειδικη διδακτικη και να μη χρειαστει να αγορασω τιποτα. και φυσικα εχω και τις καταλληλες γνωσεις...και το θεμα των "μαθησιακων δυσκολιων" κατεχω (αφου επελεξα και μαθηματα ψυχοπαθολογιας) και τα τεστ και ολα οσα προανεφερε η συναδελφος.

οποτε μην ασχολειστε με τα τμηματα. η αλλαζονια συναδελφων που προερχονται απο οποιοδηποτε τμημα και γιαυτο και μονο θεωρουν τον εαυτο τους καλυτερο μονο ανασφαλεια δηλωνει οπως προειπε η electra...
ο καθενας εχει ριξει διαφορετικη βαρυτητα στο αντικειμενο του, το διαλεξε για διαφορετικο λογο και εχει διαφορετικα φυσικα χαρισματα απο τον αλλο. αλλωστε το "επαγγελμα"του παιδαγωγου δεν διδασκεται και κανενα τμημα δε σε κανει καλο αν δεν "το εχεις".
ολα αυτα τα λεω φιλικα (και οχι ειρωνικα αν καποιος το εξελαβε ετσι) για να μην απογοητευτουν καποιοι συναδελφοι και για να μην υποτιμηση κανεις το τμημα απο το οποιο προερχεται.
ολοι στη διδακτικη πραξη θα κριθουμε.ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.
 8) 8) 8)

Αποσυνδεδεμένος namigard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φροντιστήριο ή Διάβασμα ?
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 10, 2008, 01:15:55 μμ »
Η εμπειρία τις namiqard είναι πολύτιμη.Πάντως μην πέφτεται  στην παγίδα των διακρίσεων μεταξύ των τμημάτων της  Σχολής.Τέτοιο θέμα δεν τίθεται-και αν γίνεται  είναι ανόητο.Τα 3 τμήματα αλληλοσυμπληρώνονται.Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε!!!


ΟΛΟΙ  ΕΝΩΜΕΝΟΙ.
Καλέ μου φίλε, εγώ το ξέρω, πολλοί όμως που δεν το ξέρουνε (κι είναι πολύ περισσότεροι απ' όσοι νομίζεις -πέρισυ σ' ένα πρόγραμμα του Κ.Ε.Ε. που συμμετείχα, πολλοί -παλαιότεροι "συνάδελφοι"- που συμμετείχαν, επίσης, άκουγαν "Φ.Π.Ψ." και αναρωτιούνταν ή ύψωναν το φρύδι περιφρονητικά "Τι διδάσκετε εσείς ακριβώς; - Απάντησή μου: "Τα ΠΑΝΤΑ!!!! Ακόμη και ... κέντημα!") είναι απαξιωτικοί απέναντι σε μας τις ...Ψιψίνες... Βέβαια, στην πορεία αναθεωρούν, όταν π.χ. τους "βοηθάμε"  στην επίλυση πρακτικών προβλημάτων σχολικής τάξης ... ή, όταν "προσφερόμαστε" να τους ετοιμάσουμε θέματα για ... προαγωγικές εξετάσεις, έγκυρα, αντικειμενικά και σύμφωνα με το "πραγματικό" γνωστικό επίπεδο των μαθητών...

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Φροντιστήριο ή Διάβασμα ?
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 10, 2008, 01:26:53 μμ »
Να θυμίσω μόνο (ή να ενημερώσω όσους θα δώσουν για πρώτη φορά) ότι οι "σωστές απαντήσεις" που είχαν δώσει στις εφημερίδες και σε διάφορα σάιτ οι ασεπολόγοι επιστήμονες των φροντιστηρίων δεν ήταν και τόσο ...σωστές.
Αυτοί από το πασίγνωστο φροντιστήριο διόρθωσαν κάποιες απαντήσεις στην Ιστορία μετά από μέηλ που τους έστειλα, ενώ άλλες τις άφησαν λάθος! Έκαναν, δηλαδή, πιο πολλά λάθη, κι ας απαντούσαν με ανοιχτά βιβλία, από μένα και πολλούς άλλους "απλούς διαγωνιζόμενους". Καμαρώστε τους:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=1109.msg9942#msg9942
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=1109.msg9972#msg9972
Συγκριτικοί πίνακες με τις απαντήσεις διαφόρων φροντιστηρίων:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=1109.msg9939#msg9939
Και η πανωλεθρία τους, όπως την είχε καταγράψει ο συνάδελφος ovidius, με βάση τις απαντήσεις που έδωσε τελικά το ΑΣΕΠ:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=379.msg29150#msg29150

Προσωπικά, στο θέμα αυτό είμαι απόλυτη. Ούτε που διανοήθηκα να πάω σε φροντιστήριο, και γιατί το θεωρώ εξευτελιστικό και γιατί είναι, όπως αποδείχτηκε από τις "σωστές απαντήσεις", μεγάλη απάτη. Και είμαι στους διοριστέους, όπως και πολλοί άλλοι που δεν πήγαν φροντιστήριο. Ακούω πολλούς συναδέλφους να λένε ότι τους βοηθάει επειδή τους "μαζεύει" την ύλη και τους δίνει κατεύθυνση πώς να διαβάσουν. Κοτζάμ πανεπιστήμιο έχουμε τελειώσει. Αλίμονο αν δεν εμπιστευόμαστε την κρίση μας και την ικανότητά μας να επιλέξουμε αυτά που χρειάζεται να διαβάσουμε, π.χ. στην Ιστορία. Αφήστε που περισσότερο χρόνο καταναλώνει κάποιος πηγαινοερχόμενος και παρακολουθώντας το φροντιστήριο, από το να κάνει αυτή τη δουλειά μόνος του (και με τον τρόπο αυτό αποκτά γενική εικόνα και τα μαθαίνει καλύτερα).
Όσο για τα γενικά παιδαγωγικά, ειδικά οι συνάδελφοι του ΦΠΨ (αλλά και οι υπόλοιποι, με λίγο διάβασμα) δεν έχουν ανάγκη φροντιστηρίου. Για τη διδακτική, διαβάζοντας τις οδηγίες του Π.Ι. και κάποια βιβλία καθηγητή μπαίνει κανείς στο κλίμα. Από εκεί και πέρα, ίσως 1-2 καλά βιβλία και λίγη (ή πολλή) τύχη...

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2008, 01:35:35 μμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος namigard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φροντιστήριο ή Διάβασμα ?
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 10, 2008, 02:33:55 μμ »
 Προς αποφυγή παρεξηγήσεων:
α) Δεν υποτίμησα εγώ ποτέ τμήμα ή ειδικότητα συναδέλφων (αυτό ακριβώς δηλώνει και η λέξη "ειδικότητα", που όλοι έχουμε, μια κατά τι μεγαλύτερη εξειδίκευση σε κάποιο γνωστικό αντικείμενο). Περισσότερο μίλησα για "πλεονεκτήματα" ή "μεινεκτήματα" που μπορεί να υπάρχουν εξαιτίας αυτής της εξειδίκευσης.
β) Τα τμήματα, όπως το ΦΠΨ, και βέβαια δεν σε κάνουν "παιδαγωγό" (αυτή η "αρετή" δεν είναι απολύτως διδακτή, περισσότερο εξαρτάται από την προσωπικότητα, το μεράκι ή τα "ταλέντα" -συχνά είναι και "ταλέντο") Σου παρέχουν, όμως, αν φυσικά αξιοποιήσεις σωστά τις σπουδές σου, αρκετά καλή ενημέρωση ως προς τις μεθόδους διδασκαλίας, αλλά και γνώσεις για το πως θ' αξιοποιήσεις αποτελεσματικά αυτές τις μεθόδους π.χ. δεν αρκεί να διαγνώσεις ότι ο μαθητής σου έχει δυσλεξία, το θέμα είναι να ξέρεις και να του προτείνεις και κάτι για ν' αντιμετωπίσει το πρόβλημά του, ακόμη και να τον εξετάσεις "γραπτώς" στα πλαίσια της σχολικής τάξης στα ίδια μεν θέματα, αλλά με τρόπο "στοχευμένο" σε σχέση με το πρόβλημά του.
γ) Μετά από 15 χρόνια εμπειρίας στην εκπαίδευση (γενικότερη) πιστεύω ότι το πανεπιστημιακό μου πτυχίο δεν ήταν τίποτε περισσότερο από ένα τυπικό προσόν -δικαιολογητικό, το οποίο φωτοτύπησα και επικύρωσα αμέτρητες φορές (εις βάρος των Δασών του Αμαζονίου) για να μπορώ να συμμετέχω σε διαγωνισμούς, αιτήσεις αναπληρωτών κ.λπ, (στο φροντιστήριο που εργάστηκα δε μου το ζήτησαν ποτέ, ούτε σε κάποιο από τα ιδιαίτερα μαθήματα και είχα πολλά). Δεν το έκανα πάπυρο και περγαμηνή ούτε το ανάρτησα ... σε κορνίζα. Πιστεύω πως είμαι καλή στη δουλειά μου, γιατί α) όσο ήμουν στη σχολή αξιοποίησα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλες τις επιλογές που είχα στη διάθεσή μου καθώς και τα "προσφερόμενα"του αντικειμένου μου και κυρίως Β) από τη μέρα που αποφοίτησα μέχρι και σήμερα και στο μέλλον : 1) διαβάζω συνεχώς εξωσχολικά εκτός από τα σχολικά 2) προσπάθησα να μην ετεροαπασχοληθώ, οπότε πάντα ήμουν μέσα στο χώρο της εκπαίδευσης 3) έχω "ταλέντο" (αυτό μου το 'χουν πει άλλοι), "προσωπικότητα", "χάρισμα", "μεταδοτικότητα", όπως θέλετε, πείτε το 4) αγάπη για τη συγκεκριμένη δουλειά είτε αυτή την προσέφερα στην 2χ3 αίθουσα του φροντιστηρίου, είτε στο σαλονάκι κάποιου σπιτιού με το καφεδάκι δίπλα, είτε στη σχολική αίθουσα με όλα της τα προβλήματα 5) έφτιαξα αμέτρητες σημειώσεις αρχαίων, τόσο πολλές, που έφτασα πλέον να μιλάω τ' αρχαία ελληνικά -σε κάποιο άλλο διεθνές forum συνομιλώ αρχαιοελληνιστί με αλλοδαπούς φίλους που μαθαίνουν τ' αρχαία (γι' αυτό και ο ... κάποιος κομπασμός μου ότι μπορεί να γνωρίζω κάποια αρχαία περισσότερα κι από τους ... κλασικούς, μπορεί στα γραμματολογικά να υστερώ, τα καταφέρνω όμως να "παράγω" αρχαιοελληνικό λόγο. Αυτήν ακριβώς τη δουλειά με τις σημειώσεις την έκανα και σ' άλλα μαθήματα (και όπως λέει και ο Αριστοτέλης, η "αρετή" έναι "έξις"). Συμπέρασμα, καμιά Σχολή δε σε κάνει καθηγητή!!! Καθηγητής γίνεσαι με την καθημερινή σου προσπάθεια -μετά τη Σχολή- την υπομονή και την επιμονή σου!!!!
δ) Τα "πλεονεκτήματα" του Φ.Π.Ψ. τα ανέφερα όχι για να κομπάσω γι' αυτά, αλλά κυρίως για να χρησιμοποιηθούν ως "αντίθετο" επιχείρημα για κείνους που πραγματικά υποτιμούν και απαξιώνουν τους αποφοίτους του (δεν αναφέρομαι τόσο σε νέους συναδέλφους, αυτοί λίγο πολύ γνωρίζουν τα πράγματα, αναφέρομαι, ως επί το πλείστον, σε παλαιότερους που συναντώ στα δημόσια σχολεία και έχουν παντελή άγνοια για το θέμα. Αυτό που ανέφερα σε προηγούμενο post περί "περιφρονητικών υψωμάτων φρυδιών" είναι πραγματικό ...περιστατικό και όχι "διδακτικό-παιδαγωγικό παράδειγμα".
Τα ανέφερα, επίσης, για να ενθαρρύνω τη νέα συνάδελφο Ιωάννα, που βρίσκεται ως νέα σε διλήμματα και προβληματισμούς για το τι πρέπει να κάνει, αλλά και το αίσθημα μειονεξίας που ίσως κάποιοι της έχουν μεταδώσει για τη Σχολή και το περιεχόμενο των σπουδών της.
ε) Η εμπειρία του πιο παλιού, όταν αυτός έχει τη διάθεση να τη μοιραστεί, είναι κατά τη γνώμη μου πολύτιμη, πιο πολύτιμη από αμέτρητα θεωρητικά διαβάσματα. Εγώ διδάχτηκα από την εμπειρία των άλλων (και μέσα στο σχολείο και έξω απ'αυτό, ειδικά κι από αυτό το forum, ξεστραβώθηκα για πολλά που αγνοούσα...για τον τρόπο κυρίως που λειτουργεί το σύστημα). Συνεπώς, επειδή ωφελήθηκα από αυτό το forum όσο δε φαντάζεστε, θεωρώ ηθική μου υποχρέωση, να βοηθήσω κι εγώ με τη σειρά μου άλλους μοιραζόμενη και γνώσεις αλλά και εμπειρίες. Γι' αυτό το λόγο δείξτε κατανόηση για το κάπως ... διδακτικό μου ύφος. Δεν είμαι κριτής ούτε αξιολογητής κανενός, προσωπικές απόψεις και εμπειρίες καταθέτω. Επίσης, a priori σέβομαι απεριόριστα όλους τους συμμετέχοντες, νεώτερους και πιο παλιούς ή και τους διαφωνούντες (γι' αυτό άλλωστε γίνεται ο διάλογος). Αλλωστε πιστεύω ότι η "ευαγγελιζόμενη" ενότητα του εκπαιδευτικού χώρου που είναι, δυστυχώς, πολυδιασπασμένος, δεν θα επιτυευχθεί ποτέ μέσα σε συνδικαλιστικές παρατάξεις και κομματικά γραφεία, αλλά μόνον μέσα σε χώρους όπως αυτό το συγκεκριμένο forum, διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών.

Αποσυνδεδεμένος kon31

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Φροντιστήριο ή Διάβασμα ?
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 10, 2008, 05:20:06 μμ »
Γειά σου Ιωάννα!
   Καταθέτω την εμπειρία μου: Ορκίστηκα Δεκέμβρη 2005 και ξεκίνησα από Μάιο 2006 φροντιστήριο και πρέπει να πω ότι με βοήθησε πάρα πολύ, αφού ούτε διδακτική εμπειρία έχω, αλλά και τα λίγα μαθήματα παιδαγωγικών του πανεπιστημίου δεν έλεγαν τίποτα για ομαδοσυνεργατικές ή μαθητοκεντρικές διδασκαλίες κλπ, που είναι το κλειδί του ΑΣΕΠ για μένα. Ωστόσο, αν και τελείωσα γλωσσολογικό, το μάθημα των Νεων στο φροντιστήριο ήταν μια αποκάλυψη για μένα, πολύ καλύτερο και από τις παραδόσεις του πανεπιστημίου μερικές φορές, και αυτό ήταν που μου έδωσε τους παραπάνω βαθμούς, ωστε να είμαι στους διοριστέους τώρα (β φουρνιά), όπως και η ειδ. διδακτ. Νέων.
   Διάβαζα από τον Μάιο περίπου ως τον Γενάρη που δώσαμε, με μεγάλα ή μικρότερα διαλείμματα, απο 2-3 μέρες ως και έναν μήνα περίπου (το καλοκαίρι). Θα σου πρότεινα και διάβασμα και φροντιστήριο. Εγώ θεώρησα ότι αφού υπάρχει κόσμος που το παρακολουθεί, αν δεν έκανα, δεν θα ήμουν σε κοινή αφετηρία με αυτούς που κάνουν.
   Μη σε τρομάζει η απειρία, στον ΑΣΕΠ ίσως και να είναι καλό αυτό, διότι συνήθως οι παγιωμένες τακτικές διδασκαλίας δεν είναι εύκολο να ανατραπούν εάν δεν είναι οι σωστές, ενώ αν είσαι λευκός πίνακας είναι πιο εύκολο να αφομοιώσεις την νέα γνώση. Δεν θα κληθείς να διδάξεις, αλλά να το αποτυπώσεις στο χαρτί, κάτι που είναι βέβαια πιο εύκολο αφού δεν υπάρχουν οι αντικειμενικές δυσκολίες του μαθήματος.
   Επίσης, ως προς το ότι είναι πιο προχωρημένοι στην ύλη, και εγώ έτσι έλεγα, αλλά τελικά δεν είναι έτσι. Πρώτα πρώτα γιατί έστω και λίγο η ύλη έχει αλλάξει από τον προηγούμενο. Δεύτερον διότι άλλο πράγμα εννοεί ο καθένας όταν λέει ότι "έχει βγάλει την ύλη". Τρίτον διότι πάντοτε μπορείς να διαβάζεις εντατικότερα και να προλάβεις. Εχεις πολύ χρόνο μπροστά σου.
   Ως προς το αν είναι υποτιμητικό το φροντιστήριο, για μένα δεν ήταν. Ναι, έβγαλα το φιλολογικό, αλλά όχι δεν ήμουν έτοιμη για τον ΑΣΕΠ γιατί δεν είχα ιδέα από τα μαθήματα του σχολείου και δεν θα με βοηθουσαν ιδιαίτερα οι γνώσεις μου για την μετασχηματιστική γλωσσολογία. Επίσης, αν νοιώθεις ανέτοιμος για κάτι, γιατί να μη βοηθηθείς, δεν βρίσκω κάτι κακό σε αυτό.
   Επιπλέον, για το αν σου οργανώνουν την ύλη στα φροντιστήρια, αυτό έχει να κάνει και με σένα. εγώ είμαι πολύ ανοργάνωτο και αφηρημένο άτομο, άλλος είναι πιο συγκροτημένος και οργανωμένος και δεν το χρειάζεται. Για το αν οι καθηγητές του φροντιστηρίου είναι μέσα στο πνεύμα του ΑΣΕΠ, πιστεύω πως είναι. Βέβαια πρέπει να κάνεις θυσίες ως προς τον ελεύθερο χρόνο σου, μια έξοδος την εβδομάδα για μένα ήταν και πολύ.
   Τέλος, μπορείς, νομίζω, να παρακολουθήσεις ένα δοκιμαστικό μάθημα προτού γραφτείς στο φροντιστήριο και να καταλάβεις αν σου κάνει. Πάντως και προλαβαίνεις και μια χαρα θα τα πας, άσχετα από ότι εισαι φπψ. Ξέρω ιστορικούς που δεν ξέρουν τι θα πεί εμφύλιος και φιλολόγους που δεν ξέρουν τον κρουμπάχερ και τον λέσκυ. Λοιπόν, όλα θα πάνε μια χαρά! Καλή αρχή και καλή επιτυχία!!!

(ΥΓ. Πάντοτε υπάρχουν και άνθρωποι απαισιόδοξοι, γνώρισα πολλούς τέτοιους καλοθελητές στο φροντιστήριο,¨συμμαθητές¨ εννοώ, οι οποίοι εάν είχαν δώσει ξανά μου έλεγαν συνέχεια "τι δύσκολο που είναι" και πως "μην περιμένεις να περάσεις με την πρώτη, αλλά δεν πειράζει", και αν ήταν η πρώτη φορά έλεγαν "ε, καλά για την εμπειρία δίνουμε, δεν πειράζει αν δεν περάσουμε". Λοιπόν, ούτε να με συγχαρούν δε με πήραν αυτοί οι "ρεαλιστές" φίλοι μου.  :P  Μην ακούς τέτοιες φωνές, να είσαι αισιόδοξη και να έχεις αυτοπεποίθηση και καλύτερα να είναι κανείς λίγο ανεδαφικός παρά μίζερος. Good Luck!! 8) 8) 8).)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161633
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 518
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 477
Σύνολο: 503

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.