*

Αποστολέας Θέμα: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 38512 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #70 στις: Οκτώβριος 31, 2017, 09:35:59 πμ »
Οι οδηγίες εξέτασης είναι στο Π.Δ. του 2016 με τις αλλαγές στο γυμνάσιο. Σύμφωνα με αυτές, η έκταση της παραγωγής λόγου μπορεί να είναι 200-300 , ανάλογα με την τάξη. Οι οδηγίες διδασκαλίας, που τα δύο τελευταία χρόνια είναι επικαιροποιημένες και έχουν αρκετές καινοτομίες, βρίσκονται με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο.

Καλό είναι οι μαθητές να μην έχουν μια προκάτ εικόνα του πόσες παράγραφοι χρειάζονται και πόσες λέξεις θα έχουν, πρώτον διότι η έκταση ορίζεται κάθε φορά από την εκφώνηση, άρα πρέπει να το προσέχουν. Δεύτερον, το πόσες παράγραφοι χρειάζονται εκαστάται από τα ζητούμενα, άρα δεν υπάρχουν συνταγές ότι πρέπει να είναι 3 ή 4 κλπ. Τρίτον, αυτό που έχει σημασία δεν είναι ο αριθμός των λέξεων στην παράγραφο αλλά η σωστή δομή, η συνοχή κλπ. Όποιος ακολουθεί τις οδηγίες θα δει ότι σε αυτό πρέπει να επιμείνει πολύ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:25:39 »

Αποσυνδεδεμένος maria_rk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #71 στις: Νοέμβριος 05, 2017, 09:56:11 πμ »
Καλημέρα σε ολους/όλες! Λοιπόν...Θέμα έκθεσης: Ποια προβλήματα αντιμετωπίζει ο ελληνικος τουρισμος σήμερα και πως θα μπορούσαν να καταπολεμηθούν; Είναι ομιλία στο Δημοτικό συμβούλιο της πόλης. Ψάχνω για προβλήματα ελληνικού τουρισμού και δε βρίσκω κάτι.. ιδέες;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #72 στις: Νοέμβριος 05, 2017, 11:24:23 πμ »
- Προσανατολισμός σε ξένους τουρίστες: πολλές περιοχές, όπως τα νησιά, είναι οικονομικά απρόσιτες στις ελληνικές οικογένειες

- Άνοδος των τιμών --> κάνει το κόστος ζωής απαγορευτικό για τους μόνιμους κατοίκων των περιοχών ή για άλλους επισκέπτες (πχ στέγαση αναπληρωτών στα νησιά)

- Εξάντληση των υποδομών και των πόρων περιοχών που δέχονται μεγάλα ρεύματα τουριστών (κυκλοφοριακά προβλήματα, προβλήματα ομαλής λειτουργίας καταστημάτων, δυσχεραίνεται η καθημερινότητα των μόνιμων κατοίκων)

- Η μόδα των all inclusive δεν αφήνει χρήματα στον τόπο παρά μόνο στους μεγάλους ομίλους

- Τουρισμός πολύ χαμηλού επιπέδου αλλοιώνει τον χαρακτήρα συγκεκριμένων περιοχών (Φαληράκι, Ακρωτήρι κλπ)

Αυτά μου έρχονται τώρα στο μυαλό. Δεν ξέρω όμως τι απ'όλα αυτά θα μπορούσε να αντιληφθεί ένα παιδί Γ' Γυμνασίου αν δεν μένει σε τουριστική περιοχή. Αλήθεια το θέμα δεν το συζήτησαν καθόλου στην τάξη;

Αποσυνδεδεμένος maria_rk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #73 στις: Νοέμβριος 05, 2017, 12:00:31 μμ »
Κι όμως δεν το συζήτησαν καθόλου στην τάξη. Το διάβαζα και το ξαναδιάβαζα το θέμα και αναρωτιόμουν τι μπορεί να σκεφτεί ένα παιδί Γ' Γυμνασίου για να γράψει.. Τους έδωσε αυτό το θεμα να το αναπτύξουν στο σπιτι. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια τους βάζει γενικότερα δύσκολες και απαιτητικές ασκήσεις τόσο στη γλώσσα, όσο και στη λογοτεχνία και χωρίς να συζητήσουν καν στην τάξη!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:25:39 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #74 στις: Νοέμβριος 05, 2017, 12:40:57 μμ »
Κατάλαβα... Μαζί συζητούσαμε και για τις ομοιότητες έπους και παραλογών;

Αν η καθηγήτρια θέλει να βάζει τέτοια θέματα, νομίζω ότι κατά βάθος δεν την ενδιαφέρει αν μπορούν να τα γράψουν οι μαθητές μόνοι τους. Για την ακρίβεια, νομίζω ότι όποιος βάζει έκθεση στο σπίτι ξέρει ότι οι μαθητές δεν θα τη γράψουν μόνοι τους, άρα δεν την νοιάζει τι θα διορθώσει. Οπότε γράψτε άφοβα ό,τι κρίνετε!

Αποσυνδεδεμένος maria_rk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #75 στις: Νοέμβριος 05, 2017, 01:13:00 μμ »
Ναι, μαζι συζητούσαμε! Είναι η ίδια καθηγήτρια! Απορώ με τις ασκήσεις που βλέπουν τα ματάκια μου. Πραγματικά... και το παιδί πάντα μου λεει: "Δεν την έχω καταλάβει!". Παράλληλα, τη θεωρεί και την πιο καλή καθηγήτρια που είχαν ποτέ...Ενώ δεν έχει καταλάβει ούτε μια άσκηση της καθηγήτριας..αποκλειστικά δική της.

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1011571
  • Σύνολο θεμάτων: 17418
  • Σε σύνδεση σήμερα: 243
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 221
Σύνολο: 232

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.