PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων
(Συντονιστές:
Pixie
,
MARKOS
,
AntreaEirini
)
Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
Ψηφοφορία
Σε ποιο από τα παρακάτω διδακτικά αντικείμενα θα εξεταστείτε;
Αρχαία ελληνικά
9 (29%)
Νέα ελληνικά
6 (19.4%)
Ιστορία
5 (16.1%)
Δεν έχω αποφασίσει ακόμη
11 (35.5%)
Σύνολο ψηφοφόρων:
29
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
7
8
9
10
11
...
17
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02 (Αναγνώστηκε 56769 φορές)
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Syllas
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1893
Φύλο:
Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #112 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 12:58:39 pm »
Tweet
Πιστεύω ότι πάντα ζητάνε το ίδιο πράγμα με όλα τα αναγκαία σημεία, απλά με διαφορετικά κάθε φορά υποχρεωτικά θεωρητικά σημεία. Το μπέρδεμα είναι ότι η διατύπωση αυτή τους βολεύει πολύ, ακριβώς επειδή δεν είναι ξεκάθαρη ούτε για τους ίδιους τους διορθωτές, γι' αυτό μπορεί ένας να βαθμολογήσει καλά τόσο το πλήρες σχέδιο, όσο και το σχέδιο με μόνο α)β)γ), άλλος να βαθμολογήσει χαμηλά το μικρό α)β)γ) σχέδιο, γιατί του φάνηκε ελλιπές (έτσι προκύπτουν βαθμολογίες με τις οποίες σπάζουμε τα κεφάλια μας), αλλά δεν νομίζω ότι κάποιος διορθωτής θα βαθμολογούσε χαμηλά ένα πλήρες σχέδιο, δηλαδή το πλήρες σχέδιο σε εξασφαλίζει περισσότερο. Αν πάντως, rica, έγραψες το 2005 όπως και φέτος, τότε εξηγείται καλά το 88 που πήρες.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 13:21:11 »
eleftheria
Επισκέπτης
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #113 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 01:09:22 pm »
80 πήρα. Δεν ξέρω ρε παιδιά πώς προέκυψε αυτός ο βαθμός, πραγματικά αν είχα κάποια "τακτική" θα την έλεγα για να βοηθήσω και κόσμο. Πιστεύω ότι εξίσου με βοήθησε το γεγονός ότι λόγω της ασχετοσύνης μου πήγα χαλαρή και χωρίς άγχος και το μυαλό μου ήταν, ας πούμε, καθαρό, σε αντίθεση με φέτος που το τελευταίο μισάωρο είχα πια κουρκουτιάνει! Syllas, εγώ πιστεύω πως αυτό που λέει η swtia είναι σωστό. Αυτό το "επί χάρτου" μάλλον βοηθάει τους "άσχετους" ας πουμε, σαν εμένα το 2005, ακριβώς επειδή δεν ζητάει πολλές θεωρίες αλλά μόνο πράξη και μάλιστα λακωνικά πράγματα, όχι πολύ μπλα μπλα. Φέτος, ξεσκίστηκα στη προετοιμασία Νέων και μόνο αλλά και πάλι νιώθω πολύ ανασφαλής. Αυτό το "δοκίμιο" που μας ζητούσαν κάτι μου λέει ότι ήθελε πολύ "Θεωρία Διδασκαλίας" Ματσαγγούρα και πάει λέγοντας...
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 07, 2007, 01:11:00 pm από rica
»
Καταγράφηκε
Syllas
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1893
Φύλο:
Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #114 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 02:44:22 pm »
Όταν μιλούσα για σχέδιο μαθήματος εννοώ πάντα μόνο πράξη, τι κάνω πρώτα, τι μετά, όχι του στυλ, η μέθοδος διδασκαλίας είναι αυτό και αυτό και αυτό, αλλά "επιλέγω την τάδε μέθοδο επειδή... και την εφαρμόζω έτσι" κ.ο.κ. Θεωρία είναι κάποια από τα α) β) γ) και η επιστημονική προετοιμασία που αναφέρω (σύντομα) ότι κάνω πριν το μάθημα. Όλα τα άλλα είναι μόνο πράξη επί χάρτου. Σίγουρα υπάρχουν διορθωτές που δεν έχουν ξεκαθαρίσει μέσα τους τι ακριβώς είναι σχέδιο επί χάρτου και αν δεν τους το διευκρινίζουν στις οδηγίες, βαθμολογούν χαμηλά ή ψηλά το σύντομο σχέδιο, χαμηλά το μπερδεμένο μεγάλο σχέδιο και όχι χαμηλά-νομίζω-το εκτενές σχέδιο με σαφέστερο διαχωρισμό και καλά απαντημένα τα θεωρητικά α)β) ή γ). Όταν θα βγουν οι βαθμοί θα σας παραθέσω το δικό μου και αν είναι ψηλός ίσως να έχω κάποιο δίκαιο, αν δεν είναι ψηλός ξεχάστε και σβήστε όλα αυτά που υποστηρίζω και οκ. όλα υποκειμενικά και τίποτε δεν μπορούμε να κάνουμε ή υπάρχει άλλη τακτική που δε γνωρίζουμε!
Καταγράφηκε
sisses
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 110
Φύλο:
Η ζωή τελικά είναι ωραία!!!- ΠΕ 02
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #115 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 04:07:25 pm »
Rica, ως ομοιοπαθούσα( μια και διάλεξα και εγώ τα Νέα) συμπάσχω απόλυτα μαζί σου.Έχω και εγώ την ίδια αγωνία με σένα σχετικά με τα όσα έπρεπε να γράψουμε! Το θέμα ήταν ανεξάντλητο και αχανές και όπως λες και εσύ είχε θολώσει το μαυλό μου και τα μάτια μου. Ούτε καν πρόλαβα στο τέλος να ξανακοιτάξω τι είχα γράψει, αν και ό,τι έγραφα το έλεγχα κατά τη διάρκεια μεμονωμένα.
Για το αν τώρα έπρεπε να απαντήσουμε στις ερωτήσεις που κάναμε, όπως λες και εσύ, το έκανα με έμμεσο τρόπο και όχι αναλυτικώς. Δηλαδή, στο στάδιο της σύνθεσης/ ανακεφαλαίωσης έγραψα ότι εγώ και οι μαθητές καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το όλο ποίημα είναι ένας ποιητικός αλληγορικός- διδακτικός μύθος και δώσαμε από κοινού την ερμηνεία των συμβόλων.Με άλλα λόγια κάναμε αποσυμβολισμό και αποκωδικοποίηση του ποιήματος.
Rica, θα ήθελα να σε ρωτήσω αν θυμάσαι να μου πεις περίπου ποιες ερωτήσεις έθεσες στο τέλος.
Εγώ δεν θυμάμαι επακριβώς, αλλά σίγουρα ανέφερα για το νόημα των συμβόλων, μία για το ποια πρόσωπα συνομιλούν και για ποιο θέμα, για <<την πόλι των ιδεών>> που έλεγε και κάτι άλλο που δεν θυμάμαι τώρα.
Έχω αγχωθεί πολύ όσο περνάει ο καιρός και όσο ακούγονται διάφορες απόψεις επί του θέματος. Ό,τι έγινε έγινε τώρα. Υπομονή σε όλους μας!
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 13:21:11 »
eleftheria
Επισκέπτης
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #116 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 04:35:26 pm »
Ακριβώς δεν θυμάμαι να σου πω αλλά ήταν ανάλογες με τους στόχους διδασκαλίας που είχα θέσει. Μία νομίζω ήταν να δικαιολογήσουν το χαρακτηρισμό του ποιήματος ως διδακτικό και ταυτόχρονα ποίημα για την ποίηση, μία ήταν για τη γλώσσα, μία ερμηνευτική (που δεν τη θυμάμαι) και τέλος, έμπλεξα και λίγο, ας πούμε, "βιωματική μάθηση" και έβαλα σαν ερώτηση αν και οι ίδιοι έχουν ανέβει το "πρώτο σκαλί" και αν και κατα πόσο ταυτίζονται με τον Ευμένη.
Εσύ τί ερωτήσεις έβαλες;
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 07, 2007, 04:38:48 pm από rica
»
Καταγράφηκε
eleftheria
Επισκέπτης
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #117 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 04:48:07 pm »
Θυμήθηκα! Και΄μία για χαρακτηρισμό Ευμένη και Θεόκριτου με παράθεση στοιχείων μέσα από το ποίημα.
Καταγράφηκε
sisses
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 110
Φύλο:
Η ζωή τελικά είναι ωραία!!!- ΠΕ 02
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #118 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 04:57:26 pm »
Όπως σου είπα πριν, έβαλα μία για το ποιά πρόσωπα μιλάνε και για ποιό θέμα, μία για το τι συμβολίζει το πρώτο σκαλί και η <<πόλι των ιδεών>>, μία συνθετική του τύπου: ποιός, κατά τη γνώμη σας είναι ο στόχος του ποιητή γράφοντας το συγκεκριμένο ποίημα ( ότι δηλαδή ο Καβάφης έχει πρόθεση να μας διδάξει κτλ.) και να βρείτε λέξεις/φράσεις μέσα από το ποίημα που να δικαιολογούν την απάντησή σας, για την άλλη πραγματικά δε θυμάμαι. Για τη γλώσσα δε νομίζω να έβαλα κάτι, αλλά θυμάμαι ότι οι ερωτήσεις που έθεσα ήταν σε κλίμακα ανιούσας δυσκολίας. Τώρα θα δείξει...
Εντούτοις, είδα κάποιες ενδεικτικές απαντήσεις που δόθηκαν από ένα φροντιστήριο, αλλά δε προσωπικά δεν με ικανοποίησαν. Μου φάνηκαν κάπως επιφανειακές.
Μπορεί να τις έχεις δει, αλλά σας τις παραθέτω:
Ειδική Διδακτική Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας
1. Κ.Π. Καβάφης, Το πρώτο σκαλί (1899)
Σχέδιο διδασκαλίας
Εισαγωγή
Ο Κ.Π. Καβάφης ανήκει στους ποιητές του μείζονος ελληνισμού της διασποράς. Άρχισε να δημοσιεύει ποιήματα από το 1886. Ως το 1890 περίπου ήταν επηρεασμένος από το φαναριωτισμό και τον αθηναϊκό ρομαντισμό. Κατά το τέλος του 19ου αιώνα δέχτηκε την επίδραση του γαλλικού συμβολισμού. Από το 1911 ο ποιητής πέρασε οριστικά στη φάση του ρεαλισμού. Ο ίδιος ο Καβάφης διέκρινε τα ποιήματα του σε τρεις κατηγορίες: (φευδό-) ιστορικά, φιλοσοφικά, ερωτικά.
Παρουσίαση
Το θέμα του ποιήματος αναφέρεται στην απογοήτευση ενός νέου ποιητή (Ευμένη) για το μικρό έργο του και στα παρηγορητικά λόγια του έμπειρου ποιητή (Θεόκριτος). Είναι ποίημα ποιητικής και ανήκει στα φιλοσοφικά ποιήματα.
Οι διδακτικοί στόχοι του ποιήματος τίθεται ως εξής:
1. Να κατανοήσουν γενικά οι μαθητές τις δυσκολίες εκμάθησης κάθε τέχνης και ιδιαίτερα της ποιητικής τέχνης.
2. Να αντιληφθούν οι μαθητές τη διαφορά των εννοιών «ποσότητα» και «ποιότητα» έργου και δη πνευματικού και ποιητικού έργου.
Η απαγγελία του ποιήματος «μετ’ ήθους» θα γίνει από το διδάσκοντα (ποιητική ομιλία).
Η δομή του κειμένου έχει ως εξής:
Πρώτο μέρος: (στχ. 1-9) τίθεται το πρόβλημα (στχ. 3-4) του «νέου ποιητή».
Δεύτερο μέρος: (στχ. 10-26) δίνεται η «παρηγορητική απάντηση από τον έμπειρο ποιητή.
Η ερμηνευτική προσέγγιση του ποιήματος θα γίνει κατά στίχους και οι μαθητές θα κληθούν να αποδώσουν το νόημα του κειμένου.
Επεξεργασία
Ερμηνευτικές ερωτήσεις για θέματα περιεχομένου του ποιήματος (στχ. 1, 3, 4, 6, 9) και τα παράπονα του Ευμένη.
Ερωτήσεις για τη συλλογιστική μέθοδο του Θεόκριτο (στχ. 10-26) και επισήμανση του εκφραστικού πλούτου των χωρίων (στχ. 12-24)
Συμπέρασμα διαλόγου ποιητών (στχ. 25-26).
Ανακεφαλαίωση με απαγγελία του ποιήματος από μαθητές και συζήτηση για το ποίημα και την εποχή του.
Αξιολόγηση
Κριτήριο (test) τεσσάρων ερωτήσεων
1. Ποιο είναι το παράπονο του νέου ποιητή;
2. Πώς αντιμετωπίζει ο έμπειρος ποιητής το νέο ποιητή;
3. Πώς αιτιολογεί την κριτική του ο έμπειρος ποιητής;
4. Ποια είναι η έννοια των στίχων: «πολίτης εκ των ιδεών την πόλιν» (στχ. 20) και «Στην αγορά της βρίσκεις Νομοθέτες» (στχ. 23).
2. Μάριου Πλωρίτη, {Η.Π.Α, 11/9/2001} απόσπασμα
Σχέδιο διδασκαλίας
Προπαρασκευή
Ερωτήσεις για τη αποδεικτική διαδικασία της πειθούς και για τους τρόπους πειθούς.
Παρουσίαση διδακτικών στόχων
1. τρόπος πειθούς: επίκληση στο συναίσθημα του δέκτη
2. μέσα πειθούς: περιγραφή
Ανάγνωση «μετ’ ήθους» του αποσπάσματος και ανάλυση της παραγράφου σε περιόδους (θεματική – σχολιαστική – καταληκτική).
Επεξεργασία
Ερωτήσεις κατανόησης του τρόπου και του μέσου πειθούς (επίκλησης στο συναίσθημα του δέκτη και περιγραφής του γεγονότος).
Ανακεφαλαίωση μαθήματος με συζήτηση περί των τρόπων πειθούς (Αριστοτέλους Ρητορική, 1356α) και περί των μέσων πειθούς.
Rica, διάβασέ της και πες μου τη γνώμη σου.
Καταγράφηκε
sisses
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 110
Φύλο:
Η ζωή τελικά είναι ωραία!!!- ΠΕ 02
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #119 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 05:00:55 pm »
Συγγνώμη από τους συναδέλφους! Στο τέλος ήθελα να γράψω <<διάβασέ τις>> με -ι- ( γιώτα), αλλά βιάστηκα και έγινε το λάθος.
Καταγράφηκε
eleftheria
Επισκέπτης
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #120 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 05:04:52 pm »
Τί να πω... Για τον Καβάφη αφενός είναι, όπως λες, επιφανειακές, αφετέρου ας μη ξεχνάμε πως το ποίημα απευθύνεται σε α' λυκείου και δεν ξέρουν για πόλεις των ιδεών κλπ... Όσο για το δεύτερο, εγώ δεν πρόλαβα να κάνω και πολλά πράγματα εκεί, πιο πολύ σαν γνωστικό το αντιμετώπισα. Ωστόσο, καλό μου φαίνεται αυτό που γράφουν για το β' ερώτημα. Θα δείξει...
Καταγράφηκε
sisses
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 110
Φύλο:
Η ζωή τελικά είναι ωραία!!!- ΠΕ 02
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #121 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 05:25:05 pm »
Rica, αν δεν απατώμαι το <<Πρώτο Σκαλί>> διδάσκεται στην Γ΄ Γυμνασίου. Όσον αφορά το β΄ερώτημα και εγώ πιο πολύ επέμεινα στους τρόπους και μέσα πειθούς και όχι σε σχέδιο διδασκαλίας, λόγω έλλειψης χρόνου. Τώρα, ίδωμεν σ'ένα περίπου μήνα!
Καταγράφηκε
eleftheria
Επισκέπτης
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #122 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 05:42:19 pm »
Το ξέρω! Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μας βάλανε να το διδάξουμε σε α' λυκείου. Όπως και να'χει, δεν ξέρω τί είδους αναφορά μπορεί να κάνει κάποιος στην πλατωνική φιλοσοφία των ιδεών. Εγώ απ' ό,τι θυμάμαι έκανα μια απλή αναφορά χωρίς ιδιαίτερη ανάλυση.
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 07, 2007, 06:22:57 pm από rica
»
Καταγράφηκε
sisses
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 110
Φύλο:
Η ζωή τελικά είναι ωραία!!!- ΠΕ 02
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #123 στις:
Ιουνίου 07, 2007, 05:50:55 pm »
Μα κι εγώ μην φανταστείς δεν έκανα την τρομερή ανάλυση της πλατωνικής θεωρίας των ιδεών, απλώς επισήμανα ότι η <<πόλι των ιδεών>> συμβολιζει τον κόσμο της ποίησης και γενικότερα της τέχνης , στον οποίο έχουν θέση οι λίγοι, οι άνθρωποι του πνεύματος και όχι ο κάθε κοινός θνητός.
Τέλος πάντων, ό,τι και να λέμε τώρα η τύχη μας έχει κριθεί ! Γι' αυτό προτείνω σε όλους μας ψυχική δύναμη και καλά αποτελέσματα!
Καταγράφηκε
Syllas
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1893
Φύλο:
Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #124 στις:
Ιουνίου 10, 2007, 12:16:28 am »
Παρακολούθησα μόλις ένα τόπικ στο φόρουμ της Έδρας Εκπαίδευσης (δεν ξέρω πως μπορώ να το μεταφέρω εδώ) για τα αποτελέσματα της ειδικής διδακτικής των Γυμναστών. Απογοητευμένοι αναφέρουν ότι πήραν στο γνωστικό + παιδαγωγικά πάνω από 85 μέσο όρο και στην ειδική διδακτική βαθμολογήθηκαν με 23, 50, 50. Επειδή ο Ovidius είχε αναφέρει ότι στα αποτελέσματα των άλλων κλάδων έχουμε πολλούς βαθμούς γύρω από τη βάση, μπορεί κάποιος να μας δώσει στατιστικά στοιχεία για το αν τα προηγούμενα ασεπ οι ειδικότητες αυτές είχαν ψηλότερους βαθμούς, μήπως βγάλουμε συμπεράσματα και για μας, αν υπάρχει τελικά κάποια γενική τάση να βαθμολογείται φέτος η διδακτική πιο αυστηρά.
Καταγράφηκε
ovidius
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 559
Φύλο:
ΠΕ02
Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
«
Απάντηση #125 στις:
Ιουνίου 10, 2007, 02:28:17 am »
Έριξα μια ματιά στις Διδακτικές
Θεολόγων
,
Μαθηματικών
και
Γυμναστών
2005 και 2007.
Και στους 3 κλάδους οι επιδόσεις στη Διδακτική ήταν φέτος σαφώς χαμηλότερες από το 2005.
Στους Θεολόγους :
βαθμοί από 75-100 : 84 (2007) και 144 (2005)
Κατά Μ.Ο ο κάθε διαγωνιζόμενος έγραψε από -3 ως -6 μόρια σε σχέση με το 2005
Στους Μαθηματικούς :
βαθμοί από 75-100 : 122 (2007) και 519 (2005)
Κατά Μ.Ο. ο κάθε διαγωνιζόμενος έγραψε από -9 ως -14 μόρια σε σχέση με το 2005
Στους Γυμναστές :
βαθμοί από 75-100 : 110 (2007) και 215 (2005)
Κατά Μ.Ο. ο κάθε διαγωνιζόμενος έγραψε από -4 ως -7 μόρια σε σχέση με το 2005
Καταγράφηκε
CARPE DIEM
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
7
8
9
10
11
...
17
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων
(Συντονιστές:
Pixie
,
MARKOS
,
AntreaEirini
)
Ειδική Διδακτική ΠΕ 02