PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Παπαγαλία
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 667 εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025
Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ), για το σχ. έτος 2024-2025
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Παπαγαλία (Αναγνώστηκε 2832 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
suliet
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 549
Φύλο:
Παπαγαλία
«
στις:
Σεπτέμβριος 22, 2008, 04:27:26 μμ »
Tweet
Καλησπέρα, είμαι ιδιαίτερα προβληματισμένη, με το θέμα της παπαγαλίας, θα ήθελα να ακούσω απόψεις για το τρόπο που διδάσκετε την ιστορία και μετά πώς εξετάζετε τους μαθητές.Σήμερα παρέδωσα μάθημα ιστορίας (δ τάξη) και τους έβαλα για το σπίτι να μου απαντήδουν δτο τετράδιο σε 4 ερωτήσεις σχετικές με το μάθημα.Καθόλη τη διάρκεια με ρωτούσαν κυρία να το μάθουμε απέξω?και αυτό το απέξω μου κάθισε άσχημα. Θα χαρώ πολύ να ακούσω δικές σας απόψεις!
«
Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2008, 10:23:22 μμ από Lenazagor
»
Καταγράφηκε
http://www.youtube.com/watch?v=JOYk_Dmt_vk&feature=related
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:33:00 »
eve elf
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 109
Φύλο:
πε70
Απ: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
«
Απάντηση #1 στις:
Σεπτέμβριος 22, 2008, 05:02:10 μμ »
πέρσι που είχα γ' τους έδειχνα πηγές από το βιβλίο και απο το internet και τις συζητούσαμε πριν διαβάσουμε το μάθημα. επίσης τους είχα βάλει και κάποιες εργασίες ζωγραφικής, όπως να ζωγραφίσουν ένα προιστορικό σπίτι με βάση τις πληροφορίες του βιβλίου. δυστυχώς δεν ξέρω την ύλη της δ', αλλά ελπίζω να βοήθησα
Καταγράφηκε
"δύο πράγματα είναι άπειρα. το σύμπαν και η ανθρώπινη βλάκεια. και για το πρώτο διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις" (Άλμπερτ Αϊνστάιν)
Ναταλί
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 656
Φύλο:
Gate 7
Απ: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
«
Απάντηση #2 στις:
Σεπτέμβριος 22, 2008, 05:08:18 μμ »
Εγώ προσπαθώ, όταν είναι εφικτό, να τους το μάθω σχολείο! Αρχικά κάνω μια εισαγωγή σχετική με το τι θα πούμε εκείνη τη μέρα! Στη συνέχεια διαβάζουμε κάθε παράγραφο μαζί (θεωρώ,μπορεί να μην είναι και σωστό, κάθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη, πως δε λειτουργεί θετικά στα παιδιά να κάθεσαι να διαβάζεις εσύ όλο το μάθημα και αυτά απλά να είναι οι ακροατές) και την αναλύουμε όλοι μαζί και μετά τους βάζω να μου το λένε με δικά τους λόγια παράγραφο-παράγραφο αλλά πολλές φορές! Δε γίνεται να λειτουργεί σε όλους η ίδια μέθοδος φυσικά! Σίγουρα δεν είναι καλό το ''απ'έξω'' γιατί είναι πολλοί οι γονείς που βάζουν τα παιδιά να το μαθαίνουν παπαγαλία και φυσικά μετά από 2 μέρες δε θυμούνται τίποτα! Πιστεύω πως οι ερωτήσεις (να έχουν όσο πιο σύντομη και ουσιαστική απάντηση γίνεται) είναι αποτελεσματικές! Ας μας πουν και οι φιλόλογοι που ασχολούνται περισσότερο με την Ιστορία!
Καταγράφηκε
ΠΕ70!
suliet
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 549
Φύλο:
Απ: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
«
Απάντηση #3 στις:
Σεπτέμβριος 22, 2008, 05:13:21 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας, καλύτερα να μας βγαίνει η φωνή μέσα στη τάξη απο το λέγε λέγε παρά να το μάθουν παπαγαλία.Ένας μαθητής μου σήμερα μου λέει :κυρία δε θα το μάθουμε?πέρσυ η δασκάλα μας έβαζε να το μάθουμε απέξω?αυτή η φράση ήταν που με γέμισε αμφιβολίες μήπως κάνω κάτι λάθος, αλλά όντως πιστεύω οτι αυτές οι ερωτήσεις που τους βάζω να απαντήσουν στο σπίτι τους βοηθάει να μάθουν τα βασικά σημεία του κειμένου.και εγώ ναταλί πάνω κάτω με τον ίδιο τρόπο κάνω το μάθημα
Καταγράφηκε
http://www.youtube.com/watch?v=JOYk_Dmt_vk&feature=related
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:33:00 »
Ναταλί
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 656
Φύλο:
Gate 7
Απ: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
«
Απάντηση #4 στις:
Σεπτέμβριος 22, 2008, 05:22:17 μμ »
Είναι και λίγο περίεργα μερικά μαθήματα! Υπάρχουν μαθήματα που τους βάζω και υπογραμμίζουν κάποιες προτάσεις και μαθαίνουν μόνο αυτές! Είχε τύχει πριν 2 χρόνια που είχα Ε' ένα μάθημα με πολλά ονόματα και πόλεις το οποία ειλικρινά δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το νόημα που υπάρχει στο βιβλίο! Αφού τα παιδιά για να το διαβάσουν...συλλάβιζαν τις λέξεις! Εδώ εγώ όταν έκανα προετοιμασία στο σπίτι δεν μπορούσα να το μάθω! Είχα νευριάσει τόσο πολύ λοιπόν που τους είπα αυτό το μάθημα δε θα το διαβάσετε καν! Μπορεί να μην ήταν τόσο σωστό αυτό αλλά θεωρώ πως θα κουράζονταν πολύ τα παιδιά στο σπίτι και χωρίς ουσιαστικό λόγο!
Καταγράφηκε
ΠΕ70!
Maria-Georgia
Νέο μέλος
Μηνύματα: 7
Φύλο:
Απ: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
«
Απάντηση #5 στις:
Σεπτέμβριος 22, 2008, 07:07:26 μμ »
Σημερα παρεδωσα κι εγω μαθημα ιστοριας στη Γ' ταξη. Νομιζω πως ειναι ανωφελο να αποστηθιζουν οι μαθητες το κειμενο. Εγω προσωπικα τους εκανα παραλληλισμους του μαθηματος με μια ταινια του disney που ειχαν παρακολουθησει ολα σχεδον, και νομιζω οτι τα βασικα πλεον τα γνωριζουν απο την παραδοση και μονο. Για το σπιτι τους ειπα να διαβασουν το μαθημα αλλα οχι να το αποστηθισουν. Στην πορεια σκεφτομαι να προβαλλω στην ταξη αντιστοιχες ταινιες κινουμενων σχεδιων και να τους δειχνω εικονες απο βιβλια, ακομα και να παιξουμε σκετσακια στην ταξη με τους θεους του ολυμπου και αλλους ηρωες της μυθολογιας. Θεωρω πως περισσοτερες πιθανοτητες εχουν να θυμουνται με αυτον τον τροπο τι εκανε ο καθε Θεος κι ας το λενε με δικα τους λογια, παρα παπαγαλιζοντας ενα κατεβατο
.
Καταγράφηκε
ΠΕ70
fivo
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1774
Φύλο:
ΠΕ 02
Απ: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
«
Απάντηση #6 στις:
Σεπτέμβριος 22, 2008, 07:46:20 μμ »
επικεντρωση σε :
γενικοτερο ιστορικο πλαισιο(πριν και μετα, ιστορικη συνεχεια)
πηγες
νοηματικα κεντρα ενοτητας
αιτια- συνεπειες
οταν δεν μας καλυπτει το σχολικο αλλα η ενοτητα ειναι εντος υλης ερευνουμε και φερνουμε υλικο απο αλλες πηγες.επισης μπορουμε να φιλτραρουμε τις πληροφοριες.δεν την προσπερνουμε.
αξιολογηση με:
συντομες και βασικες ερωτησεις-απαντησεις (μετατροπη των θεματικων κεντρων σε ερωτησεις που επιδεχονται συντομες απαντησεις)
και ολα τα διαθεματικα και βιωματικα (ζωγραφικη, μουσικη , λογοτεχνια, θρησκευτικα, θεατρο, μουσεια...)
η βιωματικοτητα για παιδια δημοτικου ειναι τελεια. πολυ καλη η ιδεα με τα σκετσακια θεων.
δε γνωριζω την υλη σας, ελπιζω να βοηθησα.
Καταγράφηκε
Ναταλί
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 656
Φύλο:
Gate 7
Απ: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
«
Απάντηση #7 στις:
Σεπτέμβριος 22, 2008, 08:21:39 μμ »
Σ'ευχαριστούμε πολύ vifoula!
Η ιδέα με τα σκετσάκια μου φάνηκε τρομερή αλλά αυτό νομίζω μπορεί να γίνει μόνο με την Ιστορία της Γ'! Οι υπόλοιπες δε νομίζω να σου αφήνουν περιθώρια για πολλά ''παιχνιδάκια''! Ίσως να κάνω και λάθος!
Καταγράφηκε
ΠΕ70!
suliet
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 549
Φύλο:
Απ: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
«
Απάντηση #8 στις:
Σεπτέμβριος 22, 2008, 08:32:06 μμ »
πρώτη φορά πέρνω τετάρτη και το μόνο που κατάλαβα είναι οτι δεν υπάρχει καθόλου χρόνος για σκετσ!δεν ξέρω μπορεί να φταίει το οτι έχω 22 παιδιά και αν ξεκινήσω σκετσ θα γίνει χαμός!
Καταγράφηκε
http://www.youtube.com/watch?v=JOYk_Dmt_vk&feature=related
Maria-Georgia
Νέο μέλος
Μηνύματα: 7
Φύλο:
Απ: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
«
Απάντηση #9 στις:
Σεπτέμβριος 22, 2008, 09:48:45 μμ »
22 παιδια ειναι αρκετουτσικα ειναι η αληθεια.. για ΣΤ' το σκετς μπορει να ειναι δυσκολο να εφαρμοστει, αλλα για Ε' υπαρχουν δυνατοτητες.. καποτε καναμε δραματοποιηση για τα Βυζαντινα χρονια, δικης μας εμπνευσεως, οπου 3 μαθητες παρισταναμε τον Ιουνστινιανο, τη Θεοδωρα κι εναν παπα (!), κατσαμε γυρω απο ενα θρανιο και προσποιουμασταν οτι κανουμε συμβουλιο για τη νομοθεσια, τα προβληματα στην πρωτευουσα και το χτισιμο της Αγ. Σοφιας, χρησιμοποιωντας τα σημεια κλειδια του κεφαλαιου. Αλλη ιδεα ειναι η εκδοση εφημεριδας της εποχης, οπου παλι αναγραφονται συνοπτικα τα "νεα" του Βυζαντιου επι Ιουνστινιανου, με αρκετα κομματια μυθοπλασιας εννοειται. Οι δραστηριοτητες που αναφερω μπορουν να γινουν στο τελος καθε ενοτητας και να αφιερωθει λιγος απο το χρονο που δινουμε κανονικα για το τετραδιο εργασιων. Αλλα αντιλαμβανομαι οτι οσα περισσοτερα παιδια εχει η ταξη τοσο μικροτερη δυνατοτητα υπαρχει για δραστηριοτητες.
Καταγράφηκε
ΠΕ70
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Παπαγαλία