*

Αποστολέας Θέμα: Καταμερισμός ωρών ενημέρωσης γονέων για αποσπασμένους σε δύο μονάδες  (Αναγνώστηκε 2356 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3323
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Ένας από τους λόγους που τα σχολεία πάνε κατά διαόλου, πέρα από τους γονείς, είαι και αυτή η νοοτροπία των "συναδέλφων" ότι η δουλειά μας είναι μόνο οι 4-5 ώρες μάθημα τη μέρα, κατά προτίμηση χωρίς κενό ενδιάμεσα.
Σχολειό σημαίνει μάθημα. Όπως εφορία σημαίνει υποβολή φορολογικών δηλώσεων. Εκτός κι άμα θέμε να γίνεται τ' ανάποδο. Ή να παρατάμε το μάθημα και ν' ασχολιόμαστε με δράσεις. Ή ταινίες δράσης. Όποιος δε γουστάρει να κάνει μάθημα, αλλά θέλει ν' ασχολιέται μ' αλλότρια, ας πάρει μετάταξη για γραφειοκρατική θέση στο υπουργείο τουρισμού.

ΥΓ: Οι γονείς των εργατικών μαθητών για ένα πράγμα θα μας πάρουν στο κυνήγι. Γιατί κατ' εντολήν του υπουργείου (κι ίσως μετά χαράς δι' ορισμένους "συναδέλφους") αφήσαμε τα μαθήματα κι αρχίσαμε τους ομίλους. Του Τσάμπιονς Ληγκ. Και το γνωστικό τ' αναθέσαμε στους φροντιστηριούχους και στους ιδιαιτεράδες. Δηλαδή στην παραπαιδεία. Που συμβαδίζει με την παραοικονομία. Μαύρη κι αφορολόγητη.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 10, 2024, 09:28:16 pm από leon. »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4579
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Για να πάρουν σοβαρα οι μαθητες το μάθημα, πρέπει εμείς να παίρνουμε σιβαρα το σχολείο ως οργανισμό και να μην ενδιαφέρει μόνο η τάξη ΜΑΣ. Μας ενδιαφέρει η επικοινωνία με τους γονείς, η επιτήρηση των μαθητών ώστε να τηρούν όλους τους κανόνες, η σωστή καταμέτρηση κ ενημέρωση για τις απουσίες, τα πάντα. Αν εχεθς τη λογική ότι πας κανεις μάθημα κ φεύγεις, είναι φροντιστήριο. Όχι σχολείο. Στο σχολείο θα κοιτάξεις ποιος έχει προβλήματα, ποιος  φέρεται όπως φέρεται, θα μιλήσεις με συναδέλφους για να ξέρεις τι γίνεται, θα συμβουλεύσεις μαθητες, θα πεταχτείς έξω απ το γραφείο στο κενό σου αν δεις να συμβαίνει κάτι μυστήριο, όλα αυτά που δείχνουν στους μαθητες ότι στο σχολείο φερόμαστε σοβαρα γιατί οι εκπαιδευτικοί αυτό απαιτούν  και οι ίδιοι είναι σοβαροί με το παράδειγμα τους.

Υ.Γ. Οι όμιλοι, τα προγράμματα και τα έξτρα, είναι τα μόνα πράγματα που προσφέρει το σχολείο σε όσα παιδιά αγαπάνε το σχολείο και τη γνώση. Είναι αυτά που προσφέρουμε στα παιδιά που αξίζουν και είναι αυτά που δείχνουν ότι ένα σχολείο έχει στο επίκεντρο αυτούς που αξίζουν. Αν τα κόψουμε αυτά, τότε είναι που θα γίνουμε φροντιστήριο. Και το λέω με την κακή έννοια.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3323
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Για να πάρουν σοβαρα οι μαθητες το μάθημα, πρέπει εμείς να παίρνουμε σιβαρα το σχολείο ως οργανισμό και να μην ενδιαφέρει μόνο η τάξη ΜΑΣ. Μας ενδιαφέρει η επικοινωνία με τους γονείς, η επιτήρηση των μαθητών ώστε να τηρούν όλους τους κανόνες, η σωστή καταμέτρηση κ ενημέρωση για τις απουσίες, τα πάντα. Αν εχεθς τη λογική ότι πας κανεις μάθημα κ φεύγεις, είναι φροντιστήριο. Όχι σχολείο. Στο σχολείο θα κοιτάξεις ποιος έχει προβλήματα, ποιος  φέρεται όπως φέρεται, θα μιλήσεις με συναδέλφους για να ξέρεις τι γίνεται, θα συμβουλεύσεις μαθητες, θα πεταχτείς έξω απ το γραφείο στο κενό σου αν δεις να συμβαίνει κάτι μυστήριο, όλα αυτά που δείχνουν στους μαθητες ότι στο σχολείο φερόμαστε σοβαρα γιατί οι εκπαιδευτικοί αυτό απαιτούν  και οι ίδιοι είναι σοβαροί με το παράδειγμα τους.

Υ.Γ. Οι όμιλοι, τα προγράμματα και τα έξτρα, είναι τα μόνα πράγματα που προσφέρει το σχολείο σε όσα παιδιά αγαπάνε το σχολείο και τη γνώση. Είναι αυτά που προσφέρουμε στα παιδιά που αξίζουν και είναι αυτά που δείχνουν ότι ένα σχολείο έχει στο επίκεντρο αυτούς που αξίζουν. Αν τα κόψουμε αυτά, τότε είναι που θα γίνουμε φροντιστήριο. Και το λέω με την κακή έννοια.
Ναι ναι. Από έκθεση ιδεών καλά πάμε. Παρατήσατε το γάμο και τρέχετε για τα πουρνάρια. Ασχοληθείτε με ό,τι άλλο πλην του μαθήματος. Και τα φροντιστήρια κι οι ιδιαιτεράδες θα κάνουν χρυσές δουλειές. Γι' αυτούς και την κάθε Κεραμέως δουλεύετε. Για τους μαθητές, όμως, όχι. Ούτε για τους γονείς τους που υποτίθεται νοιάζεστε.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 11, 2024, 05:24:58 am από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4579
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα παιδιά πάνε φροντιστήριο επειδή στο σχολείο τους γίνονται δράσεις; Σοβαρα τώρα; Τα παιδιά στο δημοτικό και το γυμνάσιο πάνε φροντιστήριο γιατί οι γονείς βαριούνται να ασχοληθούν μαζί τους και στο λύκειο γιατ το σύστημα είναι ανταγωνιστικό. Και αυτά υπήρχαν πολύ πριν αρχίσουν τα σχολεία να εμπλουτίσουν το πρόγραμμα τους με άλλα πράγματα πέρα από το τυπικό μάθημα. Ο καθηγητής που θέλει μόνο το μάθημα δεν έχει όραμα. Θέλει ένα μίζερο βαρετό σχολείο. Αυτός είναι ο ορισμός του δημοσίου υπαλλήλου. Σε μια γωνίτσα κοιτάει τη δουλίτσα του. Αυτά όλα όμως δεν έχουν καμία σχέση με τη συζήτηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 671
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Τα παιδιά στο δημοτικό και το γυμνάσιο πάνε φροντιστήριο γιατί οι γονείς βαριούνται να ασχοληθούν μαζί τους...

Ύπο Κ.Σ. δεν θα έπαιρνα μέρος σε αυτή τη συζήτηση αλλά το ρήμα "βαριούνται" με ενοχλεί πλέον. Δεν μπορούν όλοι να βοηθήσουν, ούτε τις γνώσεις έχουν, ούτε το χρόνο πάντα. Στην τελική δεν είναι αυτή η δουλειά του γονιού.
Το παίρνω λίγο προσωπικά διότι από την αρχή της σχολικής χρονιάς έχω αφιερώσει πολλές ώρες να "διδάσκω" ξανά το απόγευμα αυτό που έπρεπε να είχε γίνει το πρωί.
Όταν η ύλη με ξεπεράσει, ή του χρόνου που θα έχει διάβασμα και ο μικρός μου και ο χρόνος μου θα λιγοστέψει, θα το σκεφτώ και εγώ το φροντιστήριο. Παρόλο που το θεωρώ παραπαιδεία και το παιδί μου θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σχολείου, αν γινόταν έστω το τυπικό μάθημα.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4579
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι μαθητες δεν θα έπρεπε να χρειάζονται βοήθεια από τους γονείς παρα μόνο διακριτική επίβλεψη. Και η βοήθεια μπορεί να είναι και επίλυση αποριών 1 φορά την εβδομάδα. Τα ιδιαίτερα που σου έρχονται γραμμένα στα αρχαία πάνω στο βιβλίο το σχολικό και σε κοροϊδευουν κατάμουτρα, ή κάτι εντυπωσιακές ερμηνευτικές αναλύσεις από παιδιά που δεν μπορούν να βάλουν δυο λέξεις στη σειρά, είναι προσβολή για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 431
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
... έχω αφιερώσει πολλές ώρες να "διδάσκω" ξανά το απόγευμα αυτό που έπρεπε να είχε γίνει το πρωί...

και μάλιστα σε εξουθενωμένο πλέον παιδί, γιατί το δόλιο έμενε σε απόλυτη εγρήγορση...προκειμένου να μην χάσει το μάθημα (!)

Σχολειό σημαίνει μάθημα... το γνωστικό τ' αναθέσαμε στους φροντιστηριούχους και στους ιδιαιτεράδες...

οχετός αλήθειας!!!
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4579
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

οχετός αλήθειας!!!

εγώ δεν συμφωνώ με αυτό. όποιος έχει όρεξη να κάνει δράσεις, ομίλους κλπ, σημαίνει ότι είναι εργατικός και κάνει μάθημα. όποιος θέλει να κάνει μόνο μάθημα σαν φροντιστής, είναι δημόσιος υπάλληλος και πιθανότατα ούτε το μάθημά του κάνει καλά. ΤΟ φροντιστήριο και το ιδιαίτερο ούτως ή άλλως δεν είναι κανονική εκπαίδευση. στην καλύτερη είναι εντατική προγύμναση για εξετάσεις (που είναι μια πραγματική ανάγκη που δεν μπορεί να αποφύγει κανείς στη

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3323
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Όσο θα θεωρήσω προσβολή και το να πω ότι με νοιάζει μόνο τι γίνεται στην τάξη ΜΟΥ και στο μάθημά ΜΟΥ και όχι τι συμβαίνει στους διαδρόμους του σχολείου και στις τάξεις των συναδέλφων.
Απ' αυτό που πάσχει το σχολείο είναι το καλό γεμάτο ποιοτικό σε βάθος γνωστικού μάθημα. Καλές κι οι δράσεις κι οι όμιλοι κι οι εκδρομές αλλά το πρόβλημα δεν εδράζεται εκεί. Κι αν ρωτήσεις τους γονείς θα σου πουν (ήδη ειπώθηκε κι εδώ στο pde) πως ο εκπαιδευτικός κάνει αρπακόλλα και πασαλείμματα ύλης στο μάθημα κι αναγκάζονται να καταφεύγουν στην παραπαιδεία. Δε λέω ότι φταίει ο εκπαιδευτικός οπωσδήποτε. Όχι. Μεγάλα τμήματα μικρές ώρες κι ένα υπουργείο που αντί να τον βοηθά στο μάθημα τον βάζει ν' ασχολείται με γραφειοκρατικές σαχλαμάρες κι ανοησίες. Όμως θα πω και κάτι ακόμη για τη φράση σου που παράθεσα. Όοοοολα θα πήγαιναν πολύ καλύτερα στα σχολεία μας αν αντί ν' ασχολιόμαστε με την τάξη του... άλλου (κι ως τι, άραγε;) ασχολιόμασταν με την τάξη μας και πώς θα βελτιώσουμε το μάθημά μας. :)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 11, 2024, 09:57:49 pm από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4579
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ' αυτό που πάσχει το σχολείο είναι το καλό γεμάτο ποιοτικό σε βάθος γνωστικού μάθημα. Καλές κι οι δράσεις κι οι όμιλοι κι οι εκδρομές αλλά το πρόβλημα δεν εδράζεται εκεί. Κι αν ρωτήσεις τους γονείς θα σου πουν (ήδη ειπώθηκε κι εδώ στο pde) πως ο εκπαιδευτικός κάνει αρπακόλλα και πασαλλείμματα ύλης στο μάθημα κι αναγκάζονται να καταφεύγουν στην παραπαιδεία. Δε λέω ότι φταίει ο εκπαιδευτικός οπωσδήποτε. Όχι. Μεγάλα τμήματα μικρές ώρες κι ένα υπουργείο που αντί να τον βοηθά στο μάθημα τον βάζει ν' ασχολείται με γραφειοκρατικές σαχλαμάρες κι ανοησίες. Όμως θα πω και κάτι ακόμη για τη φράση σου που παράθεσα. Όοοοολα θα πήγαιναν πολύ καλύτερα στα σχολεία μας αν αντί ν' ασχολιόμαστε με την τάξη του... άλλου (κι ως τι, άραγε;) ασχολιόμασταν με την τάξη μας και πώς θα βελτιώσουμε το μάθημά μας. :)

Το καλό γεμάτο ποιοτικό μάθημα πολλές φορές πάσχει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα παιδιά θα κερδίσουν περισσότερα μαθαίνοντας ένα παραοανω ανώμαλο ρήμα σε σχέση με το να τους φέρεις μια μουσειοσκευή σχετική με την αρχαιότητα. Περισσότερα και πιο ουσιώδη θα μάθουν απο το δεύτερο. Οι όμιλοι ούτως ή άλλως είναι εκτός ωραρίου και είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να προσφέρει κανείς στα παιδιά που αγαπούν τη γνώση, όταν το σχολικό μάθημα γίνεται μέσα σε μια τάξη των 25 παιδιών πολλών διαφορετικών ταχυτήτων.

Όταν λέω να ασχολείσαι με την τάξη του αλλού, δεν εννοώ να κουτσομπολέψεις. Αλλά να μάθεις αν έχει προβλήματα με μαθητες πχ. Για να μπορείς να υποστηρίξεις τον συναδελφο και το έργο του σχολείου. Όταν εγω μπαίνω κ βλέπω μια τάξη σκουπιδαριό, δεν μπορώ να μην σκεφτω γιατί ο προηγούμενος το άφησε αυτό έτσι. Κι αν ο προηγούμενος το αφήνει αυτό, ή αφήνει να τρώνε, ή αφήνει να πηγαίνουν τουαλέτα επειδή βαριούνται οι ίδιοι κ οι ίδιοι κάθε φορά, υπονομεύει εμένα. Γιατί μετά εγω είμαι ο μαλακας που δεν αφήνει τα παιδιά χαλαρά. Οπότε τα παιδιά σε εμένα θα αντιδράσουν όταν πάω να επιβάλω κανόνες και το δικό μου μάθημα θα χαλάσει τελικά, γιατί ο καλός συνάδελφος που εγω δεν επιτρέπεται να σχολιάσω τη δουλειά του, δείχνει ταινίες και τιυς υπνωτίζει κ είναι ήρεμος, ή γυρνάει στον πίνακα να γράψει κ πίσω παίζουν χαρτοπόλεμο ή κάθεται στην έδρα και παραδίδει χαλαρά κ στα τελευταία θρανία παίρνουν βίντεο. Αυτός είναι αρκετά γάιδαρος και χοντροπετσος για να μην τον νοιάζει, νοιάζει όμως εμένα γιατί εγω δουλεύω σε σχολείο και δεν θέλω να λέει κανένας ότι το σχολείο στο οποίο δουλεύω είναι… ευαγές ίδρυμα που αρχίζει απο μπ….. Αυτά τα «στην τάξη μου κουμάντο κάνω εγω» και «δεν χρειαχεται να υπάρχει κοινή γραμμή» και «δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι», σημαίνουν ότι αυτός που τα λέει, δεν κάνει τίποτα και δεν τον νοιάζει τίποτα. Θα βρει έναν τρόπο να επιβιώσει στο μάθημα, κάνοντας τα χατίρια των μαθητών ώστε να μην πουν ποτέ ότι η ώρα του είναι η ώρα του παιδιού, και κατά τώρα άλλα, γαία πυρι μιχθητω.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Είναι άκρως δελεαστικό να μπει κανείς στη διαδικασία να σχολιάσει τα γραφόμενα αλλά το θέμα έχει ξεφύγει αρκετά.

Φίλε φερέγγυος ελπίζω να καλύφθηκες από τα παρακάτω.

Ο νόμος λέει πως:Κατόπιν συνεννόησης Διευθυντή και Συλλόγου διδασκόντων, ορίζεται πρόγραμμα ενημέρωσης των κηδεμόνων, σύμφωνα με το οποίο κάθε διδάσκων έχει την υποχρέωση μία (1) τουλάχιστον ημέρα την εβδομάδα να δέχεται σε μία (1) τουλάχιστον διδακτική ώρα κατά την οποία δεν έχει μάθημα τους κηδεμόνες των μαθητών. Το πρόγραμμα καταρτίζεται με ευθύνη του διευθυντή, ανακοινώνεται στην αρχή του διδακτικού έτους και κοινοποιείται γραπτώς στους κηδεμόνες μέσω των μαθητών. Ο διευθυντής του σχολείου σε συνεργασία με τον σύλλογο διδασκόντων, προκειμένου να διασφαλίσει την αποδοτικότερη συνεργασία με τους κηδεμόνες των μαθητών, φροντίζει να διαμορφώνει το ωρολόγιο πρόγραμμα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε η ενημέρωση των γονέων από το σύνολο των διδασκόντων να γίνεται σε μία ημέρα ή, αν αυτό δεν είναι εφικτό, σε δύο ημέρες της εβδομάδας.

Εμείς έχουμε 2 φορές την εβδομάδα και όσοι είναι από άλλο σχολείο, μία.

Κακώς κατ΄εμέ μπήκες στη διαδικασία να απολογηθείς και να δώσεις λογαριασμό στο εύλογο της απορίας σου.
Κάνε τη δουλειά σου όπως προβλέπεται κι άσε τους άλλους να κελαηδάνε.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32803
  • Τελευταία: Stelalek
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179395
  • Σύνολο θεμάτων: 19433
  • Σε σύνδεση σήμερα: 667
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 605
Σύνολο: 615

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.