0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια που κ@@βαράω περιμένοντας να βγουν τα αποτελέσματα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια πραγματική ιστορία που συνέβη σε κάποιο ΙΕΚ πριν από 3- χρόνια.Μια συνάδελφος μόνιμη στην Β'θμια εκπαίδευση, μετά από τηλεφωνήματα που έπεσαν στον Διευθυντή (το έμαθα αργότερα εγώ αυτό),πήρε 2 ώρες την εβδομάδα σε ένα τμήμα. Η συνάδελφος αυτή δεν είχε εργαστεί ποτέ ξανά σε ΙΕΚ κατά το παρελθόν.Το μάθημα που έκανε δεν ήταν από τα βασικά της ειδικότητας αυτής. Το τμήμα αυτό αρχικά είχε γύρω στα είκοσι παιδιά εγγεγραμμένα, το οποίο πολύ σύντομα έγινε γύρω στα 13, λόγω της οικειοθελούς αποχώρησης κάποιων σπουδαστών (σύνηθες φαινόμενο!).Μέσα σε ένα εξάμηνο, η εκπαιδεύτρια αυτή "έκοψε" 4 άτομα λόγω απουσιών. Μάλιστα, για τις απουσίες της μιας ημέρας οι σπουδαστές έλεγαν ότι δεν είναι δικό τους το λάθος, αλλά της εκπαιδεύτριας διότι είχε γίνει λάθος συνεννόηση. Εν πάση περιπτώσει, τα άτομα αυτά κόπηκαν. Παράλληλα, κόπηκαν άλλα 3 άτομα λόγο χαμηλής βαθμολογίας σε πρόοδο και εξεταστική. Το αποτέλεσμα ήταν η τάξη να μείνει με λιγότερα από 7 άτομα, και έτσι σταμάτησε η λειτουργία του τμήματος αυτού. Πρακτικά αυτό σήμαινε ότι 5-6 παιδιά πήγαν σε κάποιο άλλο ΙΕΚ περίπου 10 χιλιόμετρα μακριά από το ΙΕΚ που ήταν αρχικά, και πολλοί συνάδελφοι ωρομίσθιοι-εκπαιδευτικοί έχασαν τη δουλεία τους. Εδώ βέβαια να προσθέσω, ότι κατά την προσωπική μου γνώμη, ευθύνες φέρει και ο Διευθυντής. Όμως, αν η εκπαιδεύτρια αυτή δεν ήταν μόνιμη, θα είχε την ίδια συμπεριφορά? Ρητορικό το ερώτημα μου.
φιλοσοφίες [/size]φιλοσοφίες [/size]φιλοσοφίες [/size]φιλοσοφίες [/size]φιλοσοφίες μόνο λόγια .... άρα με άλλα λόγια λέτε να διδάξουν οι συνταξιούχοι και οι ΔΥ που έχουν σίγουρη δουλειά δεν έχουν να φοβηθούν αν θα κοπεί κάποιος αν θα συνεχιστεί το τμήμα ή οχι ώστε να μη μείνουν άνεργοι κτλ Δεν μπορείς να επιβάλεις έναν ενήλικο να σε υπακούει! πρέπει να προσαρμόσεις το μάθημα σύμφωνα με το επίπεδο του τμήματος διαβάστε λίγο την τράπεζα θεμάτων εοππεπ!
φιλοσοφίες,φιλοσοφίες,φιλοσοφίες,φιλοσοφίες, φιλοσοφίες μόνο λόγια .... άρα με άλλα λόγια λέτε να διδάξουν οι συνταξιούχοι και οι ΔΥ που έχουν σίγουρη δουλειά δεν έχουν να φοβηθούν αν θα κοπεί κάποιος αν θα συνεχιστεί το τμήμα ή οχι ώστε να μη μείνουν άνεργοι κτλ Δεν μπορείς να επιβάλεις έναν ενήλικο να σε υπακούει! πρέπει να προσαρμόσεις το μάθημα σύμφωνα με το επίπεδο του τμήματος διαβάστε λίγο την τράπεζα θεμάτων εοππεπ!
Συνάδελφοι θα μου επιτρέψετε να πω την άποψή μου. Η ύπαρξη απουσιών στα ΔΙΕΚ είναι παντελώς άχρηστη και ουσιαστικά "εξισώνει" την εκπαίδευση ενηλίκων που γίνεται από επιλογή με τον "τιμωρητικό" χαρακτήρα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που κακά τα ψέματα ακόμα και στο λύκειο (έχουμε πάει και γνωρίζουμε) δημιουργεί ένα αίσθημα υποχρέωσης πχ να διαβάσουμε για να περάσουμε στις πανελλήνιες για να πάμε σε κάποιο Πανεπιστήμιο. Για τον ενήλικα ο εκπαιδευτικός δεν φέρει καμία ευθύνη αν πχ αντί για το μάθημα προτίμησε να θέσει το εαυτό του σε κίνδυνο ή είχε κάποιο ατύχημα. Η μόνη αιτία που υπάρχουν απουσίες στα ΔΙΕΚ και άλλες μορφές εκπαίδευσης ενήλικων είναι η εξοικονόμηση πόρων που πιστεύει το Κράτος ότι θα έχει αν πχ φύγει ένας εκπαιδευτής επειδή οι μαθητές έπεσαν κάτω από τους 16 ή από τη μη δημιουργία ενός τμήματος επειδή δε μαζεύτηκαν 15 σπουδαστές...απαράδεκτο για μένα όταν το ίδιο Κράτος δεν κλείνει κανένα τμήμα σε καμία άλλη δομή της εκπαίδευσης. Είναι προτιμητέο να έχεις 6 μαθητές που με συνείδηση αποφάσισαν να παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα, παρά 25 οι οποίοι βαριούνται και κάθε φορά είτε αυτοί είτε ο διευθυντής σε παρακινούν να μη βάλεις απουσία επειδή πήγαν για καφέ ή για να μη χάσεις αναγκαστικά τη θέση σου...
μεχρι αυριο διορθωνουν τους φακελους