0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να καταλαβω.. Δυο νηπιαγωγοι ΠΕ60 χωρις προϋπηρεσια και μεταπτυχιακα, με τον ιδιο βαθμο πτυχιου, στον ασεπ εχουν τις ιδιες ακριβως πιθανοτητες και παιρνουν τα ιδια μορια. Αν και η μια εχει το ανωτατο πτυχιο σε 2 γλωσσες + πτυχιο η/υ, ενω η αλλη δεν εχει τιποτα περα απ το πτυχιο της σχολης. Ετσι?Αν παλι κατσεις σπιτι σου, βρεις ενα καλο παιδι για οικογενεια και κανετε 3 κουτσουβελα, διοριζεσαι κι ας πιασεις τη βαση. Εμ τωρα δεν υπαρχουν πια λογια να σχολιασουμε τον τροπο μοριοδοτησης. Κι επειδη αν δεν μπορεις να το πεις τραγουδισε το,... 'Καλημερα Ελλαδα' των Going Through...
Τον τρόπο μοριοδότησης δεν τον βρίσκω καθόλου αψεγάδιαστο, απλά πιστεύω ότι θα πρέπει να διορθωθούν τα λάθη κι όχι να γίνουν περισσότερα. Σκέψου δύο νηπιαγωγούς με ακριβώς τα ίδια προσόντα από άποψη βαθμού πτυχίου, ημερομηνίας ορκομωσίας και ίδιας βαθμολογίας στον ΑΣΕΠ. Η μία έχει μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά ή στην ψυχολογία αν θες (150 μόρια) και η άλλη γνωρίζει τέλεια αγγλικά, γαλλικά κι ιταλικά (3*70=210 μόρια). Ποιά κατά τη γνώμη σου αξίζει περισσότερο να διοριστεί ως νηπιαγωγός; Κατά τη δική μου πάντως η πρώτη. Δεν σου λέω ότι η άλλη δεν κόπιασε για να μάθει ξένες γλώσσες αλλά το έκανε γιατί εκείνη το ήθελε κι όχι για να γίνει καλύτερη νηπιαγωγός. Απλά θεωρώ ότι θα πρέπει να μετράνε τα προσόντα ανάλογα με τη θέση για την οποία διαγωνίζεσαι.