0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στη σημερινή εποχή το να έχει ένας καθηγητής επιτυχίες δεν σημαίνει τίποτα γιατί με τα τόσα πιστοποιητικά που κυκλοφορούν όλοι σχεδόν μπορούν να πάρουν ένα. Αν υπήρχαν, όπως παλιά, μόνο το Cambridge και το Michigan τότε να δεχθώ ότι οι επιτυχίες κάτι σημαίνουν, τώρα όμως όχι. Συμφωνώ με τη giotoules ότι το α και το ω είναι ο μαθητής όχι ο καθηγητής. Για αυτό άλλωστε σε τάξεις με τον ίδιο καθηγητή άλλοι αριστεύουν και άλλοι αποτυγχάνουν. Αν ο μαθητής ενδιαφέρεται για ένα μάθημα- όποιο και αν είναι αυτό- και ένα μέτριο καθηγητή να έχει θα επιτύχει. Δεν είναι τυχαίο ότι στο Writing γράφουν καλύτερα εκείνοι οι μαθητές που διαβάζουν λογοτεχνικά βιβλία στα αγγλικά και στο Listening όσοι ακούν συστηματικά τραγούδια στα αγγλικά ή παρακολουθούν αγγλικές- αμερικανικές ταινίες. Εκεί που πραγματικά βοηθάει ο καθηγητής το μαθητή είναι το Speaking το οποίο πρέπει να ξεκινάει από την 1η μέρα. Κανένας μας δεν είναι τέλειος. Όποιος διεκδικεί την τελειότητα απατάται οικτρά. Όλοι προσπαθούμε συνεχώς να γίνουμε καλύτεροι. Το να υπερεκτιμάμε τις δυνατότητες και τις γνώσεις μας αδικεί πρωτίστως εμάς τους ίδιους γιατί στέκεται τροχοπέδη στην περαιτέρω βελτίωσή μας.
Ναι,βέβαια,ό,τι δεν μας συμφέρει....Τί λέτε???Να καταργήσουμε και την αριστεία στους καθηγητές λοιπόν,μετά την αντίστοιχη κατάργηση στους μαθητές....Θα μας τρελάνετε??Ίδια και όμοια ο καθηγητής που δεν ξέρει τι του γίνεται και με το ζόρι βγάζει 3-4 μαθητές και ίσα και όμοια αυτός που είναι πραγματικός επιστήμονας και δεν προλαβαίνει τα μαθήματα?Δηλαδή θα τα ισοπεδώσουμε όλα??Εσείς που το υποστηρίζετε αυτό,θεωρείτε όλους τους καθηγητές που είχατε ως μαθητές ίδιους??Δεν υπήρχαν τα λεγόμενα'' γατάκια'' που απλά δεν μπορούσαν και απτην άλλη τα'' σκυλιά τα μαύρα'' που σας επηρέασαν στο μέγιστο βαθμό???Αν είναι δυνατόν...Και είστε και επιστήμονες υποτίθεται...
Και εσύ έτσι όπως μας τα γράφεις θεωρείς τον εαυτό σου τον super καθηγηταρά επειδή έχεις πολλά ιδιαίτερα και όχι γιατί συνεχώς επιμορφώνεσαι και προσπαθείς για το καλύτερο όχι μόνο για σένα αλλά και για τους μαθητές σου; Και θεωρείς τον εαυτό σου επιστήμονα; Επίσης, σου συνιστώ να διαβάζεις πιο προσεκτικά αυτά που γράφουν οι συνάδελφοι γιατί κυριολεκτικά διαβάσεις ό,τι θέλεις, όπως συμφέρει τις δικές σου προσωπικές αγκυλώσεις, και γράφεις ό,τι να'ναι. Κρίμα...
Συνάδελφοι, για επίπεδο Γ1 Cambridge τι βιβλία θα προτείνατε; Πρόκειται για πολύ δυνατή μαθήτρια που πήρε το Cambridge B2 με άριστα πριν 3 χρόνια περίπου. Ευχαριστώ.
Να επιμορφωθώ για κάτι στο οποίο έχω 2 πτυχία και το εξασκώ 15 χρόνια?Με μπερδεύεις...Αλλο να έχω τα μάτια ανοιχτά μήπως δω κάτιμπου μου διαφεύγει και άλλο η επιμόρφωση.Αλλωστε δεν είμαι καθηγητής του proficiency ή ξένου πανεπιστημίου δια αλληλογραφίας για ναχω ανάγκη επιμόρφωσης...Και ναι είμαι επιστήμονας και καλός καθηγητής,όχι μόνο γιατί έχω πολλά μαθήματα,όχι μόνο γιατί έχω χτίσει ένα όνομα που μου επιτρέπει να αρνούμαι μαθήματα που δεν μου αρέσουν,αλλά κυρίως γιατί κανείς μαθητής μου δεν αποτυγχάνει.Λυπάμαι που χαλάω τη μετριότητα και τη μίρλα σας,αλλά έτσι έχουν τα πράγματα.Οπως παντού,υπάρχουν και στο επάγγελμα μας οι καλοί,οι κακοί και οι μέτριοι.Τί να κάνουμε??Οσο για το αν διαβάζω σωστά,επέτρεψε μου να πω οτι ξέρω να διαβάζω.Επίσης επέτρεψε μου να σου πω οτι δεν αντισταθμίζεις την έλλειψη αντεπιχειρημάτων(επιστημονικών και τεκμηριωμένων,όπως τα δικά μου)σε αυτά που είπα με προσωπικές επιθέσεις και επίκληση λέξεων όπως ''κρίμα'' κτλ...Σε κάθε περίπτωση,οι χαρακτηρισμοί σου επιστρέφονται ως απαράδεκτοι...
Αφού είσαι τόσο καλός γιατί είσαι ακόμη Ελλάδα και δεν σε έχουν πάρει σε κανένα πανεπιστημιο να τους δώσεις τα φώτα σου; Τόσο σπουδαίος καθηγητής και να έχεις μείνει ακόμη στα ιδιαίτερα; Όσο για τους χαρακτηρισμούς δες τις δικές σου αναρτήσεις που είναι γεμάτες προσβολές για πολλούς από τους συναδέλφους που γράφουν εδώ και μετά μίλα.