*

Ψηφοφορία

για ποιο διπλωμα αγγλικων στελνετε τους μαθητες σας την τελευταια διετία?

ECCE
16 (47.1%)
TOEIC
1 (2.9%)
FCE
6 (17.6%)
EDEXCEL
4 (11.8%)
ΚΠΓ
4 (11.8%)
ΑΛΛΟ
3 (8.8%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 34

Αποστολέας Θέμα: για ποιο διπλωμα αγγλικων στελνετε τους μαθητες σας την τελευταια διετία?  (Αναγνώστηκε 19032 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Ποιά είναι η γνώμη σας για το City and Guilds????
Με ενδιαφέρει και μένα!
Υπάρχει Κπγ για επίπεδο proficiency;;


Τα θεματα του κπγ γ2 ειναι ετοιμα απο την εξεταστικη επιτροπη εδω κ 2 χρονια αλλα δεν βγαινουν πριν λυθει το θεμα της επαρκειας διδασκαλιας για τους κατοχους προφ. Στην ενημερωση που μας εκανε η συμβουλος τις προαλλες ειπε οτι το θεμα βρισκεται στα δικαστηρια. Ζητουν - οπως κανουν εδω κ πολλα χρονια τωρα - την καταργηση της επαρκειας διδασκαλιας. Μολις κοινοποιηθει η ετυμηγορια του δικαστηριου θα ανακοινωθουν κ οι εξετασεις του κπγ. Γιαυτο δεν εχουν γινει εξετασεις τοσο καιρο.

Είμαι από άλλο κλάδο και δεν έχω ιδέα για το θέμα που αναφέρθηκε...
Τι εννοείς ζητούν να καταργήσουν την επάρκεια διδασκαλίας;...
Μόλις πήρα το Prof. (για να κάνω αίτηση για μεταπτυχιακό, δεν ενδιαφερομαι να κάνω ιδιαίτερα ξένων γλωσσών, να το ξεκαθαρίσω για αποφυγή παρεξηγήσεων). Το χαρτί, βέβαια δεν το έχω στα χέρια μου ακόμα, τα αποτελέσματα τώρα βγήκαν, αν δεν κάνω αίτηση για επάρκεια, θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος edipmet

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
oxi αννα κανενα προβλημα ,απλα οποιος θελει μπορει απτο ελληνικο κρατος να γινεται καθηγητης αγγλικων,στο ιδιωτικο κομματι μονο, χωρις καμμια περαιτερω εκπαιδευση.Ειναι μια πονεμενη ιστορια με ενα νομο απτο 40 που ενοχλει μερικους αλλα αρεσει σε πολλους αλλους και ως συνηθως το κρατος κρινει και πρατει αναλογως με τους ψηφοφορους του. Μας βλεπουν σαν κεφαλια δηλαδη. Ασχετως αν τα αναλογα πανεπιστημια εχουν κανει και ξανακανει διαμαρτυριες.Και μακαρι να ηταν τα μισα που ειπατε προηγουμενως. Στ επαρχια που ειχα εγω φροντιστηριο ηταν ολοι.Εκτος απο μενα.Σαυτη τη χωρα οπου πολλοι ,ο τσαμπουκας υπερισχυει.Αυτα.Κατα τα αλλα το proficiency μια χαρα χαρτι ειναι και πραγματι δειχνει πολυ καλη γνωση αγγλικων. Αλλο ομως γνωση αγγλικων και αλλο εκπαιδευτικος .

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
oxi αννα κανενα προβλημα ,απλα οποιος θελει μπορει απτο ελληνικο κρατος να γινεται καθηγητης αγγλικων,στο ιδιωτικο κομματι μονο, χωρις καμμια περαιτερω εκπαιδευση.Ειναι μια πονεμενη ιστορια με ενα νομο απτο 40 που ενοχλει μερικους αλλα αρεσει σε πολλους αλλους και ως συνηθως το κρατος κρινει και πρατει αναλογως με τους ψηφοφορους του. Μας βλεπουν σαν κεφαλια δηλαδη. Ασχετως αν τα αναλογα πανεπιστημια εχουν κανει και ξανακανει διαμαρτυριες.Και μακαρι να ηταν τα μισα που ειπατε προηγουμενως. Στ επαρχια που ειχα εγω φροντιστηριο ηταν ολοι.Εκτος απο μενα.Σαυτη τη χωρα οπου πολλοι ,ο τσαμπουκας υπερισχυει.Αυτα.Κατα τα αλλα το proficiency μια χαρα χαρτι ειναι και πραγματι δειχνει πολυ καλη γνωση αγγλικων. Αλλο ομως γνωση αγγλικων και αλλο εκπαιδευτικος .

Σε αυτο θα συμφωνησω απολυτα!

Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες! :)
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
το proficiency [...] πραγματι δειχνει πολυ καλη [ενν. άριστη] γνωση αγγλικων. Αλλο ομως γνωση αγγλικων και αλλο εκπαιδευτικος .

Ασφαλώς έχετε δίκιο σε αυτό, αλλά προεκτείνοντας το συλλογισμό σας μπορεί κανείς να ισχυρισθεί πως άλλο η γνώση της αγγλόφωνης λογοτεχνικής παραγωγής και άλλο εκπαιδευτικός. Προσωπικά δεν έχω πεισθεί ότι οι επαρκειούχοι, που είναι όντως ακατάρτιστοι τουλάχιστον στο ξεκίνημα της σταδιοδρομίας τους, είναι ανεπαρκέστεροι από τους νέους πτυχιούχους, των οποίων οι παιδαγωγικές γνώσεις περιορίζονται σε ένα-δύο μαθήματα εφαρμοσμένης γλωσσολογίας (αν δεν έχουν υποκύψει στην εύκολη λύση της αντιγραφής, και αν συμβαίνει να θυμούνται την ύλη έξι μήνες μετά την εξεταστική).

A propos, κρίνοντας μόνο με βάση τα τυπικά προσόντα, ποιος πιστεύετε ότι είναι ικανότερος να διδάξει Αγγλικά σ'ένα παιδί δημοτικού, ένας επαρκειούχος απόφοιτος παιδαγωγικού δημοτικής εκπαίδευσης, ή ένας απόφοιτος Αγγλικής φιλολογίας με ειδίκευση λ.χ. στον Αμερικανικό Πολιτισμό;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος NENH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
    • Προφίλ
δηλαδη το διλλημα ειναι αν ενας αποφοιτος δημοτικης εκπαιδευσης μπορει να διδαξει αγγλικα σε παιδι δημοτικου καλυτερα απο εναν αποφοιτο αγγλικης με ειδικευση αλλη της γλωσσολογικης? Αν ειναι δυνατον....
Πρωτον, αυτο το διλλημα δεν αντιπροσωπευει την υπαρχουσα κατασταση γιατι, αν θυμαμαι καλα, κανενας απο τους επαρκειουχους διδασκοντες αγγλικων δεν ειναι ταυτοχρονα και κατοχος παιδαγωγικου πτυχιου δημοτικης
Δευτερον ποιος ειπε οτι τα παιδαγωγικα μαθηματα που κανουν οι δασκαλοι ειναι ιδια μ'αυτα που κανουν οι των ξενων γλωσσων? γιατι ειναι δηλαδη πιο καταρτισμενος να διδαξει ενας δασκαλος αγγλικα σε μικρα παιδια? επειδη εκανε περισσοτερα παιδαγωγικα μαθηματα στη σχολη? δεν εχει σημασια τι περιεχομενου ειναι αυτα τα μαθηματα? και η ειδικη διδακτικη τι απεγινε? μας ειναι αχρειαστη πλεον? γιατι εγω θυμαμαι απειρα μαθηματα που σχετιζονταν με την εκμαθηση της ξενης γλωσσας, την διδασκαλια της  κ στρατηγικες εκμαθησης που καναμε στη σχολη. αυτα ειναι αχρειαστα η μηπως τα κανουν κ οι δασκαλοι στη σχολη?
Και στο κατω κατω, ακομα κ να μην εχει κανει πολλα παιδαγωγικα μαθηματα στη σχολη ενας αποφοιτος αγγλικης(πραγμα λιγο απιθανο μιας και υπαρχουν και τα υποχρεωτικα μαθηματα), ποιος ειναι προτιμοτερος, αυτος η ενας κατοχος proficiency που δεν εχει κανει απολυτως ΤΙΠΟΤΑ, ΟΥΤΕ ΕΝΑ παιδαγωγικο μαθημα?

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Πραγματικά, δεν αξίζει τον κόπο να σχολιάσω ανοησίες του τύπου όπως ότι 'κανένας [!] από τους κατόχους proficiency δεν ειναι ταυτόχρονα και κάτοχος παιδαγωγικού πτυχίου δημοτικής εκπαίδευσης', ούτε να εμβαθύνω σε τρόπους που μπορεί κανείς να αποκτήσει παιδαγωγική κατάρτιση με την οποία να συμπληρώσει τις παιδαγωγικές του γνώσεις. Θα σας παραπέμψω γι' αυτά στη βιβλιογραφία περί professional development με την οποία φαντάζομαι θα έχετε έρθει σε επαφή κατά τις σπουδές σας. Ελπίζω μια προσεκτική ανάγνωση των κεφαλαίων περί initial teacher education θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πόσο ελάχιστη σημασία έχουν τα αρχικά εφόδια με τα οποία εισέρχεται κανείς στο επάγγελμα σε σχέση με τη μετέπειτα εξέλιξή του. Θα σταθώ λοιπόν σε δύο μόνο σημεία:

1. Δέχομαι -καλή τη πίστη- ότι στη σχολή σας προσφέρθηκαν "άπειρα" μαθήματα παιδαγωγικής, αν και στις ιστοσελίδες των τμημάτων μπόρεσα να βρώ ελάχιστα (<3) υποχρεωτικά μαθήματα μεθοδολογίας. Τα υπόλοιπα (περί τα είκοσι επιλεγόμενα) υποθέτω πως προσφέρονται επιλεκτικά στους φοιτητές της γλωσσολογικής κατέυθυνσης, δηλαδή σ'ένα υποσύνολο μόνο των φοιτητών. Αποτελεί λοιπόν υπερβολή ο ισχυρισμός ότι όλοι οι πτυχιούχοι Αγγλικής φιλολογίας έχουν επαρκή παιδαγωγική κατάρτιση. Ακόμη, επιτρέψτε μου να παρατηρήσω πως με δεδομένο τον τρόπο λειτουργίας του ελληνικού πανεπιστημίου (και της παιδείας μας ευρύτερα), το ότι ένα μάθημα προσφέρεται στο πρόγραμμα σπουδών σε καμία περίπτωση δεν εξασφαλίζει ούτε ότι διδάσκεται επαρκώς, ούτε ότι οι απόφοιτοι αποκομίζουν τις σχετικές γνώσεις. Στις σελίδες αυτού του φόρουμ, μπορείτε να βρείτε δεκάδες παραδείγματα που αποδεικνύουν το παραπάνω - όπως ενδεικτικά της συναδέλφου που δε γνώριζε τι ήταν το ΚΕΠΑ (CEF), της συναδέλφου που ισχυρίσθηκε πως το TBL είναι παρωχημένο και είναι ως εκ τούτου προτιμότερο το PPP ή της συναδέλφου που έψαχνε βιβλίο γραμματικής για επτάχρονο μαθητή.

2. Αν βλέπετε το ζήτημα με όρους διλήμματος, τότε είναι σαφές ότι υπεραπλουστεύετε. Και αν το δίλημμα αυτό το ορίζετε με όρους όπως 'παντελώς ακατάρτιστος επαρκειούχος' ή 'επιστήμονας απόφοιτη ξενόγλωσσου τμήματος', τότε είναι σαφές ότι δεν έχετε γνώση του χώρου στον οποίο εργάζεστε, καθώς εκτός από αυτές τις δύο περιπτώσεις που αυθαίρετα και περιοριστικά επιλέξατε, υπάρχει πλειάδα ενδιαμέσων καταστάσεων. Ανέφερα ήδη το παράδειγμα των πτυχιούχων παιδαγωγικού με proficiency. Σε αυτούς θα προσθέσω, ενδεικτικά, πτυχιούχους άλλων ανθρωπιστικών σπουδών (λ.χ. Ελληνικής φιλολογίας) με DELTA ή και MA TESOL. Επίσης, τις πτυχιούχους Αγγλικής Φιλολογίας που διδάχθηκαν μόνο λογοτεχνία και θεωρητική γλωσσολογία. Θα προσθέσω ακόμη και το διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό των πτυχιούχων Αγγλικής που κατέκτησαν το 'λαϊκό 5' με αντιγραφή, λογοκλοπή και παπαγαλία. Όσες ισχυρίζονται ότι σε ένα τόσο σύνθετο περιβάλλον, μπορεί να αναβαθμίσθεί η ξενόγλωσση εκπαίδευση με μια απλή απαγορευτική διάταξη, δηλαδή την κατάργηση της επάρκειας, είτε είναι αφελείς είτε λαϊκίζουν.

Το συμπέρασμα στο οποίο εγώ τουλάχιστον καταλήγω από τα παραπάνω είναι πως η κατάσταση είναι αρκετά σύνθετη, τόσο που δεν επιδέχεται επίλυσης μόνο με θεωρητική συζήτηση και αφοριστικές διατυπώσεις. Για να βγούμε από το αδιέξοδο αυτό, και επειδή είμαστε επιστήμονες, σας παρακαλώ να παραθέσετε ερευνητικά δεδομένα από τα οποία να προκύπτει ότι οι επαρκειούχοι - γενικά - είναι λιγότερο ικανοί εκπαιδευτικοί από τους πτυχιούχους.

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
δεν χρειάζεται κανένας πτυχιούχοος να σου αποδειξει σε κανένα φόρουμ ποσο καλά κανει την δουλειά του.
κ  προφανώς δεν έχεις κοιτάξει καλά τον οδηγό σπουδών γιατί με κανένα τρόπο τα παιδαγωγικά δεν είναι λιγότερα απο 3. ατο απθ χρειάζεσαι 9 υποχρεωτικά μαθήματα ελεύθερη γλωσσολογίας κ ακόμα 9 μαθήματα εφαρμοσμένης γλωσσολογίας περα από τα ελεύθερης επιλογής οπου κάποιος μπορεί αντί για λογοτεχνίες να επιλέγει γλωσσολογικά μαθήματα!

http://www.enl.auth.gr/events/findex.htm

κ προσωπικά με προσβάλλει να γενικεύεις κ να θεωρείς οτι οι πτυχιούχοι έχουν αποκτήσει το πτυχίο τους με αντιγραφή, λογοκλοπή και παπαγαλία.κ ουσιαατικά έιμαστε αχρηστοι για αυτη την δουλεία. επισης απο την στιγμή που δεν έχει μπει σε αμφιθέατρο να δεις τι γίνεται, δεν μπορείς να έχει άποψη οτι δεν διδάσκεται επάρκως το οποιοδήποτε μάθημα. εκτός αν θεωρείς οτι κ οι καθηγητές μας είναι άχρηστοι επίσης!

καλή σου μέρα!!!!!

Αποσυνδεδεμένος NENH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
    • Προφίλ
   Λυπουμαι πολυ surviving innovation αλλα δεν μπορω να παραθεσω ερευνητικα δεδομενα για καμια απο εκεινες τις επαρκειουχους που εχω κατα καιρους συναντησει σε διαφορα σεμιναρια οι οποιες κοιτουσαν ολο απορια οταν μας μιλουσαν για language acquisition και για mother tongue interference και μας ρωτουσαν στα διαλλειματα τι ειναι mother tongue L1 και L2 (κι οχι μονο), ουτε για την επαρκειουχο που διατηρει φροντηστηριο στον τοπο μου αφου εδωσε ΠΕΝΤΕ φορες να παρει το proficiency και με ΟΠΟΙΟΝ μαθητη της εχω δουλεψει μου εχουν πεσει τα μαλλια αλλα ουτε και για ολες εκεινες που εχω συναντησει σε φροντηστηρια και των οποιων την δουλεια μονο ανεπαρκη κ ακαταρτιστη μπορω να την κρινω αφου παιρναν γραμμη πως να κανουν το μαθημα απο την γραμματεα του φροντηστηριου.
   Προφανως οταν ειπα οτι κανενας επαρκειουχος δεν ειναι κατοχος παιδαγωγικου πτυχιου δημοτικης εκπαιδευσης δεν εννοουσα οτι κανενας δασκαλος δεν εχει proficiency αλλα οτι κανενας απο τους επαρκειουχους που επελεξαν να διδαξουν αγγλικα γιατι δεν ειχαν καποια καλυτερη επαγγελματικη επιλογη δεν ειναι δασκαλος. Δεν μπορω να φανταστω οτι καποιος δασκαλος εχει απαρνηθει τον σιγουρο διορισμο του γιατι ειχε τοσο μεγαλη αγαπη να διδαξει μια ξενη γλωσσα.
   Οσο για το ποσα γλωσσολογικα και παιδαγωγικα μαθηματα κανει ενας φοιτητης, αφου πηρες μια πρωτη ιδεα απο την συναδελφο evi06, σε πληροφορω οτι εγω εχω κανει 20 τετοια μαθηματα στη σχολη μου οπως και αλλα 300 ατομα μονο της φουρνιας μου, και δεν επιτρεπω σε κανεναν ανιδεο να το αμφισβητει αυτο. Ισως θα επρεπε να κανεις καλυτερη ερευνα, καθως υπαρχουν και τα υποχρεωτικα κατ'επιλογην μαθηματα, αλλα δεν θα το αναλυσω περισσοτερο αυτο γιατι θα περιμενα απο καποιον που απαιτει απο τους αλλους ερευνητικα δεδομενα για να τεκμηριωνουν τα λεγομενα τους, να κανει καλυτερη ερευνα πριν παρουσιασει τα λανθασμενα ευρηματα του για σωστα (βρηκα ελαχιστα<3).
   Επισης στο πανεπιστημιο προφανως δεν μας μαθαινουν σε ποια πτυχια να στελνουμε τους μαθητες μας ουτε ποια βιβλια του εμποριου να προτιμουμε, μας διδασκουν πως να διδασκουμε, επομενως θεωρω ακρως φυσιολογικο καποια συναδελφος στην αρχη της πορειας της να μην γνωριζει τι ειναι το CEF η ποιο βιβλιο ειναι καταλληλο για ποιον. Η μηπως εσεις με το που παιρνετε το "πτυχιο" σας αποθηκευονται αυτοματα στην μνημη σας ολες οι γνωσεις και τα εφοδια που αποκτα κανεις με την εμπειρια?Στην περιπτωση σας αλλωστε μονο απο την εμπειρια θα μπορουσατε να εφοδιαστειτε με γνωσεις.
   Οσο για το θεμα του διλληματος, δεν θυμαμαι να εθεσα εγω καποιο διλλημα, αλλος μας προβληματισε με ερωτηματα του τυπου" ποιος ειναι καταλληλοτερος να διδαξει, ενας πτυχιουχος με λογοτεχνικη κατευθυνση η ενας δασκλος με επαρκεια?"Και γνωριζω απολυτα ποσο συνθετη ειναι η κατασταση στον χωρο μας, δεν με αφορα ωστοσο να καθομαι να το αναλυω γιατι εχω πληρη αυτοπεποιθηση με τις γνωσεις που εχω εφοδιαστει απο την σχολη μου, νιωθω σιγουρη για την δουλεια μου κ δεν νοιωθω να απειλουμαι απο κανεναν.
   Ο χωρος που εργαζομαι επισης αγαπητε, ειναι ο χωρος που επελεξα απο την πρωτη στιγμη που κλιθηκα να αποφασισω για το μελλον μου, που αγωνιστηκα με πολυ διαβασμα κ προσπαθεια να ενταχθω κι ΟΧΙ ο χωρος που τυχαια κατεληξα επειδη δεν ειχα δουλεια, ασχολια αλλα και καμια σχεση με το αντικειμενο οπως οι περισσοτεροι του τομεα σας.
   Και τελος, για να καταλαβω και το σκεπτικο σας, με ποια λογικη μπορει να συγκριθει ενας αποφοιτος αγγλικης με κατευθυνση αλλης της γλωσσολογικης με καποιον ανεκπαιδευτο κ ακαταρτιστο επαρκειουχο? Ακομα κι αν αυτος ο φοιτητης εχει παρακολουθησει λιγα γλωσσολογικα μαθηματα, η εχει αντιγραψει-αδιαφορησει-παπαγαλισει στα μαθηματα (οτι μπορει να εχετε κανει κι εσεις στο Λυκειο δηλαδη αλλα δεν νομιζω ποτε να παραδεχθειτε οτι το απολυτηριο σας ειναι αχρηστο) μπορει να συγκριθει με καποιον "μαθητη" που εφτασε τις γνωσεις του σε καποιο ικανοποιητικο επιπεδο συμφωνα με τα ισχυοντα δεδομενα (γιατι αυτο ειναι στην ουσια ενας επαρκειουχος)? Δηλαδη με αλλα λογια, θα μπορουσε καλλιστα οποιος μαθητης τελειωνει με επιτυχια και καλο βαθμο το Λυκειο να βγαλει μια σχετικη αδεια και να διδασκει σε φροντηστηρια μεσης εκπαιδευσης. Πως σας φαινεται? Εχω γνωρισει τοσους επαρκειουχους και κανενας μα κανενας δεν ενδιαφερθηκε αφου ασχοληθηκε με το επαγγελμα να εμπλουτισει τις γνωσεις του με παιδαγωγικα θεματα η θεματα διδακτικης, ολοι το εβλεπαν απλα σαν ενα επαγγελμα, γι'αυτο give us a break.......
   
   

Αποσυνδεδεμένος smarw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1060
    • Προφίλ
αμα το πάμε έτσι, ας πάρουμε επάρκεια για διδασκαλία μαθημάτων δημοτικού, όλοι οι απόφοιτοι πανεπιστημίου......Τι χωρίζει ένα δάσκαλό που κάνει κλάσματα από έναν ξενόγλωσσο? μήπως΄τα 1-2 μαθήματα μαθηματικών που έκανε παραπάνω στη σχολη??

Αυτό μας λες όταν γράφεις ποια διαφορά έχει ο απόφοιτος δημοτικής εκπαίδευσης από έναν ξενόγλωσσο με ειδίκευση στην Αμερικάνικη λογοτεχνία?

Αντε γιατι....έχουμε ξεφύγει τελείως..................................όλοι μπορούν να γίνουν ξενόγλωσσοι.....Οι ξενόγλωσσοι δεν μπορούν να γίνουν τίποτα.....................Θα χαζέψουμε τελείως............Αντε να τις κλείσουμε τις σχολές μετα......

Αποσυνδεδεμένος stellinio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
    • Προφίλ
Απλά ήθελα να συμπληρώσω ότι βρήκα κάποιες αναφορές που έγιναν τελείως άστοχες! Είμαι απόφοιτη Αγγλικής Αθηνών με κατεύθυνση λογοτεχνίας. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω επαρκή γνώση της αγγλικής? Καταρχάς πριν μπω στη σχολή είχα ήδη πάρει το proficiency. Και αρκετές συμφοιτήτριές μου είτε το είχαν και αυτές ή το έδωσαν κάπου στο πρώτο έτος. Κάποιες δεν το έδωσαν ποτέ και προετοιμάζουν ,πτυχιούχες πλέον, υποψηφίους για να δώσουν ή έχουν ήδη δώσει-επιτυχώς- το proficiency. Νομίζω ότι μπορούν οι επαρκειούχοι να κάνουν πολύ καλή δουλειά. Όσοι όμως έχουν ασχοληθεί περαιτέρω. Ξέρω άτομα που δουλεύουν σε φροντιστήρια και δεν ξέρουν πώς κάνουν ένα lesson plan. Φυσικά αυτό μπορεί να ισχύει και για πτυχιούχους οι οποίοι ποτέ δεν ασχολήθηκαν συνειδητά με τη σχολή. Δεν μπορει όμως κανείς να αμφισβητήσει την κατάρτιση της πλειοψηφίας των αποφοίτων της σχολής. Αυτή άλλωστε είναι και η διαφορά του εκπαιδευτικού με τον εκπαιδευτή! Όσοι διδάσκουν με επάρκεια δεν θεωρούνται εκπαιδευτικοί. Σα να λέμε ότι οι μαθητές μου στη Γ Γυμνασίου που μόλις πήραν το proficiency είναι ικανοί να διδάξουν. Αυτή είναι η άποψή μου, καλή σας νύχτα!

Αποσυνδεδεμένος NENH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
    • Προφίλ
εχετε απολυτο δικιο stellinio και smarw

Αποσυνδεδεμένος mg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Είτε μας αρέσει είτε όχι με κάποιον τρόπο πρέπει να οριοθετούνται (και να διασφαλίζονται) τα επαγγελματικά δικαιώματα κάθε κλάδου, οπότε πάντα κάποιοι θα βρίσκονται εντός και κάποιοι άλλοι εκτός διαχωριστικής γραμμής και έτσι πρέπει -θα έπρεπε, εν προκειμένω- να είναι. Φυσικά και ένας γλωσσομαθής μπορεί να είναι εξαιρετικά ικανός και αποτελεσματικός, αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να κατοχυρώνει τα επαγγελματικά δικαιώματα του εκπαιδευτικού με μοναδικό κριτήριο έναν τίτλο γλωσσομάθειας.       

Το ζήτημα δεν είναι πόσο μπορεί να εξελίξει κάποιος κάτι που αγαπάει ή/και κάνει καλά αλλά ποιά τυπικά δικαιώματα κατοχυρώνονται σε κάθε κλάδο. Σε αυτό το πλαίσιο καλό είναι ο Φιλόλογος να εργάζεται ως Φιλόλογος, ο Ξενόγλωσσος ως Ξενόγλωσσος και ο πτυχιούχος π.χ. της Ιατρικής με επάρκεια σε ξένη γλώσσα να είναι πτυχιούχος Ιατρικής με επάρκεια σε ξένη γλώσσα και όχι καθηγητής ξένης γλώσσας. Γιατί κι εγώ ως πτυχιούχος Αγγλικής Φιλολογίας μπορώ να με γιατρεύω όταν κρυολογώ αλλά δεν σκοπεύω να χειρουργήσω και θα ήταν κρίμα να μου αναγνώριζαν αυτό το δικαίωμα επειδή παρακολουθώ σεμινάρια αγωγής υγείας και συμβουλεύομαι και ιατρική εγκυκλοπαίδεια. Και, ναι, σωστό είναι όσο καλή και να γίνω σε θέματα υγείας να έχω πάντα διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα από ένα απόφοιτο Ιατρικής ανεξάρτητα από το βαθμό του πτυχίου, γιατί και το 5 είναι βαθμός που απονέμει πτυχίο και καλό θα ήταν φοιτητές, καθηγητές και λοιποί να το αντιμετωπίζουμε με την πρέπουσα αξία.       

Με κατάπληξη διάβασα 
τόσο που δεν επιδέχεται επίλυσης μόνο με θεωρητική συζήτηση και αφοριστικές διατυπώσεις.
στο τέλος μιας θεωρητικής προσέγγισης με ανακρίβειες, απλουστεύσεις και αφορισμούς. Τέλος, υπενθυμίζω ότι ο τίτλος αυτού του θέματος είναι άλλος.
8)

Αποσυνδεδεμένος catwoman2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1549
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ναι βρε παιδια οτνα το ξεκινησα δεν ειχα στο μυαλο μου ότι θα κατεληγε σε τετοια αντιδικία...
Σιχαίνομαι την εκπαιδευση. Λατρεύω την διδασκαλία.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 657
Σύνολο: 660

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.