0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
γεια σας.σας γραφω απο τον λογαριασμο του αντρα μου.κανω αυτην την στιγμη το σεμιναριο των 400 ωρων και εχω τελειωσει τει γραφιστικης.δηλαδη τι αλλο προτεινετε σε εμας που δεν γινομαστε δεκτοι στα μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης? πως θα εξειδικευτουμε?και πως θα κανουμε πρακτικη εμμακι?αφου πρωτα πρεπει να παρουμε την θεωρητικη καταρτιση για να δουλεψουμε!με αυτο το σεμιναριο θα δουλεψουμε και αυτο ειναι το σωστο.και οχι δεν ειναι 10 ωρες το σαββατο και 10 την κυριακη.το δικο μου σεμιναριο ειναι καθημερινες-4 ωρες καθε μερα.αντε γιατι πολλα μας τα'πατε!εμεις ειμαστε οι απαραδεκτοι κι εσεις οι σωστοι!
Παράθεση από: fofiko στις Μάρτιος 17, 2010, 01:48:30 μμγεια σας.σας γραφω απο τον λογαριασμο του αντρα μου.κανω αυτην την στιγμη το σεμιναριο των 400 ωρων και εχω τελειωσει τει γραφιστικης.δηλαδη τι αλλο προτεινετε σε εμας που δεν γινομαστε δεκτοι στα μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης? πως θα εξειδικευτουμε?και πως θα κανουμε πρακτικη εμμακι?αφου πρωτα πρεπει να παρουμε την θεωρητικη καταρτιση για να δουλεψουμε!με αυτο το σεμιναριο θα δουλεψουμε και αυτο ειναι το σωστο.και οχι δεν ειναι 10 ωρες το σαββατο και 10 την κυριακη.το δικο μου σεμιναριο ειναι καθημερινες-4 ωρες καθε μερα.αντε γιατι πολλα μας τα'πατε!εμεις ειμαστε οι απαραδεκτοι κι εσεις οι σωστοι!Επειδή αναφέρεσαι σε μένα και επειδή αναφέρεις το θέμα της πρακτικής αλλά και της θεωρητικής κατάρτισης.π΄ρωτον, η πρακτική θα μπορούσε να είναι ενταγμένη σο πρόραμμα της όποιας εξειδίκευσης, ώστε όλοι όσι κάνετε αυτό το πρόγραμμα να παίρνετε έστω μια ιδέα ΤΙ είναι στην πράξη Ε.Α. Γιατί ωραίες οι θεωρίες αλλά η πράξη είναι πολύ διαφορετικη!!! Εγώ έκανα 600 ώρες πρακτική κατά το μεταπτυχιακό μου, χώρια τα μαθήματα, τις εξετάσεις και τις εργασίες που είχα (περιλαμβανομένης και ερευνητικής πτυχιακής),.Όσο για την ίδια τη θεωρητική κατάρτιση, επέτρεψε μου να αμφιβάλω για την ποιότητα της. Όταν δεν υπάρχει (τουλάχιστον για τα σεμινάρια που γνωρίζω) κάποιος έλεγχος για το ΤΙ τελικά έμεινε στους εκπαιδευδευτικούς από αυτά που διδάχτηκαν, τότε δεν μπορούμε να μιάμε για κατάρτιση που γνεται σε σεμινάρια. Όταν όποιος πληρώνει πάιρνει και το χαρτί, τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για κατάρτιση. Όταν πολλοί δεν πατάνε καν στο "μάθημα" αλλά κάποιος άλλος υπογράφει γι' αυτούς, τότε δεν μιλάμε για κατάρτιση. Όταν η κατάρτιση βασίζεται στο φιλότιμο του κάθε καταρτιζόμενου να ασχοληθεί και να μάθει (όταν δεν υπάρχουν εργασίες, δεν υπάρχουν εξετάσεις, δεν υπάρχουν πρακτικές) τότε δεν μιλάμε για κατάρτιση. Όταν, τέλος, οι περισσότεροι που παρακολουθούν αυτά τα σεμινάρια βλέπουν την Ε.Α. ως ένα απλό σκαλοπατάκι για να περάσουν στην "κανονική" αγωγή, τότε δεν μιλάμε ούτε καν για εκπαίδευση, αλλά απλά για πειράματα. Όπως έλεγφε και η γιαγιά μου στου κασσίδι το κεφάλι....Αλλά τα παιδιά με ειδικές ανάγκες δεν το χρειάζονται αυτό. Δεν το θέλουν αυτό! ΑΠΛΑ!Δεν είπα ποτέ ότι εγώ είμαι η καλύτερη, η ειδική ή κάτι απρόμοιο. Απλά έχοντας 8 χρόνια στην Ε.Α. έχω κάποια πείρα και γνωρίζω 5 πράγματα.
Ας καταργηθούν πρώτα τα μεταπτυχιακά από το εξωτερικό, όπου δεν κάνουν ούτε πρακτική, ούτε έχουν παρακολουθήσεις, ούτε υπάρχουν εισηγήσεις καθηγητών και μετά τα λέμε. Διότι ασφαλώς οι καλά πληροφορημένοι εδώ μέσα θα γνωρίζετε ότι στην Αγγλία τουλάχιστον, μεταπτυχιακό Ε.Α. είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα, με συγχωρείτε 9μηνο πρόγραμμα, όπου οι φοιτητές αναλαμβάνουν μία εργασία, ΜΙΑ, πάνω σε έναν τομέα μόνο ειδικής αγωγής (και οι περισσότεροι παίρνουν μαθησιακές δυσκολίες) και όλη τη χρονιά δουλεύουν για την παράδοση αυτής της μία μόνο εργασίας. Σύνολο λέξεων εργασίας, περί τις 10.000 (και για όσους δεν γνωρίζουν από λέξεις αυτό σημαίνει περί τις 30 σελίδες). Αυτοί λοιπόν, καταφέρνουν να αναγνωρίσουν αυτό τον τίτλο ως μεταπτυχιακό και είναι περισσότερο ικανοί να διαχειριστούν όλες τις περιπτώσεις Ε.Α. από αυτούς που παρακολούθησαν απλώς το ταπεινό σεμινάριο. Μην τρελαθούμε τώρα! Και μην μου πει κανείς τίποτα γιατί είδα με τα ίδια μου τα μάτια κι έμαθα πώς λειτουργούν τα πράγματα. Αν κάποιοι θεωρούν ότι ακολούθησαν ένα διαφορετικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα, με πολύ περισσότερες δυνατότητες, μπράβο τους κι είναι αξιέπαινοι. Αλλά ας σταματήσουν επιτέλους να μέμφονται τα σεμινάρια, τη στιγμή που υπάρχουν τέτοιου είδους μεταπτυχιακά. Και στο κάτω κάτω, τι; Αυτοδιοριστήκατε αξιολογητές; Κάαθένας ακολουθεί τους νόμους, που το κράτος ψηφίζει και τις διαδικασίες που εγκρίνονται από αυτό. Τα σεμινάρια είναι αυτή τη στιγμή νομιμότατα και υπάρχουν συνάδελφοι μόνο με αυτό, που κάνουν θαύματα. Όποιος υπερασπίζεται την κατάργηση των σεμιναρίων δεν είναι διάφορος της Διαμαντοπούλου, που αμφισβητεί τα πτυχία μας, τις σπουδές μας, τις προϋπηρεσίες μας, την παιδαγωγική μας κατάρτιση, τα πάντα!!!Αν θέλετε αναβάθμιση, μαζί σας. Αν θέλετε καλύτερο έλεγχο, μαζί σας. Αν θέλετε ακύρωση, αυτό είναι απαράδεκτο, παράνομο και άδικο.
emmaki για πες μας τι ακριβως συγκρινεις? εσυ εισαι νηπιαγωγος η δασκαλα.η κοπελα που σου απαντησε γραφιστας.μα ειναι δυνατον να εχετε την ιδια καταρτιση? την χρειαζεται ο γραφιστας την καταρτιση την δικια σου? οι καθηγητες των τεχνικων ειδικοτητων κανουν διαφορα εργαστηρια στα εφηβα παιδια.εσυ εισαι ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ και μαθαινεις ΒΑΣΙΚΑ πραγματα στα μικρα παιδια.φυσικα και απαιτειται να εχεις περισσοτερες και πιο εξειδικευμενες γνωσεις.
Παράθεση από: Lucinda στις Μάρτιος 17, 2010, 05:44:21 μμΑς καταργηθούν πρώτα τα μεταπτυχιακά από το εξωτερικό, όπου δεν κάνουν ούτε πρακτική, ούτε έχουν παρακολουθήσεις, ούτε υπάρχουν εισηγήσεις καθηγητών και μετά τα λέμε. Αν κάποιοι θεωρούν ότι ακολούθησαν ένα διαφορετικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα, με πολύ περισσότερες δυνατότητες, μπράβο τους κι είναι αξιέπαινοι. Αλλά ας σταματήσουν επιτέλους να μέμφονται τα σεμινάρια, τη στιγμή που υπάρχουν τέτοιου είδους μεταπτυχιακά. Λοιπόν......Μεταπτυχιακό Ε.Α. από την Αγγλιά έχω και εγώ και επέτρεψε μου να σε διορθώσω στα σημέια που έχεις λάθος.'Οπως, λοιπόν, βλέπεις τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα παρουσιάζεις και θεωρείς ότι έχεις δίκιο. Αν, λοιπόν, πιστεύεις ότι ένα σεμινάριο 400 ωρών είναι ισάξιο ή και ανώτερο από ένα τέτοιο πρόγραμμα σπουδών, εγώ πάω πάσο...Έστι και αλλιώς δεν έχω σκοπό να αναφερθώ ξανά στα σεμινάρια ή στην Ειδική Αγωγή. Εργάζομαι σκληρά σε αυτό τον τομέα, προσπαθώ να κάνω ό,τι μπορώ καλύτερο για τα παιδιά και όχι για να πετύχω κάτι για μένα (άλλωστε εγώ διορισμένη είμαι, δεν έχω να πετύχω κάτι άλλο), και θα συνεχίσω να εργάζομαι γιατί την Ειδική Αγωγή την αγαπάω!Και φυσικά δεν δέχομαι από ΚΑΝΕΝΑ να αμφισβητεί τα πτυχία μου, που με πολύ κόπο κατάφερα να αποκτήσω. Αν, λοιπόν, όλα είναι τόσο εύκολα γιατί δεν υπάρχουν περισσότερα μετα πτυχαικά; Και μην μου πέιτε λόγω κόστους, γιατί κοστίζουν πολύ λιγότερο από τα σεμινάρια και μπορείς και ταυτόχρονα να εργάζεσαι και να βγάζεις τα προς το ζην.
Ας καταργηθούν πρώτα τα μεταπτυχιακά από το εξωτερικό, όπου δεν κάνουν ούτε πρακτική, ούτε έχουν παρακολουθήσεις, ούτε υπάρχουν εισηγήσεις καθηγητών και μετά τα λέμε. Αν κάποιοι θεωρούν ότι ακολούθησαν ένα διαφορετικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα, με πολύ περισσότερες δυνατότητες, μπράβο τους κι είναι αξιέπαινοι. Αλλά ας σταματήσουν επιτέλους να μέμφονται τα σεμινάρια, τη στιγμή που υπάρχουν τέτοιου είδους μεταπτυχιακά.
Είπα ότι δεν θα ξαναγράψω, αλλά δεν μ' αφήνετε να αγιάσω....1ον) Θεωρώ ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί για να γίνουν καλοί στη δουλειά τους πρέπει να διαβάζουν συνέχεια και να μην επαναπάυονται στις γνώσεις που έλαβαν στο πανεπιστήμιο. Στην Ε.Α. χρειάζονται ακόμα περισσότερες γνώσεις, άρα δεν μπορεί κάποιος χωρίς να διαβάσει να μπει και να κάνει μάθημα σε παιδιά με ειδικές ανάγκες (αν βέβαια θέλει να κάνει μάθημα, αλλιώς πάμε σε άλλο θέμα). 2ον) Σίγουρα κάποια άτομα που κάνουν τα σεμινάρια ενδιαφέρονται για τον τομέα αυτό. Αλλά οι περισσότεροι, απλά βλέπουν την Ε.Α. ως ένα σκαλί που θα τους οδηγήσει στον μόνιμο διορισμό σε ένα "κανονικό" σχολείο.3ον) Φυσικά και δεν αντέχουν όλοι στην Ε.Α. Απλά αν υπάρχει κάποια πρακτική, αν υπάρχει κάποια γνωριμία με την τάξη, μπορείς να το δεις πιο εύκολα και πριν να είναι αργά. Και γω όταν μπήκα πρώτη φορά στο ειδικό νηπιαγωγείο έπαθα πλάκα με τις συνθήκες που επικρατούσαν. Αλλά κάθισα και το σκέφτηκα ψύχραιμα και λογικά, και αποφάσισα ότι αυτό θέλω να κάνω. Βέβαια, αυτά έγιναν κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου. Αν γινόταν με διορισμό, τότε δεν θα είχα την πολυτέλεια να καθίσω να το σκεφτώ, αλλά θα αντιμετώπιζα την όλη κατάσταση (και επομένως και τα παιδιά) κάπως.4ον) Ξέρω πολλά μεταπτυχιακά Ε.Α. που δέχονται ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ (ό,τι ειδικότητα και αν είναι αυτοί), αρκεί να δείξεις ότι η εκπαίδευση είναι αυτό που θες να κάνεις....Τέλος, η Ε.Α. είναι πολύ ιδιαίτερος τομέας. Μην τηνα ντιμετωπίζεται ως ένα πείραμα. Δεν αξίζει αυτό στα παιδιά!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
Παράθεση από: emmaki στις Μάρτιος 18, 2010, 09:30:39 πμΕίπα ότι δεν θα ξαναγράψω, αλλά δεν μ' αφήνετε να αγιάσω....1ον) Θεωρώ ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί για να γίνουν καλοί στη δουλειά τους πρέπει να διαβάζουν συνέχεια και να μην επαναπάυονται στις γνώσεις που έλαβαν στο πανεπιστήμιο. Στην Ε.Α. χρειάζονται ακόμα περισσότερες γνώσεις, άρα δεν μπορεί κάποιος χωρίς να διαβάσει να μπει και να κάνει μάθημα σε παιδιά με ειδικές ανάγκες (αν βέβαια θέλει να κάνει μάθημα, αλλιώς πάμε σε άλλο θέμα). 2ον) Σίγουρα κάποια άτομα που κάνουν τα σεμινάρια ενδιαφέρονται για τον τομέα αυτό. Αλλά οι περισσότεροι, απλά βλέπουν την Ε.Α. ως ένα σκαλί που θα τους οδηγήσει στον μόνιμο διορισμό σε ένα "κανονικό" σχολείο.3ον) Φυσικά και δεν αντέχουν όλοι στην Ε.Α. Απλά αν υπάρχει κάποια πρακτική, αν υπάρχει κάποια γνωριμία με την τάξη, μπορείς να το δεις πιο εύκολα και πριν να είναι αργά. Και γω όταν μπήκα πρώτη φορά στο ειδικό νηπιαγωγείο έπαθα πλάκα με τις συνθήκες που επικρατούσαν. Αλλά κάθισα και το σκέφτηκα ψύχραιμα και λογικά, και αποφάσισα ότι αυτό θέλω να κάνω. Βέβαια, αυτά έγιναν κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου. Αν γινόταν με διορισμό, τότε δεν θα είχα την πολυτέλεια να καθίσω να το σκεφτώ, αλλά θα αντιμετώπιζα την όλη κατάσταση (και επομένως και τα παιδιά) κάπως.4ον) Ξέρω πολλά μεταπτυχιακά Ε.Α. που δέχονται ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ (ό,τι ειδικότητα και αν είναι αυτοί), αρκεί να δείξεις ότι η εκπαίδευση είναι αυτό που θες να κάνεις....Τέλος, η Ε.Α. είναι πολύ ιδιαίτερος τομέας. Μην τηνα ντιμετωπίζεται ως ένα πείραμα. Δεν αξίζει αυτό στα παιδιά!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣΓια το 1ο, είπε κανείς το αντίθετο;Για το 2ο, έχει γίνει κάποια έρευνα;Για το 3ο, και οι συμμετέχοντες στα σεμινάρια είχαν το χρόνο να το σκεφτούν.Για το 4ο, δεν αρκεί να δείξεις μόνο αυτό, αλλά και την πολιτική σου ταυτότητα.Κανένας δεν αντιμετωπίζει την Ε.Α. ως πείραμα. Όλοι όσοι συμμετέχουν είναι εκπαιδευτικοί και κάθε εκπαιδευτικός είναι εν δυνάμει ειδικός παιδαγωγός. Τέλος, δυστυχώς για σένα, συνάδελφε, ό,τι σπέρνεις αυτό θερίζεις, αν δε θες λοιπόν να ξαναγράψεις, πρόσεξε αυτά που λες και μην ξεσηκώνεις αντιδράσεις. Ως ειδική παιδαγωγός θα έπρεπε να γνωρίζεις καλύτερα ότι δεν μπορείς να γενικεύεις, επειδή κάπου άκουσες ή κάπου είδες ή οτιδήποτε.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ Κ ΕΣΑΣ!