*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 349595 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3679
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1036 στις: Μάρτιος 17, 2010, 05:04:25 μμ »
γεια σας.σας γραφω απο τον λογαριασμο του αντρα μου.κανω αυτην την στιγμη το σεμιναριο των 400 ωρων και εχω τελειωσει τει γραφιστικης.δηλαδη τι αλλο προτεινετε σε εμας  που δεν γινομαστε δεκτοι στα μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης? πως θα εξειδικευτουμε?και πως θα κανουμε πρακτικη εμμακι?αφου πρωτα πρεπει να παρουμε την θεωρητικη καταρτιση για να δουλεψουμε!με αυτο το σεμιναριο θα δουλεψουμε και αυτο ειναι το σωστο.και οχι δεν ειναι 10 ωρες το σαββατο και 10 την κυριακη.το δικο μου σεμιναριο ειναι καθημερινες-4 ωρες καθε μερα.αντε γιατι πολλα μας τα'πατε!εμεις ειμαστε οι απαραδεκτοι κι εσεις οι σωστοι!


Επειδή αναφέρεσαι σε μένα και επειδή αναφέρεις το θέμα της πρακτικής αλλά και της θεωρητικής κατάρτισης.
π΄ρωτον, η πρακτική θα μπορούσε να είναι ενταγμένη σο πρόραμμα της όποιας εξειδίκευσης, ώστε όλοι όσι κάνετε αυτό το πρόγραμμα να παίρνετε έστω μια ιδέα ΤΙ είναι στην πράξη Ε.Α. Γιατί ωραίες οι θεωρίες αλλά η πράξη είναι πολύ διαφορετικη!!! Εγώ έκανα 600 ώρες πρακτική κατά το μεταπτυχιακό μου, χώρια τα μαθήματα, τις εξετάσεις και τις εργασίες που είχα (περιλαμβανομένης και ερευνητικής πτυχιακής),.
Όσο για την ίδια τη θεωρητική κατάρτιση, επέτρεψε μου να αμφιβάλω για την ποιότητα της. Όταν δεν υπάρχει (τουλάχιστον για τα σεμινάρια που γνωρίζω) κάποιος έλεγχος για το ΤΙ τελικά έμεινε στους εκπαιδευδευτικούς από αυτά που διδάχτηκαν, τότε δεν μπορούμε να μιάμε για κατάρτιση που γνεται σε σεμινάρια. Όταν όποιος πληρώνει πάιρνει και το χαρτί, τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για κατάρτιση. Όταν πολλοί δεν πατάνε καν στο "μάθημα" αλλά κάποιος άλλος υπογράφει γι' αυτούς, τότε δεν μιλάμε για κατάρτιση. Όταν η κατάρτιση βασίζεται στο φιλότιμο του κάθε καταρτιζόμενου να ασχοληθεί και να μάθει (όταν δεν υπάρχουν εργασίες, δεν υπάρχουν εξετάσεις, δεν υπάρχουν πρακτικές) τότε δεν μιλάμε για κατάρτιση. Όταν, τέλος, οι περισσότεροι που παρακολουθούν αυτά τα σεμινάρια βλέπουν την Ε.Α. ως ένα απλό σκαλοπατάκι για να περάσουν στην "κανονική" αγωγή, τότε δεν μιλάμε ούτε καν για εκπαίδευση, αλλά απλά για πειράματα. Όπως έλεγφε και η γιαγιά μου στου κασσίδι το κεφάλι....Αλλά τα παιδιά με ειδικές ανάγκες δεν το χρειάζονται αυτό. Δεν το θέλουν αυτό! ΑΠΛΑ!
Δεν είπα ποτέ ότι εγώ είμαι η καλύτερη, η ειδική ή κάτι απρόμοιο. Απλά έχοντας 8 χρόνια στην Ε.Α. έχω κάποια πείρα και γνωρίζω 5 πράγματα.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:36:45 »

Αποσυνδεδεμένος evi.p

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02.50
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1037 στις: Μάρτιος 17, 2010, 05:21:56 μμ »
γεια σας.σας γραφω απο τον λογαριασμο του αντρα μου.κανω αυτην την στιγμη το σεμιναριο των 400 ωρων και εχω τελειωσει τει γραφιστικης.δηλαδη τι αλλο προτεινετε σε εμας  που δεν γινομαστε δεκτοι στα μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης? πως θα εξειδικευτουμε?και πως θα κανουμε πρακτικη εμμακι?αφου πρωτα πρεπει να παρουμε την θεωρητικη καταρτιση για να δουλεψουμε!με αυτο το σεμιναριο θα δουλεψουμε και αυτο ειναι το σωστο.και οχι δεν ειναι 10 ωρες το σαββατο και 10 την κυριακη.το δικο μου σεμιναριο ειναι καθημερινες-4 ωρες καθε μερα.αντε γιατι πολλα μας τα'πατε!εμεις ειμαστε οι απαραδεκτοι κι εσεις οι σωστοι!


Επειδή αναφέρεσαι σε μένα και επειδή αναφέρεις το θέμα της πρακτικής αλλά και της θεωρητικής κατάρτισης.
π΄ρωτον, η πρακτική θα μπορούσε να είναι ενταγμένη σο πρόραμμα της όποιας εξειδίκευσης, ώστε όλοι όσι κάνετε αυτό το πρόγραμμα να παίρνετε έστω μια ιδέα ΤΙ είναι στην πράξη Ε.Α. Γιατί ωραίες οι θεωρίες αλλά η πράξη είναι πολύ διαφορετικη!!! Εγώ έκανα 600 ώρες πρακτική κατά το μεταπτυχιακό μου, χώρια τα μαθήματα, τις εξετάσεις και τις εργασίες που είχα (περιλαμβανομένης και ερευνητικής πτυχιακής),.
Όσο για την ίδια τη θεωρητική κατάρτιση, επέτρεψε μου να αμφιβάλω για την ποιότητα της. Όταν δεν υπάρχει (τουλάχιστον για τα σεμινάρια που γνωρίζω) κάποιος έλεγχος για το ΤΙ τελικά έμεινε στους εκπαιδευδευτικούς από αυτά που διδάχτηκαν, τότε δεν μπορούμε να μιάμε για κατάρτιση που γνεται σε σεμινάρια. Όταν όποιος πληρώνει πάιρνει και το χαρτί, τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για κατάρτιση. Όταν πολλοί δεν πατάνε καν στο "μάθημα" αλλά κάποιος άλλος υπογράφει γι' αυτούς, τότε δεν μιλάμε για κατάρτιση. Όταν η κατάρτιση βασίζεται στο φιλότιμο του κάθε καταρτιζόμενου να ασχοληθεί και να μάθει (όταν δεν υπάρχουν εργασίες, δεν υπάρχουν εξετάσεις, δεν υπάρχουν πρακτικές) τότε δεν μιλάμε για κατάρτιση. Όταν, τέλος, οι περισσότεροι που παρακολουθούν αυτά τα σεμινάρια βλέπουν την Ε.Α. ως ένα απλό σκαλοπατάκι για να περάσουν στην "κανονική" αγωγή, τότε δεν μιλάμε ούτε καν για εκπαίδευση, αλλά απλά για πειράματα. Όπως έλεγφε και η γιαγιά μου στου κασσίδι το κεφάλι....Αλλά τα παιδιά με ειδικές ανάγκες δεν το χρειάζονται αυτό. Δεν το θέλουν αυτό! ΑΠΛΑ!
Δεν είπα ποτέ ότι εγώ είμαι η καλύτερη, η ειδική ή κάτι απρόμοιο. Απλά έχοντας 8 χρόνια στην Ε.Α. έχω κάποια πείρα και γνωρίζω 5 πράγματα.

+++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1038 στις: Μάρτιος 17, 2010, 05:44:21 μμ »
Ας καταργηθούν πρώτα τα μεταπτυχιακά από το εξωτερικό, όπου δεν κάνουν ούτε πρακτική, ούτε έχουν παρακολουθήσεις, ούτε υπάρχουν εισηγήσεις καθηγητών και μετά τα λέμε. Διότι ασφαλώς οι καλά πληροφορημένοι εδώ μέσα θα γνωρίζετε ότι στην Αγγλία τουλάχιστον, μεταπτυχιακό Ε.Α. είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα, με συγχωρείτε 9μηνο πρόγραμμα, όπου οι φοιτητές αναλαμβάνουν μία εργασία, ΜΙΑ, πάνω σε έναν τομέα μόνο ειδικής αγωγής (και οι περισσότεροι παίρνουν μαθησιακές δυσκολίες) και όλη τη χρονιά δουλεύουν για την παράδοση αυτής της μία μόνο εργασίας. Σύνολο λέξεων εργασίας, περί τις 10.000 (και για όσους δεν γνωρίζουν από λέξεις αυτό σημαίνει περί τις 30 σελίδες). Αυτοί λοιπόν, καταφέρνουν να αναγνωρίσουν αυτό τον τίτλο ως μεταπτυχιακό και είναι περισσότερο ικανοί να διαχειριστούν όλες τις περιπτώσεις Ε.Α. από αυτούς που παρακολούθησαν απλώς το ταπεινό σεμινάριο. Μην τρελαθούμε τώρα! Και μην μου πει κανείς τίποτα γιατί είδα με τα ίδια μου τα μάτια κι έμαθα πώς λειτουργούν τα πράγματα.
Αν κάποιοι θεωρούν ότι ακολούθησαν ένα διαφορετικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα, με πολύ περισσότερες δυνατότητες, μπράβο τους κι είναι αξιέπαινοι. Αλλά ας σταματήσουν επιτέλους να μέμφονται τα σεμινάρια, τη στιγμή που υπάρχουν τέτοιου είδους μεταπτυχιακά. Και στο κάτω κάτω, τι; Αυτοδιοριστήκατε αξιολογητές; Κάαθένας ακολουθεί τους νόμους, που το κράτος ψηφίζει και τις διαδικασίες που εγκρίνονται από αυτό. Τα σεμινάρια είναι αυτή τη στιγμή νομιμότατα και υπάρχουν συνάδελφοι μόνο με αυτό, που κάνουν θαύματα. Όποιος υπερασπίζεται την κατάργηση των σεμιναρίων δεν είναι διάφορος της Διαμαντοπούλου, που αμφισβητεί τα πτυχία μας, τις σπουδές μας, τις προϋπηρεσίες μας, την παιδαγωγική μας κατάρτιση, τα πάντα!!!Αν θέλετε αναβάθμιση, μαζί σας. Αν θέλετε καλύτερο έλεγχο, μαζί σας. Αν θέλετε ακύρωση, αυτό είναι απαράδεκτο, παράνομο και άδικο.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3679
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1039 στις: Μάρτιος 17, 2010, 06:09:47 μμ »
Ας καταργηθούν πρώτα τα μεταπτυχιακά από το εξωτερικό, όπου δεν κάνουν ούτε πρακτική, ούτε έχουν παρακολουθήσεις, ούτε υπάρχουν εισηγήσεις καθηγητών και μετά τα λέμε. Διότι ασφαλώς οι καλά πληροφορημένοι εδώ μέσα θα γνωρίζετε ότι στην Αγγλία τουλάχιστον, μεταπτυχιακό Ε.Α. είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα, με συγχωρείτε 9μηνο πρόγραμμα, όπου οι φοιτητές αναλαμβάνουν μία εργασία, ΜΙΑ, πάνω σε έναν τομέα μόνο ειδικής αγωγής (και οι περισσότεροι παίρνουν μαθησιακές δυσκολίες) και όλη τη χρονιά δουλεύουν για την παράδοση αυτής της μία μόνο εργασίας. Σύνολο λέξεων εργασίας, περί τις 10.000 (και για όσους δεν γνωρίζουν από λέξεις αυτό σημαίνει περί τις 30 σελίδες). Αυτοί λοιπόν, καταφέρνουν να αναγνωρίσουν αυτό τον τίτλο ως μεταπτυχιακό και είναι περισσότερο ικανοί να διαχειριστούν όλες τις περιπτώσεις Ε.Α. από αυτούς που παρακολούθησαν απλώς το ταπεινό σεμινάριο. Μην τρελαθούμε τώρα! Και μην μου πει κανείς τίποτα γιατί είδα με τα ίδια μου τα μάτια κι έμαθα πώς λειτουργούν τα πράγματα.
Αν κάποιοι θεωρούν ότι ακολούθησαν ένα διαφορετικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα, με πολύ περισσότερες δυνατότητες, μπράβο τους κι είναι αξιέπαινοι. Αλλά ας σταματήσουν επιτέλους να μέμφονται τα σεμινάρια, τη στιγμή που υπάρχουν τέτοιου είδους μεταπτυχιακά. Και στο κάτω κάτω, τι; Αυτοδιοριστήκατε αξιολογητές; Κάαθένας ακολουθεί τους νόμους, που το κράτος ψηφίζει και τις διαδικασίες που εγκρίνονται από αυτό. Τα σεμινάρια είναι αυτή τη στιγμή νομιμότατα και υπάρχουν συνάδελφοι μόνο με αυτό, που κάνουν θαύματα. Όποιος υπερασπίζεται την κατάργηση των σεμιναρίων δεν είναι διάφορος της Διαμαντοπούλου, που αμφισβητεί τα πτυχία μας, τις σπουδές μας, τις προϋπηρεσίες μας, την παιδαγωγική μας κατάρτιση, τα πάντα!!!Αν θέλετε αναβάθμιση, μαζί σας. Αν θέλετε καλύτερο έλεγχο, μαζί σας. Αν θέλετε ακύρωση, αυτό είναι απαράδεκτο, παράνομο και άδικο.

Λοιπόν......
Μεταπτυχιακό Ε.Α. από την Αγγλιά έχω και εγώ και επέτρεψε μου να σε διορθώσω στα σημέια που έχεις λάθος.
Το πρόγραμμα είναι ετήσιο (ξεκινά 10 Σεπτεμβρίου και υπάρχει παράδοση της διπλωματικής την 1 Οκτωβρίου του επόμενου έτους, άρα μιλάμε για 12 μήνες και 10 μέρες). Το πανεπιστήμιο δεν κλέινει για διακοπές Χρισυπυγ΄ννων, Πάσχα ή καλοκαιριού, αλλά όλες αυτές τις μέρες οι φοιτητές εργάζονται και βρίσκονατι σε συνεχή επαφ'ή με τους καθηγητές.
Πρακτική εγώ έκανα 600 ώρες σε σχολείο, όπου έκανα κανονικά μάθημα και είχα και επότρια από το πανεπιστήμιο αλλά και την συντονίστρια Ε.Α. του ίδιου του σχολέιου (ναι υπάρχει τετοιο πράγμα).
 Δεν διδάχτηκα μόνο έναν τομέα, αλλά πήρα πληροφορίες για πολλές Ε.Α. (στα μαθήματα περιλαμβανόταν ενότητες για αυτισμό, προβλήματα συμπεριφοράς, δυσλεξία, νοητική καθυστέρηση). Τον τομέα που ενδιέφερε τον καθένα, τον αναπτύσσαμε είτε σε εργασία είτε στη διπλωματική.
Για να περάσω τα μαθήματα, έδωσα γραπτές εξετάσεις στο κα΄θε μάθημα και από μια εργασία των 5-6000 χιλιάδων λέξεων που περιλάμβανε βιβλιογραφική ανασκόπηση,μία μικρής έκτασης έρευνα και υποχρεωτικά τουλάχιστον 20 βιβλιογραφικές αναφορές (5000 λέξεις είναι 18 σελίδες με γραμματοσειρά Arial 10 και διάστιχο 1,5).
Η διπλωματική ήταν 15-20.000 λέξεις, που σημαίνει γύρω στις 70 σελίδες (74 ήταν η δική μου) χωρίς να υπολογίζεις υποσημειώσεις, βιβλιογραφία κλπ. Περιλάμβανε βιβιλογραφική ανασκόπηση, έρευνα (η δική μου ήταν με ερωτηματολόγια σε 25 ειδικά σχολέια της Ελλάδας, άρα ήταν προσαρμοσμένη στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και έγινε με άδεια από το ΠΙ), σύμπεράσματα και σχολιασμό σε σχέση πάντα με τη βιβλιογραφία. Επίισης, η δική μου διπλωματική περιλαμβάνει και 15 σελίες με βιβλιογραφία.
'Οπως, λοιπόν, βλέπεις τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα παρουσιάζεις και θεωρείς ότι έχεις δίκιο.
Αν, λοιπόν, πιστεύεις ότι ένα σεμινάριο 400 ωρών είναι ισάξιο ή και ανώτερο από ένα τέτοιο πρόγραμμα σπουδών, εγώ πάω πάσο...
Έστι και αλλιώς δεν έχω σκοπό να αναφερθώ ξανά στα σεμινάρια ή στην Ειδική Αγωγή. Εργάζομαι σκληρά σε αυτό τον τομέα, προσπαθώ να κάνω ό,τι μπορώ καλύτερο για τα παιδιά και όχι για να πετύχω κάτι για μένα (άλλωστε εγώ διορισμένη είμαι, δεν έχω να πετύχω κάτι άλλο), και θα συνεχίσω να εργάζομαι γιατί την Ειδική Αγωγή την αγαπάω!

Και φυσικά δεν δέχομαι από ΚΑΝΕΝΑ να αμφισβητεί τα πτυχία μου, που με πολύ κόπο κατάφερα να αποκτήσω. Αν, λοιπόν, όλα είναι τόσο εύκολα γιατί δεν υπάρχουν περισσότερα μετα πτυχαικά; Και μην μου πέιτε λόγω κόστους, γιατί κοστίζουν πολύ λιγότερο από τα σεμινάρια και μπορείς και ταυτόχρονα να εργάζεσαι και να βγάζεις τα προς το ζην. Αν θες να κάνεις κάτι, βρίσκες τρόπο και το κάνεις (εγώ δούλευα Full-Time σε ένα βιβλιοπωλέιο και τα Σαββατοκύριακα σε καφετέρεια)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:36:45 »

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1040 στις: Μάρτιος 17, 2010, 08:32:41 μμ »
emmaki για πες μας τι ακριβως συγκρινεις? εσυ εισαι νηπιαγωγος η δασκαλα.η κοπελα που σου απαντησε γραφιστας.μα ειναι δυνατον να εχετε την ιδια καταρτιση? την χρειαζεται ο γραφιστας την καταρτιση την δικια σου? οι καθηγητες των τεχνικων ειδικοτητων κανουν διαφορα εργαστηρια στους έφηβους.εσυ εισαι ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ και μαθαινεις ΒΑΣΙΚΑ πραγματα στα μικρα παιδια.φυσικα και απαιτειται να εχεις περισσοτερες και πιο εξειδικευμενες γνωσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 26, 2012, 05:52:14 μμ από ermionoula »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3679
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1041 στις: Μάρτιος 17, 2010, 08:38:58 μμ »
emmaki για πες μας τι ακριβως συγκρινεις? εσυ εισαι νηπιαγωγος η δασκαλα.η κοπελα που σου απαντησε γραφιστας.μα ειναι δυνατον να εχετε την ιδια καταρτιση? την χρειαζεται ο γραφιστας την καταρτιση την δικια σου? οι καθηγητες των τεχνικων ειδικοτητων κανουν διαφορα εργαστηρια στα εφηβα παιδια.εσυ εισαι ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ και μαθαινεις ΒΑΣΙΚΑ πραγματα στα μικρα παιδια.φυσικα και απαιτειται να εχεις περισσοτερες και πιο εξειδικευμενες γνωσεις.

Δηλαδή οι άλλες ειδικότητες που μπαίνουν στην τάξη για να διδάξουν παιδιά με Ε.Α. δεν πρέπει να είναι κατάλληλα επιμορφωμένοι;
Α, και στο δικό μου το μεταπτυχιακό δεν ήασταν μόνο νηπιαγωγοί. Αντίθετα ήμασταν ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ που θέλαμε να εξειδικευτούμε στην ΕΑ. Αποκτήσαμε όλοι τις ίδιες βάσεις και ο καθένας χρησιμοποίησε τις γνώσεις του στη βαθμίδα του και στο μάθημα του...

Επίσης, γενικά διαφωνώ με την άποψη αυτή για όλη την εκπαίδευση. Τι θα πει εσύ είσαι νηπιαγωγός και ο άλλος είναι γραφίστας ή μαθηματικός ή φιλόλογος; Δεν πρέπει όλοι να έχουμε τις ίδιες βασικές γνώσεις, τις οποίες και μετά θα εξειδικέυουμε ανάλογα με τη βαθμίδα και το αντικέιμενο μας;
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1042 στις: Μάρτιος 17, 2010, 09:14:26 μμ »
emmaki και βέβαια δε χρειάζεται να απολογείσαι για τα πτυχία και τις γνώσεις σου. Είμαι σίγουρη όμως ότι η αγάπη σου για την ειδική αγωγή δεν προήλθε από την εργασία των 75 σελίδων στα πλαίσια ενός μεταπτυχιακού που έκανες πριν 8 χρόνια (που σίγουρα σου έδωσε και γνώσεις και ερεθίσματα). Το γεγονός ότι είσαι στην ειδική αγωγή τόσα χρόνια και τη λατρεύεις είναι αξιέπαινο και πιστεύω σίγουρα είχες θεωρητικά εργαλεία στα χέρια σου με τις σπουδές σου. Πιστεύω όμως ότι η προσωπική σου δουλειά, το δικό σου συνεχές διάβασμα και το δικό σου μεράκι σε κάνει καλή στη δουλειά σου. Το σεμινάριο δε συγκρίνεται με ένα μεταπτυχιακό είναι όμως στο χέρι του καθενός να το χρησιμοποιήσει όπως νομίζει. Είναι ένα βήμα. Και κάτι ακόμη. Όσοι μπαίνουν σε ειδική τάξη έχοντας το σεμινάριο με υπογραφές φαντάσματα, φεύγουν κλαίγοντας και ψυχολογικά χάλια στο πρώτο τρίμηνο. Σίγουρα θα το έχεις δει κι εσύ στη μέχρι τώρα πορεία σου.

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1043 στις: Μάρτιος 17, 2010, 11:27:40 μμ »
μη λεμε οτι θελουμε τωρα.ξερεις πολλα μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης που δεχονται αποφοιτους σχολων εκτος παιδαγωγικων και καθηγητικων? δε νομιζω. κι οσο για το οτι φευγουν κλαιγοντας απο την ταξη οι σεμιναριουχοι μην εισαι και τοσο σιγουρη.εγω γνωριζω αποφοιτο ειδικης αγωγης(πα.μακ) που τα παρατησε γιατι δεν αντεχε.το αν αντεξεις η οχι δεν εξαρταται απο το ποσα πτυχια εχεις.
και κατι ακομη, πριν θεσπιστουν τα σεμιναρια ποιοι διοριζοντουσαν στα ειδικα σχολεια? ξερεις φανταζομαι..

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3679
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1044 στις: Μάρτιος 18, 2010, 09:30:39 πμ »
Είπα ότι δεν θα ξαναγράψω, αλλά δεν μ' αφήνετε να αγιάσω....

1ον) Θεωρώ ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί για να γίνουν καλοί στη δουλειά τους πρέπει να διαβάζουν συνέχεια και να μην επαναπάυονται στις γνώσεις που έλαβαν στο πανεπιστήμιο. Στην Ε.Α. χρειάζονται ακόμα περισσότερες γνώσεις, άρα δεν μπορεί κάποιος χωρίς να διαβάσει να μπει και να κάνει μάθημα σε παιδιά με ειδικές ανάγκες (αν βέβαια θέλει να κάνει μάθημα, αλλιώς πάμε σε άλλο θέμα).
2ον) Σίγουρα κάποια άτομα που κάνουν τα σεμινάρια ενδιαφέρονται για τον τομέα αυτό. Αλλά οι περισσότεροι, απλά βλέπουν την Ε.Α. ως ένα σκαλί που θα τους οδηγήσει στον μόνιμο διορισμό σε ένα "κανονικό" σχολείο.
3ον) Φυσικά και δεν αντέχουν όλοι στην Ε.Α. Απλά αν υπάρχει κάποια πρακτική, αν υπάρχει κάποια γνωριμία με την τάξη, μπορείς να το δεις πιο εύκολα και πριν να είναι αργά. Και γω όταν μπήκα πρώτη φορά στο ειδικό νηπιαγωγείο έπαθα πλάκα με τις συνθήκες που επικρατούσαν. Αλλά κάθισα και το σκέφτηκα ψύχραιμα και λογικά, και αποφάσισα ότι αυτό θέλω να κάνω. Βέβαια, αυτά έγιναν κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου. Αν γινόταν με διορισμό, τότε δεν θα είχα την πολυτέλεια να καθίσω να το σκεφτώ, αλλά θα αντιμετώπιζα την όλη κατάσταση (και επομένως και τα παιδιά) κάπως.
4ον) Ξέρω πολλά μεταπτυχιακά Ε.Α. που δέχονται ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ (ό,τι ειδικότητα και αν είναι αυτοί), αρκεί να δείξεις ότι η εκπαίδευση είναι αυτό που θες να κάνεις....

Τέλος, η Ε.Α. είναι πολύ ιδιαίτερος τομέας. Μην τηνα ντιμετωπίζεται ως ένα πείραμα. Δεν αξίζει αυτό στα παιδιά!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1045 στις: Μάρτιος 18, 2010, 09:34:04 πμ »
Ας καταργηθούν πρώτα τα μεταπτυχιακά από το εξωτερικό, όπου δεν κάνουν ούτε πρακτική, ούτε έχουν παρακολουθήσεις, ούτε υπάρχουν εισηγήσεις καθηγητών και μετά τα λέμε.

Αν κάποιοι θεωρούν ότι ακολούθησαν ένα διαφορετικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα, με πολύ περισσότερες δυνατότητες, μπράβο τους κι είναι αξιέπαινοι. Αλλά ας σταματήσουν επιτέλους να μέμφονται τα σεμινάρια, τη στιγμή που υπάρχουν τέτοιου είδους μεταπτυχιακά.

Λοιπόν......
Μεταπτυχιακό Ε.Α. από την Αγγλιά έχω και εγώ και επέτρεψε μου να σε διορθώσω στα σημέια που έχεις λάθος.

'Οπως, λοιπόν, βλέπεις τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα παρουσιάζεις και θεωρείς ότι έχεις δίκιο.

Αν, λοιπόν, πιστεύεις ότι ένα σεμινάριο 400 ωρών είναι ισάξιο ή και ανώτερο από ένα τέτοιο πρόγραμμα σπουδών, εγώ πάω πάσο...

Έστι και αλλιώς δεν έχω σκοπό να αναφερθώ ξανά στα σεμινάρια ή στην Ειδική Αγωγή. Εργάζομαι σκληρά σε αυτό τον τομέα, προσπαθώ να κάνω ό,τι μπορώ καλύτερο για τα παιδιά και όχι για να πετύχω κάτι για μένα (άλλωστε εγώ διορισμένη είμαι, δεν έχω να πετύχω κάτι άλλο), και θα συνεχίσω να εργάζομαι γιατί την Ειδική Αγωγή την αγαπάω!

Και φυσικά δεν δέχομαι από ΚΑΝΕΝΑ να αμφισβητεί τα πτυχία μου, που με πολύ κόπο κατάφερα να αποκτήσω. Αν, λοιπόν, όλα είναι τόσο εύκολα γιατί δεν υπάρχουν περισσότερα μετα πτυχαικά; Και μην μου πέιτε λόγω κόστους, γιατί κοστίζουν πολύ λιγότερο από τα σεμινάρια και μπορείς και ταυτόχρονα να εργάζεσαι και να βγάζεις τα προς το ζην.

Αγαπητή μου, δεν αμφισβήτησε κανένας τα πτυχία σου. Αν διαβάσεις πιο προσεχτικά είπα ότι υπάρχουν μεταπτυχιακά της πλάκας, που δεν κάνουν τίποτα αξιόλογο και μεταπτυχιακά που είναι πιο οργανωμένα και θεωρώ αξιέπαινους αυτούς που τα παρακολούθησαν. Σταμάτα να έχεις την αίσθηση ότι όλοι θέλουν να σε αμφισβητήσουν και να σε υποτιμήσουν (επαγγελματικά εννοώ). Δεν παρουσίασα τίποτα λάθος και πάντα λέω αυτό που μπορώ να αποδείξω. Κάποια λοιπόν μεταπτυχιακά, που γίνονται όπως περιέγραψα, ναι θεωρώ ότι είναι κατώτερα των σεμιναρίων. Εξαρτάται από την οργάνωση.

Δεύτερο, κι εμείς με κόπο αποκτήσαμε αυτά που αποκτήσαμε, αλλά όπως βλέπεις αυτή η βαρύγδουπη φράση "δεν δέχομαι από κανένα να αμφισβητεί τα ΠΤΥΧΙΑ μου" που υποστηρίζεις για τους άλλους δεν ισχύει. Τι δικαιοσύνη!

Τρίτον, δεν υπάρχουν αρκετά μεταπτυχιακά στην Ελλάδα κι αυτά που υπάρχουν πολύ δύσκολα σε δέχονται. Αλλά αυτό θα το ξέρεις ήδη, αφού κι εσύ στην Αγγλία το έκανες το μεταπτυχιακό σου. Ε? Δεν είναι όλοι διατεθειμένοι να ξενιτευτούν, ο καθένας για τους λόγους του.

Τέλος, σε παρακολουθώ καιρό και λες συνέχεια ότι ασχολείσαι τόσα χρόνια με την Ε.Α. κι ότι την αγαπάς. Καταρχήν, ποιος σου είπε ότι οι υπόλοιποι που δεν έκαναν μεταπτυχιακό δεν την αγαπούν; Επιπλέον, η αγάπη είναι κάτι που όταν τη διαλαλείς χάνει την αξία του. Μάθε να προσφέρεις αυτά που διδάχθηκες κι αυτά που αισθάνεσαι, χωρίς να προσπαθείς να εξαφανίσεις τους άλλους. Το τι θα γίνει δεν θα το αποφασίσεις ούτε εσύ, ούτε κανένας από εδώ μέσα. Και για να σε προλάβω, βεβαίως κι έχεις το δικαίωμα να λες την άποψή σου, ΑΛΛΑ μέχρι εκεί. Το να υποτιμάς τους άλλους δεν τιμά εσένα και επιπλέον δημιουργεί οργή.

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1046 στις: Μάρτιος 18, 2010, 09:46:32 πμ »
Είπα ότι δεν θα ξαναγράψω, αλλά δεν μ' αφήνετε να αγιάσω....

1ον) Θεωρώ ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί για να γίνουν καλοί στη δουλειά τους πρέπει να διαβάζουν συνέχεια και να μην επαναπάυονται στις γνώσεις που έλαβαν στο πανεπιστήμιο. Στην Ε.Α. χρειάζονται ακόμα περισσότερες γνώσεις, άρα δεν μπορεί κάποιος χωρίς να διαβάσει να μπει και να κάνει μάθημα σε παιδιά με ειδικές ανάγκες (αν βέβαια θέλει να κάνει μάθημα, αλλιώς πάμε σε άλλο θέμα).
2ον) Σίγουρα κάποια άτομα που κάνουν τα σεμινάρια ενδιαφέρονται για τον τομέα αυτό. Αλλά οι περισσότεροι, απλά βλέπουν την Ε.Α. ως ένα σκαλί που θα τους οδηγήσει στον μόνιμο διορισμό σε ένα "κανονικό" σχολείο.
3ον) Φυσικά και δεν αντέχουν όλοι στην Ε.Α. Απλά αν υπάρχει κάποια πρακτική, αν υπάρχει κάποια γνωριμία με την τάξη, μπορείς να το δεις πιο εύκολα και πριν να είναι αργά. Και γω όταν μπήκα πρώτη φορά στο ειδικό νηπιαγωγείο έπαθα πλάκα με τις συνθήκες που επικρατούσαν. Αλλά κάθισα και το σκέφτηκα ψύχραιμα και λογικά, και αποφάσισα ότι αυτό θέλω να κάνω. Βέβαια, αυτά έγιναν κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου. Αν γινόταν με διορισμό, τότε δεν θα είχα την πολυτέλεια να καθίσω να το σκεφτώ, αλλά θα αντιμετώπιζα την όλη κατάσταση (και επομένως και τα παιδιά) κάπως.
4ον) Ξέρω πολλά μεταπτυχιακά Ε.Α. που δέχονται ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ (ό,τι ειδικότητα και αν είναι αυτοί), αρκεί να δείξεις ότι η εκπαίδευση είναι αυτό που θες να κάνεις....

Τέλος, η Ε.Α. είναι πολύ ιδιαίτερος τομέας. Μην τηνα ντιμετωπίζεται ως ένα πείραμα. Δεν αξίζει αυτό στα παιδιά!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

Για το 1ο, είπε κανείς το αντίθετο;
Για το 2ο, έχει γίνει κάποια έρευνα;
Για το 3ο, και οι συμμετέχοντες στα σεμινάρια είχαν το χρόνο να το σκεφτούν.
Για το 4ο, δεν αρκεί να δείξεις μόνο αυτό, αλλά και την πολιτική σου ταυτότητα.

Κανένας δεν αντιμετωπίζει την Ε.Α. ως πείραμα. Όλοι όσοι συμμετέχουν είναι εκπαιδευτικοί και κάθε εκπαιδευτικός είναι εν δυνάμει ειδικός παιδαγωγός. Τέλος, δυστυχώς για σένα, συνάδελφε, ό,τι σπέρνεις αυτό θερίζεις, αν δε θες λοιπόν να ξαναγράψεις, πρόσεξε αυτά που λες και μην ξεσηκώνεις αντιδράσεις. Ως ειδική παιδαγωγός θα έπρεπε να γνωρίζεις καλύτερα ότι δεν μπορείς να γενικεύεις, επειδή κάπου άκουσες ή κάπου είδες ή οτιδήποτε.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ Κ ΕΣΑΣ!

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3679
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1047 στις: Μάρτιος 18, 2010, 09:57:41 πμ »
Είπα ότι δεν θα ξαναγράψω, αλλά δεν μ' αφήνετε να αγιάσω....

1ον) Θεωρώ ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί για να γίνουν καλοί στη δουλειά τους πρέπει να διαβάζουν συνέχεια και να μην επαναπάυονται στις γνώσεις που έλαβαν στο πανεπιστήμιο. Στην Ε.Α. χρειάζονται ακόμα περισσότερες γνώσεις, άρα δεν μπορεί κάποιος χωρίς να διαβάσει να μπει και να κάνει μάθημα σε παιδιά με ειδικές ανάγκες (αν βέβαια θέλει να κάνει μάθημα, αλλιώς πάμε σε άλλο θέμα).
2ον) Σίγουρα κάποια άτομα που κάνουν τα σεμινάρια ενδιαφέρονται για τον τομέα αυτό. Αλλά οι περισσότεροι, απλά βλέπουν την Ε.Α. ως ένα σκαλί που θα τους οδηγήσει στον μόνιμο διορισμό σε ένα "κανονικό" σχολείο.
3ον) Φυσικά και δεν αντέχουν όλοι στην Ε.Α. Απλά αν υπάρχει κάποια πρακτική, αν υπάρχει κάποια γνωριμία με την τάξη, μπορείς να το δεις πιο εύκολα και πριν να είναι αργά. Και γω όταν μπήκα πρώτη φορά στο ειδικό νηπιαγωγείο έπαθα πλάκα με τις συνθήκες που επικρατούσαν. Αλλά κάθισα και το σκέφτηκα ψύχραιμα και λογικά, και αποφάσισα ότι αυτό θέλω να κάνω. Βέβαια, αυτά έγιναν κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου. Αν γινόταν με διορισμό, τότε δεν θα είχα την πολυτέλεια να καθίσω να το σκεφτώ, αλλά θα αντιμετώπιζα την όλη κατάσταση (και επομένως και τα παιδιά) κάπως.
4ον) Ξέρω πολλά μεταπτυχιακά Ε.Α. που δέχονται ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ (ό,τι ειδικότητα και αν είναι αυτοί), αρκεί να δείξεις ότι η εκπαίδευση είναι αυτό που θες να κάνεις....

Τέλος, η Ε.Α. είναι πολύ ιδιαίτερος τομέας. Μην τηνα ντιμετωπίζεται ως ένα πείραμα. Δεν αξίζει αυτό στα παιδιά!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

Για το 1ο, είπε κανείς το αντίθετο;
Για το 2ο, έχει γίνει κάποια έρευνα;
Για το 3ο, και οι συμμετέχοντες στα σεμινάρια είχαν το χρόνο να το σκεφτούν.
Για το 4ο, δεν αρκεί να δείξεις μόνο αυτό, αλλά και την πολιτική σου ταυτότητα.

Κανένας δεν αντιμετωπίζει την Ε.Α. ως πείραμα. Όλοι όσοι συμμετέχουν είναι εκπαιδευτικοί και κάθε εκπαιδευτικός είναι εν δυνάμει ειδικός παιδαγωγός. Τέλος, δυστυχώς για σένα, συνάδελφε, ό,τι σπέρνεις αυτό θερίζεις, αν δε θες λοιπόν να ξαναγράψεις, πρόσεξε αυτά που λες και μην ξεσηκώνεις αντιδράσεις. Ως ειδική παιδαγωγός θα έπρεπε να γνωρίζεις καλύτερα ότι δεν μπορείς να γενικεύεις, επειδή κάπου άκουσες ή κάπου είδες ή οτιδήποτε.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ Κ ΕΣΑΣ!

Απλά κάνε μια αναζήτηση σε ό,τι έχει γραφτεί παλιότερα για τα σεμινάρια. Δεν είναι δικά μου συμπεράσματα αυτά, αλλά έχουν ειπωθέι εδώ μέσα. Όσο για πολιτική ταυτ'οτητα σε μεταπτυχιακό....δεν μπορώ να σου πω, γιατί, όπως έχω πει πολλές φορές, το δικό μου μεταπτυχιακό είναι από το εξωτερικό όπου φυσικά και δεν χρειάστηκε να δείξω καμία ταυτότητα, πέρα από το πτυχίο μου, τη βαθμολογία μου και τον λόγο για τον οποίο θέλω να κάνω το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό. Στη συνέχεια, για να τελειώσω πάλι δεν χρειάστηκα καμία ταυτότητα πέρ' από τη δουλειά μου και τις δημοσιεύσεις που έβγαλα από αυτή....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1048 στις: Μάρτιος 18, 2010, 10:08:22 πμ »
Βλέπεις ότι και πάλι γενικεύεις. Λες "συμπεράσματα". Όλα όσα λέγονται εδώ αποτελούν εικασίες, προσωπικές θέσεις, απόψεις κλπ κλπ. Τα συμπεράσματα είναι αυτά που βγαίνουν στο τέλος και βασίζονται σε δεδομένα και αποδείξεις. Ξέρω πολύ καλά τι έχει ειπωθεί εδώ μέσα, αλλά ξέρω επίσης ότι είναι απλώς προσωπικές θέσεις.
Επίσης σταμάτα να μιλάς για το μεταπτυχιακό σου. Όλοι έχουμε καταλάβει με πόσο κόπο το πήρες. Δεν σε μέμφεται κανένας, ούτε σου ζήτησε το βιογραφικό σου.
Και για να το κλείσουμε, το θέμα δεν είναι "το μεταπτυχιακό σου και τα σεμινάρια", αλλά "αν θα καταργηθούν άραγε τα σεμινάρια".

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1049 στις: Μάρτιος 18, 2010, 10:30:20 πμ »
Θα συμφωνήσω μαζ'ι σου στα περισσότερα. Καποτε σε άλλο post όταν εγραψα οτι υπάρχουν μεταπτυχιακά πολυ κατωτερα των σεμιναρίων οι "συντεχνειες" πέσαν πάνω μου. Ναι συνάδελφοι δυστυχώς πλέον τα άθλια μεταπτυχιακά ε.α. επί το πλήστον εξωτερικού αυξανονται και πληθύνονται έναντι αδράς αμοιβής, άλλα όλοι βάλλουν μάλλον κατα των σεμιναρίων. Ίσως η εξήγηση κρύβεται στο γεγονός ότι ένα σενινάριο το αγοράζεις μεχρι 2500 χιλιάδες, ενώ ένα μεταπτυχιακό κοστίζει άνω των 5000.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161966
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 548
Σύνολο: 565

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.