*

Αποστολέας Θέμα: Όνειρα και επάγγελμα...  (Αναγνώστηκε 1526 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sotirisT

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Όνειρα και επάγγελμα...
« στις: Νοέμβριος 03, 2008, 11:43:28 πμ »
Παιδιά καλημέρα,

Καλώς σας βρίσκω,αυτό είναι το 1ο μου post

Επειδή τα πράγματα είναι λίγο μπερδεμένα,θα ήθελα να με βοηθήσετε.

Αυτή τη στιγμή είμαι φοιτητής στο ΕΑΠ στο τμήμα Πληροφορικής.Ο Θεός με αξίωσε να σπουδάζω κάτι,το
οποίο αγάπησα από τα εφηβικά μου χρόνια και κάτι που θα ήθελα να εξασκώ ως επάγγελμα.Ιδιαίτερα ο
προγραμματισμός είναι κάτι που λατρεύω.
Στην πορεία ανακάλυψα ότι και το να μοιράζομαι γνώσεις είναι κάτι που μου αρέσει πολύ,όπως
η διδασκαλία ας πούμε.
Τα πράγματα είναι θολά στο επαγγελματικό επίπεδο(γενικά) και όντας οικογενειάρχης,δεν έχω τη δυνατότητα
να κάνω πειράματα στο οικονομικό μέρος.
Θα ήθελα τις συμβουλές σας για το τι είναι καλύτερο να κάνω.Δε με ενδιαφέρει ο ιδιωτικός ή ο δημόσιος τομέας
συγκεκριμένα.Θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε,αρκεί να μου εξασφαλίζει τα απαραίτητα και να είμαι ικανοποιημένος
από αυτό που κάνω.
Αν και εδώ είναι ένα forum που απευθύνεται σε δασκάλους-καθηγητές,θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί σίγουρα πολλοί
βρεθήκατε σε ανάλογη θέση.
Επίσης κάποιος να μου πει τα επαγγελματικά δικαιώματα των Πληροφορικών γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια
συγκεκριμένη ενημέρωση.

Ευχαριστώ πολύ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Όνειρα και επάγγελμα...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:36:19 »

Αποσυνδεδεμένος sotirisT

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Όνειρα και επάγγελμα...
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 04, 2008, 10:21:10 πμ »
Τη γνώμη σας ζήτησα,όχι να μου λύσετε πρόβλημα σε Linux... :(
Με 55 εμφανίσεις και ούτε 1 απάντηση...

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση