Σύνολο ψηφοφόρων: 82
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
θεωρω οτι το βασικοτερο απ ολα εινα να μην εχουμε εμεις καμια προκαταληψη και σε καθε ευκαιρια να μιλαμε ε σεβασμο κ θαυμασμο για το περιβαλλου του "αλλου".οι δραστηριοτητες μπορουν να εχουν σαν στοχο να βρισκουμε κοινα σημεια σε γεγονοτα της ζωης κ των ελληνων κ των αλλοδαπων.ειναι λιγο δυσκολο να γινει αψογη και να τραβηξει ισως μια τετοια δραστηριοτητα αλλα και απο το τιποτα ειναι καλο.γιατι δεν κανονιζεις 1 φορα την εβδομαδα να φερναι ενα παιδι γλυκο απο την πατριδα του και να τρωτε ολοι μαζι στο τελος;οι ελληνιδες καπως θα νοωσουν αλλα..ας φερουν κ αυτες απο το χωριό τους!
Προσφατα ειχα μια ενδιαφερουσα κουβεντα με ενα δασκαλο και μου ειπε οτι οι δραστηριοτητες του τυπου: γλυκα-φαγητα, χωροι και τα συναφη ειναι μια προσεγγιση αλλα να μην το παρακανουμε γιατι οδηγουμαστε σε "εξωτικοποιηση" του τροπου ζωης και ισως τελικα φερνουμε τα αντιθετα αποτελεσματα. Πρεπει να καλλιεργησουμε μια σταση "σπασιματος των στερεοτυπων". Δεν ξερω αν μεταφερω σωστα τα λογια του...
Για τα ξεσπάσματα θυμού, το μόνο που έχει λειτουργήσει στη δική μου εμπειρία είναι η αποδυνάμωση της αξίας τους. όταν αρχίσει το ξέσπασμα χαίδεψέ του το κεφάλι ή βάλε το χέρι σου στην πλάτη του απαλά αλλά σταθερά (ασκείς εξουσία) και ρώτα τον τι τον ενοχλεί. Αν αρχίσει να κλιμακώνεται το ξέσπασμα, πες του δεν μπορώ να σε βοηθήσω έτσι, ηρέμησε και έλα να τα πούμε και μετά αγνόησέ τον τελείως και με τη στάση του σώματός σου (εσύ βέβαια θα παρακολουθείς τι κάνει). Άστον να εκτονωθεί και μόλις ηρεμήσει, αγκάλιασέ τον μίλα του ήρεμα και πες του ότι χαίρεσαι που ηρέμησε και ότι τώρα μπορείς να το βοηθήσεις να λύσει το πρόβλημά του. Δεν θα καταλαβαίνει τι του λες ακριβώς, όμως θα καταλάβει τη διαφορά ανάμεσα σε αυτό που εισπράττει στο σπίτι και σε αυτό που εισπράττει στο σχολείο με τα ξεσπάσματα θυμού. Σταδιακά, επειδή δεν θα παίρνει την προσοχή που θέλει, θα το κόψει.