*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 383586 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Aιμιλία..

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1260 στις: Νοεμβρίου 27, 2010, 08:34:48 pm »
παιρνουν λιγους και βασικα ειναι ηδη πολλοι αυτοι που εχουν μεταπτυχαικο στοπε02 τουλαχιστον...δεν αξιζει...ας κλεισει πια αυτο με την ειδικη το παραμυθι...ελεος...!

νομίζω συνάδελφε ότι μ'έχεις παρεξηγήσει αλλά δεν θέλω να δώσω συνέχεια ούτε να απολογηθώ!
ευχαριστώ πάντως για την απάντηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 29, 2010, 09:27:49 am από Aιμιλία.. »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:16:16 »

Αποσυνδεδεμένος Tao of love

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1261 στις: Νοεμβρίου 27, 2010, 09:32:53 pm »
Φαίνεται να υπάρχει χώρος και για φιλολόγους στα σχολεία πάντως και με ουσιαστικό ρόλο:

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: Πανελλαδική έρευνα για τη γλωσσική επάρκεια των μαθητών στο Γυμνάσιο και στις δύο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού [20:57 - 26-11-2010]


Το εργαστήριο του φιλολόγου θα μπορούσε να αποτελεί έναν χώρο όπου φιλόλογοι με μειωμένο ωράριο καθοδηγούν και ασκούν τους μαθητές στην ακρόαση και τη συζήτηση, τη δημιουργική γραφή, στις λογοτεχνικές αναγνώσεις, σε θεατρικά δρώμενα και άλλες δραστριότητες, μέσα από τις οποίες προεκτείνεται και εμπεδώνεται η γλωσσική καλλιέργεια των μαθητών. Ακόμα, η εκπαιδευτική τεχνολογία (λογισμικά, DVD κ.ά) θα μπορούσε να λειτουργήσει ως επισφράγιση ή ως συναισθηματική προετοιμασία της διδασκαλίας. Έτσι, μπορεί να καλλιεργηθεί μια ανθρώπινη σχέση ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές και να παραχθεί αξιόλογος προφορικός και γραπτος λόγος.




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: Πανελλαδική έρευνα για τη γλωσσική επάρκεια των μαθητών στο Γυμνάσιο και στις δύο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού

26/11/2010 - 20:57

 

Υπεύθυνη έρευνας: Χριστίνα Αργυροπούλου Επίτιμη Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Μέλη συγγραφικής ομάδας : Χριστίνα Αργυροπούλου Επίτιμη Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Φώτης Καβουκόπουλος Δρ Γλωσσολογίας, Αναστασία Πατούνα φιλόλογος με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης

Επιμέλεια, ενοποίηση και μορφωποίηση κειμένων: Αναστασία Πατούνα φιλόλογος με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης

Η πανελλαδική, ευρείας κλίμακας ερευνητική προσπάθεια αποτελείται, ουσιαστικά, από τρεις επιμέρους έρευνες:

1. Διερεύνηση των απόψεων των δασκάλων για την επάρκεια των μαθητών της Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού στη χρήση της μητρικής τους γλώσσας

2. Διερεύνηση των απόψεων των φιλολόγων Γυμνασίου για την επάρκεια των μαθητών τους στη χρήση της Νεοελληνικής Γλώσσας στις τάξεις Α΄ και Γ΄ Γυμνασίου

3. Διερεύνηση των απόψεων των μαθητών όλων των τάξεων του Γυμνασίου για την επάρκειά τους στη μητρική τους γλώσσα.

Το κείμενο της έρευνας από το οποίο απομόνωσα την παράγραφο με την ιδέα του φιλολογικού εργαστηρίου στα σχολεία.

http://www.pi-schools.gr/download/programs/erevnes/ereuna_glwssas.pdf

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1262 στις: Μαρτίου 26, 2011, 02:17:09 am »
zefi ειμαι φιλολογος κι εγω, εκανα το σεμιναριο μες στο '10 απο το αριστοτελειο, πηρα την πιστοποιηση κ ειμαι μεν στον ενιαιο πινακα αναπληρωτων αλλα ειναι τοσοι πολλοι πια οι φιλολογοι με μεταπτυχιακο ή σεμιναριο στην ειδιη αγωγη που δεν εχω ελπιδες να με καλεσουν αμεσα....ίσως για ωρομισθια αλλα σιγουρα οχι φετος να μην σου πω ουτε του χρονου...γι' αυτο αποφασισα να κανω κ braille..
τα σεμιναρια οπως εχει ηδη ειπωθεί εχουν καταργηθει ή σαφεστερα δεν αναγνωριζονται απο το ΥΠΕΠΘ μετα τις 30-6-2010.
Απ' την άλλη η Ειδική Αγωγή δεν είναι ένα ακόμα παραθυράκι για να μπει καποιος στο δημοσιο..πρεπει να εισαι συνειδητοποιημενος για να την υπηρετησεις. Εχεις να κανεις με πολυ δυσκολες καταστασεις και περιπτωσεις που μπορει να δουλευεις μήνες ή και χρονο με ενα παιδακι και να μην δεις ούτε την παραμικρη βελτίωση..
Νομίζω ότι οποιος θελει πραγματικα να ασχοληθει με την ΕΑ, το καλυτερο που εχει να κανει ειναι να δωσει για καποιο αντιστοιχο μεταπτυχιακο.
γιαται το καταργησε το σεμιναριο? μηπως για να εξασφαλιστουν οι πρωτοι που τους το σφυριξανε?  γαιτι για μενα δεν εχει νοημα να κανεις κατι τετοιο για να διορσιτεις, πχ σεμιναριο ειδικης (παλια διοριστηκαν χιλιαδες εκπαιδευτικοι διαφορων ειδικοτητων με τα σεμιναρια πληροφορικης), οταν το εχει κανει ολος ο κοσμος. εχει νοημα μονο οταν το πληροφορηθεις απο τους πρωτους και ευνοηθεις.

Αποσυνδεδεμένος maroulaaa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1263 στις: Μαρτίου 27, 2011, 02:39:58 pm »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:16:16 »

Αποσυνδεδεμένος Beth

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1264 στις: Μαρτίου 27, 2011, 03:12:18 pm »
θα φανεί στην νέα εγκύκλιο...πάντως πέρυσι έλεγε για σεμινάρια μέχρι 30/06/2010 όπως είπε και μια συνάδελφος πιο μπροστά

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1265 στις: Μαρτίου 28, 2011, 11:45:06 am »
θα φανεί στην νέα εγκύκλιο...πάντως πέρυσι έλεγε για σεμινάρια μέχρι 30/06/2010 όπως είπε και μια συνάδελφος πιο μπροστά

εγκύκλιος δεν αλλάζει νόμο, όσα είχαν γίνει μόνο αυτά μετράνε.

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1266 στις: Απριλίου 02, 2011, 09:26:39 pm »
ειδα ανακοινωση για αυτο το σεμιναριο ειδικης αγωγης. http://www.kekiath.gr/anaksemeidag.php ο φορεας προφανως ειναι ιδιωτικος, ε? γνωριζει καποιος?

κ προς θεου δεν με ενδιαφερει να μπω στον χωρο της ειδκης αγωγης (μην αρχισει παλι η ιδια κουβεντα  ;D) απλα να μαθω καποια πραγματα για να μπορεσω να βοηθησω με την σειρα μου παιδια με μαθησιακες δυσκλιες.

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1267 στις: Απριλίου 02, 2011, 09:40:05 pm »
Aν είναι να το κάνεις για να πάρεις γνώσεις, κάντο. Δεν μπορώ να κρίνω ένα σεμινάριο αν είναι καλό ή όχι από τον τίτλο και το πρόγραμμα που μου παραθέτει.

Απλά τονίζω την έλλειψη θεσμικού πλαισίου και την παντός είδους εκμετάλλευση εκπαιδευτικών αδιόριστων κυρίως από διάφορους φορείς που διοργανώνουν σεμινάρια που χορηγούν πιστοποιητικά παιδαγωγικής επάρκειας και πιστοποιητικά ειδικής αγωγής.

Και δεν φτάνει αυτό πετάνε και τον τίτλο: εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολιές

Δηλαδή αυτός ο εκπαιδευτικός που θα το παρακολουθήσει είναι σαν του λένε ότι είσαι πλεον εξειδικευμένος με πτυχίο στην ειδική αγωγή και μπορείς να διεκδικήσεις θέση στις λίστες αναπληρωτών ειδικής και ας καταργήθηκαν επισήμως τα σεμινάρια.

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1268 στις: Απριλίου 02, 2011, 09:46:17 pm »
ε δεν νομιζω να εχει κανεις την ψευδαισθηση οτι με ενα σεμιναριο ιδιωτικου φορεα μπαινει στην ειδικη αγωγη. κακο του κεφαλιου του αν το κανει για αυτο το λογο. αν κ πλεον οπως λες εχουν αλλαξει τα πραγματα ακομα κ με τα γνωστα σεμιναρια 400 ωρων που διοργανωνει κ το πανεπιστημιο θεσσαλιας.

ναι κυριως για τις γνωσεις το θελω, απλα μιας που θα δωσω (αν δωσω) 700 ευρω που ζηταει  να μπορω να το χρησιμποιησω κ στον δημοσιο τομεα (προγραμματα ιδεκε, ιεκ, σμυ κτλπ..), εστω κ αν δινει ψιχουλα μορια.
φανταζομαι ομως οτι δεν θα γινεται....αν ειναι ιδιωτικος ο φορεας.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 02, 2011, 09:48:00 pm από evi06 »

Αποσυνδεδεμένος mariangela

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1269 στις: Ιουνίου 01, 2011, 12:01:06 am »
Καλησπέρα παιδιά...

Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά με το πρόγραμμα http://dictyo.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8935&Itemid=64

Ποιοι μπορούν να το παρακολουθήσουν? Άτομα με συγκεκριμένη ειδικότητα?

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1270 στις: Ιουνίου 01, 2011, 12:19:57 am »
Γιατί να έχεις συγκεκριμένη ιδιότητα; Αρκεί να μπορείς να καταβάλεις τα ποσά που χρειάζονται για τις ενότητες.

Αποσυνδεδεμένος ΝΕΦΕΛΗ_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1271 στις: Ιουνίου 01, 2011, 12:20:59 am »
το λεει εδω : "2.      Σε ποιους απευθύνεται

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους και ειδικούς διαφόρων επιστημονικών πεδίων που εργάζονται σε γενικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε ειδικά σχολεία και σε ιδρύματα/κέντρα αποκατάστασης ατόμων με αναπηρία. "
"Φύσα Νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα

    σ' άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα.."

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1272 στις: Ιουνίου 01, 2011, 12:34:19 am »
Ρε παιδιά....μην ψαρώνετε...τα γνωστά σεμινάρια είναι απλά σε μορφή ηλεκτρονική εξ αποστάσεως... :P
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος mariangela

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1273 στις: Ιουνίου 01, 2011, 03:24:36 pm »
Σωστά λεει η ΝΕΦΕΛΗ, αυτο αναφέρεται....
Εγώ έχω τελειώσει Πληροφορική,συμφέρει να το κάνω ή θα παει τζάμπα...? :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182593
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 625
Σύνολο: 638

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.