*

Ψηφοφορία

ΤΙ ΤΜΗΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ?

ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
117 (57.1%)
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ,ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ(ΦΠΨ)
44 (21.5%)
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ,ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ(ΦΠ)
16 (7.8%)
ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ
9 (4.4%)
ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
3 (1.5%)
ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ
3 (1.5%)
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
4 (2%)
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
2 (1%)
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣΘΕ
7 (3.4%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 203

Αποστολέας Θέμα: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων  (Αναγνώστηκε 78365 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #84 στις: Νοεμβρίου 20, 2008, 12:38:19 pm »
anamal μου οταν τελειωσα εγω το 2007 τα μαθηματα ηταν 49 και μπορουσες να παρεις και αλλα 2 για βελτιωση.λες να μην ξερω τι μου γινεται??? ;)βεβαια μπορει επειδη ειμαι αστερι να μου δωσανε πτυχιο με 4 μαθηματα λιγοτερο ;) ;)τωρα οσον αφορα την επετηριδα αν εσας σας ικανοποιει να διοτιστειτε μετα απο 15 χρονια και αν πιστευετε πως αυτο σας αξιζει οκ.εμενα ομως δεν με ικανοποιει και πιστευω οτι αξιζω πολυ περισσοτερα και θα το αποδειξω.οποτε απεχω απο την κουβεντουλα γιατι εχω και για εναν σεπ να διαβασω ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:44:05 »

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #85 στις: Νοεμβρίου 20, 2008, 12:47:37 pm »
Vania μου, αυτό που προσπαθούν να σου πούν είναι ότι αυτοί οι 480 δεν θα είναι ούτε οι καλύτεροι ούτε και οι πιό έξυπνοι! Δηλαδή αν εγώ π.χ. χάσω για 1 μόριο το διορισμό, σημαίνει ότι υστερώ? Επίσης σκέψου, ότι οι "επιτυχόντες" αλλά όχι διοριστέοι, διαπρέπουν στα φροντιστήρια και στα σχολεία ως ωρομίσθιοι ή αναπληρωτές! Σκέψου, ότι αρκετοί έχουν οικογένειες και εργάζονται 8ωρα και 10ωρα για να τα βγάλουν πέρα..Δεν έχουν το χρόνο και την όρεξη ενός 23χρονου απόφοιτου..Δεν διαγωνιζόμαστε όλοι με ίσους όρους! Τουλάχιστον η επετηρίδα τους εξασφάλιζε όλους έστω αργότερα..ενώ τώρα ίσως δεν εξασφαλιστούμε ποτέ!
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #86 στις: Νοεμβρίου 20, 2008, 02:00:08 pm »
anamal μου οταν τελειωσα εγω το 2007 τα μαθηματα ηταν 49 και μπορουσες να παρεις και αλλα 2 για βελτιωση.λες να μην ξερω τι μου γινεται??? ;)βεβαια μπορει επειδη ειμαι αστερι να μου δωσανε πτυχιο με 4 μαθηματα λιγοτερο ;) ;)τωρα οσον αφορα την επετηριδα αν εσας σας ικανοποιει να διοτιστειτε μετα απο 15 χρονια και αν πιστευετε πως αυτο σας αξιζει οκ.εμενα ομως δεν με ικανοποιει και πιστευω οτι αξιζω πολυ περισσοτερα και θα το αποδειξω.οποτε απεχω απο την κουβεντουλα γιατι εχω και για εναν σεπ να διαβασω ;) ;)
Φαντάζομαι θα βιάζεσαι να γινουν οι εξετάσεις 20 Δεκεμβρίου για να μας το αποδείξεις και πολύ γρήγορα, περά από λαμπρά.

om

  • Επισκέπτης
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #87 στις: Νοεμβρίου 20, 2008, 02:14:05 pm »
συμφωνω μαζι σου vania.. κι εγω αυτο πιστευα μεχρι που εδωσα και καταλαβα ποσο σημαντικς ειναι ο παραγοντας τυχη.. ειναι πολυ περιεργος και θα το καταλαβεις.. θελω απλα να πω πως δεν θα διοριστουν οι 480 καλυτεροι. γιατι οι καλυτεροι ειναι πανω απο 480. δυστυχως θα μπουν οι 480 πιο τυχεροι διαβασμενοι.
στο λεω γιατι ειδα ατομο που με ρωτουσε πως κλεινονται τα ομαλα ρηματα, γιατι μονο το λυω εχουν οι μπλε σελιδες να διοριζεται και μου πεσαν τα μαλλια. ιδιως οταν ειδα κοπελα που σκιζει στα αρχαια (8 πτυχιακο, και 9αρια αλεξιου θα καταλαβεις αφου τελειωσες θεσσαλονικη) να πιανει βαση. μακαρι να τα παμε καλα και να καταφερουμε να αποδειξουμε την αξια μας.


Συμφωνώ και επαυξάνω με ένα παράδειγμα απο τη δική μου σχολή: υποψήφια μεταπτυχιακού κλασικής αρχαιολογίας, έξω από την αίθουσα των εξετάσεων με ρωτά εναγωνίως κατά πού πέφτει η αρχαία αγορά των Αθηνών - στις εξετάσεις πέρασε. Θα μπορούσε η λίστα να είναι πολύ μεγάλη, ουσιαστικά για να αποδειχθεί ότι οι παντός είδους εξετάσεις δεν είναι παρά μια τυποποιημένη διαδικασία, όπου επιτυχία σημαίνει τα συγκεκριμένα θέματα που μου έτυχαν ήταν κομμένα και ραμμένα στα μέτρα μου και οι συγκεκριμένες απαντήσεις μου κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του βαθμολογητή.  Δυστυχώς ή ευτυχώς μια εξέταση δε μπορεί ποτέ να είναι "επαρκής" απόδειξη επιστημονικής και επαγγελματικής "επάρκειας" ή "ανεπάρκειας". Μόνο σε ένα σημείο θα διαφωνήσω swtia: δε νομίζω ότι ο διαγωνισμός αυτός είναι μέτρο της αξίας μας - δυστυχώς για τους περισσότερούς μας είναι η άγουσα οδός για την τάξη, όπου εκεί ναι, θα αποδείξουμε την όποια αξία μας.   

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:44:05 »

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #88 στις: Νοεμβρίου 20, 2008, 02:36:54 pm »
συναδελφοι εγω δεν ειπα οτι μοναχα οι διοριστεοι αξιζουν...ολοι οι επιτυχοντες του ασεπ αξιζουν αλλα και ολοι οσοι προσπαθησαν πολυ αλλα για διαφορους λογους δεν τα καταφεραν.αυτο που λεω ειναι οτι οσοι διοριστηκαν με ασεπ ΑΞΙΖΑΝ ειτε το δεχομαστε ειτε οχι...δεν ειναι ολοι τυχεροι αλλα και γενικα συν αθηνα και χειρα κινει ελεγαν οι αρχαιοι μας προγονοι.δεν μπορω δλδ να δεχτω οτι οι επιτυχοντες και διοριστεοι περασαν απλα και μονο επειδη ηταν τυχεροι.την τυχη εμεις την φτιαχνουμε με τις θετικες μας σκεψεις και οχι με την μιζερια,με το διαβασμα μας και οχι με το αναπολουμε ενα συστημα που ολα θα ειναι πολυ ευκολοτερα.σιγουρα την ευκολη ζωη ψαχνουμε ολοι αλλα αν δεν υπαρχει τι κανιες????σηκωνεις τα χερια ψηλα και περιμενεις ποτε θα εθει???βεβαια σε ολα υπαρχουν και εξαιρεσεις και αδικιες αλλα αυτο δεν σημαινει πως ολα γυρω μας ειναι σαπια...

Αποσυνδεδεμένος zlapaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #89 στις: Νοεμβρίου 21, 2008, 11:05:48 pm »
συναδελφοι εγω δεν ειπα οτι μοναχα οι διοριστεοι αξιζουν...ολοι οι επιτυχοντες του ασεπ αξιζουν αλλα και ολοι οσοι προσπαθησαν πολυ αλλα για διαφορους λογους δεν τα καταφεραν.αυτο που λεω ειναι οτι οσοι διοριστηκαν με ασεπ ΑΞΙΖΑΝ ειτε το δεχομαστε ειτε οχι...δεν ειναι ολοι τυχεροι αλλα και γενικα συν αθηνα και χειρα κινει ελεγαν οι αρχαιοι μας προγονοι.δεν μπορω δλδ να δεχτω οτι οι επιτυχοντες και διοριστεοι περασαν απλα και μονο επειδη ηταν τυχεροι.την τυχη εμεις την φτιαχνουμε με τις θετικες μας σκεψεις και οχι με την μιζερια,με το διαβασμα μας και οχι με το αναπολουμε ενα συστημα που ολα θα ειναι πολυ ευκολοτερα.σιγουρα την ευκολη ζωη ψαχνουμε ολοι αλλα αν δεν υπαρχει τι κανιες????σηκωνεις τα χερια ψηλα και περιμενεις ποτε θα εθει???βεβαια σε ολα υπαρχουν και εξαιρεσεις και αδικιες αλλα αυτο δεν σημαινει πως ολα γυρω μας ειναι σαπια...

Τελικά ποιος δεν αξίζει, γιατί με μπέρδεψες λιγάκι. Και επιτυχόντες και διοριστέοι και όσοι προσπάθησαν αλλά δεν τα κατάφεραν και...και..
"αναπολούμε ένα σύστημα που όλα θα είναι πολύ ευκολότερα';;; Ρε παιδιά τόσο εύκολο ήταν να διορίζεσαι με την επετηρίδα μετά από 10 και βάλε χρόνια και αφού κάνεις άσχετες δουλειές ή τρέχεις σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα;
Δε νομίζω ότι όλοι ψάχνουμε την εύκολη ζωή. Αν ήταν έτσι θα σπουδάζαμε κάτι άλλο ή θα κυνηγούσαμε μια πιο αρακτή καριέρα.
Μόλις πάρεις το βάπτισμα του πυρός (του τσουρουφλίσματος θα έλεγα εγώ) θα καταλάβεις καλύτερα. όταν πλησίαζα στο τέλος της σχολής ήμουν του στυλ 1+1=2. Δηλαδή τελειώνεις σχολή, διαβάζεις, γράφεις, περνάς (γιατί το αξίζεις), διορίζεσαι. Τελικά είναι διαφορετική η φάση. Ειδικά αν δεν έχεις υποστήριξη οικονομική, μένεις μόνος και θέλεις να δουλέψεις για να ζήσεις πρώτα απ' όλα.
Καλή επιτυχία εύχομαι.
Κι ενώ όλα τα θυμόμουνα κι είχα μυαλό ξουράφι
να μεγαλώσω ξέχασα κι έμεινα στο ράφι
έτσι για πάντα κράτησα την παιδική μου εικόνα
εκείνου του αλητάμπουρα που κράταγε σφεντόνα.

Αποσυνδεδεμένος apostolisd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
  • Στρατακης:Λυκουρέντζε μου να σ φιλήσω για ΟΑΕΔίτες
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #90 στις: Δεκεμβρίου 23, 2008, 09:22:24 pm »
Κι εγώ τελείωσα κλασικό Ιωαννίνων.  :)
Το Φιλολογικό, Φυσικό και Μαθηματικό Ιωαννίνων είναι και θεωρούνται από όλους τα πιο δύσκολα τμήματα, δυσκολότερα και από εκείνο της Ιατρικής!...
Για να πάρω το πτυχίο μου έδωσα 54 ή 55 μαθήματα.  :o
Οι αντίστοιχοι της Αθήνας ορίστηκαν πτυχιούχοι δίνοντας 42 ή 44 μαθήματα...  ::)
Κατα τ' άλλα επαίρονται για τον Μπαμπινιώτη...  ::)  :P

Αυτό που λες μου το έχουν επιβεβαιώσει πολλοί συνάδελφοι.
Το επίκοτον του προσώπου λίαν παρά φύσιν

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #91 στις: Δεκεμβρίου 24, 2008, 09:18:07 am »
Αν και παρακολουθώ καιρό το φόρουμ, πρώτη φορά μπήκα σε αυτό το τόπικ και ειλικρινά νόμιζα ότι γύρισα στο νηπιαγωγείο, όπου τα νήπια μαλώνουν για το ποιο τελείωσε την πιο δύσκολη σχολή. τι απαξίωση είναι αυτή, ρε παιδιά; Έτσι περιμένουμε να μας πάρουν στα σοβαρά. Όσο για το Πανεπιστήμιο της Αθήνας να σας πω ότι μπορεί να είχε 40 μαθήματα, τα περισσότερα από αυτά όμως διδάσκονται από τρεις ή και τέσσερις καθηγητές και δε συμψηφίζεται ο βαθμός, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να περάσεις στους τρεις αλλά να κοπείς στον τέταρτο και να ξαναδώσεις το μάθημα κανονικά. Αυτό σύνέβαινε και στο Φιλολογικό (το Φιλολογικό της Αθήνας το θεωρώ πολύ δύσκολο τμήμα) και στο Ιστορικό - Αρχαιολογικό (το οποίο τελείωσα  εγώ). Οπότε βγάλτε τα συμπεράσματά σας για το πόσα ήταν τα μαθήματα τελικά. Επίσης να σας πω ότι στο δικό μου τμήμα το 1/3 σχεδόν των μαθημάτων ήταν προφορικά...και όχι γραπτά. Και αν τώρα τα θέματα της ιστορίας στον Ασέπ σας φαίνονται η λεπτομέρεια της λεπτομέρειας βάλτε με το νου σας τι ρωτούσαν στη Σχολή και κυρίωσ στα προφορικά μαθήματα (δε νομίζω να έχει τελειώσει κάποιος το Ιστορικό της Αθήνας και να έχει ξεχάσει την εξέταση στις δύο

batman

  • Επισκέπτης
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #92 στις: Δεκεμβρίου 24, 2008, 10:52:06 am »
  Όταν σε έναν κλάδο υπάρχει ανομοιογένεια με πτυχιούχους που έχουν τελειώσει διαφορετικές σχολές τότε τέτοια φαινόμενα είναι φυσιολογικά. Απλά θα ήθελα να σημειώσω κάποια πράγματα όσο πιο σύντομα μπορώ γιατί πραγματικά έχω βαρεθεί να ακούω από όλους ότι τέλειωσαν την πιο δύσκολη σχολή. Πραγματικά για σκεφτείτε το, ξέρετε κανέναν που να παραδέχεται ότι η σχολή του ήταν εύκολη? Όλοι παίρνουν το ύφος 100 καρδιναλίων και σου λένε "ξέρεις τι σχολή έβγαλα εγώ"? Αυτό το έχω ακόυσει ακόμα και από αποφοίτους ΤΕΙ της επαρχίας με βάση 9000 μόρια, και όμως επιμενουν ότι η σχολή τους ήταν πιο δύσκολη από το ΑΕΙ που τέλειωσα εγώ ή κάποιος άλλος.
    Αυτό είναι λογικό γιατί αν είσαι άσχετος ή έχεις περιορισμένες δυνατότητες (δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι) και στην πιο εύκολη σχολή να περάσεις δύσκολη θα σου φανεί. Ποτέ μου λοιπόν δεν πίστεψα κανέναν όταν μου λέει ότι "έβγαλα δύσκολη σχολή" γιατί όποιος το λέει αυτό συμβαίνουν 2 πράγματα
  1) Δεν ήταν καλός φοιτητής άρα τέλειωσε δύσκολα τη σχολή
  2) Δεν έκανε για αυτή τη σχολή
Για μένα το μόνο κριτήριο θα ήταν να πάρω 2 ίδια μαθήματα διαφορετικών σχολών και να συγκρίνουμε τα θέματα να δούμε ποια είναι πιο δύσκολα. Και πάλι όμως κάνουμε ένα σημαντικό λάθος γιατί έχουμε στηριχθεί σε μια λάθος υπόθεση, ότι δηλαδή
   Το ότι μια σχολή είναι δύσκολη συνεπάγεται ότι είναι και καλή και ότι οι πτυχιούχοι αποκτούν υψηλού επιπέδου γνώσεις

Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει. Το θέμα δεν είναι πόσο δύσκολη σχολή έβγαλες αλλά τι έμαθες. Αν το μόνο που έμαθες είναι να περνάς τα μαθήματα με 5αράκια (και δυστυχώς στα Ιωάννινα αυτό μαθαινουν) τότε μάλλον έχεις μάθει πολύ λιγότερα από κάποιον άλλον. Σου αλλάζει τη στάση σου απέναντι στην επιστήμη. Το να βάζει ένας καθηγητής διαστημικά θέματα που δεν μπορούν να λύσουν ούτε οι διδακτορικοί του δε σημαίνει ότι η σχολή είναι υψηλού επιπέδου.

Επίσης κάτι άλλο, κάποιοι έχετε κάνει την επίσης λάθος υπόθεση
όσο πιο πολλά μαθήματα έχει τόσο καλύτερη σχολή είναι ή τόσο καλύτερους επιστήμονες βγάζει

Επίσης λάθος, σημασία δεν έχει η ποσότητα αλλά και η ποιότητα της γνώσης. Αυτό όμως θα το καταλάβουν μόνο όσοι δουλέψουν σε πολύ πιεστικό εργασιακό περιβάλλον όπου θα χρειαστεί να είναι παραγωγικοί συνέχεια και να σκέφτονται συνεχώς τρόπους για να λύνουν νέα προβλήματα.

Τέλος πάντων, σε πρώτη φάση υπάρχει μια διαφορά στα πτυχία αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα. Το ποιος είσαι φαίνεται στη συνέχεια και στην πορεία σου μετά το πτυχίο. Εκεί φαίνεται ποιος είναι πραγματικός επιστήμονας και ποιος έχει μάθει απλά να περνάει μαθήματα.

Άρα η συζήτηση νομίζω ότι έχει τεθεί από την αρχή σε λάθος βάση, αφού κανείς δεν πρόκειται να παραδεχθεί ότι τέλειωσε σχολή της πλάκας. Πάντως από την εμπειρία μου αυτοί που είναι πραγματικά άσχετοι είναι και αυτοί που κλαίγονται σύνεχεια ότι τέλειωσαν την σούπερ ντούπερ σχολή και τώρα τους εξισώνουν με "κατώτερες" σχολές.
  Αυτοί που φταίνε είναι όλοι οι άλητες πολιτικοί και οι τοπικοί κομματάρχες , μαζί με τους πανεπιστημιακούς που ήθελαν μια δική τους έδρα και καταληξαμε στο σημερινό τοπίο στην εκπαίδευση. Πολλά τμήματα με επικαλυπτόμενα γνωστικά πεδία, μεγάλη προσφορά πτυχιούχων όταν η ζήτηση είναι μικρή μόνο και μόνο για να αποκτήσει έδρα η κυρία Σούλα-Τούλα-Κούλα ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι σπίτι της και να πλένει πιάτα (χωρίς πλυντήριο)

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #93 στις: Δεκεμβρίου 24, 2008, 11:33:56 am »
   Εγώ όπως έχω δηλώσει επανειλλημένως είμαι κατά της οποιασδήποτε διάκρισης.Δεν πιστεύω όμως διαβάζοντας για ΑΣΕΠ να μην έχετε αναρρωτηθεί και εσείς από όποια σχολή και αν προέρχεστε τί στο καλό μας κάνουν στα πανεπιστήμια!Γιατί αν είχαν λογική συνάφεια πανεπιστήμια-ΑΣΕΠ δε θα υπήρχαν στον προηγούμενο διαγωνισμό περίπου 10000 κάτω από τη βάση.
    Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του και ας σταματήσει επιτέλους το παιχνίδι τύπου "εγώ είμαι καλύτερος όχι εγώ είμαι καλύτερος" κτλ.
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #94 στις: Δεκεμβρίου 24, 2008, 12:02:47 pm »
ΕΓΩ παλι δεν καταλαβαινω γιατι ξεσκαλιζετε τα παλια.αυτα εχουν συζητηθει και στο παρελθον.αλλα τελος παντων,ποιος ο λογος να μαλωνετε??εδω περα υπαρχουν τοσα προβληματα και εσεις τα ιδια και τα ιδια...εδω μας κοροιδευουν ολους με τις αναβολες του διαγωνισμου και εσεις φιλοσοφειτε για το ποια σχολη ειναι καλυτερη και ποιος εκπαιδευτικος...το δεντρο απο τπους καρπους του φαινεται οποτε ολοι θα κριθουμε με τις πραξεις μας κι οχι με τα οσα ισχυριζεται ο καθενας αρα τι τρελαινεστε????!!!

Αποσυνδεδεμένος EVA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • ΠΕ 02 και ΠΕ 70
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #95 στις: Δεκεμβρίου 24, 2008, 02:48:53 pm »
Αν και παρακολουθώ καιρό το φόρουμ, πρώτη φορά μπήκα σε αυτό το τόπικ και ειλικρινά νόμιζα ότι γύρισα στο νηπιαγωγείο, όπου τα νήπια μαλώνουν για το ποιο τελείωσε την πιο δύσκολη σχολή. τι απαξίωση είναι αυτή, ρε παιδιά; Έτσι περιμένουμε να μας πάρουν στα σοβαρά. Όσο για το Πανεπιστήμιο της Αθήνας να σας πω ότι μπορεί να είχε 40 μαθήματα, τα περισσότερα από αυτά όμως διδάσκονται από τρεις ή και τέσσερις καθηγητές και δε συμψηφίζεται ο βαθμός, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να περάσεις στους τρεις αλλά να κοπείς στον τέταρτο και να ξαναδώσεις το μάθημα κανονικά. Αυτό σύνέβαινε και στο Φιλολογικό (το Φιλολογικό της Αθήνας το θεωρώ πολύ δύσκολο τμήμα) και στο Ιστορικό - Αρχαιολογικό (το οποίο τελείωσα  εγώ). Οπότε βγάλτε τα συμπεράσματά σας για το πόσα ήταν τα μαθήματα τελικά. Επίσης να σας πω ότι στο δικό μου τμήμα το 1/3 σχεδόν των μαθημάτων ήταν προφορικά...και όχι γραπτά. Και αν τώρα τα θέματα της ιστορίας στον Ασέπ σας φαίνονται η λεπτομέρεια της λεπτομέρειας βάλτε με το νου σας τι ρωτούσαν στη Σχολή και κυρίωσ στα προφορικά μαθήματα (δε νομίζω να έχει τελειώσει κάποιος το Ιστορικό της Αθήνας και να έχει ξεχάσει την εξέταση στις δύο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #96 στις: Ιανουαρίου 05, 2009, 02:16:26 pm »
ποσο χαιρομαι,ρε παιδια,που ολοι ειμαστε "αστερια"!!! μπραβο μας......ετσι, να ανεβαινει το ηθικο!
    φιλολογοι    και     οχι      φ ε λ ο λ ο γ ο ι !!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #97 στις: Ιανουαρίου 05, 2009, 02:20:59 pm »
Όχι, φιλόλολοι είμαστε, όλοι στον κάδο ΠΕ02

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182631
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 588
Σύνολο: 590

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.