*

Αποστολέας Θέμα: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας  (Αναγνώστηκε 6306 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #28 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 09:18:05 pm »
Εγώ τελείωσα στην Αλεξανδρούπολη.
Κάναμε πρακτική στο γ 6μηνο: Παρατήρηση/καταγραφή υλικού και προγράμματος
στο δ 6μηνο: μία δραστηριότητα
στο ε 6μηνο: μία ημέρα διδασκαλία
στο στ 6μηνο: μια εβδομάδα project
και στο 4 ετος ένα μήνα είτε σε νηπιαγωγείο project, είτε σε βιβλιοθήκη είτε σε νοσοκομέιο.
Εγώ ήμουν στο εξωτερικό με εράσμους στο 3 έτος και δεν έκανα την εβδομάδα αλλά ούτε και διδάχτηκα project. Οπότε στο 4ο έτος δεν πήγα σε νηπιαγωγείο, αλλά σε νοσοκομέιο.
Θέλω να πω, ότι το γεγονός ότι δεν διδάχτηκα project δεν μου φάνηκε και τόσο εμπόδιο στον ΑΣΕΠ. Υπάρχουν πολλά ωραία βιβλία στο εμπόριο που περιγράφουν πολύ ωραία τη θεωρία του project αλλά και έχουν και παραδείγματα απο project που έγιναν σε σχολεία του εξωτερικού (αυτά που διάβασα εγώ) και του εσωτερικού (υποθέτω).
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:49:50 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #29 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 11:01:41 pm »
Λενα είναι θλιβερο οτι κι εγω προτιμω να κοιταξω τις σημειωσεις του φροντιστηριου παρα του παν/ιου.
Στο λεω κι εδω γιαννενα σπουδασα . Καλο πανεπιστήμιο δεν λέω ΑΛΛΑ όταν τελειωσα οτι εφοδια ειχα ηταν καθαρα θεωρητικού επιπεδου κατα 80% μη σας πω 90% σε σημείο που λυπάμαι που το λεω ακουγα τι εκαναν στα ΤΕΙ και ζηλευα.Τι να κανεις ομως???

Συμφωνώ απολύτως. Κι εγώ Γιάννενα τελείωσα. 90% και βάλε τα θεωρητικά. Το μονο πιο πρακτικό μάθημα που θυμάμαι ηταν της μουσικής. Απο εκεί μάθαμε πως να κάνουμε αφόρμηση και γενικά να εισάγουμε τα παιδιά στο θέμα/prοject... Σοβαρά,τόσους μήνες πρακτική κάνατε σε άλλα τμήματα; Εμείς το μεγαλύτερο ενιαίο κομμάτι πρακτικής ήταν ένας μήνας στο τέλος. Και γενικά, σύνολο πρακτικών σε όλα τα έτη ήταν 2 μήνες(μαζί με τις παρατηρήσεις)  :-X :-X Δυστυχώς έχεις δίκιο Ritalamp, τώρα που διαβάζω για Ασεπ συμπληρώνω πολλά κενά που είχα.
τωρα πηρες πτυχιο ? εγω το 2004 δλδ δεν εχει αλλαξει τπτ ακριβως οπως τα περιγραφεις !!!!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #30 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 11:58:05 pm »
Λίγο καιρό έκανα να μπω και η συζήτηση φούντωσε για τα καλά ;D
     Στο δικό μου τμήμα, του Πανεπιστημίου Πατρών η πρακτική άσκηση έγινε στα 4 τελευταία εξάμηνα, πηγαίναμε σε ζευγάρια 4 φορές το εξάμηνο και διδάσκαμε εναλλάξ και σας ρωτάω με 4 επισκέψεις σε νηπιαγωγεία το εξάμηνο είναι δυνατόν να μπεις στη φιλοσοφία του επαγγέλματος που σπουδάζεις? Και σαν μην εφτανε αυτό, στα χειμερινά εξάμηνα ετοιμάζαμε 1 δραστηριότητα τη μία φορά διάρκειας 20 λεπτών και 1 ολοκληρωμένο "μάθημα" την επόμενη και στα εαρινά κάναμε εμείς μάθημα και στις 2 επισκέψεις.
     Τα μοναδικά που μάθαμε για τον προγραμματισμό και την ανάπτυξη των δρατηριοτήτων ήταν η εξακτίνωση, που παλεύαμε να κατανοήσουμε τι ήταν αυτό το ουρανοκατέβατο, είχαμε μια εικόνα ότι στη δρστηριότητα πρέπει να θέτουμε στόχους από περισσότερα από 1 γνωστικά αντικείμενα και προσπαθούσαμε να βελτιώνουμε τις δραστηριότητες σύμφωνα με το αν τις έβρισκαν σωστές οι υπεύθυνες, που δεν λέω σίγουρα ξέρανε το αντικείμενό τους αλλά λίγο η έλλειψη χρόνου, καθώς οι συναντήσεις ήταν λίγες, λίγο η έλλειψη ενημέρωσης και λίγο η δική μας ανωριμότητα που δεν τα πέρναμε και τόσο σοβαρά έχουν ως αποτέλεσμα τώρα να ψάχνομαι και ουσιαστικά τώρα να μαθαίνω το αντικείμενο που σπούδασα.
     Το δε κορυφαίο ήταν που σε μία μαζική συνάντηση σε αμφιθέατρο μας μοίρασαν χαρτιά για να γράψουμε τι είναι η διαθεματικότητα :o Και τι δεν θα είδαν οι άμοιρες υπεύθυνες στις απαντήσεις.
     Τα στάδια που λέτε η αφόρμηση και τα λοιπά εγώ τώρα τα βλέπω για πρώτη φορά, ή για να πω την αλήθεια τη λέξη αφόρμηση την άκουσα από μία Κύπρια συμφοιτήτριά μου που μας είπε οτι στα σχολεία στην Κύπρο την χρησιμοποιούν πριν ξεκινήσουν ένα θέμα.
     Μόνο σε ένα μάθημα όπου ασχολούμασταν με την πλητοφορική, το οποίο ήταν και επιλογής και κατά τύχη το πήρα, είχε διαφορετικό περιεχόμενο, δηλ βρίσκαμε το ρόλο του εκπαιδευτικού ανάλογα με τη θεωρία μάθησης που επιλέγαμε, ορίζαμε τη διάρκεια και κάποια επιπλέον στοιχεία.
     Και σας ρωτάω πως λοιπόν να μην έχω εγώ μία κάποια ανασφάλεια στην ανάπτυξη δραστηριότητας? Από όσα βλέπω στις συζητήσεις μας δεν μπορώ να πω παίρνω θάρρος και με βοηθάνε να καταλάβω τι γίνεται ακριβώς, από την άλλη όταν βλέπω πράγματα που δεν έχω ξαναδεί αποκαρδιώνομαι λίγο γιατί απορώ αν θα μπορέσω να τα καταλάβω-κατακτήσω και να τα αναπτύξω την κρίσιμη εκείνη ώρα.
     Και για να έρθω και στο θέμα που άνοιξα, μάλλον δεν θα το ψάξω για ιδιαίτερο θα προσπαθήσω να βγάλω άκρη και ότι απορία μου δημιουργηθεί θα την εκφράσω εδώ, όπου σίγουρα θα έχω ανταπόκριση ;)
     Σχετικά με τα στάδια της δραστηριότητας οι δραστηριότητες που υπάρχουν στο βιβλίο του Κιτσαρά είναι ενδεικτικές έτσι? Και κάτι άλλο, στην αξιολόγηση στο βιβλίο έχει ερωτήσεις που θέτει ο νηπιαγωγός με σκοπό την αξιολόγηση, αν ζητηθεί αξιολόγηση κάτι τέτοιο θα πρέπει να κάνουμε?
     Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!!!
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #31 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 10:10:45 am »
Κοίτα, να σου πω εγώ ένα πράγμα (και δεν θέλω να το παίξω έξυπνη, απλά μιλάω γιατί τα πέρασα), εγώ δεν διάβασα ούτε Κιτσαρά ούτε Κουτσουβάνου ούτε κανένα από τα βιβλία που έχουν αναφερθεί κατά καιρούς εδώ. Διάβασα τον οδηγό της νηπιαγωγού, το διεθεματικό, ένα βιβλίο για τη γλώσσα στο νηπιαγωγείο και ένα βιβλίο (νομίζω από εκδόσεις Gutenberg) για να καταλάβω τι είναι το project, γιατί όπως είπα πιο μποροστά δεν είχα ιδέα μιας και όταν το δίδασκαν στο πανεπιστήμιο εγώ ήμουν στο εξωτερικό.
Όταν έγραφα στις εξετάσεις απλά κιτούσα αυτά που γράφω να τα τεκμηριώνω με πειχειρήματα. Και δεν εννοώ θεωρίες (αυτός είπε αυτό ενώ εκείνος είπε το άλλο) αλλά κάνω αυτό γιατί π.χ. έτσι μπορεί να φανεί αν το παιδί έχει κατανοήσει από προηγούμενες δραστηριότητες την Α έννοια πριν να προχωρήση στη
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:49:50 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #32 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 11:43:41 am »
Λίγο καιρό έκανα να μπω και η συζήτηση φούντωσε για τα καλά ;D
     Στο δικό μου τμήμα, του Πανεπιστημίου Πατρών η πρακτική άσκηση έγινε στα 4 τελευταία εξάμηνα, πηγαίναμε σε ζευγάρια 4 φορές το εξάμηνο και διδάσκαμε εναλλάξ και σας ρωτάω με 4 επισκέψεις σε νηπιαγωγεία το εξάμηνο είναι δυνατόν να μπεις στη φιλοσοφία του επαγγέλματος που σπουδάζεις? Και σαν μην εφτανε αυτό, στα χειμερινά εξάμηνα ετοιμάζαμε 1 δραστηριότητα τη μία φορά διάρκειας 20 λεπτών και 1 ολοκληρωμένο "μάθημα" την επόμενη και στα εαρινά κάναμε εμείς μάθημα και στις 2 επισκέψεις.
     Τα μοναδικά που μάθαμε για τον προγραμματισμό και την ανάπτυξη των δρατηριοτήτων ήταν η εξακτίνωση, που παλεύαμε να κατανοήσουμε τι ήταν αυτό το ουρανοκατέβατο, είχαμε μια εικόνα ότι στη δρστηριότητα πρέπει να θέτουμε στόχους από περισσότερα από 1 γνωστικά αντικείμενα και προσπαθούσαμε να βελτιώνουμε τις δραστηριότητες σύμφωνα με το αν τις έβρισκαν σωστές οι υπεύθυνες, που δεν λέω σίγουρα ξέρανε το αντικείμενό τους αλλά λίγο η έλλειψη χρόνου, καθώς οι συναντήσεις ήταν λίγες, λίγο η έλλειψη ενημέρωσης και λίγο η δική μας ανωριμότητα που δεν τα πέρναμε και τόσο σοβαρά έχουν ως αποτέλεσμα τώρα να ψάχνομαι και ουσιαστικά τώρα να μαθαίνω το αντικείμενο που σπούδασα.
     Το δε κορυφαίο ήταν που σε μία μαζική συνάντηση σε αμφιθέατρο μας μοίρασαν χαρτιά για να γράψουμε τι είναι η διαθεματικότητα :o Και τι δεν θα είδαν οι άμοιρες υπεύθυνες στις απαντήσεις.
     Τα στάδια που λέτε η αφόρμηση και τα λοιπά εγώ τώρα τα βλέπω για πρώτη φορά, ή για να πω την αλήθεια τη λέξη αφόρμηση την άκουσα από μία Κύπρια συμφοιτήτριά μου που μας είπε οτι στα σχολεία στην Κύπρο την χρησιμοποιούν πριν ξεκινήσουν ένα θέμα.
     Μόνο σε ένα μάθημα όπου ασχολούμασταν με την πλητοφορική, το οποίο ήταν και επιλογής και κατά τύχη το πήρα, είχε διαφορετικό περιεχόμενο, δηλ βρίσκαμε το ρόλο του εκπαιδευτικού ανάλογα με τη θεωρία μάθησης που επιλέγαμε, ορίζαμε τη διάρκεια και κάποια επιπλέον στοιχεία.
     Και σας ρωτάω πως λοιπόν να μην έχω εγώ μία κάποια ανασφάλεια στην ανάπτυξη δραστηριότητας? Από όσα βλέπω στις συζητήσεις μας δεν μπορώ να πω παίρνω θάρρος και με βοηθάνε να καταλάβω τι γίνεται ακριβώς, από την άλλη όταν βλέπω πράγματα που δεν έχω ξαναδεί αποκαρδιώνομαι λίγο γιατί απορώ αν θα μπορέσω να τα καταλάβω-κατακτήσω και να τα αναπτύξω την κρίσιμη εκείνη ώρα.
     Και για να έρθω και στο θέμα που άνοιξα, μάλλον δεν θα το ψάξω για ιδιαίτερο θα προσπαθήσω να βγάλω άκρη και ότι απορία μου δημιουργηθεί θα την εκφράσω εδώ, όπου σίγουρα θα έχω ανταπόκριση ;)
     Σχετικά με τα στάδια της δραστηριότητας οι δραστηριότητες που υπάρχουν στο βιβλίο του Κιτσαρά είναι ενδεικτικές έτσι? Και κάτι άλλο, στην αξιολόγηση στο βιβλίο έχει ερωτήσεις που θέτει ο νηπιαγωγός με σκοπό την αξιολόγηση, αν ζητηθεί αξιολόγηση κάτι τέτοιο θα πρέπει να κάνουμε?
     Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!!!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #33 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 11:48:54 am »
μηπως τελικα σε αλλες πολεις ειναι πιο χαλαρα τα πραγματα; και μια φιλη στην πατρα σχεδον δεν εκανε καθολου. εμεις στην αθηνα (πριν 10 χρονια) καναμε στο 3ο και 4ο ετος 1 φορα την εβδομαδα και αν θυμαμαι καλα 2 εβδομαδες καθε χρονο συνεχομενες. και μετα μαλλον ηταν και ακομα καλυτερα για τις επομενες.οσο για την αφορμηση κτλ απο τοτε μας τα λεγανε. ισως να ναι κ οι καθηγητες που σπρωχνουν περισσοτερο..

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #34 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 12:11:14 pm »
Στην αθήνα ο κόσμος γενικά ενδιαφέρεται ...δουλευει ενημερώνεται
βεβαια ειναι και θεμα ανθρωπου και ιδιοσυγκρασιας...τι να πω ...........!!!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #35 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 12:20:37 pm »
δεν λεω για το προσωπικο διαβασμα γιατι η αληθεια ειναι οτι μετα τη σχολη ειναι που ξεκαθαριζονται στο μυαλο τα πραγματα και αν διαβασεις λιγο αρχιζεις και τα βαζεις σε σειρα. απλα βλεπω ότι στην αθηνα μαλλον δουλευουν πιο πολυ οι καθηγητες αν και παντα ειναι θεμα συγκυριων,αν θα υπαρχουν αποσπασμενοι πχ η οχι. η αληθεια ειναι οτι και μενα λιγα μου φαινοταν αυτα που καναμε τοτε. θα μου αρεσε ας πουμε να υπηρχαν συναντησεις που να συζηταμε ενα πραγματικο παιδαγωγικο προβλημα παιδιου και να λεμε συμφωνα με ποια θεωρια θα το λυναμε και να το δοκιμασουμε και στην πραξη. πως γινεται με τη θεραπεια απο τους γιατρους ενα πραγμα..!

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #36 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 12:23:20 pm »
Ναι το καταλαβα κι εγω για τους καθηγητες λεω !
Ωραία θα ταν αλλα ποιος ασχολειται ????????
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος drakoulina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #37 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:10:28 pm »

 Kathyk αλλάξανε τα πράγματα στην Αθήνα.
 Εγώ ορκίστηκα φέτος. Λοιπόν όλα κι όλα όσα κάναμε ήταν
 από δέκα συναντήσεις στο 5ο, 6ο και 8ο εξάμηνο όπου πηγαίναμε
 μία φορά την εβδομάδα και άλλες τόσες περίπου στο 7ο αλλά
 εκεί τις κάναμε συνεχόμενα. Μας έφυγε βέβαια η Κουτσουβάνου...
 Δεν ξέρω κατά πόσο παίζει ρόλο αυτό....

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #38 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:31:35 pm »
Διευκρινιστικά για τον Κιτσαρά να πω ότι αναφέρομαι σε σχέδια εργασίας που έχει αναπτυγμένα στο 2ο μέρος του βιβλίου του από διάφορα άτομα όπως λέκτορες, υποψήφιους διδάκτορες, σχολικές συμβούλους, νηπιαγωγούς. Ένα που κοίταξα μου φάνηκε πολύ κατανοητό ως προς τον τρόπο ανάπτυξης της δραστηριότητας και γενικά πολύ εμπεριστατωμένο τόσο από στόχους, περιεχόμενο, όσο και από διαθεματικές προεκτάσεις, αξιολόγηση.
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #39 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 03:40:07 pm »
Οσον αφορα το κοκκινο τρενακι που πηγαινοερχεται απο κατω...γνωμη μου και δυο μερες μπορεις να διαβασεις και να τα καταφερεις .
Αρκει αυτο που διαβαζεισ να το χεις καταλαβει και να το χεις κανει κτημα σου να εχεις κριτικη σκεψη και να ξερεις τι γραφεις.
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 03, 2008, 03:42:18 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #40 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 03:51:01 pm »
Κι εγώ δυο μήνες είχα διαβάσει, αλλά πήρα πτυχίο την ίδια περίοδο με την kathyk και από την ίδια σχολή, όπου και η Κουτσουβάνου και ο Χρυσαφίδης μας είχαν πατήσει κάτω στις πρακτικές.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #41 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 03:55:11 pm »
Μου τη δίνει η παπαγαλία !
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 571
Σύνολο: 572

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.