*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 383577 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gogona

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1050 στις: Μαρτίου 18, 2010, 11:04:46 am »
Παιδιά καλημέρα...μόλις άκουσα την υφυπουργό (Χριστοφιλοπούλου) στο κανάλι της βουλής να απαντά σε επίκαιρη ερώτηση και να δηλώνει για ακόμη μια φορά οτι τα σεμινάρια θα καταργηθούν γιατί κάποια με το τρόπο που γίναν (επακριβώς τα λεγόμενά της) μόνο εξειδίκευση δεν παρείχαν στους εκπαιδευτικούς που τα παρακολούθησαν...η κατάργηση είναι προ των πυλών...τι να πω...τα συμπεράσματα δικά μας!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:01:33 »

Αποσυνδεδεμένος NiGhtMare

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1051 στις: Μαρτίου 18, 2010, 11:18:11 am »
Ορθώς θα καταργηθούν: πρέπει να αναδειχθούν επιτέλους οι... αληθινοί μέντορες της Ειδικής Αγωγής!  ;D
Humanity is overrated...

Αποσυνδεδεμένος fofiko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1052 στις: Μαρτίου 18, 2010, 01:37:33 pm »
geia sou re mentora!and i am asking again who were working all these years in special education?before the seminars?(sorry for my english but my laptop broke)

Αποσυνδεδεμένος fofiko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1053 στις: Μαρτίου 18, 2010, 01:39:20 pm »
i see that this question has already been asked but noone answers..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:01:33 »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1054 στις: Μαρτίου 18, 2010, 02:51:12 pm »
Για το 1ο, είπε κανείς το αντίθετο;
Για το 2ο, έχει γίνει κάποια έρευνα;
Για το 3ο, και οι συμμετέχοντες στα σεμινάρια είχαν το χρόνο να το σκεφτούν.
Για το 4ο, δεν αρκεί να δείξεις μόνο αυτό, αλλά και την πολιτική σου ταυτότητα.Κανένας δεν αντιμετωπίζει την Ε.Α. ως πείραμα. Όλοι όσοι συμμετέχουν είναι εκπαιδευτικοί και κάθε εκπαιδευτικός είναι εν δυνάμει ειδικός παιδαγωγός. Τέλος, δυστυχώς για σένα, συνάδελφε, ό,τι σπέρνεις αυτό θερίζεις, αν δε θες λοιπόν να ξαναγράψεις, πρόσεξε αυτά που λες και μην ξεσηκώνεις αντιδράσεις. Ως ειδική παιδαγωγός θα έπρεπε να γνωρίζεις καλύτερα ότι δεν μπορείς να γενικεύεις, επειδή κάπου άκουσες ή κάπου είδες ή οτιδήποτε.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ Κ ΕΣΑΣ!
Το τελευταίο δεν είναι απαραίτητο...σίγουρα αν κάποιος "αντέχει" το πολύ διάβασμα καταφέρνει να μπει και στην Ελλάδα σε μεταπτυχιακό Ε.Α, απλά δεν είναι τόσο εύκολο όσο το να κάνεις μια απλή αίτηση σε ένα μεταπτυχιακό του εξωτερικού(και να πας τα δίδακτρα και την αίτηση)

Αποσυνδεδεμένος canella

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1055 στις: Μαρτίου 18, 2010, 05:37:09 pm »
Η άποψη μου είναι ότι ναι μεν καλως καταργούνται  τα σεμιναρια όμως ποιοι και πως θα επιλεγονται από εδω και πέρα για έναν τόσο ευαισθητο τομέα όπως αυτόν της ειδικής αγωγής;

Αποσυνδεδεμένος An_na

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1056 στις: Μαρτίου 18, 2010, 07:17:35 pm »
Στο κείμενο των 37 σελίδων για την παιδεία που δημοσιεύτηκε και στο alfavita αλλα και στο ypepth και συγκεκριμένα στην παράγραφο για την ειδική αγωγή αναφέρει γενικά και αόριστα ότι θα αξιοποιηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί με ειδίκευση στην ειδική αγωγή λόγω των αυξημένων αναγκών χωρίς να προσδιορίζει συγκεκριμένα τι εννοεί ειδίκευση και χωρίς να προσδιορίζει φυσικά πως θα αξιοποιηθούν. Μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι ??? ???

Αποσυνδεδεμένος leontokardos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 231
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1057 στις: Μαρτίου 18, 2010, 07:52:45 pm »
Και πολύ περισσότερο δεν προσδιορίζεται και ο χρόνος αξιοποίησης. Η έκφραση "θα αξιοποιηθούν" είναι κλασικό παράδειγμα αοριστολογίας...

Αποσυνδεδεμένος annna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 581
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1058 στις: Μαρτίου 19, 2010, 01:42:19 pm »

Σε απάντησή της σε επίκαιρη ερώτηση στη

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1059 στις: Μαρτίου 19, 2010, 03:06:46 pm »

Σε απάντησή της σε επίκαιρη ερώτηση στη

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1060 στις: Μαρτίου 19, 2010, 05:22:11 pm »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1061 στις: Μαρτίου 19, 2010, 05:30:09 pm »
άρα το πρόβλημα είναι μόνο το θεσμικό καθεστώς των προσλήψεων (ΑΣΕΠ και ποιος μπορεί να μετέχει στον πίνακα προσλήψεων ΣΜΕΑ) και όχι ότι δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις.         
ευχαριστώ emmaki.

Αποσυνδεδεμένος nickolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Φύλο: Γυναίκα
  • viva la vida
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1062 στις: Μαρτίου 19, 2010, 08:54:09 pm »
Να καταργηθούν τα ρημάδια.
Νισάφι

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1063 στις: Μαρτίου 20, 2010, 03:41:07 pm »
Τα σεμινάρια κακά τα ψέματα τα χρησιμοποίησαν και θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν πολλοί για την είσοδο στην εκπαίδευση μέσω ειδικής αγωγής.Αυτό δεν ήταν και δεν είναι αθέμιτο μέχρι την στιγμή που θα αλλάξει η νομοθεσία, εξάλλου αν έχεις νιώσει στο πετσί σου την ανεργία είσαι "προθυμος" να ξεπέσεις και στην ειδική αγωγή.Θα συμφωνήσω ότι οι περισότεροι ως τώρα βλέπουν καθαρά καιροσκοπικά τα σεμινάρια και την ειδική αγωγή προκειμένου να ενταχθούν στην γενική αγωγή μέσω αναρρίχησης στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων αποφεύγοντας σε συντριπτικό ποσοστό τον σκόπελο του ασεπ. Αν ο πίνακας προυπηρεσίας ήταν κλειστός(δηλαδή να μην μετρούσε στην γενική αγωγή) όπως και το αμετάθετο μετά την μονιμοποίηση, θα βλέπαμε πόσοι "θα αγαπούσανε" τα παιδιά που αντιμετωπίζουν αναπηριίες......
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 20, 2010, 03:45:20 pm από open eye »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182584
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 631

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.