0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σό,τι αφορά στο θέμα του πίνακα διπλής εισόδου, έπρεπε να βασιστεί κάποιος στη θεωρία τoυ Piaget(συγκεκριμένα "επικέντρωση"), ή κάνω λάθος;
u2 καλά το πας. Μπορείς επίσης να αναφέρεις την οικοδόμηση της φυσικής γνώσης (αντίληψη μιας μιας των ιδιοτήτων) που οδηγεί στη σταδιακή οικοδόμηση της λογικομαθηματικής γνώσης (ο συνδυασμός δυο ιδιοτήτων π.χ.) για να πούμε κάτι ακόμη για τον Piaget.
u2 εμένα με βοήθησε πολύ το πορτοκαλί της Κουτσουβάνου, Η θεωρία του Piaget, από τις εκδόσεις Οδυσσέας, αλλά ίσως να είναι κατατοπιστικό και το κανούριο της το
Καλημέρα Νικη , ναι , δεν τη θεωρω αδιακριτη ρωτα οτι θες δεν εχω προβλημα.