*

Αποστολέας Θέμα: Απόφαση της Γ.Σ. του Συλλόγου Καθηγητών Πληροφορικής Δυτ. Κρήτης  (Αναγνώστηκε 2363 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Wizard

  • Επισκέπτης
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank10_11_08_828.php

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤ. ΚΡΗΤΗΣ

 

Η γενική συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 7/11 αποφάσισε τα εξής:

 

I)       Καλεί τους συναδέλφους πληροφορικούς σε ΑΠΟΧΗ από τη διαδικασία της πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων διάρκειας 72 ωρών. Θέλουμε με αυτό τον τρόπο να εκφράσουμε την έντονη αντίθεση μας στα χαρακτηριστικά αυτού του προγράμματος το οποίο απέχει έτη φωτός από αυτό που χρόνια τώρα διεκδικούμε. Δηλαδή, ετήσια περιοδική επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα και την δυνατότητα να την παρακολουθήσουν όλοι όσοι το επιθυμούν, όπως επίσης την καθιέρωση μόνιμων δομών εκπαίδευσης οι οποίες να καλύπτουν τις παραπάνω ανάγκες.

 

 Δεν δεχόμαστε και δεν νομιμοποιούμε καμιά διαδικασία πιστοποίησης που:

a)       δε δίνει το δικαίωμα της συμμετοχής σε όλους όσους θέλουν να συμμετάσχουν,

b)      που θεωρούμε το φορέα υλοποίησής της αναρμόδιο να την πραγματοποιεί (το ΕΑΙΤΥ  να πιστοποιεί σε θέματα διδακτικής;!),

c)      που ενδεχομένως θα χρησιμοποιηθεί μελλοντικά ως ένα ακόμα μέσω διαίρεσής μας,

d)      που δεν διευκρινίζει τι θα πιστοποιήσει και κυρίως για ποιο σκοπό θα χρησιμοποιηθεί.

 

II)     Τη συλλογή υπογραφών σε ένα κείμενο που θα αναφέρεται στα εξής:

a)      Στις αναθέσεις μαθημάτων με βάση το γνωστικό αντικείμενο του πτυχίου

b)      Τον παραλογισμό του να είναι 12 μαθητές ανά καθηγητή σε όλα τα εργαστηρικά μαθήματα, ΕΚΤΟΣ της πληροφορικής που η ίδια εγκύκλιος ορίζει 17 μαθητές ανά καθηγητή

c)      Στην παρανομία (αντισυνταγματικότητα) της εγκυκλίου που προβλέπει μείωση τριών(3) ωρών από το εβδομαδιαίο προβλεπόμενο ωράριο για όλους τους υπεύθυνους εργαστηρίων (πληροφορικής, φυσικών επιστημών κλπ) ΕΚΤΟΣ από τους υπεύθυνους εργαστηρίου πληροφορικής των ΣΕΚ!

III)  Την παραίτηση των συναδέλφων πληροφορικών από όλα τα καθήκοντα και τις υπευθυνότητες που έχουν σχέση με Η/Υ όπως π.χ. υπεύθυνος εργαστηρίου, «Επαφος», «Νέστορας», στατιστικά κλπ, ως ελάχιστη διαμαρτυρία στη στάση του ΥΠΕΠΘ, που αρνείται ως τώρα ακόμη και να μας δεχθεί σε συνάντηση, την ίδια στιγμή που (σωστά) προχωράει στην άρση της αδικίας για άλλους κλάδους π.χ. ΤΕ1. Επανακαθορίζουμε τη στάση μας σε νέα Γ.Σ. μετά την συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ.

IV)  Προτείνουμε σε όλες τις ενώσεις και τους συλλόγους των καθηγητών πληροφορικής τον ορισμό της Παρασκευής 28/11/08 ως ημέρα πανελλαδικής δράσης με συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας-πορείες στις 12:30 μ.μ σε όλες τις περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης και στο Υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα. Οι κινητοποιήσεις να καλυφθούν με τρίωρες διευκολυντικές στάσεις εργασίας από τις τοπικές ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ. Αν η ημερομηνία αυτή δημιουργεί για κάποιες ενώσεις ανυπέρβλητα εμπόδια τις καλούμε σε ΑΜΕΣΗ επικοινωνία για καθορισμό νέας ημερομηνίας.

 

Ο Πρόεδρος                                        Ο Γραμματέας

Φώτης  Μπιχάκης                               Άρης  Ρέτος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος etsi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Ακριβώς αυτά πρέπει να κάνουμε,(άποψη μου).
Εγώ προσωπικά δεν θα συμμετέχω στην επιμόρφωση.
 Δεν ξέρω γιατί αλλά μερικές φορές αισθάνομαι ότι στο σχολείο είμαι ο καθηγητής για όλες τις δουλειές.

Εγώ τον έπαφο, εγώ τα mail, εγώ σχολικές εορτές, εγώ τα πάντα που βγαίνουν από ένα Η/Υ και με 18 ώρες μάθημα.Πρέπει αυτό να σταματήσει κάποια στιγμή,δεν πάει άλλο.
Πάντα μιλάμε και λέμε λόγια για το τι πρέπει να γίνει.
Στέλνουμε έγγραφα τα ξανά στέλνουμε και πάλι από την αρχή.Στην πράξη όμως?
Ειμαστε ο μόνος κλάδος που μας έχουν μπαλάκι και με πειράζει αυτό πάρα πολύ.Ας τους σταματήσουμε.

Η επιμόρφωση έτσι όπως έγινε δεν μου άρεσε καθόλου.Ηταν πολύ πρόχειρη.Υπήρχαν κάποια λεφτά και έπρεπε να φαγωθούν αυτό ήταν όλο.
Αυτά…περιμένω και άλλους συναδέλφους να πουν τις απόψεις τους.   

Wizard

  • Επισκέπτης
Δεν πήρα μέρος στην επιμόρφωση λόγω έλλειψης χρόνου, αλλά δεν θα έπαιρνα έτσι κι αλλιώς γιατί φοβόμουνα ότι δεν θα ανταποκρινόταν σε αυτά που περίμενα και τελικά από ό,τι έμαθα, υπήρξε μεγάλη έλλειψη οργάνωσης και υλικού.
Σχετικά με τις εξωδιδακτικές εργασίες, πιστεύω ότι πρέπει να καθοριστούν επίσημα μία-μία και όχι ό,τι έχει σχέση με Η/Υ να ονομάζεται "μηχανογράφηση". Επίσης, λίγοι είναι οι συνάδελφοι που χρησιμοποιούν την εγκύκλιο της απαλλαγής εργασιών και αυτό λόγω συναδελφικότητας και θέλησης για βοήθεια, κάτι που πολλές φορές στρέφεται εναντίον τους αν δεν το διαχειριστούν καλά.
Βασικό πρόβλημά μας είναι η έλλειψη ενιαίας αντιπροσώπευσης, γι' αυτό και έχουμε αποφάσεις όπως 17 άτομα ανά εργαστήριο, αφαίρεση αναθέσεων, προσθήκες αναθέσεων σε "πιστοποιημένους", αποφάσεις που φτάνουν στα όρια της απαξίωσης, ενώ άλλοι κλάδοι που θίχτηκαν π.χ. ΤΕ1, να έχουν άμεσα απάντηση (χωρίς και αυτούς να τους ικανοποιεί):
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank3_11_08_852.php
http://www.esos.gr/nomothesia_cat/118/anatheeis-4-11-2008.htm
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank4_11_08_1604.php

Ως πότε θα αναλογούν 3 μαθητές ανά Η/Υ;
Ως πότε θα βγαίνουν εγκύκλιοι για απαλλαγή από εργασίες, αλλά θα καταστρατηγούνται από διευθυντές και από το ίδιο με το ΥΠΕΠΘ (όπως σε εγκυκλίους για εργασίες που αναφέρουν "ο καθηγητής Πληροφορικής και κάποιος άλλος να κάνουν..."); Αφού έχουν αυξηθεί τόσο πολύ οι εργασίες που διεκπεραιώνονται με Η/Υ, γιατί το ΥΠΕΠΘ κρύβεται πίσω από την πιστοποίηση στις νέες τεχνολογίες και δεν τακτοποιεί τα θέματα των εργασιών μια και καλή; Ίσως γιατί δεν μιλάμε πολύ.
Ως πότε η Πληροφορική στο Γυμνάσιο θα είναι 1ωρο μάθημα;
Ως πότε η Πληροφορική στο Λύκειο θα είναι μάθημα επιλογής (ενώ το παίρνουν όλοι) και χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον;
Γιατί απαξιώνεται συνεχώς η επιστήμη της Πληροφορικής σε εκμάθηση βασικών δεξιοτήτων Η/Υ;

Κάποια άρθρα που βρήκα:

Μετ' εμποδίων το μάθημα της πληροφορικής στα σχολεία
http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathextra_1_22/10/2008_253083

ΕΠΕ - Υπόμνημα του τοπικού παραρτήματος Χανίων πλαίσια της 3ωρης στάσης εργασίας 15 Οκτωβρίου 2008
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=338

ΠΕΚΑΠ - Υπόμνημα προς Υπ.Ε.Π.Θ. σχετικά με τις αναθέσεις
http://pekap.blogspot.com/2008/11/blog-post_06.html
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2008, 09:21:40 μμ από Wizard »

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Παράθεση
Ως πότε θα βγαίνουν εγκύκλιοι για απαλλαγή από εργασίες, αλλά θα καταστρατηγούνται από διευθυντές...
Ως τότε που  θα μάθουμε να λέμε όχι.
Τα πράγματα είναι απλά, ή υπάρχει αλληλοκατανόηση με το διευθυντή και βρίσκεται μια ικανοποιητική και λειτουργική ρύθμιση, ή μπορεί κάποιος να του επισημάνει το σχετικό έγγραφο και τέρμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2008, 11:29:19 μμ από gf »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ

Γιατί απαξιώνεται συνεχώς η επιστήμη της Πληροφορικής σε εκμάθηση βασικών δεξιοτήτων Η/Υ;


Wizard αυτό κάντο φωτεινή επιγραφή! αυτό είναι η απαρχή των προβλημάτων του κλάδου μας. Αυτός είναι ο λόγος που όλα τα παιδιά "τρέχουν" ή "τα σπρώχνουν" στο μάθημα επιλογής του λυκείου (το οποίο μετατρέπεται σε παιδική χαρά), που οι συνάδελφοί μας νομίζουν ότι ξέρω να χρησιμοποιώ pc=πληροφορική , που το ΥΠΕΠΘ νόμίζει ότι με τον ΑΣΕΠ προσέλαβε και τεχνικούς ΗΥ.
Διότι έχουμε μπερδέψει τα μπούτια μας!!! Αλγοριθμική σκέψη διδάσκεται μόνο στο πανελλήνιο της τεχνολογικής κατεύθυνσης (δλδ για ένα χρόνο και μόνο για τα παιδιά της τεχνολογικής) και (απ' όσο ξέρω) στην 3η γυμνασίου.

Αποσυνδεδεμένος etsi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Τώρα θα γίνω λίγο κακός γιατί έτσι πρέπει.
Νομίζω ότι έχουμε και Σχολικούς Συμβούλους.
Τί πραγματικά κάνουν;
 Μας προστατεύουν ;
Μήπως είναι μόνο για να μας προσκαλούν σε σεμινάρια;
Τους ακούει κανένας αυτούς τους ανθρώπους;

Δεν πρέπει να γίνουμε όλη μια γροθιά, πέρα από τα κομματικά και να παλέψουμε όλοι μαζί;
Αύτο με τα κόμματα το ανέφερα διότι οι πιο πολλοί σύμβουλοι είναι της κυβέρνησης και δεν θέλουν να έρχονται σε αντιπαράθεση με το υπουργείο.

Απλά ρωτάω!!!!

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ

Δεν πρέπει να γίνουμε όλη μια γροθιά, πέρα από τα κομματικά και να παλέψουμε όλοι μαζί;
Αύτο με τα κόμματα το ανέφερα διότι οι πιο πολλοί σύμβουλοι είναι της κυβέρνησης και δεν θέλουν να έρχονται σε αντιπαράθεση με το υπουργείο.

αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να απορρίψουμε όλα τα υπόλοιπα  :P

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΕΛΕΟΣ!!!!

ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ  ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ.

ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΤΑΔΕ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΣΤΟ CABRI ?

ΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΩ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΕΝΤΑΓΩΝΟ ΣΤΟ MICROWORLDS ?

ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ!!

ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΡΩΤΑΝΕ ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ COPY PASTE. ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΜΑΣ ΣΕ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!

ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ECDL? ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ECDL ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ.

ΜΗ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ. ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΑΣΚΟΣ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ! ΕΙΝΑΙ Η ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΜΙΑΣ ΜΟΡΦΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΥΣΜΑΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΒΙΑΣΤΙΚΟ.

ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ!


Αποσυνδεδεμένος etsi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Νρέπομαι που μπήκα στην εκπαίδευση και βλέπω ότι γίνονται και εδώ αρπαχτές.

Κρίμα!Κάτι πρέπει να κάνουμε όμως!Δεν πρέπει να μας χωρίζουν έτσι.

Οι ερωτήσεις είναι άστα να πάνε και ντροπή σε αυτούς που τις βάζουν.Τι προσπαθούν να κάνουν??
Να μας γελοιοποιούν μήπως???
ποιοί είναι αυτοί???
έχουν δικαίωμα??

Έχουμε σχολικούς συμβούλους ή δεν έχουμε??????
Τι κάνουν αυτοί?????
Πρώτα λέγαμε ότι δεν μας αντιπροσωπεύει κανένας, τώρα όμως??

Αποσυνδεδεμένος etsi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
το μόνο που μπορώ να προτείνω είναι ΑΠΟΧΗ από την πιστοποίηση.
Αυτό θα κάνω τουλάχιστον εγώ.

Αποσυνδεδεμένος ferari

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • __! ! ! Ferari ! ! !__
    • Προφίλ
Παράθεση
Ως πότε θα βγαίνουν εγκύκλιοι για απαλλαγή από εργασίες, αλλά θα καταστρατηγούνται από διευθυντές...
Ως τότε που  θα μάθουμε να λέμε όχι.
Τα πράγματα είναι απλά, ή υπάρχει αλληλοκατανόηση με το διευθυντή και βρίσκεται μια ικανοποιητική και λειτουργική ρύθμιση, ή μπορεί κάποιος να του επισημάνει το σχετικό έγγραφο και τέρμα.


Το σχετικό έγγραφο το οποίο είναι?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159885
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 523
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 523

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.