*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 344744 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #854 στις: Δεκέμβριος 04, 2009, 11:21:56 μμ »
εγω κανω αυτο του αριστοτελειου και ειναι αρκετα καλο.εχει και 100 ωρες πρακτικη, πραγμα που μας δυσκολευει  λιγο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:10:39 »

Αποσυνδεδεμένος zwi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 126
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση/ ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #855 στις: Δεκέμβριος 04, 2009, 11:25:07 μμ »
εγω κανω αυτο του αριστοτελειου και ειναι αρκετα καλο.εχει και 100 ωρες πρακτικη, πραγμα που μας δυσκολευει  λιγο.

ermionoula τι γίνεται με την πρακτική; To πανεπιστήμιο φαντάζομαι μεριμνεί για το πού θα κάνεις την πρακτική, ε;
You can lose more than your patience ...

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #856 στις: Δεκέμβριος 05, 2009, 07:04:29 μμ »
εννοειτε : μας ειπαν ψαξτε να βρειτε 2 παιδια, ενα με μαθησιακες δυσκολιες και 1 με νοητικη υστερηση κ κανετε με το καθενα 50 ωρες παρεμβαση. οτι πιο απλο δηλαδη.κανεις κ εσυ το ιδιο?

Αποσυνδεδεμένος grooog

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 927
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #857 στις: Δεκέμβριος 05, 2009, 07:15:15 μμ »
εννοειτε : μας ειπαν ψαξτε να βρειτε 2 παιδια, ενα με μαθησιακες δυσκολιες και 1 με νοητικη υστερηση κ κανετε με το καθενα 50 ωρες παρεμβαση. οτι πιο απλο δηλαδη.κανεις κ εσυ το ιδιο?
μιλας σοβαρα;;;;
αυτο σας ειπαν;;μα ειναι δυνατο!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:10:39 »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #858 στις: Δεκέμβριος 05, 2009, 07:23:11 μμ »
Μα πως είναι δυνατόν να κάνει κάποιος "παρέμβαση"σε παιδί με Μ.Δ χωρίς να ξέρει;; Συνήθως η πρακτική γίνεται σε τμήμα ένταξης με ειδικό παιδαγωγό στην τάξη...

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #859 στις: Δεκέμβριος 05, 2009, 08:14:11 μμ »
θα φτιαξουμε μονοι μας προγραμμα με την παρεμβαση.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 26, 2012, 05:27:47 μμ από ermionoula »

Αποσυνδεδεμένος zwi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 126
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση/ ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #860 στις: Δεκέμβριος 05, 2009, 08:58:23 μμ »
Kαλά πως είναι δυνατόν να γίνει αυτό;
εγω ermionoula δεν άρχισα ακόμη αλλά το πρόγραμμα έχει και 100 ώρες πρακτικής άσκησης. Πήρα τηλ στη γραμματεία αλλά δεν είχαν να μου δώσoyn ακριβείς πληροφορίες για την πρακτική.
Φαντάζομαι όμως ότι αν γίνεται με τον ίδιο τρόπο δεν θα είναι εύκολα τα πράματα..η τακτική ''βρείτε δυο παιδιά και κάνετε παρέμβαση'' θεωρώ πως είναι απαράδεκτη!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2009, 03:32:25 μμ από zwi »
You can lose more than your patience ...

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #861 στις: Δεκέμβριος 05, 2009, 09:52:24 μμ »
Επίσης, πώς θα κάνει κάποιος παρέμβαση σε ένα "άγνωστο" παιδί, χωρίς να έχει ΕΕΠ, χωρίς να έχει διάγνωση στα χέρια του, χωρίς γνώσεις και μέσα σε όλα σε ένα παιδί που ήδη του γίνεται μία παρέμαβαση στο σχολείο, με κάποιον τρόπο!!! Δηλαδή το παιδί αυτό θα το ταράξουμε στις διαφορετικές προδεγγίσεις και παρεμβάσεις;;;;;;
Στου κασίδι το κεφάλι θα μάθουν όλοι, νομίζω!!!!!
Με μια λέξη; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!!!!!!! Δείχνει την ανοργανωσιά και την προχειρότητα που διέπει τα σεμινάρια
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος αννα22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #862 στις: Δεκέμβριος 06, 2009, 12:32:52 πμ »
αυτά που ακόω για την πρακτική είναι τουλάχιστον απαράδεκτα όπως προείπαν κι άλλοι συνάδελφοι, υπάρχει κάποιος που πρόκειται να παρακολουθήσει αντίστοιχο σεμινάριο στη 2η παιδιατρική πτερυγα του πανεπ. Αθήνας; που ξεκινάει 12/12.

Αποσυνδεδεμένος grooog

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 927
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #863 στις: Δεκέμβριος 06, 2009, 04:01:23 πμ »
Ρε παιδιά τι συζητάμε..απλά απαράδεκτο;;αυτό είναι ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ!!!
ναι ακριβως αυτα θελουν να κανουμε. γιάυτο τρεχουμε κ δεν φτανουμε.θα φτιαξουμε και μονοι μας προγραμμα με την παρεμβαση.και καλα μας καθοδηγουνε και μας δινουν και την θεωρητικη βαση.εχουμε καλους καθηγητες αλλα ειναι πολυ ανοργανωτοι βρε παιδι μου!
Δεν είναι θέμα οργάνωσης είναι θέμα ευθύνης.
Με συγχωρείς αλλά το ότι είναι δύσκοο για σας είναι το τελευταιο, το βασικό είναι ότι σας ζητούν να βρείτε παιδιά τα οποία ίσως δεν έχουν τη διάγνωση όπως είπε και emmaki!!!!!Καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό;Δεν είναι απλά της λογικής "αχ δες μωρέ τι κάνουν...τι να πεις...'' κτλ... το ζήτημα είναι πως κάνουν κάτι αντιπαιδαγωγικό για να είναι απλά καλυμμένοι ,που αν κάποιος το έτρεχε λίγο παραπανω θα μπορούσε να τους προσάψει νομικές παρατυπίες.
Και στην τελική πως είναι δυνατον να θεωρούμε καλούς τους καθηγητές εκείνους που ενω εχουν τη γνώση προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες που λογικά θα πρέπει να γνωρίζουν και οι ίδιοι τις βαρύτατες συνέπειες που ενδεχομένως να έχουν για τα παιδιά.Πού είναι ο καλός καθηγητής;στη θεωρία,στη γνώση μεθόδων και στο εντυπωσιακό λεξιλόγιο;Πόσο είναι τελικά ευαισθητοποιημένοι οι αντίστοιχοι ακαδημαικοί της ειδικής αγωγής;Οι πρακτικές τους είναι η απόδειξη της αλήθειας !
Απογοητεύομαι γιατι οι άνθρωποι αυτοί αποτελούν πρότυπα για κάποιους που θέλουν να ακολουθήσουν την κατευθυνση τους και σκέφτομαι πόσο λίγο(/καθόλου) θα αλλάξει ο κόσμος μας αυριο μεθάυριο.
Λυπάμαι και ανησυχω...

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #864 στις: Δεκέμβριος 06, 2009, 08:57:48 πμ »
Αυτό που κυκλοφορεί ευρέως είναι ότι σεμινάρια χωρίς πρακτική, δεν θα αναγνωρισθούν.
Η πρακτική είναι απαραίτητη. Παρακολούθησα το αντίστοιχο σεμινάριο του Πανεπιστημίου της προσχολικής αγωγής, του Αιγαίου. Κάναμε και πρακτική σε ΣΜΕΑΕ ή σε τμήματα ένταξης που αφορούσε σε παρατήρηση και μόνο στην τέταρτη εβδομάδα σε ενεργή συμμετοχή, εφόσον μας ζητήθηκε από την Ειδικό παιδαγωγό ή τον Δ/ντή της σχολικής μονάδας. Κρατούσαμε ημερολόγιο "αναστοχασμού", κάθε ώρα και στηρίζαμε επιστημονικά κάθε πληροφόρηση ή παρατήρηση.(Υπογράφαμε παρουσίες κάθε ημέρα στον Δ/ντή).
Εξαιρετική εμπειρία!  
 Οι υπεύθυνοι του σεμιναρίου πήραν έγκριση από το Υπουργείο για να μπορέσουμε να "μπούμε" σε σχολικές μονάδες  για την πρακτική και μας καθοδήγησαν οι ίδιοι. Μερικοί από εμάς ενταχθήκαν σε μικρές ομάδες και τους δέχθηκαν σε ειδικά σχολεία και στο ημερολόγιο συμπεριέλαβαν και ανταλλαγές επιχειρημάτων. Επιπλέον, γράψαμε διπλωματική και όλοι μα όλοι, οι διδάσκοντες είναι  καθηγητές σε ΑΕΙ. Ψυχολόγοι, ψυχίατροι, ειδικοί παιδαγωγοί τους οποίους και αξιολογήσαμε στο τέλος.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2009, 09:20:06 πμ από marias »

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #865 στις: Δεκέμβριος 06, 2009, 10:18:58 πμ »
μαρια ειχε πολυ διαβασμα ηταν δυσκολο δηλαδη σου ετρωγε αρκετο χρονο απο τα υπολοιπα?

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #866 στις: Δεκέμβριος 06, 2009, 10:28:50 πμ »
Ακόμα και η πρακτική σε ειδικό σχολείο πρέπει να γίνεται πολύ μα πολύ προσεκτικά και απολύτως σχεδιασμένα. Τα παιδά μεειδικές ανάγεκς χρει'άζονατι σταεθρότητα.
Ποσο λοιπόν διαφυλάσσεται αυτή η απαραίτητη σταθερότητα για τα παιδιά όταν μπαίνουν στην τάξη ξαφνικά 1, 2 ή και παραπάνω άτομα, τα οποία πολλές φορές δεν ξέρουν και πώς να συμπεριφερθούν; Χρειάζεται πολύ οργάνωση τόσο από τους διοργανωτές των σεμιναρίων, όσο και από το σχολέιο, ενημέρωση των γονέων και απόκτηση άδειας από τους γονείς για να απασχολήσει κάποιος τρίτος το παιδί τους, ενημέρωση και ειδική άδεια από το υπουργείο κλπ κλπ.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος anesto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
  • Φύλο: Άντρας
  • Π19
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #867 στις: Δεκέμβριος 06, 2009, 11:37:19 πμ »
Αυτό που κυκλοφορεί ευρέως είναι ότι σεμινάρια χωρίς πρακτική, δεν θα αναγνωρισθούν.

Δεν ισχύει!!!!!! Και είναι καλύτερα να μην ακούγονται ανακρίβειες γιατί επηρεάζουμε λανθασμένα τις αποφάσεις άλλων
τα εγκεκριμένα σεμινάρια που λειτουργούν φέτος ήδη έχουν την έγκριση του ΥΠΕΘ, το οποίο ήδη έχει αποδεχτεί το πρόγραμμα τους (είτε έχουν είτε δεν έχουν πρακτική)!!!!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2009, 11:46:02 πμ από anesto »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 505
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.