*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 384151 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #308 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 05:13:01 pm »
http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_smea_anap_08/normal_B/PE03.00_g.html.gz   (Δεν μετράει ο ΑΣΕΠ)

Αν δεν είμαστε σίγουροι ας μην δίνουμε απαντήσεις σαν να είμαστε σίγουροι.....

Ας έλεγες...αν θυμάμαι καλά...κλπ κλπ

Διότι η παραπληροφόρηση στον κλάδο μας(εκτός εξαιρέσεων) γίνεται εκ του πονηρού....

“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:41:00 »

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #309 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 09:03:52 pm »
Και αυτό που λέει "Α/Α ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΑΣΕΠ" τι είναι?

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #310 στις: Φεβρουαρίου 15, 2009, 01:22:01 am »
τίποτα....δεν μετράει πουθενά...
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #311 στις: Φεβρουαρίου 15, 2009, 02:20:17 pm »
συναδελφοι ας ειμαστε ρεαλιστες κι ας κατανοουμε τι γινεται γυρω μας...δεν μετρησαν μεχρι στιγμης τα μορια του ασεπ γιατι δεν χρειαστηκε να μετρησουν εφοσον λιγοι ειχαν εξειδηκευση και ετσι ολους τους απορροφησαν...κανονικα ομως ειναι και ο ασεπ ενα κριτηρια για την σειρα καταταξης στον πινακα και τον ειδικο.ετσι απο του χρονου που θα χουμε πολυπληθυνει λογικα θα μετραει και αυτο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:41:00 »

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #312 στις: Φεβρουαρίου 15, 2009, 06:19:26 pm »
μην είσαι και τόσο σίγουρη...μακάρι σε αυτή την χώρα να γινότανε πάντα το λογικό.... αντιθέτως κυριαρχεί η λογική του συμφέροντος διαφόρων κύκλων...

Πάντως τίποτα δεν αποκλείεται..ας περιμένουμε την εγκύκλιο το καλοκαίρι...

Πάντως χλομό το βρίσκω να μετρήσει εφόσον δεν μετράει μέχρι τώρα...αλλά όχι απίθανο...

Ίσως να έπαιρνες και κανένα τηλέφωνο να ρωτούσες στο ΥΠΕΠΘ, το τμήμα ειδικής αγωγής...

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 15, 2009, 06:21:14 pm από panzos »
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #313 στις: Φεβρουαρίου 15, 2009, 06:22:46 pm »

μην είσαι και τόσο σίγουρη...μακάρι σε αυτή την χώρα να γινότανε πάντα το λογικό.... αντιθέτως κυριαρχεί η λογική του συμφέροντος διαφόρων κύκλων...

Πάντως τίποτα δεν αποκλείεται..ας περιμένουμε την εγκύκλιο το καλοκαίρι...

Πάντως χλομό το βρίσκω να μετρήσει εφόσον δεν μετράει μέχρι τώρα...αλλά όχι απίθανο...

Ίσως να έπαιρνες και κανένα τηλέφωνο να ρωτούσες στο ΥΠΕΠΘ, το τμήμα ειδικής αγωγής...


« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 15, 2009, 06:36:36 pm από panzos »
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος Iaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Γυναίκα
  • docendo discimus
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #314 στις: Φεβρουαρίου 15, 2009, 07:12:42 pm »
συναδελφοι ας ειμαστε ρεαλιστες κι ας κατανοουμε τι γινεται γυρω μας...δεν μετρησαν μεχρι στιγμης τα μορια του ασεπ γιατι δεν χρειαστηκε να μετρησουν εφοσον λιγοι ειχαν εξειδηκευση και ετσι ολους τους απορροφησαν...κανονικα ομως ειναι και ο ασεπ ενα κριτηρια για την σειρα καταταξης στον πινακα και τον ειδικο.ετσι απο του χρονου που θα χουμε πολυπληθυνει λογικα θα μετραει και αυτο.


Συμφωνώ!! Μακάρι να ήταν έτσι! Ειδικά στον κλάδο μας, ΠΕ02, Θεωρώ επιβάλλεται να μετράνε και τα μόρια από τον ασεπ. Αφού ούτως ή άλλως το γνωστικό μας αντικείμενο θα διδάξουμε στα παιδιά...
dum vita est, spes est ... ;)

Αποσυνδεδεμένος maroulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 471
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εχω και εγω μαρουλι στο δοντι;;;;;
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #315 στις: Φεβρουαρίου 15, 2009, 07:52:35 pm »
σε ενα ειδικο σχολειο επιβαλλεται να ειμαστε παιδαγωγοι γιατι το επιπεδο ειναι πολυ χαμηλο κ θα χρειαστει κ αβ να διδαξουμε κ ακομα κ πως να κοβουμε χαρτακια για να εξασκηθει η λεπτη κινητικοτητα κ κτλ.αναλογα σε τι σχολειο θα παμε.το αντικειμενο μας οπως το μαθαμε σε λίγες περιπτωσεις θα το διδαξουμε.στο σχολειο που βρισκομαι φετος αυτο το προβλημα αντιμετωπιζουμε.οι καθηγηταρες μας δεν καταδεχονται να "πεσουν"(οπως οι ιδιοι λενε) επιπεδο κ να γινουν δάσκαλοι κ νηπιαγωγοί.με αποτελεσμα τα ερμα τα παιδια να κοιτανε χωρις να καταλαβαινουν τιποτα κ ετσι δεν περνανε καλα στο σχολειο.δεν ειναι υπερβολη
"....κ σου κουρσεύουν τη λαλιά κ ανάσα πια δεν έχεις...."

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #316 στις: Φεβρουαρίου 15, 2009, 08:01:07 pm »
Έχω να πω πως όλα τα σεμινάρια που γίνονται από πανεπιστημιακά ιδρύματα είναι έγκυρα. Μίλησα με ΥΠΕΠΘ πριν ξεκινήσω αυτό τπυ πανεπιστημίου Αιγαίου. Άλλο έμαθα σήμερα και ήθελα να το καταθέσω. Το ΥΠΕΠΘ σκέφτεται να εφαρμόσει ΑΣΕΠ και στην ειδική αγωγή, γιατί είναι παράνομο να διορίζονται άτομα χωρίς ΑΣΕΠ. Πάλι διάβασμα, πάλι αγωνία.... Τι να πω... Και το κάθε σεμινάριο διδάσκει διαφορετικά και η ύλη είναι ανόμοια.... Ελλαδα! Ο κάθε υπουργός κάνει ό, τι θέλει

μα ο διορισμός θα έρθει μέσω των μορίων που θα παρει κάποιος απο την διδασκαλία στην ειδική αγωγή. δεν μιλάμε για άμεσο διορισμό... κ σήμερα γίνονται διορισμοί με τη συμπλήρωση 24μηνου...

κατα τα άλλα διαβάζω την συνεχιζόμενη διαμάχη διορισμένων που κρίνουν τα πάντα απο την θέση τους (των 1000+ ευρώ βρέξει-χιονίσει) και των αδιόριστων που θέλουν να πάνε στη θέση των πρώτων... το σωστό το γνωρίζουμε όλοι συνέδελφοι.κανένας δεν πιστεύει οτι γίνεται ειδικός στην ε.α. με ενα σεμινάριο ή ένα μεταπτυχιακό ακόμη. όσο ομως το κ΄ρατος στέλνει παιδιά με ε.α. σε σχολεία που τα ονομάζει β΄θμιας εκπαίδευσης θα ψάχνουμε για πόρτες να μπούμε...

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #317 στις: Φεβρουαρίου 15, 2009, 08:03:16 pm »

μην είσαι και τόσο σίγουρη...μακάρι σε αυτή την χώρα να γινότανε πάντα το λογικό.... αντιθέτως κυριαρχεί η λογική του συμφέροντος διαφόρων κύκλων...

Πάντως τίποτα δεν αποκλείεται..ας περιμένουμε την εγκύκλιο το καλοκαίρι...

Πάντως χλομό το βρίσκω να μετρήσει εφόσον δεν μετράει μέχρι τώρα...αλλά όχι απίθανο...

Ίσως να έπαιρνες και κανένα τηλέφωνο να ρωτούσες στο ΥΠΕΠΘ, το τμήμα ειδικής αγωγής...


και να παρω πιστευεις οτι θα βγαλουμε ακρη???θα το κανω ομως οταν ερθει η ωρα κι οτι μαθω θα σας το πω...οσο για την λογικη του συφεροντος ασε και τα ξερω καλα απλα απο του χρονου θα ξεχασω την ευγενεια μου και θα το ανοιξω το στοματακι μου..οχι οτι θα βγαλω κατι αλλα θα ξερω οτι τουλαχιστονε γω τα λεω κι οτι δεν με κοροιδευουν και λεω και ευχαριστω... >:(για αυτο μη μου τα θυμιζεις... >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος elbono

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #318 στις: Φεβρουαρίου 16, 2009, 01:37:32 pm »
σαυτα τα σεμιναρια παντως οι ανθρωποι μας εχουν προετοιμασει οτι κατα πασα πιθανοτητα δεν θα διδαξουμε το αντικειμενο μας καθ αυτο αλλα παρα πολλα αλλα πραγματα ωστε να μπορουν αυτα τα παιδια να αυτοεξυπηρεντουνται!

Αποσυνδεδεμένος evangelia.p

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #319 στις: Φεβρουαρίου 18, 2009, 09:01:37 pm »
γεια σας! θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις, οι βρεφονηπιοκομοι εχουν το δικαιωμα εφοσον παρακολουθησουν το συγκεκριμενο σεμιναριο, να παρουν μερος στον ασεπ της ειδικης αγωγης που θα ξεκινησει το 2010?

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1205
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #320 στις: Φεβρουαρίου 19, 2009, 12:24:58 pm »
Μέχρι στιγμής πάντως, δυστυχώς συμφωνώ με τη συνάδελφο που σε προηγούμενες σελίδες έκραζε τους επιμορφωτές. Το θέμα είναι ότι όταν τους ζητάμε απαντήσεις για ζητήματα επί του πρακτέου, δεν μας απαντάνε και ουσιαστικά είναι σαν να μας λένε "κάνετε ό,τι νομίζετε". Επ' ουδενί, τουλάχιστον εγώ προσωπικά, δεν νομίζω ότι θα νιώθω έτοιμη να διδάξω στην ειδική αγωγή μετά το πέρας των σεμιναρίων. Είναι τελικά αστείο να προσπαθούμε να ανταποκριθούμε σε απαιτήσεις "τάξης" με "εκπαίδευση" ενός έτους τη στιγμή που οι απόφοιτοι του Π.Θ. σπουδάζουν αυτό το πράγμα 4 χρόνια. Κοροϊδία σκέτη. Όποιος από σεμινάριο τα καταφέρει σε ειδική τάξη με αυτιστικό παιδί π.χ., ok του βγάζω το καπέλο. Εγώ προσωπικά δεν παίζει να κάνω ποτέ αίτηση σε ΣΜΕΑ. 
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #321 στις: Φεβρουαρίου 19, 2009, 02:29:03 pm »
Γιατί υπάρχουν έτοιμες συνταγές πώς θα διδάξεις σε τέτοιες τάξεις ή ακόμα και σε κανονικές;
Τα σεμινάρια απλά  ενημερώνουν
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 19, 2009, 02:43:55 pm από Supreme »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182685
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 523
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.