*

Αποστολέας Θέμα: πρόβλημα με το σχολείο..  (Αναγνώστηκε 5083 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος etsi

• Νέο μέλος
  • *
    • Προφίλ
πρόβλημα με το σχολείο..
« στις: Σεπτεμβρίου 13, 2008, 07:27:25 pm »
Καλησπέρα σε όλους..Πηγα σε ένα γυμνάσιο με 18 ώρες μάθημα και τρεις ώρες υπεύθυνος εργαστηρίου.Ο διευθυντής μου είπε ότι τις ώρες που θα έχω ελεύθερες θα κάνω και γραμματεία αλλά μου φόρτωσε και το πρόγραμμα ΕΠΑΦΟΣ να το δουλεύω.Του είπα ότι δεν προλαβαίνω να τα κάνω όλα αυτά…!!και μου απάντησε ότι θα είμαι στο σχολείο από τις 8 μέχρι τις 2 κάθε μέρα.Μου έκανε έτσι το πρόγραμμα ώστε να βρίσκομαι όλη μέρα στο σχολείο.

είμαι καθηγητής πληροφορικής..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

• Ιστορικό μέλος
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: πρόβλημα με το σχολείο..
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:55:23 »

Αποσυνδεδεμένος bourdouvitsa

• Πλήρες μέλος
    • Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2008, 07:34:32 pm »
Το πρόγραμμά σου έχει συμπληρωθεί με το εργαστήριο. Δεν μπορεί να σε πιέσει για γραμματιακή υποστήριξη. Τον ΕΠΑΦΟ τον χειρίζεται συνήθως ο καθηγητής Πληροφορικής στα πλαίσια των διαφορων εργασιών που αναλαμβάνουν όλοι οι καθηγητές του συλλόγου.
Αν κρατάει όλους απο τις 8 μέχρι τις 2 τότε δεν μπορείς να κάνεις κάτι γιατί στηρίζεται στον Δημοσιουπαλληλικό Κώδικα. Αν όμως το κάνει μόνο σε σένα σίγουρα υπάρχουν τρόποι.

Αποσυνδεδεμένος giotamike

• Ιστορικό μέλος
    • Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2008, 07:49:21 pm »
Εσύ bourdouvitsa, τώρα που είσαι Διευθύντρια, τους κρατάς όλους έως τις 2?
Η διαφορά της ιδιοφυίας από τη βλακεία είναι ότι η ιδιοφυία έχει όρια.

Αποσυνδεδεμένος Ανετος

• Προχωρημένο μέλος
  • **
    • Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2008, 07:54:32 pm »