*

Ψηφοφορία

ΤΙ ΤΜΗΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ?

ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
117 (57.1%)
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ,ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ(ΦΠΨ)
44 (21.5%)
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ,ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ(ΦΠ)
16 (7.8%)
ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ
9 (4.4%)
ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
3 (1.5%)
ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ
3 (1.5%)
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
4 (2%)
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
2 (1%)
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣΘΕ
7 (3.4%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 203

Αποστολέας Θέμα: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων  (Αναγνώστηκε 78316 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #168 στις: Μαρτίου 26, 2010, 08:48:42 pm »
Άντε πάλι η ατέρμονη συζήτηση για το ποιος την έχει καλύτερη... τη σχολή! ::)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:16:30 »

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #169 στις: Μαρτίου 26, 2010, 09:15:51 pm »
Φίλε Μάρκο αρχαιογνώστη, σε αυτό το topic που έγραψες να σου πουν για ριχτάρια άντε κανένα φιπιψοτόμαρο ή ιστορικοτόμαρο κατόπιν καλού γδαρσίματος θα λάβεις! ;D ;D ;D :P Συναδέλφισσες, σπεύσατε να συμβουλεύσετε τον εργένη, πού θα κάθεται να διαβάζει για τον ΑΣΕΠ;! Καρχαρία, μα πώς! Η "καθαρότητα"... μετράει! ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 26, 2010, 09:17:52 pm από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #170 στις: Μαρτίου 26, 2010, 09:20:40 pm »
Σόρρυ κιόλας, κάτι άλλο που πρόσεξα στην ψηφοφορία: Υπάρχει τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικών Επιστημών;! Πού;! Και γιατί πραγματικά δεν αναφέρεται το γνωστό σε όλους τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας; Ακόμα και το σκέτο της Ιστορίας; Διορθώστε τα βρε παιδιά!
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 26, 2010, 09:25:14 pm από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #171 στις: Μαρτίου 26, 2010, 09:57:30 pm »
Άντε πάλι η ατέρμονη συζήτηση για το ποιος την έχει καλύτερη... τη σχολή! ::)

 ;D  ;D δεν ειναι τυχαιο οτι μονο οι φιλολογοι φιλολογουν περι ανωτερότητος της δικης τους σχολής  ;D  ;D
ειμαστε καπως  ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:16:30 »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #172 στις: Μαρτίου 26, 2010, 10:50:58 pm »
Πράγματι!
Εγώ, πάντως, είμαι πολύ καθαρή... μόλις βγήκα από το μπάνιο! ;D

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #173 στις: Μαρτίου 26, 2010, 10:55:18 pm »
Πράγματι!
Εγώ, πάντως, είμαι πολύ καθαρή... μόλις βγήκα από το μπάνιο! ;D

Το δικο μου μπάνιο είναι καλύτερο..... ειχε δυσκολοτερες εξετάσεις ;D

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #174 στις: Μαρτίου 26, 2010, 11:14:08 pm »
Μήπως, έχουμε βγει από το ίδιο; Το ... πεντακάθαρο φιλολογικό της Αθήνας;  ;)

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #175 στις: Μαρτίου 27, 2010, 02:18:47 am »
τον καθηγητή τον κάνει η προσωπικη του ενασχόληση με το αντικείμενο μετά την αποφοίτηση του. Το πανεπιστήμιο λίγα προσφέρει αφού περισσότερο περιλαμβάνει γνώσεις γενικες Τελειωσα φπψ και ασχολουμαι χρονια με αρχαια και λατινικα ,πρωτα φροντιστηρια και μετα δημοσια εκπαιδευση. Μετά από τόσα χρονια ενασχολησης και πειρας μου φανεται αστειο το επιχειρημα περι ανώτερων και κατώτερων σχολών, αφού το πανεπιστημιο ειναι μια μακρινη αναμνηση . Όσο θα περνάνε τα χρόνια τόσο θα απομυθοποιειτε τον ρόλο του και θα βλέπετε ότι το βασικό είναι ή πείρα για να βελτιωθείτε και όχι πράγματα που μάθατε μόνο και μόνο για να περάσετε μία εξεταστική και πλέον σας θυμίζουν ελάχιστα, ενώ έχουν και μικρή σχέση με τα διδασκόμενα στο σχολείο. Λατινικά δεν έκανα καθόλου στο πανεπιστήμιο, αυτό όμως δεν με εμποδίζει να τα διδάσκω άνετα ,αφου τα 50 κειμενα μαθαινονται για πλακα.  Δεν θα με εσωζε το αντιστροφο και το μετρο του φιλολογικου που δεν το ζηταει κανενας στο σχολειο. Απο κει και περα ότι ελλειψεις ειχα τις κάλυψα με προσωπικο διάβασμα και δεν θεωρώ μετά από τόσα χρόνια ότι υστερώ κάτι από άλλους συναδέλφους.  Την ύλη ειδικά του σχολείου την κατέχω άριστα στα περισσότερα μαθήματα και πανω σε αυτη κρινομαστε καθημερινα και όχι πανω στις ανουσιες και αχρηστες λςπτομερειες του πανεπιστημιου. Θυμηθειτε αυτα που σας λεω μετα 10 χρονια και τοτε θα γελατε  με αυτα που σκεφτοσασταν παλια.  Ο νεος αποφοιτος δικαιολογειται καπως να αεροβατει και να υπερεκτιμαει τον ρολο του παναεπιστημιου ,αφου δεν διαθετει αλλη πηγη γνωσεων αλλα  ο παλιος ειναι αδιανοητο να κανει κατι τετοιο. Του φιλολογικου για να ειμαι δικαιος πραγματι κουραστηκαν περισσότερο αλλα αυτό δεν τους καθιστά και ανώτερους. Είναι μακρύς ο δρόμος μέχρι να φτάσεις να γίνεις πραγματικός καθηγητής και το πτυχιο του πανεπιστημιου απλώς σου δινει το δίπλωμα οδήγησης, ενώ είσαι αρχάριος ,απλώς για να ξανοιχτείς στο δρόμο και να μάθεις να οδηγείς με ασφάλεια μετά από κάμποσο χρόνο , ανάλογα με το ποσο χρόνο αφιερώνεις στο αυτοκίνητο κάθε μερα.

Αποσυνδεδεμένος anantina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #176 στις: Μαρτίου 27, 2010, 10:01:12 am »
τον καθηγητή τον κάνει η προσωπικη του ενασχόληση με το αντικείμενο μετά την αποφοίτηση του. Το πανεπιστήμιο λίγα προσφέρει αφού περισσότερο περιλαμβάνει γνώσεις γενικες Τελειωσα φπψ και ασχολουμαι χρονια με αρχαια και λατινικα ,πρωτα φροντιστηρια και μετα δημοσια εκπαιδευση. Μετά από τόσα χρονια ενασχολησης και πειρας μου φανεται αστειο το επιχειρημα περι ανώτερων και κατώτερων σχολών, αφού το πανεπιστημιο ειναι μια μακρινη αναμνηση . Όσο θα περνάνε τα χρόνια τόσο θα απομυθοποιειτε τον ρόλο του και θα βλέπετε ότι το βασικό είναι ή πείρα για να βελτιωθείτε και όχι πράγματα που μάθατε μόνο και μόνο για να περάσετε μία εξεταστική και πλέον σας θυμίζουν ελάχιστα, ενώ έχουν και μικρή σχέση με τα διδασκόμενα στο σχολείο. Λατινικά δεν έκανα καθόλου στο πανεπιστήμιο, αυτό όμως δεν με εμποδίζει να τα διδάσκω άνετα ,αφου τα 50 κειμενα μαθαινονται για πλακα.  Δεν θα με εσωζε το αντιστροφο και το μετρο του φιλολογικου που δεν το ζηταει κανενας στο σχολειο. Απο κει και περα ότι ελλειψεις ειχα τις κάλυψα με προσωπικο διάβασμα και δεν θεωρώ μετά από τόσα χρόνια ότι υστερώ κάτι από άλλους συναδέλφους.  Την ύλη ειδικά του σχολείου την κατέχω άριστα στα περισσότερα μαθήματα και πανω σε αυτη κρινομαστε καθημερινα και όχι πανω στις ανουσιες και αχρηστες λςπτομερειες του πανεπιστημιου. Θυμηθειτε αυτα που σας λεω μετα 10 χρονια και τοτε θα γελατε  με αυτα που σκεφτοσασταν παλια.  Ο νεος αποφοιτος δικαιολογειται καπως να αεροβατει και να υπερεκτιμαει τον ρολο του παναεπιστημιου ,αφου δεν διαθετει αλλη πηγη γνωσεων αλλα  ο παλιος ειναι αδιανοητο να κανει κατι τετοιο. Του φιλολογικου για να ειμαι δικαιος πραγματι κουραστηκαν περισσότερο αλλα αυτό δεν τους καθιστά και ανώτερους. Είναι μακρύς ο δρόμος μέχρι να φτάσεις να γίνεις πραγματικός καθηγητής και το πτυχιο του πανεπιστημιου απλώς σου δινει το δίπλωμα οδήγησης, ενώ είσαι αρχάριος ,απλώς για να ξανοιχτείς στο δρόμο και να μάθεις να οδηγείς με ασφάλεια μετά από κάμποσο χρόνο , ανάλογα με το ποσο χρόνο αφιερώνεις στο αυτοκίνητο κάθε μερα.
Δε διαφωνώ μαζί σου ότι το προσωπικό διάβασμα κάνει τη διαφορά και η ποιότητα παιδείας που προσφέρεις ως εκπαιδευτικός, αλλά μην προσπερνάς ως ασήμαντο το γεγονός ότι για να περάσεις στο φιλολογικό πρέπει να γράψεις καλύτερα στις πανελλήνιες και ότι για να αποφοιτήσεις από το ίδιο τμήμα, πρέπει να ξεσκιστείς στο διάβασμα. Δε θεωρώ ότι είμαι ανώτερη από κανένα αλλά επίσης δεν θεωρώ ότι όλα πρέπει να εξισώνονται. Τότε γιατί υπάρχουν τα διαφορετικά τμήματα; Γιατί δεν εξεταζόμαστε όλοι στα ίδια και με τα ίδια κριτήρια; Αλλά μετά το πανεπιστήμιο και μετά από δέκα χρόνια, τι σημασία έχει αν τελέιωσες Φιλοσοφική ή Ιστορία και Εθνολογία Κέρκυρας ή Ευρωπαϊκών Σπουδών; Όλοι άνθρωποι είμαστε και όλοι μια σχολή τελειώσαμε. Ο καθένας δικαιούται να έχει την άποψή του αλλά μην προβάλλεις τη δική σου ως τη σωστότερη με το τουπέ της αυθεντίας, γιατί θα έρθει η στιγμή που θα το συναντήσεις μπροστά σου. Και να προσθέσω και κάτι ακόμη: γιατί όλοι οι απόφοιτοι των άλλων τμημάτων όταν τους ρωτάς τι έχουν τελειώσει λένε φιλόλογοι και δε λένε ιστορικός ή αρχαιολόγος ή ΦΠΨ; Αναρωτήσου το αυτό. Μήπως τελικά τη μύγα την έχουν αυτοί και όχι οι απόφοιτοι της φιλολογίας; Και επαναλαμβάνω δε θεωρώ ότι είμαι ανώτερη από κανέναν αλλά θεωρώ ότι δεν είμαι ούτε υπεροπτική απέναντι στις απόψεις των άλλων, που δικαίωμά τους είναι ούτως ή άλλως.
"Όσο ζω, ελπίζω!"

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #177 στις: Μαρτίου 27, 2010, 11:18:58 am »

Δε διαφωνώ μαζί σου ότι το προσωπικό διάβασμα κάνει τη διαφορά και η ποιότητα παιδείας που προσφέρεις ως εκπαιδευτικός, αλλά μην προσπερνάς ως ασήμαντο το γεγονός ότι για να περάσεις στο φιλολογικό πρέπει να γράψεις καλύτερα στις πανελλήνιες και ότι για να αποφοιτήσεις από το ίδιο τμήμα, πρέπει να ξεσκιστείς στο διάβασμα.
anantina,
μήπως είναι απόλυτο αυτό; Όλοι όσοι έχουν περάσει το φιλολογικό έχουν γράψει καλύτερα στις πανελλήνιες απ' όλους  που έχουν περάσει στα άλλα τμήματα; Με ποιο κριτήριο ορίζεται ως δύσκολο ένα τμήμα (αν αυτό εννοείς με το "ξεσκιστείς"); Με κριτήριο το αν σε δυσκολεύουν τα μαθήματα, με κριτήριο το αν είναι απαιτητικό το τμήμα; Μήπως παίζουν ρόλο και οι κλίσεις που έχει ο κάθε φοιτητής; Προσωπικά με δυσκόλευαν αρκετά οι φιλοσοφίες και δεν με δυσκόλευαν/δυσκολεύουν τα αρχαία(ούτε σε επίπεδο κατεύθυνσης) και δεν είμαι κι ο μόνος. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Αθήνας .
Παράθεση
Όλοι άνθρωποι είμαστε και όλοι μια σχολή τελειώσαμε. Ο καθένας δικαιούται να έχει την άποψή του αλλά μην προβάλλεις τη δική σου ως τη σωστότερη με το τουπέ της αυθεντίας, γιατί θα έρθει η στιγμή που θα το συναντήσεις μπροστά σου.

Συμφωνώ. Με τη διαφορά όμως ότι κάθε  τμήμα καλλιεργεί περισσότερο και καλύτερα κάποια αντικείμενα απ' ό,τι τα άλλα τμήματα. Τα παιδαγωγικά και οι ψυχολογίες του ΦΠΨ δεν γίνονται σε κανένα τμήμα όπως στα ΦΠΨ[παρενθετικά, για τη σύγχρονη Παιδαγωγική το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στον παιδαγωγικό ρόλο του εκπαιδευτικού], ή οι ιστορίες όπως γίνονται στα Ιστορικά. Επιπροσθέτως,  τη σχολή θα την τελειώσεις στα 22 . Για να γίνεις πλήρης εκπαιδευτικός θα χρειαστείς αρκετά βήματα ακόμη. Μου άρεσε αυτή η αναλογία του filologos100 στο τέλος της απάντησής του.

 
Παράθεση
Και να προσθέσω και κάτι ακόμη: γιατί όλοι οι απόφοιτοι των άλλων τμημάτων όταν τους ρωτάς τι έχουν τελειώσει λένε φιλόλογοι και δε λένε ιστορικός ή αρχαιολόγος ή ΦΠΨ; Αναρωτήσου το αυτό. Μήπως τελικά τη μύγα την έχουν αυτοί και όχι οι απόφοιτοι της φιλολογίας;
Αν τους ρωτήσεις τι τμήμα έχουν τελειώσει, δε νομίζω ότι θα πουν φιλολογικό αν δεν το έχουν τελειώσει. Για το χώρο της εκπαίδευσης όμως όλοι είναι ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ. Στην αίτηση για τον ΑΣΕΠ θα δηλώσεις φιλόλογος.
Οι ιστορικοί  ή οι του Φιλοσοφικού στα σχολεία δεν κάνουν μόνο ιστορία ή φιλοσοφία αντίστοιχα, αλλά όλα τα φιλολογικά μαθήματα. Τέλος, για κάποιον που δεν ξέρει λεπτομέρειες για τα διάφορα τμήματα, μάλλον δεν τον ενδιαφέρει αν τέλειωσες αρχαιολόγος ή ψυχολογικό , αλλά τι μαθήματα μπορείς να διδάξεις στο σχολείο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 27, 2010, 11:43:52 am από syrrahm »

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #178 στις: Μαρτίου 27, 2010, 11:28:17 am »
Είναι μακρύς ο δρόμος μέχρι να φτάσεις να γίνεις πραγματικός καθηγητής και το πτυχιο του πανεπιστημιου απλώς σου δινει το δίπλωμα οδήγησης, ενώ είσαι αρχάριος ,απλώς για να ξανοιχτείς στο δρόμο και να μάθεις να οδηγείς με ασφάλεια μετά από κάμποσο χρόνο , ανάλογα με το ποσο χρόνο αφιερώνεις στο αυτοκίνητο κάθε μερα.

σωστός!! ακομα και αν οδηγας χρονια ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο , δε σε κανει αυτοματα καλό οδηγό σε όλους τους τυπους των αυτοκινητων μικρων και μεγαλων!

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #179 στις: Μαρτίου 27, 2010, 11:47:33 am »
annantina, το ιστορίας και εθνολογίας είναι στην Κομοτηνή. Στην Κέρκυρα είναι το ιστορίας. Εγώ τελείωσα το πρώτο. Σε όποιον έλεγα ότι τελείωσα ιστορικός, μου απαντούσαν:"Δηλαδή φιλόλογος στο σχολείο". Τί να έλεγα στον κόσμο; Μηηηη!! Αυτόν τον ιερό τίτλο δεν τον αξίζω!
Ως επιστήμονας είμαι ιστορικός. Το υπουργείο έκανε ένα κλάδο για τα ανθρωπιστικά-θεωρητικά μαθήματα υπό το γενικό τίτλο ΠΕ02 Φιλολόγων. Για αυτό λέμε φιλόλογοι και ο κόσμος μας αποδέχεται ως φιλολόγους! Με τον τίτλο αυτό πορεύονται όλοι οι απόφοιτοι των φιλοσοφικών, εαν ασχοληθούν με την εκπαίδευση. Ας μην ξεχνάμε ότι μέχρι το 1984 η φιλοσοφική ήταν ενιαία και στο τρίτο έτος οι φοιτητές επέλεγαν κατεύθυνση αλλά όλοι έβγαιναν φιλόλογοι. Σήμερα κολλάμε στον τίτλο, γιατί υπάρχουν ξεχωριστά τμήματα! Ας μην ξεχνάμε ότι φιλολογία, ιστορία, φιλοσοφία και παιδαγωγικά είναι αλληλένδετες επιστήμες και η πρώτη είναι βοηθητική επιστήμη της δεύτερης! Και στην τελική βρε παιδιά σε σχολεία θα διδάξουμε! Δηλαδή εσείς της φιλολογίας δεν μπορείτε να κάνετε μία απλή ανάλυση σχολικής πηγής στο μάθημα της ιστορίας; Όσα διδαχτήκαμε στο πανεπιστήμιο δεν ήταν εφόδια για τη σταδιαδρομία μας στην εκπαίδευση αλλά για την επιστημονική μας κατάρτιση! Τα πανεπιστήμια βγάζουν επιστήμονες, όχι καθηγητές της δευτεροβάθμιας!

ΥΓ. Επαναλαμβάνω ότι στη σχολή μου είχα υποχρεωτικά μαθήματα τα αρχαία, λατινικά, βυζαντινή φιλολογία, νεοελληνική φιλολογία ΚΑΙ ελληνική παλαιογραφία, που είναι μάθημα της φιλολογίας και μάλιστα του κλασικού (νομίζω...)!
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #180 στις: Μαρτίου 27, 2010, 12:44:11 pm »
Για μένα, όπως έχω ξαναπεί, μακράν το πιο δύσκολο τμήμα είναι το Ιστορικό- Αρχαιολογικό. Εγώ μια αρχαιολογία είχα και έκανα αμάν να την περάσω, πού να ήμουν σε αυτή τη σχολή. Χμμμ, ακόμη εκεί θα ήμουν! ::)
Η φιλολογία θα ήταν, κατά την άποψή μου, πολύ πιο ενδιαφέρουσα σχολή, αν δε μας ζάλιζαν τα αυ(φ)τιά με όλες αυτές τις ανούσιες λεπτομέρειες και τις σελίδες επί σελίδων για το μέτρο και το κριτικό υπόμνημα. Αντιθέτως, μας άφησαν τελείως γυμνούς από εφόδια χρήσιμα για το σχολείο, πχ καμία μέριμνα ή οδηγία για τη διδασκαλία της έκθεσης, καμία τεχνική προσπέλασης αγνώστου. Ωραία, έκανα αντίστροφο και στα αρχαία και στα λατινικά... οπότε; Μπορώ, αν δεν παλέψω μόνη μου, να αντεπεξέλθω στη διδασκαλία των σχολικών μαθημάτων, επειδή κάποιος κάπου κάποτε στο πανεπιστήμιο μάς ... έπρηξε με το αν η συλλαβή είναι μακρόχρονη ή βραχύχρονη ???
Εν ολίγοις, η φιλολογία είναι σαφώς πολύ δύσκολη σχολή. Αλλά... ηλιθιωδώς και σκουριασμένα δύσκολη και όχι επειδή σου μαθαίνει κάτι ουσιαστικά δύσκολο! Και είναι κρίμα μια σχολή, ειδικά το κλασικό, που ασχολείται με ένα τόσο ενδιαφέρον αντικείμενο, να αναλώνεται σε τόσο επουσιώδη για την εκπαίδευση στοιχεία.

Αποσυνδεδεμένος Tertia

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
    • Προφίλ
Απ: Διαφορές φιλολογικών τμημάτων
« Απάντηση #181 στις: Μαρτίου 27, 2010, 01:38:10 pm »
Εγω τελειωσα το ιστοριας αρχαιολογίας απθ - ειναι το τμημα που απουσιάζει απο την ψηφοφορία-με κατευθυνση αρχαιολογία ,πραγματικα πολυ ενδιαφερουσα σχολη αλλα οι καθηγητές απογοητευτικοι στην πλειοψηφία τους .Αυτο που καταλαβα όταν αρχισα να διδασκω είναι οτι καμμια σχεση ή σχεδον καμμια δεν ειχαν οσα πηρα απο τη σχολη με αυτα που ζητουσε η εκπαίδευση και τοτε αρχισε άλλος μαραθώνιος διαβασματος που ακομη δεν τελειωσε.Παραδεχομαι οτι η σχολη δε μου εδωσε τιποτε ιδιαιτερο  για τα αρχαια , τα λατινικα ,τη λογοτεχνια ,εκει μετρησε και μετρα το προσωπικο διαβασμα ,νομιζω ομως οτι εφοσον μας προοριζουν για φιλολογους οφειλουν να μεριμνουν και για τα αντιστοιχα μαθηματα της εκπαιδευσης ,γιατι αν καποιος δε μελετησει πολυ αδυνατει να διδαξει μαθηματα εκτος κλαδου ,συνανταται δε και το φαινομενο καποιοι συναδελφοι να επιλεγουν μαθηματα και να μη γνωριζουν πχ αρχαια ή λατινικα ή ιστορία .Προσωπικα ο Ασεπ με βοηθησε πολυ να συμπληρωσω γνωσεις και κενα και πραγματικα το μονο ευχαριστο ήταν το διαβασμα.Παντως σε καθε περιπτωση πρεπει να αρεσει σε καποιον το διαβασμα για να ασχοληθει με τα αντικειμενα μας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 555
Σύνολο: 559

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.