*

Αποστολέας Θέμα: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ - ΠΕ60  (Αναγνώστηκε 62908 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #56 στις: Δεκεμβρίου 05, 2008, 01:32:30 pm »
ΥΓ. Και κάτι άλλο...έχουν καιρό να βάλουν μαθηματικά...(γλώσσα έχει μπει, φυσικές επιστήμες, πες με τη βροχή, έχουν μπει...)

σωστά! από το 2005 με τον πίνακα διπλής εισόδου αν δεν κάνω λάθος. Και δεν το θεωρώ καθαρά μαθηματική δραστηριότητα, γιατί ουσιαστικά θέλανε να δουνε το πως προσεγγίζουμε διδακτικά τις μαθησιακες ικανότητες των παιδιών....
κοριτσια και στον προηγουμενο με τη χιονατη ζητουσε εστω και περιλιπτικά μαθηματικα!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:25:51 »

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #57 στις: Δεκεμβρίου 05, 2008, 02:16:52 pm »
Κατά την ταπεινή μου άποψη, η γλώσσα κ τα μαθηματικά μπορούν να  διατρέχουν όλα τα σχέδια μαθήματος- ή σχεδόν, οπότε ξέχωρα μαθηματικά.............πώς θα μπορούσαν να βάλουν;;;;;;;;;;;;
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #58 στις: Δεκεμβρίου 05, 2008, 02:39:00 pm »
Το "κανονικό" θέμα για τη δραστηριότητα (όπως ήταν πρόπερσυ της "βροχής" και το 2004 η γλώσσα, με την επίσκεψη στο μουσείο) και όχι τα "γιαλατζι" θέματα διδακτικής (όπως ήταν το θέμα της χιονάτης). Να σου βάλουν να φτιάξεις σχέδιο μαθήματος-δραστηριότητα μαθηματικών. Αν δεν κάνω λάθος έχει να μπει από τον πρώτο διαγωνισμό ('98) που ζητούσαν δραστηριότητα για την κατανόηση του αριθμού 1.
Καμιά φορά δίνουμε σημασία στα πιο "extreme"  ;D πράγματα και υπάρχει κίνδυνος να την πατήσουμε με αυτά που είναι μπροστά στα μάτια μας, που είναι πιο απλά αλλά και περισσότερο βασικά... :-\
Επίσης στους τελευταίους τρεις διαγωνισμούς συζητιέται πολύ το θέμα του "παιχνιδιού" (και ακόμα δεν έχει μπει... :-\). Αντίθετα η "μετάβαση" που αναφέρατε πιο πάνω έχει μπει το 2002 και η αξιολόγηση (αν δε με απατά η μνήμη μου) το 2000. Διαπολιτισμική μπήκε το 2004. Ολοήμερο, επίσης ακόμα, δεν έχει μπει....
Δεν ξέρω μου έρχονται κάποια θέματα που σαν έννοιες μέσα στο καινούριο αναλυτικό είναι βασικές! ::)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #59 στις: Δεκεμβρίου 05, 2008, 02:41:03 pm »
Ολοημερο να γραψουμε τι ?????
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:25:51 »

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #60 στις: Δεκεμβρίου 05, 2008, 02:42:27 pm »
Ως θεωρητικό θέμα (εννοώ στη
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος selas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #61 στις: Δεκεμβρίου 08, 2008, 08:44:04 am »
Ολοήμερο, επίσης ακόμα, δεν έχει μπει....

Μπήκε το 2005 που έδινα και εγώ... Ηταν το θέμα που είχε ένα κατεβατό στην αρχή για το Ολοήμερο ¨που έλεγε "Σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΥΠΕΠΘ και του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών..." και ανέλυε το θεσμό του Ολοήμερου. Και εμείς έπρεπε να ανλύσουμε το θεσμό (ότι είναι χρήσιμος γιατί προάγει τη μάθηση, κτλ, οτι είναι χρήσιμος γιατί συμφέρει και τους εργαζόμενους γονείς κτλ).  μπορείτε να το δείτε εδώ, το δεύτερο θέμα:
http://www.m-lagoudakis.com/content/view/116/54/
Ό,τι και να γίνει, χαμογέλα...:)

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #62 στις: Δεκεμβρίου 08, 2008, 08:59:29 am »
Σό,τι αφορά στο θέμα του πίνακα διπλής εισόδου, έπρεπε να βασιστεί κάποιος στη θεωρία τoυ Piaget(συγκεκριμένα "επικέντρωση"), ή κάνω λάθος;
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #63 στις: Δεκεμβρίου 08, 2008, 09:01:38 am »
Συγνώμη, αλλά δεν βλέπω θέμα του 2005 που να σχετίζεται με το Ολοήμερο.................ποιο είναι;
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος selas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #64 στις: Δεκεμβρίου 08, 2008, 10:39:41 am »
Συγνώμη, αλλά δεν βλέπω θέμα του 2005 που να σχετίζεται με το Ολοήμερο.................ποιο είναι;

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, άρθ. 3 παράγραφος 4 του Νόμου

1566/1985, "Η φοίτηση στα νηπιαγωγεία γίνεται υποχρεωτική σταδιακά και

κατά περιοχές της χώρας που ορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών

Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών

Ασφαλίσεων και Οικονομικών".

Λαμβάνοντας υπόψη τη σημερινή πραγματικότητα, να σχολιάσετε το

περιεχόμενο της συγκεκριμένης παραγράφου και να αναφέρετε τους

παράγοντες που επηρεάζουν τη φοίτηση στα ελληνικά νηπιαγωγεία.


Παρόλο που με τη πρώτη ματιά δεν του φαίνεται, οπωσδήποτε αναφέρεται και στο θεσμό του Ολοήμερου. Είναι που
1) η απόφαση είναι από κοινού με το υπουργείο Οικονομικών, και Προνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων...
2) αναφέρεται στη "σημερινή πραγματικότητα"

Προσωπικά είχα αναλύσει το θέμα ξεκινώντας απο την αναγκαιότητα της προσχολικής εκπαιδευσης επειδή πια δεν είναι χώρος φύλαξης αλλά χώρος εκπαίδευσης αλλά μετά έγραψα ένα κατεβατό για την αναγκαιότητα της θεσμοθετησης και του Ολοήμερου λόγω των εργαζόμενων γονέων και των αναγκών της "σημερινής πραγματικότητας".
Ό,τι και να γίνει, χαμογέλα...:)

Αποσυνδεδεμένος annna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 581
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #65 στις: Δεκεμβρίου 08, 2008, 11:07:28 am »


Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, άρθ. 3 παράγραφος 4 του Νόμου

1566/1985, "Η φοίτηση στα νηπιαγωγεία γίνεται υποχρεωτική σταδιακά και

κατά περιοχές της χώρας που ορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών

Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών

Ασφαλίσεων και Οικονομικών".



Δε νομίζω πως το συγκεκριμένο θέμα έχει σχέση με το ολοήμερο, μπορούσε να γίνει μια αναφορά αλλά τίποτα παραπάνω (είχα δώσει κι εγώ σε εκείνο τον ΑΣΕΠ). Πιστεύω πως το ολοήμερο εξακολουθεί να είναι ένα πολύ πιθανό θέμα, καθώς πολλά προγράμματα έχουν σχέση με αυτό και μάλιστα στοχεύουν "στην ποιοτική του αναβάθμιση" (π.χ. το περσινό πρόγραμμα της μετάβασης)

Λαμβάνοντας υπόψη τη σημερινή πραγματικότητα, να σχολιάσετε το

περιεχόμενο της συγκεκριμένης παραγράφου και να αναφέρετε τους

παράγοντες που επηρεάζουν τη φοίτηση στα ελληνικά νηπιαγωγεία.


Παρόλο που με τη πρώτη ματιά δεν του φαίνεται, οπωσδήποτε αναφέρεται και στο θεσμό του Ολοήμερου. Είναι που
1) η απόφαση είναι από κοινού με το υπουργείο Οικονομικών, και Προνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων...
2) αναφέρεται στη "σημερινή πραγματικότητα"

Προσωπικά είχα αναλύσει το θέμα ξεκινώντας απο την αναγκαιότητα της προσχολικής εκπαιδευσης επειδή πια δεν είναι χώρος φύλαξης αλλά χώρος εκπαίδευσης αλλά μετά έγραψα ένα κατεβατό για την αναγκαιότητα της θεσμοθετησης και του Ολοήμερου λόγω των εργαζόμενων γονέων και των αναγκών της "σημερινής πραγματικότητας".
[/quote]

Αποσυνδεδεμένος annna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 581
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #66 στις: Δεκεμβρίου 08, 2008, 11:09:12 am »
Ουπςςς! λάθος!


Ήθελα μόνο να γράψω πως δε νομίζω πως το συγκεκριμένο θέμα έχει σχέση με το ολοήμερο, μπορούσε να γίνει μια αναφορά αλλά τίποτα παραπάνω (είχα δώσει κι εγώ σε εκείνο τον ΑΣΕΠ). Πιστεύω πως το ολοήμερο εξακολουθεί να είναι ένα πολύ πιθανό θέμα, καθώς πολλά προγράμματα έχουν σχέση με αυτό και μάλιστα στοχεύουν "στην ποιοτική του αναβάθμιση" (π.χ. το περσινό πρόγραμμα της μετάβασης)


Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #67 στις: Δεκεμβρίου 08, 2008, 11:56:14 am »
Εγώ πάλι γιατί συνέδεσα το θέμα με την τότε επικείμενη θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης κ όχι με το ολοήμερο............................................;;;;;θαρρώ πως-διαψεύστε με αν κάνω λάθος-την επόμενη χρονιά ψηφίστηκε. Να σημειώσω ότι δίνω 1η φορά.
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #68 στις: Δεκεμβρίου 08, 2008, 12:08:46 pm »
Σε ότι αφορά το θέμα με τους πίνακες διπλής εισόδου του 2005 που ανέφερε και η U2 έχω και εγώ απορία γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ πως μπορούσε να απαντηθεί. Μπορεί κάποια - ος να μας δώσει τα φώτα του;

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #69 στις: Δεκεμβρίου 08, 2008, 12:26:07 pm »
Σό,τι αφορά στο θέμα του πίνακα διπλής εισόδου, έπρεπε να βασιστεί κάποιος στη θεωρία τoυ Piaget(συγκεκριμένα "επικέντρωση"), ή κάνω λάθος;
Δηλαδή-για να γίνω πιο συγκεκριμένη- είχε να κάνει με το ότι λόγω της εγωκεντρικής σκέψης του το παιδί δεν μπορεί να "αποκεντρωθεί", να συνεκτιμήσει δηλαδή περισσότερους του ενός παραγόντων στην ταξινόμηση του και επικεντρώνεται σε ένα, το πιο προφανές γι"αυτό;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;ή κάτι άλλο;;γιατί Ο Piaget μίλησε κυρίως για κατηγοριοποιήσεις κ ταξινομήσεις. Κι αν ναι, πώς ενεργούμε; είναι ενδεδειγμένη η επανάληψη κατά την άποψή σας, ή τι άλλο; η αλληλεπίδραση με παιδιά εμπειρότερα σε μεικτές ομάδες(βλ Vygotsky) θα μπορούσε να σταθεί εδώ; απόψεις εμπειρότερων συναδέλφων ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ!!!(Ε, ρε Vygotsky, όπου παω μπροστά μου είσαι....) . Αδημονώ για απόψεις καθώς παίζει πολύ θέμα μαθηματικών στον ΑΣΕΠ.
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 554
Σύνολο: 559

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.