*

Αποστολέας Θέμα: Ειδική διδακτική ΠΕ09  (Αναγνώστηκε 17570 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Filippos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 08:59:35 μμ »
Παιδια καλησπερα ... Και καλα αποτελεσματα σε οσους εγραψαν ...
Θα ηθελα να σας ρωτησω ... αν ξερει κανενας ...
Εχουν αναρτηθει οι απαντησεις των θεματων ;
Και αν ναι που .
Και παλι καλη επιτυχια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:03:38 »

Αποσυνδεδεμένος elen81

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:16:54 μμ »
για τα παιδαγωγικά έχουν βγει απαντήσεις στο http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4499779

Αποσυνδεδεμένος Filippos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:39:43 μμ »
Ευχαριστω πολυ elen81
Για το γνωστικο ;

Αποσυνδεδεμένος elen81

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:05:01 μμ »
Για το γνωστικό δεν έχω δει κάτι. Απο χθες ψάχνω! Αν βγει κάτι θα σου πω

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:03:38 »

Αποσυνδεδεμένος Filippos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:06:22 μμ »
Ευχαριστω πολυ ... και γω ψαχνω αλλα τιποτε δεν βρηκα ακομα ...
Καλη επιτυχια .
και ευχαριστω για την αμεση απαντηση...

Αποσυνδεδεμένος elen81

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 08:06:52 μμ »
Απαντήσεις για γνωστικό οικονομολόγων. για τις 35 πρώτες ερωτήσεις(μόνο οικονομικά)
http://www.alexander.edu.gr/ στις ανακοινώσεις

Αποσυνδεδεμένος Filippos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 08:21:50 μμ »
Ευχαριστω πολυ ... να δουμε και τι θα βγαλει ο ΑΣΕΠ ... μας ...
Διαβασα οτι αυριο ή μεθαυριο θα τα ανακοινωσει ... Να δουμε ...
Καλη επιτυχια Ελεν

Αποσυνδεδεμένος gvardal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:11:38 μμ »
Μάλιστα!

Καλύτερα να περιμένουμε τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ γιατί έχω κάποιες αμφιβολίες για κάποιες απαντήσεις

Για παράδειγμα στην 23 η σωστή απάντηση κατά τη γνώμη μου είναι η η γ και στην 24 η β



Αποσυνδεδεμένος elen81

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 12:10:40 πμ »
Στην 24 η μόνη περίπτωση που δεν αποτελεί μονοπώλιο είναι η γ. Μιλάει για πανεπιστημια, αρα δεν υπάρχει μονοπώλιο

Αποσυνδεδεμένος gvardal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #23 στις: Αύγουστος 02, 2009, 05:55:07 μμ »
Λοιπόν τώρα που βγήκαν τα αποτελέσματα και είδαμε όλοι τι γράψαμε ίσως να είναι η ώρα να επαναφέρουμε το ζήτημα της ειδικής διδικτικής και του πως απαντάμε στις ερωτήσεις.

Προσωπικά με απασχόλησε αρκετά το θέμα γιατι ο βαθμός στη συγκεκριμένη θεματική ήταν αρκετά κάτω του αναμενομένου και παραλίγο να μου στοιχίσει το διορισμό. Τελικά υπάρχουν κάποια κριτήρια σύμφωνα με τα οποία διορθώνονται τα γραπτά μας ή είναι όλα αποκλειστικά στην κρίση του διορθωτή???

Και εξηγούμαι:

Αυτός ήταν ο δεύτερος διαγωνισμός για μένα και την προηγούμενη φορά είχα μείνε περισσότερο ευχαριστημένος με το βαθμό μου στη διδακτική, παρόλο που δεν ήμουν τόσο καλά προετοιμασμένος. Και τα θέματα βέβαια ήταν σαφώς πιο εύκολα. Το πρώτο ερώτημα ήταν η ανάλυση του βασικού οικονομικού προβλήματος(απεριόριστες ανάγκες- πεπερασμένοι πόροι που αδυνατούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες) στην τάξη. Εκεί έκανα ένα απλό σχέδιο μαθήματος, έγραψα κάποιες ερωτήσεις αξιολόγησης και ανέθεσα καποιες εργασίες στο τέλος. Στο δεύτερο ερώτημα έδωσα απλά κάποια παραδείγματα που ζητούσε χωρίς να κάνω σχέδιο μαθήματος κτλ. Αποτέλεσμα 72, αρκετά ικανοποιητικό όπως είπα.

Και ερχόμαστε στον τελευταίο διαγωνισμό. Το γεγονός ότι οι θέσεις ήταν απελπιστικά με έκανε να σκεφτώ ότι ένας αντίστοιχος βαθμός στη διδακτική δε θα ήταν αρκετός. Εξετάζοντας το τι είχα γράψει την προηγούμενη φορά κατέληξα ότι το έλλειμα της απάντησης μου ήταν ότι είχα περιοριστεί αποκλειστικά στη μετωπική διδασκαλία- Εγώ παρουσίαζα το μάθημα και η εμπλοκή των μαθητών περιοριζόταν στο να απαντάνε κάποιες ερωτήσεις που τους έκανα κατά τη διάρκεια της ώρας. Πράγματι παρωχημένος τρόπος διδασκαλίας, πιο οικείος όμως σε έμάς και πολύ πιο εύκολο να τον αποδώσεις στο χαρτί.

Αποφάσισα λοιπόν να συνδιάσω τη μετωπική με άλλες μορφές διδασκαλίας. Άλλωστε όποιο βιβλίο παιδαγωγικής και διδακτικής να διαβάσεις πλέον σε κατευθύνει προς τα εκεί(και πού σωστά). Στις απαντήσεις μου λοιπόν χρησιμοποίησα διάφορες εναλλακτικές προσεγγίσεις όπως παιχνίδι ρόλων, ανάθεση εργασιών σε ομάδες μαθητών, συζήτηση στην  τάξη των απαντήσεων και "στήσιμο" του μαθήματος γυρω από αυτές,κ.α.

Αποτέλεσμα; Τραγωδία! Ένα 62 που παραλίγο να στοιχίσει ακριβά(και θα στοίχιζε αν δεν με έσωζε ο βαθμός του γνωστικού).

Τέλος καλό όλα καλά αλλά η απορία παραμένει... Πως στο δ***λο απαντάμε στη διδακτική; Τελικά αυτοί που διορθώνουν τα γραπτά μας έχουν κάποια παιδαγωγική κατάρτιση; Γιατί αυτό που αποκόμισα εγώ είναι πως μάλλον οι διορθωτές είναι απλοί οικονομολόγοι, εξοικιωμένοι με το κλασσικό μοντέλο διδασκαλίας και άρα είναι φυσιολογικό τέτοιες εναλλακτικές προσεγγίσεις να τους φαίνονται κινέζικες!

Για γράψτε και οι υπόλοιποι τη γνώμη σας, μήπως και λύσουμε το αιώνιο μυστήριο της διδακτικής. Είδα μάλιστα κάποιους απίστευτους βαθμους(97,5!!). Αυτοί δλδ τι ακριβώς γράψανε;

Αποσυνδεδεμένος elen81

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #24 στις: Αύγουστος 02, 2009, 10:23:26 μμ »
Ισως εγώ δεν ειμαι το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα γιατί εγραψα πολύ καλά στην ειδική διδακτική, χωρις ουσιώδη προετοιμασία. Δεν είχα διαβάσει κανενα βιβλίο ειδικό για το θέμα, το μόνο που διαβασα ήταν το βιβλίο του καθηγητή για τις αρχές οικονομικής θεωρίας. Δεν ξέρω αν οι συζητήσεις μου με άλλα άτομα για το θέμα συνέβαλαν επίσης.  Δεν θεωρούσα ότι έχω πιθανότητες γι αυτό το διαγωνισμό. Παρολαυτά δεν το είδα σαν χαβαλέ, έβαλα τα δυνατά μου. Μπορείς να το θεωρήσεις κ σαν προβα generale για το διαγωνισμό του υπουργείου οικονομικών στον οποιό είχα επικεντρωθεί κυρίως

Στο κομμάτι της ειδικής διδακτικής πάντως θυμάμαι ότι έγραψα πολλές σελιδες, ειχε πιαστεί το χέρι μου, ειλικρινά. Ουσιαστικά σχέδιο μαθήματος έκανα μόνο στο θέμα της οικονομίας, στη λογιστική δεν με έπερνε ο χρόνος. Πάντως κ στα δύο θέματα αναφέρθηκα σε τρόπους ενεργοποίησης των μαθητών να συμμετάσχουν ,σε εργασιες που κάνουν δασκαλος κ μαθητές απο κοινού στην τάξη και εργσία για το σπίτι(με παραδείγματα όλα αυτά). έθεσα κ ερωτήσεις αξιολόγησης στο τελος.

Πάντως δεν περίμενα να πάρω τέτοιο βαθμό. Εμένα το μαθημα αυτό μου θυμίζει λίγο έκθεση. Και θυμάμαι στο σχολείο όταν έγραφα έκθεση εγώ θεωρούσα ότι τα έργαφα καλά αλλά συνήθως ο βαθμός που έπαιρνα δεν ηταν ικανοποιητικός. βεβαια από τότε περάσανε 10 χρόνια! μπορεί πλέον να εκφράζομαι διαφορετικά
Μπορει ο βαθμός που έγραψαν κάποιοι να σου φαίνεται εξωπραγματικός. Αλλά σκέψου ότι το ίδιο εξωπραγματικός μπορεί να φανταζει για κάποιους κ ο δικός σου βαθμός στο γνωστικό ;)


Αποσυνδεδεμένος maria11

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 03, 2009, 06:38:33 μμ »
Πάντως εγώ πιστεύω ότι οι βαθμοί στην ειδική διδακτική μπαίνουν λίγο τυχαία.Δεν έδωσα πρώτη φορά και αυτή τη φορά περίμενα ένα πολύ καλό βαθμό, αλλά έπεσα απο τα σύννεφα.
Εκανα σχέδια μαθήματος και στα δύο θέματα, βάζοντας στόχους σύμφωνα με την ιεράρχηση ΒLOOM, χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές για την προσέλκυνση του ενδιαφέροντος των μαθητών,πολλά παραδείγματα,ερωτήσεις αξιολόγησης,ανάθεση εργασίας για το θέμα της Οικονομίας,σύγχρονα εποπτικά μέσα και λοιπά. Πήρα τον ίδιο βαθμό που πήρα την προηγούμενη φορά χωρίς σχέδιο,και κάνοντας μόνο μια ελλειπή ανάπτυξη.Εκανα αίτηση στον ΑΣΕΠ για να δώ το γραπτό μου μήπως βγάλω κάποια άκρη. Μίλησα με άλλα παιδιά που πήραν πολύ μεγάλο βαθμό και είχαν κάνει μόνο ανάπτυξη στο ένα θέμα και σχέδιο στο άλλο. Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τι θέλουν!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος gvardal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« Απάντηση #26 στις: Αύγουστος 04, 2009, 09:38:05 πμ »
maria αυτά που λες επιβεβαιώνουν την εικόνα που έχω και εγώ στο μυαλό μου.

Στο φινάλε ας αναρωτηθούμε λίγο ποιοι θα έπρεπε να διορθώνουν τα γραπτά μας στη διδακτική: Διορθωτές οι οποίοι να συνδιάζουν τόσο το οικονομικό, όσο και το παιδαγωγικό υπόβαθρο. Πόσοι τέτοιοι να υπάρχουν και σιγά μην ενδιαφέρεται ο ΑΣΕΠ να τους βρει. Πιστεύω λοιπόν ότι οι διορθωτές είναι οικονομολόγοι με κάποιο διδακτορικο στους οποίους άντε να γίνονται κάποια ταχύρυθμα σεμινάρια και να δίνονται κάποιες οδηγίες πριν διορθώσουν. Φαντάζεσαι λοιπόν maria πως θα κοίταζε ο διορθωτής το γραπτό σου όταν διάβασε για την ταξινομία διδακτικών στόχων του BLOOM :o  ??? :o

Παράθεση
Μπορει ο βαθμός που έγραψαν κάποιοι να σου φαίνεται εξωπραγματικός. Αλλά σκέψου ότι το ίδιο εξωπραγματικός μπορεί να φανταζει για κάποιους κ ο δικός σου βαθμός στο γνωστικό

Ελένη δε διαφωνώ  ;). Με το απίστετοι βαθμοί δεν ενοούσα κάτι περίεργο ούτε είχα στο μυαλό μου κάποια θεωρία συνομοσίας. Θεωρώ ότι αυτοί που πήραν αυτούς τους βαθμούς κάναν μια πολύ απλή ανάλυση η οποία ίσως ήταν σαφής και εύκολα κατανοητή στον διορθωτή. Εμείς τον μπλέξαμε με ταξινομίες γενικούς και ειδικούς διδακτικούς στόχους, αυστηρά δομημένα σχέδια μαθήματος με συγκεκριμένη κατανομή του χρόνου, πολλά εποπτικά μέσα, κλπ. Γενικώς τον μπουρδουκλώσαμε δεν πολυκατάβε και έβγαλε το συμπέρασμα ότι δεν θα πούκαταλάβαιναν και οι μαθητές ;)

Τεσπα! Αρκετά προβληματίστηκα καλοκαιριάτικα! Πάω να τελιώσω τη βαλίτσα μου  8)
Τα λέμε σε καμιά βδομάδα :D

 

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1130994
  • Σύνολο θεμάτων: 18785
  • Σε σύνδεση σήμερα: 365
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 351
Σύνολο: 361

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.