*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 350228 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panagopou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #364 στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 05:08:47 μμ »
Ο όρος "προβληματικά παιδιά" που χρησιμοποιήθηκε παραπάνω με άφησε έκπληκτη, καθώς δε θεωρώ τα παιδιά με ειδικές ανάγκες προβληματικά και σίγουρα τα παιδιά αυτά δε χρειάζονται ήρωες εκπαιδευτικούς που θα τα βοηθήσουν και θα μπορέσουν να εξαλείψουν τις μειονεξίες, που έχουν κατα πολλούς. Γιατί τα βλέπουμε ως άτομα με ελλείμματα και μειονεξίες και δεν τα βλέπουμε ως ανθρώπους που ζητούν τα ίδια διακαιώματα στην εκπαίδευση, τη ζωή την εργασία όπως όλοι οι άλλοι άνθρωποι. Σε καμία περίπτωση δε χρειάζονται το οίκτο και τη λύπησή μας. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να καταλάβουν πως δεν τους κάνουν χάρη με το να τα διδάσκουν. Έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα της εκπαίδευσης, της συμμετοχής στη ζωή, την εργασία, την αγάπη κλπ όπως όλοι μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:33:56 »

batman

  • Επισκέπτης
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #365 στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 08:00:44 μμ »
Πρώτον δεν υπάρχουν προβληματικά παιδιά μόνο προβληματικοί εκπαιδευτικοί ή για να είμαστε πιο ακριβείς προβληματικοί εκκολαπτόμενοι εκπαιδευτικοί του δημοσίου που ψάχνουν με κάθε μέσο να μονιμοποιηθούν.

Προς τον athanasiou

Γιατί φίλε σε έχει πιάσει κρύος ιδρώτας με αυτά που γίνονται? εσύ τι περίμενες? ότι αυτοί που έχουν πτύχιο ειδικής αγωγής θα άφηναν τους απατεώνες να μοιράζουν πιστοποιητικά με το αζημίωτο φυσικά? Εφόσον έχεις παρανομήσει δεν πρέπει να τιμωρηθείς ανάλογα?

Τέλος πάντων εγώ μια απορία έχω αυτή η ένωση ελλήνων φυσικών τι είναι ρε παιδιά παντογνώστες? τη μια κάνουν σεμινάρια για χρήση Η/Υ την άλλη για προγραμματισμό την άλλη για δίκτυα την άλλη για την ειδική αγωγη. Τελικα μόνο Φυσική δεν κάνουν.

Αλλά ξέρετε τι βλέπω? ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι οι καιροσκόποι της εκπαίδευσης. Το ξέρετε ότι όλοι αυτοί οι φυσικοί/μαθηματικοί/φιλόλογοι που είναι διορισμένοι σαν πληροφορικοί διορίστηκαν με σεμινάρια της ΕΕΦ? Τότε ήταν η πληροφορική , τωρα είναι η ειδική αγωγή αύριο θα είναι κάποια άλλη επιστήμη

Συμπέρασμα?

σε όποια ειδικότητα υπάρχουν ελλείψεις και γίνονται διορισμοί αυτοί οι κύριοι μοιράζουν έτοιμα πιστοποιητικά, με το αζημίωτο φυσικά. Καιρός ήταν να ασχοληθεί ο εισαγγελέας με αυτή την υπόθεση

Και κάτι άλλο. Σε όλους εσάς που θέλετε να χωθείτε στο δημόσιο μέσω της ειδικής αγωγής (εξαιρώ αυτούς τους πολύ λίγους που εχουν την τεχνογνωσία και πραγματικά θέλουν) ένα σας εύχομαι. Να μπείτε και να διοριστειτε όλοι. Και ξέρετε γιατί? γιατί κάθε μέρα θα είναι μαρτύριο για σας. Θα βλαστημάτε την ώρα και τη στιγμή που διοριστήκατε.

Φυσικά υποκλίνομαι σε όσους εργάζονται στην ειδική αγωγή και τα καταφέρνουν καλά. Εγώ ένα παιδί με νοητική στέρηση το οποίο είναι και επιθετικό έχω στην τάξη μου και είναι φορές που τα έχω δει όλα κωλυόμενα

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #366 στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 10:47:50 μμ »
Κι εσεις που ειστε στο δημοσιο σχολειο και κανετε κριτικη στους παντες και τα παντα γιατι μολις ακουτε τη λεξη "αξιολογηση" παθαινετε αλλεργια?Εισαγγελεις αλλου θελετε αλλα απλους αξιολογητες ειτε στην ειδικη ειτε στη γενικη αγωγη ΟΧΙ....Τοσο "σουπερμαν" και "μπατμαν" ειστε στη δουλεια σας?

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #367 στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 11:12:29 μμ »
Tι σημασια εχει η επαρκεια στην ειδικη αγωγη με την αξιολογηση στα δημοσια σχολεια ?  ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Δεν καταλαβα   :( επειδη δεν υπαρχει αξιολογηση στο δημοσιο πρεπει οι ειδικοι παιδαγωγοι να ειναι ανεκπαιδευτοι? ??? ??? ???

Υ.Γ. Για να μην παρεξηγουμαι εργαζομαι στον ιδιωτικο τομεα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:33:56 »

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #368 στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 11:16:56 μμ »
Η επαρκεια φαινεται και απο την αξιολογηση κι αν δεν καταλαβαινεις δεν φταιω εγω

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #369 στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 11:31:20 μμ »
Κάνω μερικές σκέψεις και θα ήθελα να τις διατυπώσω: δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει μια προσπάθεια "αφορισμού" όλων των ετήσιων σεμιναρίων(και αυτών που είναι πραγματικά ετήσια-με έμπειρους καθηγητές-με απουσίες). Θέλω να πω οτι σίγουρα υπάρχουν και σεμινάρια που δεν πληρούν τις προυποθέσεις του νόμου και πως αντιλαμβάνομαι οτι ένας χρόνος δεν φτάνει σίγουρα για εξειδίκευση στην ειδική(και συμπεριλαμβάνω και τα ετήσια μεταπτυχιακά εξωτερικού). Ωστόσο επίσης όπως γνωρίζω υπάρχουν κάποια άτομα που εργάζονται στην ειδική χωρίς να έχουν κανένα προσόν-μόνο με προυπηρεσία- αλλά ακόμα οτι προηγούνται φυσικά όσοι έχουν διδακτορικά και μαστερ. Με λίγα λόγια θέλω να πω πως γενικότερα θα έπρεπε να υπάρχει ένας τρόπος απόκτησης κατάρτησης-εξειδίκευσης στον οποίο να μπορούμε όλοι να έχουμε πρόσβαση. Μέχρι να γίνει αυτό όμως ίσως τα σεμινάρια είναι μια κάποια λύση για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ειδική, γιατί η άλλη επιλογή στην παρούσα φάση είναι να περιμένει κανείς πολλά χρόνια μέχρι να μπει σε διδασκαλίο(για την πρωτοβάθμια μιλώ) ή να πάει σε κάποιο απο τα μεταπτυχιακά που συνήθως ζητάνε προυπηρεσία στον κλάδο και παίρνουν πολύ λίγα άτομα μεσα απο μια διαδικασία που δεν είναι πάντα διαφανής!

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #370 στις: Φεβρουάριος 26, 2009, 12:05:01 πμ »
nero για να υπαρχει αξιολογηση πρεπει να υπαρχει τροφοδοτηση.
Με απλα λογια εκπαιδευεις και μετα αξιολογεις αν πετυχες τον εκπαιδευτικο στοχο και τροποποιεις αναλογα.
Αν δεν εκπαιδευσεις πως θα αξιολογησεις ? ??? ??? ???
Εννοω οτι το κρατος πρεπει να εκπαιδευει επαρκως τις ειδικοτητες του και μετα να αξιολογει αν ειναι επαρκεις ή οχι. Εσυ βαζεις τεστ στα παιδια αν δεν τους εχεις κανει επαρκη προετοιμασια?
Και επισης σκεψου και την αλλη παραμετρο. Υπαρχουν αντικειμενικες αξιολογητικες δομες ή θα παρεισφρυσει το καθε αργοσχολο κομματοσκυλο για να βγαλει κανενα εξτρα φραγκο?
Δεν μπορεις να διδασκεις μια συρραφη απο γενικες σημειωσεις και μετα να χωνεις εναν ανθρωπο σε μια ταξη με πεντε αυτιστικα και μετα να τον αξιολογεις. Οση καλη διαθεση και να εχει οσο διαβασμα και να εχει ριξει , αν δεν εκπαιδευτει γι'αυτο και τα παιδια θα εχουν προβλημα και εκεινος.

Vasiliki P για εμενα εχεις απολυτο δικιο. Η εξειδικευση μεσω μεταπτυχιακων σπουδων και πρακτικης ασκησης επρεπε να ειναι ανοιχτη σε ολους οσους ενδιαφερονται να γινουν ειδικοι παιδαγωγοι. Από την αλλη ομως δεν μου λεει κατι και το "στους στραβους αρχηγος ειναι ο μονο φθαλμος"
Δε κατηγορω τους συναδελφους που ψαχνουν μια επαγγελματικη αποκατασταση μεσω της ειδικης αγωγης και ενος σεμιναριου, κατηγορω ολους αυτους που εκμεταλλευονται το συγκεκριμενο χωρο και δεν εκπαιδευουν πραγματικα τους ανθρωπους που το επιθυμουν να διδαξουν και να στηριξουν πραγματικα αυτα τα παιδια.

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #371 στις: Φεβρουάριος 26, 2009, 12:20:41 πμ »
Πολυ ωραια να εκπαιδευσουμε σωστα oσους ετοιμαζομαστε να διορισουμε, αλλα ολοι αυτοι που ειναι στο χωρο ηδη ειναι ολοι "επαρκεις "και δεν συντρεχει λογος αξιολογησης!!!!!Ας κριτικαρουν μονο!!!!!Κι ολα καλα
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 26, 2009, 12:34:10 πμ από nero »

Αποσυνδεδεμένος maroulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 471
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εχω και εγω μαρουλι στο δοντι;;;;;
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #372 στις: Φεβρουάριος 26, 2009, 12:28:53 πμ »
νομιζω οτι αυτο που γραφει η Β.Λαμπροπουλου στο 3 εκπαιδευτικο πακετο οτι η διδασκαλια των κωφων παιδιων ειναι μια πολυπλοκη και απαιτητικη διαδικασια,αλλά συγχρόνως μπορει να ειναι υπεροχη εμπειρια για οσους ενδιαφερονται πραγματικα ή οδυνηρη για οσους βρισκονται τυχαια στο χωρο(αυτο ισχυει για ολες τις κατηγοριες εκπαιδευτικων αναγκων),νομιζω οτι τα λεει ολα
"....κ σου κουρσεύουν τη λαλιά κ ανάσα πια δεν έχεις...."

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #373 στις: Φεβρουάριος 26, 2009, 12:37:03 πμ »
Πολυ ωραια να εκπαιδευσουμε σωστα oσους ετοιμαζομαστε να διορισουμε, αλλα ολοι αυτοι που ειναι στο χωρο ηδη ειναι ολοι "επαρκεις "και δεν συντρεχει λογος αξιολογησης!!!!!Ας κριτικαρουν μονο!!!!!Κι ολα καλα


Eσυ nero πιστευεις οτι στην Ελλαδα υπαρχουν σωστες δομες για αξιολογηση ? Γιατι αν ισχυει αυτο εγω μαζι σου.
Εμενα ως εννοια και ως διαδικασια  δεν με πειραζει γιατι την εχω βιωσει τοσο στο εξωτερικο οπου σπουδαζα και εργαστηκα για καποιο διαστημα οσο και σε ολη μου την επαγγελματικη πορεια (15 χρονια στον ιδιωτικο τομεα). Αλλα πιστευεις οτι θα μπορεσει να υπαρξει ως αντικειμενικη διαδικασια ή εισαι αιθεροβαμων?

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #374 στις: Φεβρουάριος 26, 2009, 12:53:27 πμ »
Kανεις να μην πιστευει τιποτα κι αρα να μεινουν ολα οπως ειναι.Πριν λιγες μερες δημοσιευτηκαν τα πρωτα αποτελεσματα της αξιολογησης σε καποια ΑΕΙ.Δεν ειδα να ερθει η συντελεια του κοσμου και τα βρηκα απολυτως σοβαρα και αξιοποιησημα!

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #375 στις: Φεβρουάριος 26, 2009, 12:58:52 πμ »
... κατηγορω ολους αυτους που εκμεταλλευονται το συγκεκριμενο χωρο και δεν εκπαιδευουν πραγματικα τους ανθρωπους που το επιθυμουν να διδαξουν και να στηριξουν πραγματικα αυτα τα παιδια.
Σ' αυτό έχεις πολύ δίκιο δυστυχώς  :( η εκμετάλλευση όλων των εμπλεκόμενων(εκπαιδευτικών-παιδιών-γονιών) είναι τεράστια...

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #376 στις: Φεβρουάριος 27, 2009, 10:31:34 πμ »
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 27 Φεβρουαρίου 2009 εφημ ΤΑ ΝΕΑ
   
Θέλετε να διοριστείτε στη δημόσια εκπαίδευση; Τώρα μπορείτε να κάνετε το όνειρό σας πραγματικότητα, αρκεί να παρακολουθήσετε ένα σεμινάριο και να πληρώσετε από 1.700 έως 2.500 ευρώ! Αυτό είναι το μήνυμα που έστειλε το ΥΠΕΠΘ σε χιλιάδες πτυχιούχους όλων των καθηγητικών σχολών (φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών κ.λπ.), οι οποίοι συνωστίζονται για μια θέση εκπαιδευτικού στα δημόσια σχολεία. Ο αριθμός των αποδεκτών του μηνύματος ξεπερνά τις 170.000,

ενώ ο αριθμός των φορέων, που το είδαν ως νέο πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας και θεώρησαν ότι είναι μια ευκαιρία να γεμίσουν τα ταμεία τους, ξεφυτρώνει σαν τα μανιτάρια!

Όλα άρχισαν πριν από αρκετούς μήνες, όταν η Ένωση Ελλήνων Φυσικών και το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας ανακοίνωσαν ότι αρχίζουν ετήσια επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή, την οποία όσοι παρακολουθήσουν «θα λάβουν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και θα αποκτήσουν τη δυνατότητα να προσληφθούν στα ΣΜΕΑ (δημόσια σχολεία για άτομα με ειδικές ανάγκες)». Τα σεμινάρια αυτά ήταν διάρκειας 400 ωρών (20 ώρες κάθε Σαββατοκύριακο!) και πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Το κόστος για τον επιμορφούμενο; 1.700 ευρώ! Λίγο αργότερα, ψηφίστηκε στη Βουλή ο νόμος 3699/2008 για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ο οποίος προέβλεπε, φωτογραφικά, ότι για να διοριστεί ένας εκπαιδευτικός στα σχολεία ειδικής αγωγής ήταν απαραίτητο, ανάμεσα σε άλλα, ένα σεμινάριο 400 ωρών.

Aπό τη στιγμή εκείνη, με «ταχύτητα φωτός», που θα τη ζήλευε ακόμη και η πιο ευέλικτη επιχείρηση, οργανώθηκαν από διάφορους φορείς (Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Μονάδα Εφηβικής Υγείας, Β΄ Παιδιατρική Κλινική, Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, κ.λπ.) δεκάδες «ταχύρρυθμα και ετήσια»! σεμινάρια από το Κιλκίς μέχρι την Αθήνα και τον Πειραιά και από τη Χίο και τη Μυτιλήνη μέχρι τον Βόλο και τη Θεσσαλονίκη με υψηλότατο κόστος που κυμαίνεται από 1.700 έως 2.500 ευρώ το άτομο.

Στα σεμινάρια αυτά, σύμφωνα με καταγγελίες επιμορφούμενων- της ΔΟΕ, του Συλλόγου Μετεκπαιδευομένων Δασκάλων και Νηπιαγωγών του Μαρασλείου- που έχουν φτάσει στο ΥΠΕΠΘ αλλά και στη Βουλή, ο δημόσιος έλεγχος είναι ανύπαρκτος, ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι διαρκώς αυξανόμενος, ενώ ορισμένα συρρικνώνονται στο εξάμηνο και η επιμόρφωση «στριμώχνεται σε «αγχωμένα» Σαββατοκύριακα με 9ωρα και 10ωρα μαθήματα από πόλη σε πόλη.

Ωστόσο, το σοβαρότερο ζήτημα είναι ότι με θεσμοθετημένο τρόπο το ΥΠΕΠΘ από τη μία κλείνει το μάτι στα Πανεπιστήμια και σε διδάσκοντες, δείχνοντάς τους τον τρόπο να «βγάλουν το ψωμί τους μόνοι τους» και να μην απαιτούν τη δημόσια χρηματοδότηση και από την άλλη κάνουν ένα ακριβοπληρωμένο εμπόριο ελπίδων με ακροατήριο χιλιάδες άνεργους πτυχιούχους που γίνονται αντικείμενο οικονομικής και προσωπικής εκμετάλλευσης στη πορεία διεκδίκησης μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο.

Aθέατα έχει ανοίξει το παράθυρο για πλήρη ιδιωτικοποίηση των όρων πρόσληψης στο δημόσιο σχολείο. Ήδη νέα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια «στήνονται» στον τομέα της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (Ένωση ΦυσικώνΠανεπιστήμιο Πατρών), ενώ καλλιεργείται η ιδέα να περάσει σε φορείς με την καταβολή διδάκτρων και η παιδαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων που μέχρι σήμερα γίνεται δωρεάν από την ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ).

Είναι φανερό ότι η διαμορφούμενη κατάσταση λειτουργεί σαν πειραματικό εργαστήρι για ευρύτερες ιδιωτικοποιήσεις και επιχειρηματικές δράσεις σε όλο το φάσμα της Εκπαίδευσης.
Η άτυπη καθιέρωση των σεμιναρίων με δίδακτρα έως 2.500
ευρώ ιδιωτικοποιεί τους όρους πρόσληψης στο Δημόσιο

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #377 στις: Φεβρουάριος 27, 2009, 11:07:28 πμ »
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 27 Φεβρουαρίου 2009 εφημ ΤΑ ΝΕΑ
   
Θέλετε να διοριστείτε στη δημόσια εκπαίδευση; Τώρα μπορείτε να κάνετε το όνειρό σας πραγματικότητα, αρκεί να παρακολουθήσετε ένα σεμινάριο και να πληρώσετε από 1.700 έως 2.500 ευρώ! Αυτό είναι το μήνυμα που έστειλε το ΥΠΕΠΘ σε χιλιάδες πτυχιούχους όλων των καθηγητικών σχολών (φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών κ.λπ.), οι οποίοι συνωστίζονται για μια θέση εκπαιδευτικού στα δημόσια σχολεία. Ο αριθμός των αποδεκτών του μηνύματος ξεπερνά τις 170.000,

ενώ ο αριθμός των φορέων, που το είδαν ως νέο πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας και θεώρησαν ότι είναι μια ευκαιρία να γεμίσουν τα ταμεία τους, ξεφυτρώνει σαν τα μανιτάρια!

Όλα άρχισαν πριν από αρκετούς μήνες, όταν η Ένωση Ελλήνων Φυσικών και το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας ανακοίνωσαν ότι αρχίζουν ετήσια επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή, την οποία όσοι παρακολουθήσουν «θα λάβουν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και θα αποκτήσουν τη δυνατότητα να προσληφθούν στα ΣΜΕΑ (δημόσια σχολεία για άτομα με ειδικές ανάγκες)». Τα σεμινάρια αυτά ήταν διάρκειας 400 ωρών (20 ώρες κάθε Σαββατοκύριακο!) και πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Το κόστος για τον επιμορφούμενο; 1.700 ευρώ! Λίγο αργότερα, ψηφίστηκε στη Βουλή ο νόμος 3699/2008 για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ο οποίος προέβλεπε, φωτογραφικά, ότι για να διοριστεί ένας εκπαιδευτικός στα σχολεία ειδικής αγωγής ήταν απαραίτητο, ανάμεσα σε άλλα, ένα σεμινάριο 400 ωρών.

Aπό τη στιγμή εκείνη, με «ταχύτητα φωτός», που θα τη ζήλευε ακόμη και η πιο ευέλικτη επιχείρηση, οργανώθηκαν από διάφορους φορείς (Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Μονάδα Εφηβικής Υγείας, Β΄ Παιδιατρική Κλινική, Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, κ.λπ.) δεκάδες «ταχύρρυθμα και ετήσια»! σεμινάρια από το Κιλκίς μέχρι την Αθήνα και τον Πειραιά και από τη Χίο και τη Μυτιλήνη μέχρι τον Βόλο και τη Θεσσαλονίκη με υψηλότατο κόστος που κυμαίνεται από 1.700 έως 2.500 ευρώ το άτομο.

Στα σεμινάρια αυτά, σύμφωνα με καταγγελίες επιμορφούμενων- της ΔΟΕ, του Συλλόγου Μετεκπαιδευομένων Δασκάλων και Νηπιαγωγών του Μαρασλείου- που έχουν φτάσει στο ΥΠΕΠΘ αλλά και στη Βουλή, ο δημόσιος έλεγχος είναι ανύπαρκτος, ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι διαρκώς αυξανόμενος, ενώ ορισμένα συρρικνώνονται στο εξάμηνο και η επιμόρφωση «στριμώχνεται σε «αγχωμένα» Σαββατοκύριακα με 9ωρα και 10ωρα μαθήματα από πόλη σε πόλη.

Ωστόσο, το σοβαρότερο ζήτημα είναι ότι με θεσμοθετημένο τρόπο το ΥΠΕΠΘ από τη μία κλείνει το μάτι στα Πανεπιστήμια και σε διδάσκοντες, δείχνοντάς τους τον τρόπο να «βγάλουν το ψωμί τους μόνοι τους» και να μην απαιτούν τη δημόσια χρηματοδότηση και από την άλλη κάνουν ένα ακριβοπληρωμένο εμπόριο ελπίδων με ακροατήριο χιλιάδες άνεργους πτυχιούχους που γίνονται αντικείμενο οικονομικής και προσωπικής εκμετάλλευσης στη πορεία διεκδίκησης μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο.

Aθέατα έχει ανοίξει το παράθυρο για πλήρη ιδιωτικοποίηση των όρων πρόσληψης στο δημόσιο σχολείο. Ήδη νέα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια «στήνονται» στον τομέα της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (Ένωση ΦυσικώνΠανεπιστήμιο Πατρών), ενώ καλλιεργείται η ιδέα να περάσει σε φορείς με την καταβολή διδάκτρων και η παιδαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων που μέχρι σήμερα γίνεται δωρεάν από την ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ).

Είναι φανερό ότι η διαμορφούμενη κατάσταση λειτουργεί σαν πειραματικό εργαστήρι για ευρύτερες ιδιωτικοποιήσεις και επιχειρηματικές δράσεις σε όλο το φάσμα της Εκπαίδευσης.
Η άτυπη καθιέρωση των σεμιναρίων με δίδακτρα έως 2.500
ευρώ ιδιωτικοποιεί τους όρους πρόσληψης στο Δημόσιο
 
 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162167
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 775
Σύνολο: 791

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.