0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Homeboy,έχεις δίκιο σε αυτό που είπες,όμως νομίζω ότι το τι δουλειά θα γίνει, δεν είναι πάντα αποκλειστικά στο χέρι του εκπαιδευτικού.(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι άμοιροι ευθυνών! )Μεράκι,διάθεση και αγάπη για τα παιδιά είναι τα βασικά συστατικά που πρέπει να έχει κάθε εκπαιδευτικός.Δες όμως το παράδειγμα ενός οικοδόμου που του λέει πχ ο κατασκευαστής "πάρε αυτά τα χρήματα και φτιάξε μου ένα γερό και όμορφο σπίτι"Τα υλικά που θα προμηθευτεί θα είναι καλά,μέτρια,κακά ανάλογα με τα χρήματα που θα του έχει διαθέσει ο κατασκευαστής.Το αν το οικοδόμημα βγει γερό και όμορφο ή σαθρό και άσχημο,δεν εξαρτάται λοιπόν από την "τέχνη" και την ικανότητα αποκλειστικά του ανθρώπου που το έχτισε.Νομίζω ότι καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου.
Πρέπει όμως κάποια στιγμή αυτές οι αγκυλώσεις να ξεπεραστούν, να δωθούν πραγματικές ευκαιρίες για εξέληξη, όχι μόνο στους εκπαιδευτικούς, αλλά και σε όλους τους δημοσίους υπαλλήλους. Δεν κατάλαβα γιατί είναι κακό να δίνονται κίνητρα σε όσους έχουν διάθεση να εξεληχθούν επαγγελματικά και φυσικά και οικονομικά; Αν δηλαδή εγώ με την δουλειά μου και την προσφορά μου αξίζω να πάρω και 1800 και 2000€, γιατί να μην τα πάρω. Αν εγώ φροντίζω σε κάθε μου βήμα να επιμορφώνομαι και να διευρύνω τις γνώσεις μου γιατί να μην ανελίσσομαι ταχύτερα μισθολογικά από έναν που είναι αδιάφορος (και να δούμε τότε αν ο αδιάφορος εκπαιδευτικός θα συνεχίσει να παραμένει αδιάφορος)....................................Και αν υπάρχει ένα βασικό ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί, είναι το εξής: Θέλουμε έναν εκπαιδευτικό ο οποίος θα είναι με το ένα πόδι στο σχολείο και το άλλο στην δεύτερη δουλειά, ή έναν αξιοπρεπώς αμοιβόμενο που θα μπορεί απερίσπαστος να αφιερωθεί στο λειτούργημά του (αυτό φυσικά με την προϋπόθεση της διαρκούς επιμόρφωσης και της αξιολόγησης ουσίας)
Τώρα θα μου πείτε, αν πάρουν αυτά τα 1400 θα σταματήσουν τα ιδιαίτερα; Γι' αυτό λέμε ότι το σύστημα θέλει ριζική αλλαγή. Και σαφώς μία από τις αλλαγές αυτές, κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να είναι και στο σύστημα των Πανελληνίων, που ο Πετράκης πήγε να το κάνει καλύτερο αλλά δεν του' κατσε...
Γι'αυτό λοιπόν εάν αλλάξει κάτι, αυτό θα γίνει σε βάθος χρόνου. Δεν είναι εύκολα θέματα όχι μόνο στην υλοποίησή τους, αλλά ακόμα και στο να τα συζητήσεις. Πρέπει όμως να ανοίξει ένας διάλογος για αυτά τα ζητήματα, γιατί η λογική των κεκτιμένων,του κατεστημένου και του θίγομαι άρα δεν τα συζητώ δεν οδηγεί πουθενά και πιστεύω είναι και αυτό μια παράμετρος του όλου προβλήματος.
Σου λέει το Υπουργείο δεν σε επιμορφώνω ετσι όπως πρέπει, οπότε δεν είμαι και αυστηρό μαζί σου σε ό,τι αφορά την αξιολόγησή σου.