0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δ. Το Υπουργείο διατυμπανίζει ως στόχο του την διαπολιτισμική εκπαίδευση και την αλληλοκατανόηση των Ελληνικής καταγωγής μαθητών με τους αλλοδαπούς. Πως συμβάλλει στον στόχο αυτό η περιθωριοποίηση του μαθήματος μέσω του οποίου οι αλλοδαποί μαθητές έρχονται σε επαφή και κατανοούν πολλά, αν όχι όλα, τα ήθη, τα έθιμα και τις παραδόσεις της χώρας στην οποία διαμένουν ή πολύ περισσότερο θέλουν να γίνουν πολίτες της;
Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι ο Ελληνισμός στηρίχθηκε και διασώθηκε από την Ορθόδοξη Εκκλησία, όσο και αν αυτό πονάει κάποιους. Στην Τουρκοκρατία για παράδειγμα η Ελληνική Γλώσσα διασώθηκε μέσω των Λειτουργικών
τα παραπάνω επιχειρήματα εκτός του είναι ανιστόρητα στερούνται πειθούς.δεν έχει νόημα να μιλάμε για την βοήθεια της ορθόδοξης εκκλησίας προς τους Έλληνες του 1821 μιας και σε άλλες κρίσιμες στιγμές του έθνους (δικτατορία),η Εκκλησία ήταν επιδεικτικά απούσα.Σήμερα η ταύτιση ορθοδοξίας και ελληνισμού είναι αυθαίρετη και δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή πραγματικότητα εντός ή εκτός σχολείου.τέτοιες δογματικές απόψεις το μόνο που καταφέρνουν είναι να ενισχύουν τα επιχειρήματα περί συνολικής αλλαγής των σχέσεω εκκλησίας και κράτους
.ας δώσει η εκκλησία την τεράστια περιουσία της στον πραγματικά φτωχό έλληνα βιοπαλαιστή της ελληνικής υπαίθρου ο οποίος δίνει το αίμα του για να μεγαλώσει αξιοπρεπώς την οικογένοια του σε συνθήκες απόλυτης φτώχιας, και στη συνέχεια θα ακούσουμε όλοι για την συμβολή της εκκλησίας στην αναγέννηση του έθνους. ευτυχώς κάποιοι άγιοι κληρικοί μοχθούν και βοηθούν τον απλό και φτωχό λαό.